Ik snap de populatiteit van die dingen nietquote:Op zondag 1 maart 2009 18:12 schreef Luco het volgende:
Ja, kom, laten we allemaal TVP's plaatsen! Topic staat toch bijna altijd bovenin in GC luie donders...
MIjn biggetjes-sleutelhangers zijn op packaging!
TNT post werkt niet op zondag...quote:Op zondag 1 maart 2009 19:07 schreef drummerdude het volgende:
Deze week krijg ik weer een paar pakjes binnen![]()
Wat een bar slechte tvp!
Ze zijn 70ct. Gewoon bestellen dusquote:Op zondag 1 maart 2009 19:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik snap de populatiteit van die dingen niet
Heb er hier eentje liggenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:02 schreef neo2000 het volgende:
DX verkoopt eindelijk eens een normaal Wii racing wheel..
Ga ik er misschien toch nog eens eentje uitproberen..
Niks?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:52 schreef Snotter het volgende:
Niks te vinden voor GBA, maar ik vraag me serieus af waarom je nog zoiets wilt kopen en geen DS. Die kan ook nog GBA games afspelen..
Heb voor de gein dit besteld:
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11179quote:Op zondag 1 maart 2009 21:05 schreef lezut het volgende:
Neuh, ik heb geen zin om minimaal 125 euro uit te geven voor een DS. Kan voor 10 euro een GBA SP krijgen en het gaat me erom dat ik pokémon kan spelenDie Dingoo is wat dat betreft ook wel aardig, alleen ook weer wat duurder. Ik kan alleen niet een goedkoop R4/DSTT achtig kaartje vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |