Ik bedoel meer dat ie eerst zoveel moeite er voor doet, en dan na een weekje weer verkooptquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Hij verkoopt hem met verlies he.
Maar nog steeds voor mij teveel voor die ene keer per week dat ik "buiten" ben om andere redenen dan school.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:52 schreef henkjan90 het volgende:
Komt die TV-B-Gone van DP ofzo?
Ik heb laatst een DS Lite aangeschaft bij www.videogamesplus.ca. De site is goedkoop en verzend heel snel, ik had mijn DS in 3 dagen binnen. Je moet dan wel nog een losse voeding erbij kopen, maar dat heb je natuurlijk bij de meeste buitenlandse webshops.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:38 schreef jjbakker het volgende:
Weet iemand misschien een goeie site voor goedkoop een wii of een ds aanteschaffen?(buitenland)
Dat werkt dus niet he, die iPod nano-clones hebben waarschijnlijk gewoon een mini-USB aansluiting, en dus niet de officiele iPod-connector.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:00 schreef mcwops het volgende:
[..]
DX is trouwens traag als dikke stront
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1121
wil deze aanschaffen voor de ipod nano kloon /mp4 van DP
Niet die van Diitek (die FP verkoopt, die grijzequote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet he, die iPod nano-clones hebben waarschijnlijk gewoon een mini-USB aansluiting, en dus niet de officiele iPod-connector.
Oke, maar toch heb ik het gevoel dat het niet goed met elkaar werkt. Maar probeer het uitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Niet die van Diitek (die FP verkoopt, die grijze)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |