abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66582833

Op 3 mei 1903 is Heracles opgericht en behoort daarmee tot een van de oudste voetbalverenigingen in Nederland. Het is een club met een rijke historie waarin het grote hoogtes maar ook diepe dalen heeft gekend.

Bekijk hier de historie van de club
Bekijk mythe van de naamgever
Verplaats je nog eens naar het oude stadion aan de Bornsestraat

Heracles is een echte familieclub, het is dan ook niet vreemd dat beide supportersverenigingen over eigen ruimtes in het stadion beschikken.

Supportersvereniging Hart voor Heracles
Bianco Nero/ Almelo Tifosi

Officiele site: www.heracles.nl

Fansites: www.hafc-1903.nl, www.heracles-vakj.nl

Fotosites: www.cootjedesign.nl, www.heraclesfotosite.nl

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. http://wiki.fok.nl/index.php/Heracles_Almelo

[ Bericht 49% gewijzigd door Blawh op 01-03-2009 15:37:46 ]
pi_66582924
Goede TT

Ongelooflijk dat hij zo vaak op de lat knalt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66583115
Op de training won hij het spel uiteraard ook met overmacht.
pi_66583234
Dat geloof ik best.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66586608
Wordt de Graafschap volgende week nu zonder publiek gespeeld en dus ook zonder jullie?
pi_66586792
Met publiek. Graafschap is in hoger beroep gegaan, uitspraak is pas na komend weekend. In afwachting van het hoger beroep mag het stadion gewoon gevuld zijn.
  zondag 1 maart 2009 @ 17:24:16 #7
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_66586957
Prachtige wedstrijd gisteren!! Ik zat helemaal aan de andere kant maar kon het Heracles publiek goed horen! Hulde! Ik moet toch maar vaker een uitwedstrijdje meepakken want blijkbaar heeft het een positief effect

Ik zat overigens naast een groep van 25 man die allemaal een Overtoom-maskertje op hadden. Fanclub? Vrijgezellenfeest? Willy kwam er speciaal nog even voor naar onze kant aan het einde.

Die misser van Ricky ... oh oh. Dat was een 100% kans. Schuli had ook wel mogen scoren voor (bijna) open goal, maar schoot helaas over. Voor de rest hoor je me niet klagen!

En die lat ... die lat! Whaa!
451 °F
pi_66588380
Viel je precies met de neus in de boter C.D! Overtoom fanclub had ook geluk dat Willie nog even mocht meedoen, zou lullig geweest zijn als ze voor niets waren gekomen.
  zondag 1 maart 2009 @ 19:02:40 #9
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_66590400
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:04 schreef Blawh het volgende:
Viel je precies met de neus in de boter C.D! Overtoom fanclub had ook geluk dat Willie nog even mocht meedoen, zou lullig geweest zijn als ze voor niets waren gekomen.
Heh ja, toch aardig van Heerkes

En ik viel inderdaad met mijn neus in de boter, alle goals aan mijn kant gevallen dus kon het goed zien. De tweede van Everton zag er leuk uit van dichtbij!
451 °F
  maandag 2 maart 2009 @ 01:57:49 #10
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_66604846
Mooi resultaat! Ik heb er vertrouwen in de komende weken.

Kom trouwens net terug van Boca, en dat is toch wel net ff iets anders dan in het Polmanstadion
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_66604867
quote:
Op maandag 2 maart 2009 01:57 schreef Apoc2003 het volgende:

Kom trouwens net terug van Boca, en dat is toch wel net ff iets anders dan in het Polmanstadion
boca? Brazilië?
  maandag 2 maart 2009 @ 14:12:35 #12
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66616141
quote:
Op maandag 2 maart 2009 01:57 schreef Apoc2003 het volgende:

Lijpe shit
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 2 maart 2009 @ 16:58:59 #13
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_66622504
Haha, cool! Fijn om te horen dat het maar nét anders is dan in het Polman

We zijn er bijna ^_^
451 °F
pi_66673270
quote:
Kunstgras voor Oranje Nassau

dinsdag 03 maart 2009 | 22:33 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 03 maart 2009 | 22:35
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten

ALMELO - Voetbalvereniging Oranje Nassau krijgt voor aanvang van het seizoen 2009/2010 kunstgras om de ruimteproblematiek van de club op te lossen.
De gemeente Almelo is bereid daarvoor ruim 400.000 euro uit te trekken. De aanleg van het kunstgrasveld staat los van de gevolgen van een eventuele verbouwing van het stadion van buurman Heracles.

Het kunstgrasveld kan ook gebruikt worden door de clubs La Première en SV Almelo, die eveneens op het sportpark Ossenkoppelerhoek zijn gevestigd. Oranje Nassau speelt immers haar wedstrijden op zaterdag, La Première en SV Almelo spelen wedstrijden (ook) op de zondag.

Na de geplande verplaatsing van Oranje Nassau naar de zogenoemde 'flexlocatie', nabij de rioolwaterzuivering verderop aan de Weezebeeksingel, kan het kunstgras geheel in gebruik worden genomen door 'LAP' en SV Almelo. Het kunstgrasveld komt te liggen op de plek van het huidige wedstrijd/trainingsveld (veld 3).

Naast de aanleg van een kunstgrasveld neemt de gemeente nog meer maatregelen om de ruimteproblematiek van ON aan te pakken. Zo is het de bedoeling het veld 7 uit te breiden, zodat er vier pupillenvelden gerealiseerd kunnen worden. Er ontstaat zo een totaaloppervlak van 162 bij 53 meter. Tenslotte wordt een keepershoek gerealiseerd van 20 bij 25 meter.

Het is daarnaast nodig de verlichting rond de velden aan te passen aan de nieuwe situatie. Daarvan moet ON de helft van de kosten zelf betalen. De gemeente neemt de kosten van ballenvangers en doelen voor haar rekening. Al met al wordt op het sportpark een bedrag van iets meer dan een half miljoen geïnvesteerd.

De situatie voor ON wordt weer anders op het moment dat besloten zou worden tot een verbouwing van het stadion van Heracles. Zoals eerder gemeld is nieuwbouw voor voorzitter Jan Smit van Heracles nu de eerste optie. Voor sportwethouder Reinier van Broekhoven is de verbouwoptie zeker nog niet van tafel. Van Broekhoven wil eerst uitgezocht hebben of het verbouwplan niet goedkoper kan. Wel geeft de wethouder aan dat tegelijkertijd nieuwbouw wel degelijk weer onderwerp van onderzoek is, waaronder nieuwbouw op de huidige plek aan de Weezebeeksingel.
pi_66673442
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:09 schreef Incolumis het volgende:

[..]

Mooi kut, als Heracles geen mogelijkheden krijgt om het stadion uit te bereiden dan gaat het snel nacompetitie/degradatie worden vrees is.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:27:13 #16
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_66673979
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Mooi kut, als Heracles geen mogelijkheden krijgt om het stadion uit te bereiden dan gaat het snel nacompetitie/degradatie worden vrees is.
Niet overdrijven. Heracles is een financieel stabiele ploeg in een tijd waarin vele (ere en eerste) divisieploegen in zwaar financieel weer verkeren. We draaien al jaren goed mee met onze "matige" begroging. Uitbreiding is zeker belangrijk op de lange termijn en Smit zal hard zijn best moeten blijven doen om het voor elkaar te krijgen maar er is zeker nog wel een basis om erin te blijven.

Ik hoorde gisteren in VI.nl dat er maar 3 eerstedivisieclubs zijn met toekomstperspectief, en in de eredivisie hebben we Ado, Roda, Vitesse ... bodemloze putten die steeds maar gered moeten worden. Ook dat houdt een keer op.

Heracles moet gewoon financieel gezond blijven en creatief aankopen, zoals dit seizoen, met (voor ons) topaankopen als Maertens, handige spelers zoals Dost, Fledje en Schulmeister.

Ik zie het nog niet zo somber in, al komt het door de malaise van anderen.
451 °F
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:36:43 #17
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_66676292
quote:
Op maandag 2 maart 2009 02:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

boca? Brazilië?
Als hij Boca Juniors bedoelt, dat ligt in Argentinië.
  woensdag 4 maart 2009 @ 08:41:29 #18
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66679215
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Mwoah, we redden ons al 4 jaar zo, en horen met een complete selectie als deze gewoon op de 12/13/14e plaats thuis. Er zijn clubs die het véél slechter doen, vooral omdat ze minimaal gebruik maken van hun middelen.
29.10 Novastar HMH
pi_66681245
Bovendien kunnen we haast niet meer pech hebben dan dit seizoen. Extreem veel blessures 1e seizoenshelft, veel op de lat, scheidsrechters die weigeren een bal op de stip te leggen of een 2e gele kaart te trekken, etc.

Alleen tegen Ajax in de ArenA hebben we echt geluk gehad.
pi_66681427
quote:
TenCate realiseert meer dan 1 miljard omzet en een winstgroei van 35%

· Omzet 2008: 1.033 miljoen (+17%; +5% autonoom)
· EBITA 2008: 95,4 miljoen (+ 31%)

· EBITA-marge 2008: 9,2% (2007: 8,2%)
· Nettoresultaat vóór amortisatie en exclusief resultaat op verkochte activiteiten en bijzondere posten (cash earnings) 2008: 62,7 miljoen (+35%)
· Nettoresultaat 2008: 51,1 miljoen (2007: 46,4 miljoen)
· Omzet vierde kwartaal 2008: 251 miljoen (+11%)
· EBITA vierde kwartaal 2008: 24,3 miljoen (+9%)
Met Ten Cate zitten we denk ik nog wel even goed als hoofdsponsor.
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:41:42 #21
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66682142
Ziet er goed uit idd.
Nu nog effe wat meer geld erin pompen
29.10 Novastar HMH
pi_66686007
http://www.vi.nl/web/show/id=387173/langid=43

Piecke had er ook nog wel bij gemogen. Hij begon misschien wat minder aan het seizoen, maar sinds Roda uit keept hij weer ouderwets sterk.
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:23:42 #23
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_66687732
Ik was vooral onder de indruk van Maertens afgelopen zaterdag. Zo'n verdediger, daar heb je pas wat aan!

Piecke zoals hij altijd is, soms briljant en sons vergeet hij gewoon om de bal te vangen en blijft hij klungelen. Ook lijkt het soms net of hij er niet helemaal bij is (momentje eerste helft bijvoorbeeld, hij onderschept een pass op rechts buiten de 16, speelt 'm af maar blijft daar vervolgens gewoon staan, terwijl WII de bal veroverd. Ja, dan is het opeens spurten )
451 °F
pi_66688066
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:23 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik was vooral onder de indruk van Maertens afgelopen zaterdag. Zo'n verdediger, daar heb je pas wat aan!

Eindelijk een goede rechtsbenige centrale verdediger, dat was toch altijd wel 1 van de zwakke posities van Heracles de afgelopen seizoenen. Nu hebben we een erg goed duo centraal achterin met Wuytens en Maertens, dat maakt de achterhoede een stuk stabieler. Zelfs als Looms een mindere periode heeft of Boakye er een hele tijd uitligt verliezen we niet met monsterscores. De grootste nederlaag dit seizoen is volgens mij 4-0 uit bij PSV, dat was de afgelopen seizoenen wel anders.
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:37:03 #25
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66693324
Ik zou toch stiekem een vervanger willen zien voor Looms volgend seizoen.
Wat mij trouwens zorgen baart is dat het bestuur zo lang wacht met het verlengen van de contracten van Wuytens en Boakye bijvoorbeeld.
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')