Ik zal er later even naar kijken.. zit nu even in Windows namelijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:31 schreef Visitor.Q het volgende:
@elfzesendertig
Je kunt op je network manager klikken en dan connect to hidden wireless network doen. Daar staat je netwerk (als je die als automatisch connectable hebt ingesteld) waarschijnlijk gewoon tussen ('Auto netwerknaam'). Maar het is inderdaad bijzonder kut dat er geen 'scan for wireless networks' optie in network manager zit.
Nee... Er is alleen een pre-alpha versie van Chromium (dus niet Chrome) verkrijgbaar via een repository.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:48 schreef Bowlingbal het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer Chromium (waar Google Chrome uit kwam) of Google Chrome zelf voor Ubuntu klaar is?
sudo chmod -r 777 /media/externeschijfquote:Op donderdag 23 april 2009 21:48 schreef Klonk het volgende:
Nog een vraagje, net voor mijn vriendin ff ubuntu opnieuw geinstalleerd, data op een externe hd gezet en nu zit bijna 11 gig aan data onbereikbaar te wezen omdat alleen de root er toegang toe heeft, dus net tot een slecht humeur aan toe al wat rechten goed zitten zetten, maar is daar ook een makkelijker manier voor ?
En ja, rechten op bestanden in map toepassen heb ik al geprobeerd als root uiteraard
1 |
Wat voor FS staat er op die disk? FAT-achtigen willen niet chownen na mount namelijk, die moet je mounten als de juiste owner.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:48 schreef Klonk het volgende:
Nog een vraagje, net voor mijn vriendin ff ubuntu opnieuw geinstalleerd, data op een externe hd gezet en nu zit bijna 11 gig aan data onbereikbaar te wezen omdat alleen de root er toegang toe heeft, dus net tot een slecht humeur aan toe al wat rechten goed zitten zetten, maar is daar ook een makkelijker manier voor ?
En ja, rechten op bestanden in map toepassen heb ik al geprobeerd als root uiteraard
ff proberenquote:Op zondag 26 april 2009 10:45 schreef Lod het volgende:
Na chown -R wil hij een gebruikersnaam/nummer en evt een groepsnaam/nummer hebben. In jouw geval is dat sonja.
Het pad van de schijf is /media/disk-1. In jouw statement heb je echter sonja en het pad aan elkaar geschreven. Hij leest dat dan als een volledig pad genaamd sonja/media/disk-1.
Knip en plak het het moet goed gaan:
[ code verwijderd ]
Hm, jammer. Ik heb nu namelijk nog XP op mn nettop, omdat Chrome zo lekker browst op een klein scherm. Ironisch, eigenlijk, dat Google ervoor zorgt dat ik nog eventjes bij Microsoft blijf.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee... Er is alleen een pre-alpha versie van Chromium (dus niet Chrome) verkrijgbaar via een repository.
De OS X versie verschijnt geloof ik in mei of juni en over de Linux versie is volgens mij nog niks bekend.
er is een plugin die een laadbalkje door de adresbalk heen zet, door de achtergrondkleur te wijzigen. Zou dan even bij mn vader moeten kijken hoe die heet..quote:Op zondag 26 april 2009 11:38 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Hm, jammer. Ik heb nu namelijk nog XP op mn nettop, omdat Chrome zo lekker browst op een klein scherm. Ironisch, eigenlijk, dat Google ervoor zorgt dat ik nog eventjes bij Microsoft blijf.
Ik zag onlangs echter wat posts voorbij komen waarin uitgelegd werd hoe ik wat balken weg zou kunnen krijgen. Zou ik de standaard onderste balk kunnen integreren in de bovenste balk?
Whoa, dat wil ik ook doen op die nettop. Heb je dat er gewoon ingesleept?quote:Op zondag 26 april 2009 11:51 schreef erikkll het volgende:
Dat weghalen van balkjes is inderdaad wel een goed idee trouwens, kijk, zo heb ik het nu:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |