Waar tegen dit keer ?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Boven Maastricht:
[ afbeelding ]
Altijd gezellig, demonstraties.
Extreem-rechts én extreem-links houden beiden een eigen demonstratie. Links iig tegen rechtsquote:
Gefeliciteerd!quote:
hier is t ook al helemaal betrokkenquote:Op zondag 1 maart 2009 13:47 schreef Brennel het volgende:
Ik was straks, na het stofzuigen en dweilen, graag even gaan wandelen in m'n 'tuin' met m'n camera, maar het wordt steeds bewolkter en donkerder hier![]()
Vanochtend/vroeg in de middag was het zo mooi zonnig...
Ik zou de volgorde van activiteiten ff omgooien en nu je camera pakkenquote:Op zondag 1 maart 2009 13:47 schreef Brennel het volgende:
Ik was straks, na het stofzuigen en dweilen, graag even gaan wandelen in m'n 'tuin' met m'n camera, maar het wordt steeds bewolkter en donkerder hier![]()
Vanochtend/vroeg in de middag was het zo mooi zonnig...
Nah, ik heb net al gestoft, en ik ben dan zo'n muts dat ik in één keer door wil om het af te hebbenquote:Op zondag 1 maart 2009 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou de volgorde van activiteiten ff omgooien en nu je camera pakken. Hier is 't ook wat minder zonnig inmiddels.
Have funquote:Op zondag 1 maart 2009 13:51 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nah, ik heb net al gestoft, en ik ben dan zo'n muts dat ik in één keer door wil om het af te hebben![]()
Maar in m'n kleine huisje ben ik daar zo klaar mee, dus hopelijk is het daarna niet veel donkerder geworden. Ik wil een foto maken voor een fotowedstrijd met als opdracht 'Alleen op de wereld', dus daar past dit donkere weer wel een beetje bij![]()
Tot later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |