Laten we er een semantische zaak van maken.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Je liegt niet als je iets niet verteld.
Ja een leugentje over een mailtje lezen en een partner die overal zijn snikkel in hangt is gelijkwaardig inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
M.a.w. je gaat zelf ook een potje staan liegen.
Misschien kun je een keer tussen neus en lippen door vragen hoe zij tegen zulke dingen aankijkt, alsof het een hypothetische situatie is zer maar. Maar dat moet je wel heel goed kunnen brengen, wil je niet dat ze meteen conclusies trekt.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:29 schreef zalfje het volgende:
[..]
maar ik weet gewoon voor 99'9% zeker dat ze zoiets nooit zou goedkeuren. Of ik moet het echt heek erg mis hebben
Dat vind ik ook. Wie kun je dan nog vertrouwen??quote:Op zondag 1 maart 2009 14:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja ik zou bloedlink worden op vrienden en familie als ik er na 3 jaar achterkom wat zij al die tijd al wisten en voor me verzwegen hebben.
Dat zeg ik niet. Maar als je het gaat vertellen, wees dan ook een stoere vent / meid en wees eerlijk over je bron.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja een leugentje over een mailtje lezen en een partner die overal zijn snikkel in hangt is gelijkwaardig inderdaad.
Nou ja, dan is het handig om voordat zoiets gebeurt, aan je dierbaren te laten weten dat als zoiets een keer voorkomt, je het graag wilt weten. En ik zou dan tegen mijn vrienden en familie moeten zeggen dat ze het tegen mij niet moeten zeggen. Soort donorcodicil.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja ik zou bloedlink worden op vrienden en familie als ik er na 3 jaar achterkom wat zij al die tijd al wisten en voor me verzwegen hebben.
Waaromquote:Op zondag 1 maart 2009 14:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar als je het gaat vertellen, wees dan ook een stoere vent / meid en wees eerlijk over je bron.
Ik zou bijna een poll starten, maar ik denk dat 95% dezelfde insteek heeft als mij. Dan nog een paar procent swingers die het uberhaupt geen ruk interesseert waar de partner zijn seksuele verlangens vervult en dan nog 1% die liever in zalige onwetendheid doorbrengt.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, dan is het handig om voordat zoiets gebeurt, aan je dierbaren te laten weten dat als zoiets een keer voorkomt, je het graag wilt weten. En ik zou dan tegen mijn vrienden en familie moeten zeggen dat ze het tegen mij niet moeten zeggen. Soort donorcodicil.
Wat denk je dat die zus gaat vragen als je je bron niet vermeldt? Òf ze denkt dat jij zelf op zulke sites rondhangt en dat wil je ook niet, òf ze staat erop dat je haar vertelt hoe je erachter komt. Ik vind dat je daar eerlijk over moet zijn, maar dat is meer vanuit mijn gevoel. En dan weet je zus ook meteen ff dat jij ook niet te vertrouwen bent.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
WaaromWat voegt dat toe? Het probleem is dat hij op inet leurt met sex. Niet waar ik die info vandaan zou hebben aangezien het simpel publiekelijk te bewijzen is. Ik ben met je eens dat het anders zou zijn als je het through the grapevine gehoord zou hebben.
Het gaat hier toch niet om stoer zijn? TS wil op een zo best mogelijke en pragmatische manier de situatie oplossen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar als je het gaat vertellen, wees dan ook een stoere vent / meid en wees eerlijk over je bron.
Misschien heeft hij die advertentie wel ooit in een opwelling geplaatst en de volgende dag er nooit weer naar gekeken.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Laten we er een semantische zaak van maken.Ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel: je hele relatie komt opeens in een heel ander daglicht te staan.
Ik zei al dat ik niet representatief ben, dus ik geef je direct gelijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou bijna een poll starten, maar ik denk dat 95% dezelfde insteek heeft als mij. Dan nog een paar procent swingers die het uberhaupt geen ruk interesseert waar de partner zijn seksuele verlangens vervult en dan nog 1% die liever in zalige onwetendheid doorbrengt.
Tuurlijk wel, het is puur sensatiezucht om zoiets naar buiten te brengen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het gaat hier toch niet om stoer zijn?
Misschien wel. Waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:36 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Misschien heeft hij die advertentie wel ooit in een opwelling geplaatst en de volgende dag er nooit weer naar gekeken.
?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is puur sensatiezucht om zoiets naar buiten te brengen.
Ik bedoel dat je daar dan ook mans genoeg voor moet zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het gaat hier toch niet om stoer zijn? TS wil op een zo best mogelijke en pragmatische manier de situatie oplossen.
Ik zie dat niet in hoor. Dat doet er toch helemaal niet toe?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je daar dan ook mans genoeg voor moet zijn.
Voor mij wel. Je vertelt het omdat je het afkeurenswaardig vindt dat hij haar belazert. Vervolgens belazer je haar zelf door niet te zeggen dat je op dubieuze wijze aan die info bent gekomen. Dat vind ik gevoelsmatig gewoon triest, maar dat hoef je niet met me eens te zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:44 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik zie dat niet in hoor. Dat doet er toch helemaal niet toe?
Nou, ik zou het zelf persoonlijk vooral vertellen omdat ik niet wil dat hij/zij gekwetst wordt als het later alsnog uitkomt. Dat waardeoordeel vind ik niet zo belangrijk, en zoals ik zei: iedereen maakt wel es fouten of doet gekke dingen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Voor mij wel. Je vertelt het omdat je het afkeurenswaardig vindt dat hij haar belazert.
"nah wat ik weer heb meegemaakt! R die heeft met zn vriendin gewoon een open relatie.Dat doe je toch niet!"quote:Op zondag 1 maart 2009 14:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien kun je een keer tussen neus en lippen door vragen hoe zij tegen zulke dingen aankijkt, alsof het een hypothetische situatie is zer maar. Maar dat moet je wel heel goed kunnen brengen, wil je niet dat ze meteen conclusies trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |