er zijn meerdere met andere data.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:36 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Misschien heeft hij die advertentie wel ooit in een opwelling geplaatst en de volgende dag er nooit weer naar gekeken.
Omdat?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:02 schreef zalfje het volgende:
nouu vind zus X dat ik het toch niet moet vertellen
Of: "Ik hoorde een verhaal van een collega van me, wat vind jij daarvan"? Maar het moet wel in het gesprek passen enzo anders is het raar...quote:Op zondag 1 maart 2009 15:05 schreef zalfje het volgende:
[..]
"nah wat ik weer heb meegemaakt! R die heeft met zn vriendin gewoon een open relatie.Dat doe je toch niet!"
Waarbij je je wel moet realiseren dat de zwager de wet niet heeft overtreden en TS wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:52 schreef Buitendam het volgende:
Als ik TS was zou ik het profiel + screenshots uitprinten en bij de zus thuis afspreken en haar ermee confronteren. Wel helemaal eerlijk uitleggen zoals ze ook in de OP heeft gedaan wat ze op zijn mail deed en toegeven dat ze is gaan snuffelen.
gaat niet op,het wachtwoord heb ik gekregenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarbij je je wel moet realiseren dat de zwager de wet niet heeft overtreden en TS wel.
Als die zwager bloedlink wordt, iets dat niet onvoorstelbaar is, dan kan hij aangifte doen.
Juist nog meer reden om het wel te doen.quote:
Dan kun je toch gewoon vertellen dat je in zijn mailbox bent geweest omdat je een bepaalde mail nodig had? Ben je bang voor de reactie van je zus of die van je zwager?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:18 schreef zalfje het volgende:
[..]
gaat niet op,het wachtwoord heb ik gekregen
Dan nog mag je volgens mij jezelf niet ongebreideld toegang verschaffen tot die mailbox. Maar goed, dat is meer een kwestie voor WGR.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:18 schreef zalfje het volgende:
[..]
gaat niet op,het wachtwoord heb ik gekregen
Meneer de agent, ik wil aangifte doen van het feit dat mijn zwager er achter is gekomen dat ik stiekem advertenties plaaste op het internet om sex met vrouwen van 60 te hebben en nu ben ik ontdekt omdat hij stiekem in mijn mailbox zat te kijkenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:15 schreef Schanulleke het volgende:
Waarbij je je wel moet realiseren dat de zwager de wet niet heeft overtreden en TS wel.
Als die zwager bloedlink wordt, iets dat niet onvoorstelbaar is, dan kan hij aangifte doen.
Er stond bij verzonden berichten (waar ik per ongeluk op klikte want ik moest concepten hebben) een mail, waarin vage dingen stonden die in naam van mijn zus waren verstuurd. Dat hij zn polsen had doorgesneden, omdat iemand van MP geen pakketje wilde verzenden. En diegene moest terug mailen op dat ene mail adres. Daarom heb ik dat adres door google gemikt.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:22 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon vertellen dat je in zijn mailbox bent geweest omdat je een bepaalde mail nodig had? Ben je bang voor de reactie van je zus of die van je zwager?
Edit: Je kwam een totaal ander emailadres tegen in zijn mailbox en dat heb je op Google ingetoetst? Waarom? Was dat emailadres zo opvallend dat het je nieuwsgierigheid wekte? Of heb je een mail door dat emailadres verstuurd, gelezen?
Ja! onzettend!quote:Op zondag 1 maart 2009 16:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Jezus, zeg het gewoon.
Verder ben ik het trouwens eens met Kahlen; ergens vind ik het ook lijken alsof je hier van loopt te genieten: waarom? weet ik niet precies, maar het voelt zo.
Dit dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:44 schreef Ladidadida het volgende:
Dus iedereen weet het al, behalve de zus zelf?
Damn, wat zou ik me genaaid voelen, zowel door manlief als door familie.
Een hele zieke geest die kerel.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:40 schreef zalfje het volgende:
[..]
Er stond bij verzonden berichten (waar ik per ongeluk op klikte want ik moest concepten hebben) een mail, waarin vage dingen stonden die in naam van mijn zus waren verstuurd. Dat hij zn polsen had doorgesneden, omdat iemand van MP geen pakketje wilde verzenden. En diegene moest terug mailen op dat ene mail adres. Daarom heb ik dat adres door google gemikt.
En dat wachtwoord heb ik heel erg lang geleden gekregen. Nouja, 3 weken terug ofzo.
Moet diegene wel in bezit zijn van naaktfoto's van de zwager in kwestie gemaakt bij TS d'r zus thuis.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:53 schreef IJsblock het volgende:
Even heel erg kort door de bocht, dit lijkt me meer een wraakactie van iemand die je zwager een hak wil zetten?!
Hypothetisch gezien: Zwager gaat lekker even chatten, komt aan de praat met een grietje waarbij hij spontaan wat foto's van zichzelf maakt.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Moet diegene wel in bezit zijn van naaktfoto's van de zwager in kwestie gemaakt bij TS d'r zus thuis.
Dat gebeurt vast heel vaak bij volwassen mensen.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:59 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hypothetisch gezien: Zwager gaat lekker even chatten, komt aan de praat met een grietje waarbij hij spontaan wat foto's van zichzelf maakt.
Doet dat grietje even deze op een advertentiesite zetten, samen met zijn hotmail toegevoegd en voila.
Ultieme wraak of een uit de hand gelopen grap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |