Hehe tof filmpje dat van HHZ. Nu ik weet dat hij de Squid (Rocket power) inspreekt moet ik telkens daar aan denkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
slap gelul, hier hou ik van. laat deze kant van je eens vaker zien![]()
wat ga jij dan doen?... nou ik ga mijn piemel laten zien
Voor de hardbass gangers:
Ja dat heb ik geprobeerd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:32 schreef kollie het volgende:
ik kan me nooit zo druk maken om die teksten, en vind die nieuwe hhz best aardigik zou ze ook niet al te letterlijk opvatten. Als deze track langskomt op IQ zal ik er wel op los gaan. Ik verbaas me erover hoeveel ophef er dan vervolgens over komt, zie bijvoorbeeld op hardtraxx....
overigens eldani, jouw post op hardtrax over hhz zogenaamde arrogantie neigt een beetje naar na-aapgedrag... Heb jij hhz al eens aangesproken? zo nee, dan heb je m.i. niet zoveel recht van spreken en is het wel heel makkelijk oordelen.
Ik baal trouwens dat IQ pas weer m'n volgende stampgelegenheid is![]()
ReM, de A2-spammertquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:52 schreef ReMcOrE het volgende:
met bijvoorbeeld Alpha2, B-Front en Pulse kun je prima praten![]()
tjah.... Ik vind dat je je er wel erg druk om maakt. Wees blij dat de profeet en de A2 in waren voor een babbeltje en laat hhz in z'n sop gaar koken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:38 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ja dat heb ik geprobeerd.
Op een kleiner feestje.. Het was mijn eerste: Megawatt in Haarlem..
Line-up: Zwan & Toyax (residents), Alpha 2, Headhunterz, Prophet..
Ik heb gigantisch lang met Alpha 2 staan praten en we zijn nog samen, met zijn 4en (met vriend van mij erbji) losgegaan. Prophet sta ik mee op de foto.. De enige die niet geintresseerd was in wat gezelligs, zei het een praatje of een foto of iets dergelijks was hij. Ik werd half genegeerd.. Dat vond ik zelf wel jammer, maar ik had weinig vergelijkingsmateriaal, immers mijn eerste feestje.
Als dan ook andere mensen (ook hier op Fok!) gelijkwaardige dingen zeggen over een artiest, dan moet daar toch een kern van waarheid inzitten, zeker als je mijn eigen ervaring erbij optelt.
Ik wil niet zeggen dat het persé zo is, maar het lijkt er wel erg op.
mie laikie dat soort surprisesquote:Theracords is very proud to announce this solo release from Danish superstar dj Matt Restless! Even though it's Matt's first solo release on Theracords, he's no newcomer to our label. Together with labelowner Dj Thera, Matt is a part of the "Two Hawks" project and Matt also remixed the Grindhouse Theme for the latest Hellraiser & Satyriasis release! For this release Matt explores the edge of hardstyle with using hardcore elements, catchy melodies and great build-ups! And It Goes is dark, catchy and it has got a great surprise in the end!It'll Get No Realer Than This is a real Hardcore meets Hardstyle track with nasty hiphop vocals and an insane kick! To make this release as diverse as you are used of Theracords, Stana provides a wicked techstyle remix which shows Stana's production skills are growing more and more! Hardstyle, hardcore and techno all in one package! Where else you see this kind of diversity?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:26 schreef kollie het volgende:
en zondag zany. Ik was vorig jaar op Q-base. Ik de hele tijd zwaaien. Zwaait ie niet terug, de verwaande prutser
Zany, als je dit leest: het was tijdens wilde gullie bas en ik stond rechts vooraan.
Die ervaring had ik ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef 16meter het volgende:
HHZ bash donderdag..
de enige keer dat ik hem aansprak was op Emporium 2007, toen ging hij samen met dov wel met me op de foto. Waren heel relaxed.
ik heb gewoon vrijwillig het interview met show en tek gekeken omdat ik wist dat op het einde tatanka binnen zou komenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef CrustyClown het volgende:
Wel leuke ontwikkeling trouwens dat artiesten via YT een kanaal aanmaken en daar beetje back-stage filmpjes laten zien.
Scantraxx en blijkbaar HHZ tegenwoordig ook.
Vind het persoonlijk altijd wel grappig om te zien. Moet ook gelijk denken aan het filmpje wat ooit op Q gestaan heeft met Tatanka (meen ik) & Luna. Dat ze daar heeerlijk kansloos zitten te kletsen.!
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=145669&page=2&PHPSESSID=fa2848
hehe echt vet dat interview met HHZquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef CrustyClown het volgende:
Wel leuke ontwikkeling trouwens dat artiesten via YT een kanaal aanmaken en daar beetje back-stage filmpjes laten zien.
Scantraxx en blijkbaar HHZ tegenwoordig ook.
Vind het persoonlijk altijd wel grappig om te zien. Moet ook gelijk denken aan het filmpje wat ooit op Q gestaan heeft met Tatanka (meen ik) & Luna. Dat ze daar heeerlijk kansloos zitten te kletsen.!
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=145669&page=2&PHPSESSID=fa2848
haha je bent me niet opgevallen iigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:00 schreef ReMcOrE het volgende:
heb je mij nog gezien op Qlimax 2007 DVD Sc0tTy?bij Headhunterz...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |