Toko of markt iddquote:Op zondag 1 maart 2009 13:10 schreef RobinOok het volgende:
Ja, ik denk dat hoisin en steranijs tegenwoordig ook gewoon bij de betere gesorteerde supermarkt te koop is. Maar ik zou er evengoed liever voor naar een toko gaan.
Nou ik heb zojuist dit gerecht gemaakt naar komt niet in de buurt van wat ik in een wokrestaurant te eten krijgquote:Op zondag 1 maart 2009 07:06 schreef Pacmaniac het volgende:
Zelf heb ik deze: http://www.smulweb.nl/110(...)-roerbaksaus-woksaus
laatst gemaakt. Erg lekker maar wel veel werk. Ook erg pittig maar maar dat maakt het alleen maar lekkerder.
Dan heb je vast iets niet goed gedaan. Er moet niet eens roomboter door idiootquote:Op zondag 1 maart 2009 19:41 schreef kayintveen het volgende:
[..]
Nou ik heb zojuist dit gerecht gemaakt naar komt niet in de buurt van wat ik in een wokrestaurant te eten krijg. de saus bij de wok is lichter (meer gelig) en romiger.
in rotterdam heet hij ook knoflook roomboter.
Dat zal best. Maar check het recept dan. Stond echt niks van roomboter tussen de ingredienten . Roomboter in je wokquote:Op zondag 1 maart 2009 20:11 schreef missy_c het volgende:
Er zijn wokrestaurant (ik ben geen fan) die bij teppan (room)boter met knoflook gebruiken en dan wat sojasaus bij doen voor de smaak.
volgens mij kun je niet lezen. ik zei dat het niet top smaakte. of in ieder geval zeker niet zoals verwacht..quote:Op zondag 1 maart 2009 20:14 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar check het recept dan. Stond echt niks van roomboter tussen de ingredienten . Roomboter in je wok
Dat haalde ik niet uit je eerdere post. Maar de saus die ik je gaf is basis en wordt gebruikt op (o.a.) de grote Chinese boot in Rotterdam en ook in Utrecht bij Wok 2 Be serveren ze hem.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:38 schreef kayintveen het volgende:
[..]
volgens mij kun je niet lezen. ik zei dat het niet top smaakte. of in ieder geval zeker niet zoals verwacht..
in het wokrestaurant heet het sausje wat ik erg lekker vindt. knoflook roomboter.
ik zei niet dat ik er roomboter doorheen heb gedaan ;-)
in andere woks heet het gewoon knoflook
Huh.. roomboter in je wok? Waar heb je het over..quote:Op zondag 1 maart 2009 20:14 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar check het recept dan. Stond echt niks van roomboter tussen de ingredienten . Roomboter in je wok
Dat dus. Snap geen reet van die onderste zin . Is volgens mij ook niet bepaald correct Nederlandsquote:Op zondag 1 maart 2009 19:41 schreef kayintveen het volgende:
[..]
Nou ik heb zojuist dit gerecht gemaakt naar komt niet in de buurt van wat ik in een wokrestaurant te eten krijg. de saus bij de wok is lichter (meer gelig) en romiger.
in rotterdam heet hij ook knoflook roomboter.
Niets mis mee, mits een goede combinatie van plantaardige olie en boter, kan het veel lekkerder smaken dan met alleen olie. Alleen de wok niet te heet verhitten, boter brandt veel sneller aan.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:14 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Het hele principe van wokken is toch juist de pan een zo'n hoog mogelijke temperatuur laten krijgen?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:04 schreef Ashram het volgende:
[..]
Niets mis mee, mits een goede combinatie van plantaardige olie en boter, kan het veel lekkerder smaken dan met alleen olie. Alleen de wok niet te heet verhitten, boter brandt veel sneller aan.
Je kan de wok goed verhitten, maar het hoeft niet gelijk zo heet dat alles verbrand na aanraking met de wok.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Het hele principe van wokken is toch juist de pan een zo'n hoog mogelijke temperatuur laten krijgen?
Maar is mijn eerder geposte recept niets?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:38 schreef kayintveen het volgende:
[..]
volgens mij kun je niet lezen. ik zei dat het niet top smaakte. of in ieder geval zeker niet zoals verwacht..
in het wokrestaurant heet het sausje wat ik erg lekker vindt. knoflook roomboter.
ik zei niet dat ik er roomboter doorheen heb gedaan ;-)
in andere woks heet het gewoon knoflook
die ga ik zeker vd week even proberen!quote:Op maandag 2 maart 2009 10:48 schreef Curiosity het volgende:
Ook erg leuk om te zien dat ze in een wokrestaurant eerst het eten even in heet water dompelen voor een aantal sec/min.
Gaat ook veel sneller op die manier.
wat ben jij voor een mafketel joh.. je zit op iedereen een beetje gaar te reageren. kom is met een goed idee of hou je mond!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:45 schreef Pacmaniac het volgende:
Van Go Tan heb je ook kant en klare woksauzen. Wel uit een potje maar misschien toch wel lekker om een keer te proberen?
Stik jij lekker in je woksaus. trutquote:Op maandag 2 maart 2009 12:08 schreef kayintveen het volgende:
[..]
die ga ik zeker vd week even proberen!
[..]
wat ben jij voor een mafketel joh.. je zit op iedereen een beetje gaar te reageren. kom is met een goed idee of hou je mond!
Ik durf die weddenschap wel aan.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:11 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Toko of markt iddHeel misschien bij de AH XL maar ik zou er niet op inzetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |