abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_235810
Goedeavond allemaal,
Om deze te openen heeft me echt een uur gekost, zo erg traag is het dus bij mijn kabel..de hele dag liggen balen en nu nog . In ieder geval kan er weer in de nachtstreams worden verslagen. Geen idee of het wordt bijgehouden dat zie ik wel als ergens en ik ben bang maandag de ellende bij @home verholpen wordt. Frustrerend dat is het.

Dag 101

De Avond en Nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!

Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopend. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potloodgifje rechtsboven in je reactie ) , zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

Algemene opmerking:
Citeren buiten Fok! alléén toegestaan met bronvermelding

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_235811
Laatste streamverslag was:

quote:
op 12-25-1999 om 05:56 PM schreef MissX het volgende:
Bart is bezig met het bad, ze zijn het weer aan het opwarmen.

Ruud leest weer voor uit zijn grote sportboek, maar is erg slecht verstaanbaar. Mede door constant wegvallen van geluid.

pi_235812
R & B zijn nu buiten aan het fikkie stoken, zodat ze daar zometeen de zalm op kunnen roken. Kan niet zien of het daar regent.

R: 32 graden al, gaat goed
B: 2 a 3 graden per uur
B: het is niet echt vlamhout zo te zien, het gaat goed, gaan we de boel is lekker laten roken Ruud.

Ruud probeert nu Aad Koudijzer om te duwen maar is niet erg succesvol.
B: Als zalm groen uitslaat wat gebeurt er dan mee

pi_235813
De heren zijn aan het eten maar heb al zo een 20 min geen geluid.
Van wat ik hiervoor gehoord heb moet het gerookte zalm zijn. De heren zitten er gewoon bij, gewone kleding. De lichten staan wel op dimstand en er zijn kaarsjes
Ze drinken wel wijn bij het eten.

Ze zijn alweer heftig aan het afwassen, was een kort kerstdiner.

[Dit bericht is gewijzigd door MissX (Datum 25 December 1999).]

† In Memoriam † zaterdag 25 december 1999 @ 19:18:00 #5
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_235814
18.15
Ze eten met waxine lichtjes. Bart vind 3 borden boerenkool eigenlijk ook wel goed.
Het smaakt.
Het einige open kanaal gaat naar de zithoek waar niemand is.

[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san (Datum 25 December 1999).]

The future is after you
  zaterdag 25 december 1999 @ 22:08:00 #6
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_235815
22:05 stream 1
de heren zitten lekker in bad, geen geluid
reclames wel prima geluid !!!<
22:10 Ruud is eruit
closeup van Bart lijkt niet echt vrolijk,
ga proberen met stream 2 of daar wel geluid is ja hoor, wel veel geruis
22:15 ruud weer terug
Bart vertelt we zijn hier in nederland allemaal rijk.
Ruud zondag naar me cluppie is genoeg voor mij dan voel ik me rijk
22:20
Gaat nu weer over het geloof R: als je in jezelf gelooft geloof je toch ook in iets dat go geschapen heeft
b : ik accepteer jullie mening accepteer mij dan ook, ben beniewd hoe dat buiten overkomt (mijn felheid tegen geloof)
W.is niet te verstaan
B : opmerking van redaktie moet ik achteraf alleen maar om lachen.
W : ze willen dat je op zit en een pootje geeft en dat heb je gisteren toch gedaan door mee te doen met die kerst.
22:30 ze zitten nog in bad gesprek niet te volgen zeer slecht geluid
22:43 ze hebben het net over je weet niet wat er buiten gebeurt he, gaat er net iemand flink staan schreeuwen buiten,niet te verstaan overigens.
Ze vinden het welinteressant ze luisteren en lachen erom.
r :zo en nu dalijk effe lekker een filmpje kijken..
gesprek verder over films
R : verrek het zijn brabanders die staan te schreeuwen
W: sabien bart sabien
22 :50 Bart haalt een keteltje water en giet dan in het bad ???

[Dit bericht is gewijzigd door magic (Datum 25 December 1999).]

I can accept failure, everybody fails at something, I can't accept not trying

pi_235816
Jezus, het net is ECHT traag vandaag

Stroom 3: 23.03 de mannen zitten in Bad, Bart in Beeld, Willem is aan de zijkant te zien in Jezushouding

Gaan in hoog tempo door ouwe liedjes heen van opeenvolgend, Lindsey de Paul (sugar) Yvonne Keeley en Scott Fitzgerald (if I had words) en Cockney Rebel.

Helaas, bezoek terug. Ik moet weer stoppen

zaterdag 25 december 1999 @ 23:54:00 #8
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_235817
23.45

de mannen zitten nog nog in bad
ze hebben het over de Amerikaanse en Franse uitvoering van het programma "spoorloos"
de Amerikaanse loopt altijd goed af en de Franse altijd slecht

R:"ik was bang dat toen jij in de DBK was met Astrid...
W:"ze had iets opgevangen wat ik tegen jou zei"

B;"het mes snijd aan 2 kanten voor hun"

Ruud vind dat hij zijn borsthaar en schaamhaar moet afknippen, Willem vind dat ook wel lekker een beetje kort.

23.51
Bart en Willem gaan uit bad.
Ruud blijft met een vage blik in zijn ogen nog even zitten

------------------
Als je vrij wilt ademen , moet je ervoor zorgen dat er niemand op je nek zit

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 25 December 1999).]

zondag 26 december 1999 @ 00:13:00 #9
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_235818
00.00

B;"ik wil nog wat tegen je zeggen Astrid"