abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:21:47 #51
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66562390
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wederom een bijzonder realistische voorspelling van LXIV .
Ik denk dat jij de diepte van de crisis én het effect daarvan op stemgedrag onderschat.
pi_66562456
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:17 schreef LXIV het volgende:
Als de crisis flink doorzet dan krijgt Wilders nog veel en veel meer stemmen. Want voorheen zou je de buitenlanders wel ergens de schuld van willen geven, maar waarvan dan? Er was meer welvaart dan ooit tevoren. Dat er sowieso al zoveel interesse was onder die omstandigheden was opmerkelijk.

Maar als er straks echt veel werkelozen zijn, of zelf onvoldoende voedsel, dan heeft Wilders zo een kamermeerderheid.
Nog niet zo lange geleden waren juist de traditionele partijen die zetels in de virtuele strijd pakte, vanwege de juiste aanpak bij de nationalisatie van banken, de perikelen rondom Icesave en omdat sowieso deze partijen meer betrouwbaar werden geacht de aanpak van de crisis langs goede banen te leiden.
Hoe kan de crisis ineens als argument ten voordele van de PVV werken?

Volgens mij kwam de kentering met de beslissing van het Hooggerechtshof dat het OM Wilders moest gaan vervolgen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  † In Memoriam † zaterdag 28 februari 2009 @ 20:24:45 #53
230491 Zith
pls tip
pi_66562492
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:23 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Volgens mij kwam de kentering met de beslissing van het Hooggerechtshof dat het OM Wilders moest gaan vervolgen.
Wat natuurlijk laat zien dat de steun totaal niet op het inhoudelijke en rationele vlak gezocht moet worden, maar vooral uit protest of domheid.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_66562503
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:21 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ik denk dat jij de diepte van de crisis én het effect daarvan op stemgedrag onderschat.
En het wanbeleid van de coalitie wordt ook nogal onderschat.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:26:33 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_66562560
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:23 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Nog niet zo lange geleden waren juist de traditionele partijen die zetels in de virtuele strijd pakte, vanwege de juiste aanpak bij de nationalisatie van banken, de perikelen rondom Icesave en omdat sowieso deze partijen meer betrouwbaar werden geacht de aanpak van de crisis langs goede banen te leiden.
Hoe kan de crisis ineens als argument ten voordele van de PVV werken?

Vooralsnog heeft de credietcrisis nog niet zoveel impact gehad op het leven van mensen. Ik vind ook dat Bos het uitstekend heeft gedaan als minister van financien.

Maar als de effecten van de crisis wel merkbaar worden, als dat gebeurt, dan zal dat zeker wind in de zeilen voor Wilders zijn. Het is altijd zo dat een partij die het roer om wil gooien het beter doet wanneer het slecht gaat. Want wie wil er nu verandering als het eigenlijk toch best wel goed gaat?
The End Times are wild
pi_66562672
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:24 schreef Zith het volgende:

[..]

Wat natuurlijk laat zien dat de steun totaal niet op het inhoudelijke en rationele vlak gezocht moet worden, maar vooral uit protest of domheid.
Het is maar virtueel, maar ik kan het me goed voorstellen dat een aantal mensen met de beslissing van het Hof niet eens zijn.
pi_66562747
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Vooralsnog heeft de credietcrisis nog niet zoveel impact gehad op het leven van mensen. Ik vind ook dat Bos het uitstekend heeft gedaan als minister van financien.

Maar als de effecten van de crisis wel merkbaar worden, als dat gebeurt, dan zal dat zeker wind in de zeilen voor Wilders zijn. Het is altijd zo dat een partij die het roer om wil gooien het beter doet wanneer het slecht gaat. Want wie wil er nu verandering als het eigenlijk toch best wel goed gaat?
De krediet- en economische crisis is dus geen verklaring dat de peilingen zo florissant uitpakken voor de PVV.
Daarentegen is er wel een opleving voor de PvdA geweest dat wel een verklaring daarvan is.
pi_66562832
In tijden van crisis wordt de roep om een sterke man groter.
Bos leek het een maand geleden te zijn, maar hij kon die status niet waarmaken.
Jan is niet meer..ik denk dat dat de PVV in de kaart speelt.
De andere partijen kunnen slechts hopen dat de PVV intern gedonder krijgt
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66563194
Erg wazige OP.

+2 zetels. dus 22 zetels?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_66563308
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:42 schreef JohnDope het volgende:
Erg wazige OP mensen.

Op hoeveel zetels staat de PVV nu in de peilingen?
PVV 27
CDA 26
PvdA 21
D66 19
SP 18
VVD 17
Groen Links 11
ChristenUnie 5
SGP 2
PvdDieren 2
Trots op NL 2
pi_66563319
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:45 schreef knowall het volgende:

[..]

PVV 27
CDA 26
PvdA 21
D66 19
SP 18
VVD 17
Groen Links 11
ChristenUnie 5
SGP 2
PvdDieren 2
Trots op NL 2
Thanks.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:56:42 #62
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_66563757
Tijd voor Nederlandse Moslims om op vechtsporten te gaan en zich te bekwamen in guerillia-technieken.

Want dit kan wel eens lelijk uit de hand lopen, als hij zoveel zetels gaat krijgen.

De stormtroepen van Wilders staan over een paar jaar klaar om elke Moslim en Moslima te kelen, zelfs kleine Moslimkinderen.
What lies in the shadow of the statue?
pi_66564475
Als de andere partijen nou eens een antwoord hadden op het multiculturele criminele drama
had het zover nooit hoeven komen.

Ik denk overigens dat Wilders het best functioneert als grootste oppositiepartij.
pi_66564891
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:21 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Er is gewoon nog niet zoveel over te zeggen. Allerlei doemscenario's doen het leuk op het internet maar of ze realistisch zijn is maar zeer de vraag.

En in Nederland 1 partij die een meerderheid gaat halen? Daar geloof ik zo mogelijk nog minder van.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_66565019
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:27 schreef damian5700 het volgende:
'Allemaal racisten, islamofoben, bruinhempjes et cetera, want 'wij' zijn moreel superieur.'
Dus omdat een partij groot is, kan dat niet zo zijn?
Allah Al Watan Al Malik
pi_66566020
Zoals ik het zie is er zelfs als deze peiling realiteit wordt een kamermeerderheid ZONDER Wilders.
  † In Memoriam † zaterdag 28 februari 2009 @ 22:16:46 #67
230491 Zith
pls tip
pi_66566388
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 21:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus omdat een partij groot is, kan dat niet zo zijn?
NSDAP was ook maar een kleine partij
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † zaterdag 28 februari 2009 @ 22:20:37 #68
230491 Zith
pls tip
pi_66566495
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:06 schreef Meh7 het volgende:
Zoals ik het zie is er zelfs als deze peiling realiteit wordt een kamermeerderheid ZONDER Wilders.
het moet sowieso uit 5 partijen bestaan ofzo

Anyway, tijdens de verkiezingen zelf gaat men gewoon weer terug naar de traditionele partijen.
pi_66566517
Mensen die op peilingen reageren en er hele discussies over aangaan
Kun je nog meer in de waan van de dag leven?
Ik zie wel hoe het loopt tijdens de verkiezingen
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_66566797
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:21 schreef huhggh het volgende:
Mensen die op peilingen reageren en er hele discussies over aangaan
Mensen die in een topic over peilingen posten terwijl ze peilingen niet serieus nemen.
pi_66566932
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:33 schreef qonmann het volgende:
In tijden van crisis wordt de roep om een sterke man groter.
Bos leek het een maand geleden te zijn, maar hij kon die status niet waarmaken.
Jan is niet meer..ik denk dat dat de PVV in de kaart speelt.
De andere partijen kunnen slechts hopen dat de PVV intern gedonder krijgt
Is Wilders dan wel de sterke man in deze crisis?
Ik heb heb hem nog helemaal geen oplossingen voor deze crisis zien geven.

Hij blijf maar hameren op de Islam, maar die zijn niet schuldig aan deze crisis.

Wilders is mischien nuttig in de oppositie, maar aan de macht is die man een ramp voor Nederland.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_66567344
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
We gaan België achterna, met een cordon sanitaire richting Wilders, in plaats van het Vlaams Belang in België.
En dat vind ik dan weer zo diep en diep triest. Als die man nou zoveel stemmen krijgt, respecteer dat dan.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:57:11 #73
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66567792
Dit is nog maar het begin. Naarmate de economische crisis erger wordt zal Wilders' partij meegroeien. Voorheen stemde men nog op de gevestigde orde, omdat men bij de politiek correcte gemeente wilde blijven horen. Die had het immers voor het zeggen. Alhoewel men zich toen ook wel ergerde aan het slappe beleid t.o.v. allochtonen en het dhimmigedrag van onze bestuurders.

Als de chaos toeneemt zal het 'erbij willen horen' steeds minder belangrijk worden, terwijl de criminaliteit onder allochtonen alleen maar nog verder toe zal nemen. De ideale voedingsbodem voor de PVV dus.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_66568000
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:57 schreef Lemmeb het volgende:
Dit is nog maar het begin. Naarmate de economische crisis erger wordt zal Wilders' partij meegroeien. Voorheen stemde men nog op de gevestigde orde, omdat men bij de politiek correcte gemeente wilde blijven horen. Die had het immers voor het zeggen. Alhoewel men zich toen ook wel ergerde aan het slappe beleid t.o.v. allochtonen en het dhimmigedrag van onze bestuurders.

Als de chaos toeneemt zal het 'erbij willen horen' steeds minder belangrijk worden, terwijl de criminaliteit onder allochtonen alleen maar nog verder toe zal nemen. De ideale voedingsbodem voor de PVV dus.
Maar wat hebben allochtonen met deze crisis te maken

Ik kan het fout hebben, maar volgens mij is de finaciliele wereld ingestort, wat heeft de Islam daar mee te maken?
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:04:33 #75
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66568051
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:27 schreef damian5700 het volgende:
'Allemaal racisten, islamofoben, bruinhempjes et cetera, want 'wij' zijn moreel superieur.'
Rustig maar, je bent nu ingelogd als damian5700. En niet als je linkse tegenkloon.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')