abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 december 1999 @ 17:41:00 #1
1829 Jewel
De enige echte!
pi_235764
Het idee kwam van BigDick, Oliebol opende hem vanochtend en nu is er een deel 2.

Als er iemand is die Oliebol's opening van deel 1 hier neer zou kunnen zetten dan zou ik die persoon heel dankbaar zijn, want ik heb het geprobeerd maar het lukte mij niet

Oh en Oliebol ik heb het al eerder gezegd, maar dat was helemaal onderin deel 1. Je hebt mail.

[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 25 December 1999).]

pi_235765
merry x-mas everyone

Greetings from Manchester

One word can say it all.<P>
pi_235766
Hier nog even het Openingswoord van Oliebol2000 bij Deel 1 van deze Topic:

Fokkers in de Kerstsuite,

BigDick had het idee om een kerstsuite te openen voor degenen die met de kerstdagen om welke reden dan ook even willen ventileren hier. Dat vonden velen een goed idee. Vandaar dat deze Topic vandaag en morgen open is voor iedereen.

De kerstsuite is niet bedoeld om topics lam te leggen of mensen de mond te snoeren.
Het is bedoeld als verzamelplaats van de kerstsurvivors en de schamele nieuwtjes die
binnendruppelen.

Mensen die de suite binnenkomen; laat even weten dat je er bent. Etende Fokkers
kunnen even komen "uithuilen", je frustraties kun je kwijt van al die neefjes en nichtjes
die altijd aan je jas hengen en van alles met je willen doen etcetc. Zo kun je denk ik nog
genoeg bedenken.

In ieder geval veel plezier in deze Suite en iedereen fijne feestdagen gewenst.

Welkom allemaal hier in Deel 2

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 25 December 1999).]

zaterdag 25 december 1999 @ 18:04:00 #4
1829 Jewel
De enige echte!
pi_235767
Bedankt Moor.
pi_235768
Dank je Moor voor het plakken, wist bij god niet hoe ik dat moest doen. Ik moet alleen zo uit eten . Maar ja het moet maar hoop dat er nog iemand is die een beetje kan proberen te verslaan.
Zo goed als oliebol het doet wordt het niet, maar we kunnen het proberen.
pi_235769
MissX,
zou ontzettend graag mee-verslaan bij de streams,
maar heb mijn hele windows gisteren moeten her-installeren na een crash van RealMedia.
MediaPlayer werkt bij mij niet vanwege te weinig video-resources.

Zal vanavond opnieuw proberen RealPlayer te installeren.

pi_235770
Ellende hier nog steeds...ik zit vanaf 15.00 Fok te openen en heb wel de avondstreams aan kunnen maken en gelukkig is er een vervolg op kerstsuite deel 1, ook scheelt dat aan laden denk ik. Dus even denken, 4 uurtjes voor twee topics openen dat schiet op .

En lieve Jewel *zucht* ik kom al helemaal niet op hotmail, ik lees dat je hebt gemaild en ook heel lief een mail te krijgen maar kan hem niet ophalen . Je kan als je wilt mij mailen op margot@tagie.com, dat is het enoge wat nog goed werkt en ik zou het erg waarderen via jou mail iets te horen van je, hier kan ik het niet volgen. Ik ben wel blij te lezen dat er wordt geprobeert om de streams te verslaan want ik zit me hier echt te verbijten. Kanjers bedankt.

Doffe ellende dus hier, ik wordt "gek" van het wachten maar ik laadt nog wel even door ik heb toch verder geen pest te doen. Ik had duidelijk een andere invulling van mijn "kerst" gedacht maar helaas uitgerekend dit weekend in het een soepzooi bij mijn kabelmaatschappij en daar ben ik absoluut niet blij mee dat moge duidelijk zijn. Ook is mij nu pijnlijk duidelijk dat Fok en dan met name het BB project en zeker ook jullie allemaal mij de laatste maanden enorme afleiding hebben bezorgd, zo een prutdag als vandaag heb ik lang niet gehad en morgen staat er nog eentje te wachten want ze werken bij @home zeker niet op deze dagen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 25 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_235771
quote:
op 12-25-1999 om 06:23 PM schreef oliebol2000 het volgende:
topics openen dat schier op .

Ik heb dat ook weleens. Wat bij mij dan helpt is om op de 'reply-button' boven een bericht te drukken (dus eigenlijk de reageer en quote button). Hij laat dan ineens wel de hele topic heel snel. Met 'Back' ga je dan gewoon weer terug in de (inmiddels geladen) topic zelf.

Oliebol, ik hoop dat dit misschien ook voor jou werkt. In ieder geval hele fijne kerstdagen voor iedereen!

Ik ga nu de stekker uit de computer trekken, want ik ga een weekje zwemmen met dolfijnen in Israel. Ik zal BB en het forum wel een beetje missen, denk ik. Tot volgend jaar!

pi_235772
Nou ik moet nu uiteten, hoop dat er iemand is die het kan proberen iets van de streamverslagen te maken. En Moor jij kan der ook niks aan doen. Zal proberen later op de avond er nog iets aan te doen.
En nu ga ik maar, zucht.
  zaterdag 25 december 1999 @ 19:11:00 #10
1829 Jewel
De enige echte!
pi_235773
Oliebol,
Ik heb je niet gemailed op hotmail ,maar op het adres waarvan ik het kerstkaartje kreeg.
Ik zal proberen de berichten te sturen naar dat andere adres wat je net noemde. (nog nooit geprobeert maar ik zie wel of het lukt).IK moet wel een beetje voor je huilen hoor, ik vind dit weer zoiets naars om te gebeuren.
pi_235774
Lieve jewel, je hoeft me de sites niet te mailen meid, ik lees alles maandag wel als het eindelijk weer ok is hier, maar ik wil graag weten hoe het met jou is?...ik vrees dat mijn opgegeven mail ook niet werkt, het enigste wat zou werken is oliebol_2000@hotmail.com stuur het daar maar naartoe die heeft niets met mijn server te maken en zou ik eigenlijk moeten kunnen mailen alleen het laden he , maar ik open hotmail wel en wacht dan wel een tijd totdat die site laadt, kijk maar even wat je doet meid, in ieder geval is er niets aan te doen helaas en zal moeten wachten totdat het verholpen wordt ergens.

Dit bericht heeft weer 45 minuten geduurd, ik ben blij Jewel dat jij wel hier kan komen en hopelijk wat goed te dag hebt ingevuld. en de rest van de fokkers natuurlijk ook.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 25 December 1999).]

† In Memoriam † zaterdag 25 december 1999 @ 20:16:00 #12
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_235775
Ik heb net geprobeerd de streams te verslaan maar met bbspy hoor ik wel woorden maar nooit een hele zin, constant een metalig geluid ertussen door. Ook haalt bbspy windows onderuit. Ik kan helaas niet meedoen.
Oliebol en Jewel sterkte en hou je haaks.
Er wordt aan jullie gedacht door vele FOK!kers en ik hoop dat die wetenschap jullie minder alleen doet voelen.

Greetz

The future is after you
  zaterdag 25 december 1999 @ 21:28:00 #13
1829 Jewel
De enige echte!
pi_235776
Voor mij is het genoeg geweest vandaag. Voor iedereen weltrusten en tot morgen.

Een nacht van Jewel.

pi_235777
Hoi allemaal!

Wat een kerst... Hier hebben we absoluut geen kerstgevoel, het is gewoon weekend...

Oliebol, ben je nog aanwezig op icq?

Groetjes Miba!

zaterdag 25 december 1999 @ 22:00:00 #15
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_235778
Hello,
ik ben er ook weer, zal weer de streams proberen te starten, iemand anders bij wie het wel loopt ??
Is bij de rest de reclame ook veel beter van kwaliteit beeld en vooral geluid ??

[Dit bericht is gewijzigd door magic (Datum 25 December 1999).]

I can accept failure, everybody fails at something, I can't accept not trying

zaterdag 25 december 1999 @ 22:05:00 #16
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_235779
Hoi, ik ben dus denk ik de enige ben in dit topic die wel een kerstgevoel heeft. Ik ben er even tussenuit gepiept tussen hoofd- en nagerecht. Ik heb de uitzending nog niet gezien maar gawel straks even kijken. Merry X-mas to you all.
pi_235780
Volgens mij ben ik ECHT verslaafd, deze PC heeft de hele avond aangestaan en ik kon het niet laten af en toe te kijken wat er geschreven werd. Verder werd ik ondanks het feit dat het best gezellig was toch wat onrustig toen het tijd werd voor de BB-uitzending van half negen.

Hoe moet dat morgen ????

zondag 26 december 1999 @ 00:20:00 #18
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_235781
Het is toch wel erruggggg rustig op de kerstsuite vraag me trouwens af waar Marijke momenteel is.

zondag 26 december 1999 @ 01:21:00 #19
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_235782
Lieve Oliebol,

Fijn(?) om te horen dat jouw kabel ook al zo vlot is als stront door een dunne trechter, zeker veel zielen online op eerste kerstdag. Er is geen doorkomen aan! Heb je desondanks nog wel een leuke dag gehad? Hoop het van harte!! (Dit geldt uiteraard voor alle Fok!'ers!!!!)

[Dit bericht is gewijzigd door Roache (Datum 26 December 1999).]

Ben te zaai voor een signature
pi_235783
Voordat het weer een hel wordt hier met de kabel en het laden van dit is alweer 20 minuten, dus wederom kabelellende, wil ik iedereen voor zover een fijne 2de kerstdag wensen. Ik zal er dus niet zijn
  zondag 26 december 1999 @ 10:13:00 #21
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_235784
Haaa Luitjes,
Hoe verloopt de kerst? Zit hier even op de computer van schoonpapa en kon heteven niet laten iedereen een bijzonder prettige tweede kerstdag te wensen!!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_235785
Goeiemorgen.......iedereen al een beetje 'uitgebuikt' van gisteren? Het was gisteren toch wel héél erg rustig op het forum, 'k hoop dat het vandaag een beetje drukker wordt...alhoewel het vandaag wel 'meubelboulevarddag' (yagh) is!!
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

zondag 26 december 1999 @ 10:27:00 #23
1829 Jewel
De enige echte!
pi_235786
Goeiemorgen iedereen,

En Oliebol. Ik heb je mail ontvangen.

Ik weet niet of ik hier vandaag zoveel ben als dat ik er gisteren was, want er komt toch nog iemand op bezoek en daar zal ik wel druk mee zijn.

Iedereen krijgt de groeten van Oliebol, die zoals je al hebt kunnen lezen nog steeds problemen heeft met die >*^&^$%< kabel van haar.

Verder wens ik iedereen een fijne 2de kerstdag. Kom hier zo vaak mogelijk langs als je wilt, want de oliebollen, appelflappen en beukenootjes en grenadine staan nog rijkelijk te lonken in de hoek van de suite. En het is net als het oliekruikje van de weduwe, het raakt nooit op. Dus geniet ervan!

[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 26 December 1999).]

pi_235787
hallo allemaal,
ik ben er ook weer en wel tot ongeveer half 3 denk ik (misschien tussendoor even weg)
daarna krijg ik bezoek en wordt het wel heel onbeleefd om achter mijn pc'tje te zitten.
Dus weer geen oliebol vandaag, balen voor haar en voor ons ook. Ik vond het leuk om te lezen dat heel wat mensen toch hebben geprobeerd (ondanks slechte verbindingen of geen geluid) de streams te verslaan gisteren,waarvoor dank (ik was bijna de hele dag weg en was blij dat ik toch nog een soort overzicht van de gebeurtenissen van die dag kon lezen) ik ga vandaag ook weer aan de slag, alleen de kerels liggen nog te maffen dus er valt nog weinig te verslaan.
verder een prettige dag allemaal!
  zondag 26 december 1999 @ 11:34:00 #25
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_235788
Hallo allemaal,
ik ben er en hoop iets langer aanwezig te kunnen zijn dan gisteren toen ik al snel af moest haken met flinke migraine
Vandaag heb ik het 85-gangen diner wat voor gisteren bedoeld was dus dat wordt smikkelen en smullen.
Terug uit het enge bos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')