Toen ik die reclame voor het eerst zag dacht ik bij dat stuk echt 'quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar het spreekt de doelgroep aan, mang. Is het niet vet gaaf dat ze lasers en shit in haar ogen heeft?
Linkje naar reclame?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar het spreekt de doelgroep aan, mang. Is het niet vet gaaf dat ze lasers en shit in haar ogen heeft?
Hoeveel 17-jarigen lopen er niet rond die er als 18 uitzien? 17-jarigen die er uitzien alsof ze 20 zijn, zijn daarentegen een stuk zeldzamer. Daarom dus.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat een onzinonder de 20... met 18 ben je voor de wet volwassen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:08 schreef Milou__ het volgende:
Als je ouder dan 16 bent, maakt het toch niet uit.
Zoveel moeite is het nu ook weer niet
En dan moeten de belastingbetalers weer meer betalen voor de opvang van die jongerenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:33 schreef Netsplitter het volgende:
Jammer, ze hadden de grens naar beneden moeten bijstellen.
Hoe meer pubertjes zich kapot zuipen hoe beter.
Natuurlijke selectie enzo...
dat wordt dan weer gecompenseerd met de enorme accijnzen op alcoholquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En dan moeten de belastingbetalers weer meer betalen voor de opvang van die jongeren
Zuipen moet je ook doen als je jong bent. Zo gauw als je de 21 bent gepasseerd komt elke klap drie keer zo hard aan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:33 schreef Netsplitter het volgende:
Jammer, ze hadden de grens naar beneden moeten bijstellen.
Hoe meer pubertjes zich kapot zuipen hoe beter.
Natuurlijke selectie enzo...
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En dan moeten de belastingbetalers weer meer betalen voor de opvang van die jongeren
En ik me maar afvragen waarom katers steeds langer durenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:44 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zuipen moet je ook doen als je jong bent. Zo gauw als je de 21 bent gepasseerd komt elke klap drie keer zo hard aan.
is dat echt zo?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:05 schreef Adelante het volgende:
Die kassasletjes mogen niet eens naar legitimatie vragenDat is voorbehouden aan politie.
Dus je kunt natuurlijk de rij op gaan houden en eisen dat de politie komt om de controle uit te voeren.
Laat ik het zo zeggen: Je bent ook geen zestien meer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:54 schreef fart het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom katers steeds langer duren
Als het gaat om producten die op de een of andere manier beperkt zijn in de verkoop (rookwaar, alcohol, bioscoopkaartjes, wapens, ...) mag de winkelier wel degelijk om identificatie vragen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:05 schreef Adelante het volgende:
Die kassasletjes mogen niet eens naar legitimatie vragenDat is voorbehouden aan politie.
Ja inderdaad, anders weigeren ze je gewoon, tenslotte hun winkel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:44 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Als het gaat om producten die op de een of andere manier beperkt zijn in de verkoop (rookwaar, alcohol, bioscoopkaartjes, wapens, ...) mag de winkelier wel degelijk om identificatie vragen.
Vragen mag altijd, maar weigeren maakt je niet strafbaar als een winkelier het vraagt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:44 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Als het gaat om producten die op de een of andere manier beperkt zijn in de verkoop (rookwaar, alcohol, bioscoopkaartjes, wapens, ...) mag de winkelier wel degelijk om identificatie vragen.
babyfacequote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:59 schreef van_Hooydonck het volgende:
Vorig jaar kocht ik bij de Gall&Gall een flesje wijn en moest ik mijn ID laten zien. Hoe het gesprek begon weet ik niet precies meer, maar die verkoper vertelde mij dat iedereen die eruit ziet onder de 25 zich moet legitimeren.
Ik hou vaak mn ID kaart al klaar want 9 van de 10 keer wordt het aan me gevraagd.
Als ze dan zien dat ik 'al' 26 ben,..
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:58 schreef mstx het volgende:
Gewoon zeggen dat je 21 bent, dan hoef je dus ook geen ID te laten zien.
Vragen mag altijd hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:44 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
dat kind ziet er echt wel uit als een 14 jarigequote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:03 schreef Lakitu het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom het ook voor sigarreten geldt. Daar moet je 16 voor zijn. Kom op, het verschil tussen een 20-jarige en een 15-jarige zie je wel hoor.
is geen amerika hierquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:01 schreef wdn het volgende:
Het zou niet verkeerd zijn als iedereen altijd een ID moet tonen.
En dan? Dan wordt jij de zaak uitgezet zonder drank/sigaretten maar met een trots gevoel voor rechtvaardigheid?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vragen mag altijd, maar weigeren maakt je niet strafbaar als een winkelier het vraagt.En ja, hij kan je dan zijn zaak uitzetten, maar dit alles zonder dat je ook maar iets van legitimatie aan hem hoeft te verstrekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |