Omdat er niet zoiets is als 'verkeerd' opvatten, er is alleen perceptie en associatie.quote:
Ja, dat doe ik ook welquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:15 schreef MNR het volgende:
Dat is dus wel zo he? Als je ergens in hebt, gewoon creeren. Gezellig wordt het toch wel.
Dus voor iedereen die zin heeft in iets gezelligs: gewoon mensen opbellen en zien wat er gebeurt
dan hoef je ook niet te tvp-en, topic is toch zo weer vol...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
tvp en weer weg, even auto door de wasstraat rijden (als die er nog in past)
nou zag er anders best leuk uit dat jochiequote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij zien mijn kinderen rond die leeftijd geen computers meer en jongens al helemaal niet
nóg in past?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
tvp en weer weg, even auto door de wasstraat rijden (als die er nog in past)
Je weet helemaal niet hoe lang ik weg benquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan hoef je ook niet te tvp-en, topic is toch zo weer vol...
Ik had gewoon bedacht wat ik zelf leuk zou vinden over hoe mijn verjaardag te vieren. So I did. Dus geen standaard feest, maar gewoon waar ik zelf zin in had.quote:
Dat ik dat nog een keer mee maken maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke nu breekt daadwerkelijk mn klomp...
FOK! is gewoon een omgekeerde werkelijkheid.
Ow, wat gezellig! Ik ben altijd gek op leuke ontmoetingenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bien aussi
heb mezelf eindelijk onder mn kont geschopt om mn huis op te ruimen
blij![]()
en strraks komt gezelli een vriend van me eten en wijntjes drinken
ik heb zijn in iets gezelligs, wie komt!?!?!?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:15 schreef MNR het volgende:
Dat is dus wel zo he? Als je ergens in hebt, gewoon creeren. Gezellig wordt het toch wel.
Dus voor iedereen die zin heeft in iets gezelligs: gewoon mensen opbellen en zien wat er gebeurt
feest!! leuk!!quote:
Zo snel gaat het nu ook weer niet. Het is momenteel rustig hier.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan hoef je ook niet te tvp-en, topic is toch zo weer vol...
Verlaagdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nóg in past?![]()
Is je auto dik geworden, of is je wasstraat gekrompen?
slettebakjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou zag er anders best leuk uit dat jochie
en hij vroeg of ik zn vader kon
maar nope die ken ik ook niet, heb ff gevraagd of die getrouwd was, en helaas wel wahahahaha
In mijn wereld is dat er wel hoor. Als Tijn het op de ene manier bedoelt en jij vat het anders op. Dan wordt het dus verkeerd opgevat. Ja en dan was jou perceptie en associatie misschien anders.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Omdat er niet zoiets is als 'verkeerd' opvatten, er is alleen perceptie en associatie.
Ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb zijn in iets gezelligs, wie komt!?!?!?
Ik kan helaas niet, maar anders was ik wel in een impulsieve bui gekomen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met phase 10 iets bedoelde als 'third base'quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:15 schreef MNR het volgende:
ik kan nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou zag er anders best leuk uit dat jochie
en hij vroeg of ik zn vader kon
maar nope die ken ik ook niet, heb ff gevraagd of die getrouwd was, en helaas wel wahahahaha
Ik ben vandaag zo vrolijk. Zo vrolijk was ik nooit.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
feest!! leuk!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet, maar anders was ik wel in een impulsieve bui gekomen.
Bye all * MNR gaat shoppen
jij ook al blij?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo vrolijk. Zo vrolijk was ik nooit.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een van de nadelen van internet. IRL kan je het gezicht van de persoon nog zien als hij/zij iets zegt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In mijn wereld is dat er wel hoor. Als Tijn het op de ene manier bedoelt en jij vat het anders op. Dan wordt het dus verkeerd opgevat. Ja en dan was jou perceptie en associatie misschien anders.
Ik twijfel nog, gewoon niet, of met heel veel mensen, ben er nog niet uit, maar ja, heb nog tot eind mei, dus mag nog even nadenkenquote:[b]Op zaterdag 28 februari 2009 14:19 schreef MNR het
Dus JB, hoe zou jij je B-day het liefste willen vieren?
ikke eerstquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, gewoon niet, of met heel veel mensen, ben er nog niet uit, maar ja, heb nog tot eind mei, dus mag nog even nadenken
Ja blij zijn is leuk. Gewoon zin in. Gisterenavond naar een concert geweest op 300 meter lopen van mijn huis en dat was erg leuk. Als het goed is komt dat bandje met Konningendag nog een optreden daar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij ook al blij?
hoe komt dat zo?
leuk he, blij zijn?
Nee, want als je iets zegt, kun je alleen maar afwachten hoe het wordt opgevat. Dat is jouw verantwoordelijkheid niet meer, dat is iets van hen. En idd:quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:20 schreef JoeyT het volgende:
In mijn wereld is dat er wel hoor. Als Tijn het op de ene manier bedoelt en jij vat het anders op. Dan wordt het dus verkeerd opgevat.
Die kan voor iedereen anders zijn, al kun je best een educated guess doen over wat de uitwerking van die specifieke opmerking kan zijn. En dus moet je bij leugens of 'prikkelende' opmerkingen niet verbaasd zijn als de reacties navenant zijn.quote:Ja en dan was jou perceptie en associatie misschien anders.
wat ga je allemaal doen dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja blij zijn is leuk. Gewoon zin in. Gisterenavond naar een concert geweest op 300 meter lopen van mijn huis en dat was erg leuk. Als het goed is komt dat bandje met Konningendag nog een optreden daar.![]()
![]()
![]()
En verder ga ik komende tijd leuke dingen doen.![]()
Murm begreep t, ik begreep t en Thrar? (of wie was t met zn waard opmerking) begreep t.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, want als je iets zegt, kun je alleen maar afwachten hoe het wordt opgevat. Dat is jouw verantwoordelijkheid niet meer, dat is iets van hen. En idd:
[..]
Die kan voor iedereen anders zijn, al kun je best een educated guess doen over wat de uitwerking van die specifieke opmerking kan zijn. En dus moet je bij leugens of 'prikkelende' opmerkingen niet verbaasd zijn als de reacties navenant zijn.
prima.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:28 schreef JoeyT het volgende:
Murm begreep t, ik begreep t en Thrar? (of wie was t met zn waard opmerking) begreep t.
Dus je hebt het gewoon verkeerd opgevat boeiuh.
Volgende week koken met Kwaak, Murm, Howl en Tegan.quote:
aaawhquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ikke eerst
nog 2 weekjes jeej
(had trouwens gedroomd dat iedereen afzei)
dag damequote:
Dat was vorig weekendquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb een TOETtoettoeter op mn waterscooter daarmee TOETtoettoeterik naar jou
ik heb al de hele week in mijn hoofd: "je bent zo lekker bezig Freek" van de Gamma reclamequote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
hebben jullie daar nu ook last van, dat je 1 woord hoord en dan meteen een liedje in je hoofd hebt?
pepquote:
Nee. Ik hoop niet dat je dat net hard op zat te zingen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
hebben jullie daar nu ook last van, dat je 1 woord hoord en dan meteen een liedje in je hoofd hebt?
toet toet boing boingquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop niet dat je dat net hard op zat te zingen.
Ach geeft niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wel
meestal floepst t er dan ook zo uit he...
Hakkûh en zaggûhquote:
ik ga wel niet meer met howl op t podium!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach geeft niet.Ik zing ook vals.
Een keer een karoakemeet doen. Kunnen wij met ze alle lekker vals zingen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Kokkie en Peppie Peppie en Kokkie, hopla eruit
ik voel een generatiekloofquote:
Iedereen zingt dan toch gewoon zijn of haar eigen nummer. En niet allemaal tegelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga wel niet meer met howl op t podium!
vals zingen is een ding maar geen ritme gevoel is veel erger AHHHHHHHHHHHH
Peppie en Kokkie is voor mij tijd. Gabber dat is dan wel weer uit mij tijd.quote:
nou dat gaat lekker makkelijk bij jouquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dan kom ik ook!![]()
en nóg een keer!
gisteren nog in de auto gedaan geloof ik, iig iets van meatloafquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen zingt dan toch gewoon zijn of haar eigen nummer. En niet allemaal tegelijk.
Maar mij lijkt het wel leuk om Paradise by the Dashboardlight van Meatloaf samen met iemand te doen.
Dat is hetzelfde.quote:
peppie en kokkie zijn ook zowat van voor mijn tijd en gabber was echt in mijn tijd begonnen maar niets voor mijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Peppie en Kokkie is voor mij tijd. Gabber dat is dan wel weer uit mij tijd.
Meatloaf is toch leuk om bij mee te zingen blerren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gisteren nog in de auto gedaan geloof ik, iig iets van meatloaf
Nee jij hebt dus niet strak in een trainingspak te staan hakkûh.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
peppie en kokkie zijn ook zowat van voor mijn tijd en gabber was echt in mijn tijd begonnen maar niets voor mij
Ik wel... Whoohoo goede oude tijd. Leren jas, air max, aussie... Half afgeschoren haren op mn DJ Kymcoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee jij hebt dus niet strak in een trainingspak te staan hakkûh.
ben je daar blij mee?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
nou dat gaat lekker makkelijk bij jou
ik had wel een cavello en een australian pak ahumquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee jij hebt dus niet strak in een trainingspak te staan hakkûh.
ja dat heb ik met alles. ook met zinnen of verhalen. dan zeg ik: oh daar is een liedje van..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
dat haar jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wel... Whoohoo goede oude tijd. Leren jas, air max, aussie... Half afgeschoren haren op mn DJ Kymco. De tijd dat ik van nerd naar cool ging
.
oh ik ben gelukkig niet de enige hahahahaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat heb ik met alles. ook met zinnen of verhalen. dan zeg ik: oh daar is een liedje van..
heb ik van mn moeder, die deed dat vroeger ook.
En irritant dat ik het vond!!
Vet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wel... Whoohoo goede oude tijd. Leren jas, air max, aussie... Half afgeschoren haren op mn DJ Kymco. De tijd dat ik van nerd naar cool ging
.
Ja achteraf is het zo suf, maar ik heb echt een geweldige tijd gehad. Vond die feesten helemaal leuk. En je maakte daar zo snel vrienden. Kale koppies gaf blijkbaar een bandquote:
Toch geen gabberinnen kapsel hoop ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had wel een cavello en een australian pak ahum
maar dat hakkuh sloeg ik over
lag t aan t haar of misschien omdat iedereen strak van de pillen stondquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja achteraf is het zo suf, maar ik heb echt een geweldige tijd gehad. Vond die feesten helemaal leuk. En je maakte daar zo snel vrienden. Kale koppies gaf blijkbaar een band.
neeeeeeeeeeeeee vond ik zonde van mn bos haar, vond t ook echt geen gezichtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch geen gabberinnen kapsel hoop ik.
Ja gezellig. Lekker samen drugs gebruiken, hakkûh en buitenlanders haten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja achteraf is het zo suf, maar ik heb echt een geweldige tijd gehad. Vond die feesten helemaal leuk. En je maakte daar zo snel vrienden. Kale koppies gaf blijkbaar een band.
grove kam pakken en kammenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:52 schreef Murmeli het volgende:
Tip van de dag: gooi nooit sjaals met sliertjes in de wasmachine!!
warboel!!
Nou nou het is maar wat je fatsoenlijke muziek vindt. Net als dat je bent met wie je omgaat vind ik ook dat je bent naar wat je luistertquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vet.Ik vond gabber wel cool. Maar die dingen heb ik nooit gedaan. Nu luister ik tenmiste naar fastoenlijke muziek.
Was dat niet die xtc? dat dacht ik altijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:51 schreef JoeyT het volgende:
Gelukkig. Ik denk ook niet dat zo kapsel jou zou staan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeee vond ik zonde van mn bos haar, vond t ook echt geen gezicht
Ja ze knaagden altijd hun tanden wel naar de teringquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lag t aan t haar of misschien omdat iedereen strak van de pillen stond
ik heb alle stijlen doorlopen van trainingspak met la gearsquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nooit trainingspakken of van die lilleke sportschoenen gehad
Ik was vrijwel de enige in de klas
Zie mn vorige post. Maar ik vond het echt heel leukquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Was dat niet die xtc? dat dacht ik altijd.
Waren genoeg neger gabbersquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja gezellig. Lekker samen drugs gebruiken, hakkûh en buitenlanders haten.
Nee joh de xtc heeft daar helemaal niks mee te maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Was dat niet die xtc? dat dacht ik altijd.
drugs? waar??quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja gezellig. Lekker samen drugs gebruiken, hakkûh en buitenlanders haten.
Toch gaan gabber/hardcore en extreem rechts helaas hand in hand.quote:
in de kast flikkeren en later kijken hoe ik het oplosquote:
gewoon doen. als ze niet willen reageren ze gewoon nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben net te jong voor dat gabberen geweest....
maar over vroeger gesproken
ik werd vandaag wakker en ik vroeg me opeens van een aantal mensen van vroeger af hoe het met ze is
nou heb ik ze op hyves gevonden en ik heb er een gekrabbelt haha
maar bij de andere durf ik niet meer, wie weet zitten ze er wel totaal niet op te wachten....
eentje is ook nog een ex, dus die zit er misschien wel echt echt niet op te wachten
En de afwijking is...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh de xtc heeft daar helemaal niks mee te maken.![]()
Als je mensen met dezelfde afwijking als jou tegen komt schept dat nu eenmaal een band.
Overal op dancefeesten is drugs. Althans dat heb ik van horen zeggen.quote:
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon doen. als ze niet willen reageren ze gewoon niet
saai hoor....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ze knaagden altijd hun tanden wel naar de tering.
Maar ik gebruikte nooit iets. Ik was een brave gabber.
jah? hier niet anders, nooit wat van gemerktquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch gaan gabber/hardcore en extreem rechts helaas hand in hand.
Net als Ramstein en al die achterlijke metal of hoe die shit heet muziek.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch gaan gabber/hardcore en extreem rechts helaas hand in hand.
Het is maar een grapje.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En de afwijking is...
Tijn pas op anders ga ik gemeen doen.
Joey houdt zich in
Was ik ook. Ik wilde gewoon graag bij de stoere groep horen en dat meisjes me zagenquote:
op een goeie xtc-trip vind je iedereen lief en leuk en aardig - goeie basis om te geloven dat iedereen een vriend kan zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
Nee joh de xtc heeft daar helemaal niks mee te maken.![]()
Als je mensen met dezelfde afwijking als jou tegen komt schept dat nu eenmaal een band.
nee, echt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Overal op dancefeesten is drugs. Althans dat heb ik van horen zeggen.
mensen in een toyota starlet die naar elkar zwaaien, brunettes die elkaar een goedkeurend knikje geven, mannen met bierbuiken die er even op kloppen als ze langs elkaar lopenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
op een goeie xtc-trip vind je iedereen lief en leuk en aardig - goeie basis om te geloven dat iedereen een vriend kan zijn.
Maar je hebt wel gelijk; motorrijders die naar elkaar zwaaien enzo, vrachtwagenchauffeurs met hun flitsende grootlicht naar andere vrachtwagenchauffeurs.
quote:
*knikt naar Duim *quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mensen in een toyota starlet die naar elkar zwaaien, brunettes die elkaar een goedkeurend knikje geven, mannen met bierbuiken die er even op kloppen als ze langs elkaar lopen
quote:
Ik generaliseerde een beetje. In de metal en hardcorescene zijn ook genoeg mensen extreem rechts. En daar heb ik genoeg voorbeelden van gezien.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah? hier niet anders, nooit wat van gemerkt
haal jij niet kale koppen skinheads door elkaar met kale koppen gabbers!?!?
Leernichten die even goedkeurend aan elkaars buttplug zitten, gynaecologen die even elkaars vinger ruiken... you get my drift.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:00 schreef Duimelot het volgende:
mensen in een toyota starlet die naar elkar zwaaien, brunettes die elkaar een goedkeurend knikje geven, mannen met bierbuiken die er even op kloppen als ze langs elkaar lopen
Behalve drugs die de sex bevorderen. Of lekker met coke op je eikel de hele nacht doorneukenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, echt?
maar zoals ik al eerder heb gezegd, murmeli mag geen drugs meer
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Leernichten die even goedkeurend aan elkaars buttplug zitten, gynaecologen die even elkaars vinger ruiken... you get my drift.
Ja dat klopt inderdaad. En toen de gabber op kwam was er ook een strijdt tussen Amsterdam en Rotterdam. Ajax en Feyenoord.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Net als Ramstein en al die achterlijke metal of hoe die shit heet muziek.
Denk dat dat rechtse ook pas later er echt in kwam.
bij blond gaat dat ook niet op, daarom had ik t over brunettesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
ik voel dat nou nooit met volslagen vreemden
ik heb echt nooit de neiging naar iemand aardig te lachen omdat ze ook blond zijn of zo
is die strijd er niet altijd geweest!?!?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt inderdaad. En toen de gabber op kwam was er ook een strijdt tussen Amsterdam en Rotterdam. Ajax en Feyenoord.
weet niet of ik die mag.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Behalve drugs die de sex bevorderen. Of lekker met coke op je eikel de hele nacht doorneuken
nou bij iemand met dezelfde fiets dan of zoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bij blond gaat dat ook niet op, daarom had ik t over brunettes
blondjes kijken elkaar meestal een beetje arrogant neidig en afkeurend aan met zo'n blik van: ik ben toch veel lekkerder dan jij
in elke scene zijn extreem rechtse, extreem linkse en een beetje boel middenmoters die neigen naar links of rechts....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik generaliseerde een beetje. In de metal en hardcorescene zijn ook genoeg mensen extreem rechts. En daar heb ik genoeg voorbeelden van gezien.
jij valt gewoon van je fiets om kusjes te krijgenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou bij iemand met dezelfde fiets dan of zo
je snapt wel wat ik bedoelde
Daarom zei ik t ookquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toevallig vind ik metal wel leuk.
Ik denk dat je dat zelf een beetje moet pushen bij Kwaakquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
weet niet of ik die mag.
coke op zn eikel mag kwaak zelf weten he
dat is gewoon slimquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij valt gewoon van je fiets om kusjes te krijgen
Iedereen hoort bij een groep en je hebt nu eenmaal een betere band met mensen uit die groep. En daar is helemaal niks mis mee. Maar je moet wel opstaan voor andere.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
op een goeie xtc-trip vind je iedereen lief en leuk en aardig - goeie basis om te geloven dat iedereen een vriend kan zijn.
Maar je hebt wel gelijk; motorrijders die naar elkaar zwaaien enzo, vrachtwagenchauffeurs met hun flitsende grootlicht naar andere vrachtwagenchauffeurs.
Straight-edge is a waste.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, echt?
maar zoals ik al eerder heb gezegd, murmeli mag geen drugs meer
Die afgunst ja!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:04 schreef Duimelot het volgende:
bij blond gaat dat ook niet op, daarom had ik t over brunettes
blondjes kijken elkaar meestal een beetje arrogant neidig en afkeurend aan met zo'n blik van: ik ben toch veel lekkerder dan jij
speciaal voor jou dan:quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom zei ik t ook
Heb echt een hekel aan dat soort muziek.
Ik luister echt heel gevarieerd maar geef mij liever Frans Bauer dan Rammstein
kwaak komt niet uit een eiquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat zelf een beetje moet pushen bij Kwaak.
very true.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
Iedereen hoort bij een groep en je hebt nu eenmaal een betere band met mensen uit die groep. En daar is helemaal niks mis mee.
in de bus, bedoel je?quote:Maar je moet wel opstaan voor andere.
ik heb echt het idee dat ik niet bij een groep hoor (wat uiteraard vast niet klopt) maar ik heb dus ook niet bij voorbaad bij mensen al zoiets van jaaaaah jeuj dikke vrieden wij!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen hoort bij een groep en je hebt nu eenmaal een betere band met mensen uit die groep. En daar is helemaal niks mis mee. Maar je moet wel opstaan voor andere.
[..]
Straight-edge is a waste.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die afgunst ja!![]()
dat is misschien wel het meest lachwekkende BLONDEvrouwending.
Nee zo werkt een lichaam...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is gewoon slim
ik heb gewoon nog steeds geen honger en heb nog niets gegeten vandaag
beetje maf
zo nutteloosquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die afgunst ja!![]()
dat is misschien wel het meest lachwekkende vrouwending.
Groepen was op je 16e.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen hoort bij een groep en je hebt nu eenmaal een betere band met mensen uit die groep. En daar is helemaal niks mis mee. Maar je moet wel opstaan voor andere.
[..]
Straight-edge is a waste.
ik zou juist denken dat mn lichaam vol op aan het werk zou zijn na die carnaval en zoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee zo werkt een lichaam...
Pfff onwetende mensen.
Stofwisseling die op een laag pitje staat.
Dat is waar. Maar de ervaring die ik met extreem rechts heb is niet leuk. Ik voelde mij een keer bedreigd door dat soort lui. Die kwamen echt niet voor de muziek.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
in elke scene zijn extreem rechtse, extreem linkse en een beetje boel middenmoters die neigen naar links of rechts....
Frans Bauerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom zei ik t ook
Heb echt een hekel aan dat soort muziek.
Ik luister echt heel gevarieerd maar geef mij liever Frans Bauer dan Rammstein
Je komt gewoon te weinig online.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:07 schreef Murmeli het volgende:
waar is Venco eigenlijk? die heb ik al de hele week niet gezien.
of ben ik gewoon te weinig online geweest?
jij als blanke blonde germaans uitziende knul voelde zich bedreigd!?!?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar de ervaring die ik met extreem rechts heb is niet leuk. Ik voelde mij een keer bedreigd door dat soort lui. Die kwamen echt niet voor de muziek.![]()
Maar gelukkig zijn het er niet veel en zijn de meeste niet echt intelligent.
Nee als je wilt dat je lichaam hard werkt MOET je om de 2,5 a 3 uur een kleine maaltijd nemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou juist denken dat mn lichaam vol op aan het werk zou zijn na die carnaval en zo
er moet een boel hersteld
Openstaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
very true.
[..]
in de bus, bedoel je?
Let me guess: een oranje boek?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee als je wilt dat je lichaam hard werkt MOET je om de 2,5 a 3 uur een kleine maaltijd nemen.
En ja het klopt dat het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag is want dan wordt de 'motor' opgestart.
Ik ook niet, dus dat zegt genoeg over metalquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Frans BauerDaar kan ik echt niet naar luisteren.
oranje boek?quote:
Ho! Wacht even... ben jij een pers. trainer?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
oranje boek?
5 jaar personal trainer
ow hmm dan zal ik toch maar eens een beschuitje gaan etenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee als je wilt dat je lichaam hard werkt MOET je om de 2,5 a 3 uur een kleine maaltijd nemen.
En ja het klopt dat het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag is want dan wordt de 'motor' opgestart.
Volgens mij heb ik die avond wel een indruk achtergelaten op jou. Helaas geen goede.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:42 schreef Duimelot het volgende:
ik ga wel niet meer met howl op t podium!
vals zingen is een ding maar geen ritme gevoel is veel erger AHHHHHHHHHHHH
Ja maar hun stralen ook zo veel agressie uit. En ik ben totaal niet agressief.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij als blanke blonde germaans uitziende knul voelde zich bedreigd!?!?
wat zou ik dan wel niet moeten(en ik voel me dan juist nooit bedreigd)
dat van intelligentie vind ik dan ook weer erg generaliserend, alsof alle extreem rechtsen dom zijn!?
ben je jarig?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:12 schreef MNR het volgende:
Okay, ik stel mijn mening bij. Ik ga wel vragen of hij wat wil drinken.
Liep net in de supermarkt en kwam ik die kerel toevallig tegen van een tijdje terug (die toen prompt op me afstapte, ik dichtklapte van zijn directheid en nog iets vleiends tegen me zei). Ik keek hem dus echt niet aan, gewoon omdat ik zoiets had van: "okay, jij weer, ow man... geen zin in".
Liep ik door en dacht ik zo van: ow, wat ben ik een trut zeg dat ik zo op hem reageer. Dus bij het volgende gangpad zei ik even gedag. Kwam hij een paar minuten later naar me toe: "ben je boos of zo?". Ik zei dat dat geenzins het geval was en dat ik gewoon aan het piekeren was dat het niets met hem te maken had. Gelukkig nam hij dit van me aan. Vroeg ie nog of ik jarig was (vanwege mijn inkopen). Ik zo: ja dat klopt.
En toen liep ik de supermarkt uit en dacht: zo, ik sta echt niet open voor andere mannen, valt me nu op. Laat ik dat maar eens wel gaan doen. Dus ik ga gewoon die kerel bellen om te vragen of we wat gaan drinken. Daten is gewoon leuk</pleidooi>
van 2001 tm 2006. Nu niet meer. Waarom denk je dat ik zo geobsedeerd ben van sporten, lichamen en voedingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ho! Wacht even... ben jij een pers. trainer?![]()
(nu ben ik verbaasd)
goed pleidooi en gewoon doen, als je tenminste die kerel verder wel wat vond en niet alleen doet omdat je t gevoel wil hebben er voor open te staanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:12 schreef MNR het volgende:
Okay, ik stel mijn mening bij. Ik ga wel vragen of hij wat wil drinken.
Liep net in de supermarkt en kwam ik die kerel toevallig tegen van een tijdje terug (die toen prompt op me afstapte, ik dichtklapte van zijn directheid en nog iets vleiends tegen me zei). Ik keek hem dus echt niet aan, gewoon omdat ik zoiets had van: "okay, jij weer, ow man... geen zin in".
Liep ik door en dacht ik zo van: ow, wat ben ik een trut zeg dat ik zo op hem reageer. Dus bij het volgende gangpad zei ik even gedag. Kwam hij een paar minuten later naar me toe: "ben je boos of zo?". Ik zei dat dat geenzins het geval was en dat ik gewoon aan het piekeren was dat het niets met hem te maken had. Gelukkig nam hij dit van me aan. Vroeg ie nog of ik jarig was (vanwege mijn inkopen). Ik zo: ja dat klopt.
En toen liep ik de supermarkt uit en dacht: zo, ik sta echt niet open voor andere mannen, valt me nu op. Laat ik dat maar eens wel gaan doen. Dus ik ga gewoon die kerel bellen om te vragen of we wat gaan drinken. Daten is gewoon leuk</pleidooi>
Okequote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus dat zegt genoeg over metal.
Haha... Volkorenbrood met kipfiletquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow hmm dan zal ik toch maar eens een beschuitje gaan eten
Gisteren jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben je jarig?
gefeliciteeeeeeeeeeeeerd!
Geeft niet. Ik heb het niet eens gemerkt. En eigenlijk vond ik het wel leuk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:14 schreef Howl het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die avond wel een indruk achtergelaten op jou. Helaas geen goede.
ik eet geen kipquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Haha... Volkorenbrood met kipfilet
Ja... weet ik nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
van 2001 tm 2006. Nu niet meer. Waarom denk je dat ik zo geobsedeerd ben van sporten, lichamen en voeding.
Op het moment luister ik de voornamelijk de cd's van Lil Wayne, Kanye West en De Jeugd Van Tegenwoordig.quote:
Magere kwarkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik eet geen kip
totaal geen vlees
Ik kwam deze man ook alleen maar tegen omdat ik zowat tegen hem opknalde in de supermarkt. Verder let ik niet zo opquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
goed pleidooi en gewoon doen, als je tenminste die kerel verder wel wat vond en niet alleen doet omdat je t gevoel wil hebben er voor open te staan
oh en ik wil ook met iemand wat gaan drinken en open staan voor andere mannenalleen kom ik die nooit tegen in de supermarkt... (of ik let er niet op omdat ik er niet open voor sta!?!?)
Vegan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik eet geen kip
totaal geen vlees
je doet t toch ook al heel goed zelf!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja... weet ik niet![]()
Ow man... ik heb in Indonesie een pers. trainer ontmoet, die vent was goed! En gaaf en betrokken!
Maar goed, verklaart idd weer een boel. Ik zou willen dat ik een pers. trainer had. Is zo motiveren. Maar sorry dat ik het zeg, maar die gasten zijn niet te betalen..
ok ik ga zo naar de ah en dan ga ik niet opletten en tegen elke man die me wel wat lijkt aanknallen 'perongeluk'quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kwam deze man ook alleen maar tegen omdat ik zowat tegen hem opknalde in de supermarkt. Verder let ik niet zo op
nee gewoon vegetariërquote:
Ik 'kostte' 55 eu per uur. Moet zeggen dat ik erg goed ben in schema's maken en motiveren alleen voor mezelf kan ik het niet goed. Op een gegeven moment weet je wat je ervoor moet doen en vooral laten om een perfect lichaam te krijgen. En dan wordt t lastigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja... weet ik niet![]()
Ow man... ik heb in Indonesie een pers. trainer ontmoet, die vent was goed! En gaaf en betrokken!
Maar goed, verklaart idd weer een boel. Ik zou willen dat ik een pers. trainer had. Is zo motiveren. Maar sorry dat ik het zeg, maar die gasten zijn niet te betalen..
metal goed.. gitaren zijn fijn!quote:
Ja klopt, weet ik.. maar ik vond het gewoon 10x leuker en boekte ook veel sneller resultaat.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je doet t toch ook al heel goed zelf!
je bent gewoon je eigen personal trainer
als ik t kan kan jij t zeker
naar jouw smaak een perfect lichaam dan, want de mening over een perfect lichaam zal per persoon nog kunnen verschillenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik 'kostte' 55 eu per uur. Moet zeggen dat ik erg goed ben in schema's maken en motiveren alleen voor mezelf kan ik het niet goed. Op een gegeven moment weet je wat je ervoor moet doen en vooral laten om een perfect lichaam te krijgen. En dan wordt t lastig.
Hehehequote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok ik ga zo naar de ah en dan ga ik niet opletten en tegen elke man die me wel wat lijkt aanknallen 'perongeluk'
Hip hop dus. Daar heb ik weinig mee. Osdorp Posse vind ik nog wel leuk maar verder eigenlijk totaal niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Op het moment luister ik de voornamelijk de cd's van Lil Wayne, Kanye West en De Jeugd Van Tegenwoordig.
Sowieso luister ik alleen muziek waar ik iets uit kan halen.![]()
Daarom geen metal. Ik vind het te donker, te depri. Maar misschien is mn kennis te beperkt ervan. Wat is een aanrader volgens jou?
Wat is de reden dat je ermee bent gestopt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik 'kostte' 55 eu per uur. Moet zeggen dat ik erg goed ben in schema's maken en motiveren alleen voor mezelf kan ik het niet goed. Op een gegeven moment weet je wat je ervoor moet doen en vooral laten om een perfect lichaam te krijgen. En dan wordt t lastig.
heb het druk met belangrijkere zakenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je komt gewoon te weinig online.
Inderdaad mijn perceptie van een perfect lichaam.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
naar jouw smaak een perfect lichaam dan, want de mening over een perfect lichaam zal per persoon nog kunnen verschillen
maar jij hebt nu dus geen perfect lichaam?
hey sneuzelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:23 schreef mrbox het volgende:
Zo ff vanuit de trein..
Waarom is liefdoen zo lastig, gemeenig lief ben ik wel goed in ... :S
Wat voor dierlijke producten gebruik je dan wel?quote:
Ik hou ook van 30 seconds to mars en Andrea Bocelli.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hip hop dus. Daar heb ik weinig mee. Osdorp Posse vind ik nog wel leuk maar verder eigenlijk totaal niet.
Metalbands die je zeker een moet proberen: Dream Theater, Tool, Ayreon, Black Sabbath(Heaven&Hell), Guns&Roses.
Zo hallo! Houden we ons een beetje in? Dadelijk ga ik hier nog geilenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:24 schreef JoeyT het volgende:
En nee heb nu absoluut geen perfect lichaam![]()
Ik luister nu naar Ayreon. Niet echt metal maar wel erg goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
metal goed.. gitaren zijn fijn!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad mijn perceptie van een perfect lichaam.
[ afbeelding ]
En nee heb nu absoluut geen perfect lichaam
alles behalve vlees en visquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor dierlijke producten gebruik je dan wel?
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb het druk met belangrijkere zaken
Ik vind Matt Damon zo leukquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok ik heb normaal gesproken nogal een afwijkende smaak wat betreft mannen op 1 uitzondering na.....
wat is t toch een ongelooflijk ontiegelijk mega super lekker ventje ook he....
heb je nu dan een beertender??
Ik deed het naast mn studie en op een gegeven moment vond ik dat ik werk moest gaan zoeken in de richting van die studie.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je ermee bent gestopt?
Ow, 55, dat is schappelijk.
Hehe, ja, dat zal wel
Oke.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hou ook van 30 seconds to mars en Andrea Bocelli.
Nu toevallig veel goede hiphop cd's
't leek wel een verkapte poging tot excuses aanbieden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:24 schreef Duimelot het volgende:
hey sneuzel
is dat een retorische vraag?
nee wil het ook wel wat veranderen eigenlijk...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey sneuzel
is dat een retorische vraag?
Dat kan.quote:
vast niet, ik ben ook best gemenig lief geweestquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't leek wel een verkapte poging tot excuses aanbieden.
Hij was gister bij Oprah en ik ga vandaag The Curious Case voor de tweede keer kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok ik heb normaal gesproken nogal een afwijkende smaak wat betreft mannen op 1 uitzondering na.....
wat is t toch een ongelooflijk ontiegelijk mega super lekker ventje ook he....
heb je nu dan een beertender??
meisje zoeken die t lief zijn in je naar boven haaltquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
nee wil het ook wel wat veranderen eigenlijk...
Die vind ik niet echt geil... Jude Law daarentegenquote:
Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:29 schreef Duimelot het volgende:
vast niet, ik ben ook best gemenig lief geweest
Ik heb een keer een film van hem gezien, vraag me ff niet welke, want dat weet ik niet, en toen dacht ik: wohw, wat ben jij aantrekkelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet qua uiterlijk maar vind t wel een topacteur!
dus sommige plaatsen te dun en op de verkeerde plaatsen vet?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij was gister bij Oprah en ik ga vandaag The Curious Case voor de tweede keer kijken.
Nee heb absoluut geen beertender haha.
Rationeel gezien vind ik mn lichaam beter dan die van een gemiddelde man, maar ben helemaal niet tevreden. Maar ik ben ook heel erg een wijf daarin. Ik vind mezelf te dun en te vet.
waar ging de film over?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb een keer een film van hem gezien, vraag me ff niet welke, want dat weet ik niet, en toen dacht ik: wohw, wat ben jij aantrekkelijk
Jezus... ik zit wel weer in mijn hoogtepunt qua libido
Nopez. Moet gewoon meer spier en minder vet. Overalquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus sommige plaatsen te dun en op de verkeerde plaatsen vet?
ben je niet de enige man in, ken er zat die erger zijn dan een vrouw
This one?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die vind ik niet echt geil... Jude Law daarentegen
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
Vrouwen kunnen daar mee wegkomen, want even met de lange wimpers flapperen en het is allemaal weer vergeten.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:32 schreef MNR het volgende:
[..]
This one?
[ afbeelding ]
Ik vind die broek op foto 1 wel megaleuk!![]()
In zijn gezicht zie ik iets 'hards'. Weet niet of ik dat leuk zou vinden..
het is 2x dezelfde broek!?!?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:32 schreef MNR het volgende:
[..]
This one?
[ afbeelding ]
Ik vind die broek op foto 1 wel megaleuk!![]()
In zijn gezicht zie ik iets 'hards'. Weet niet of ik dat leuk zou vinden..
Sorry... carte blanche. Weet alleen dat hij een sterke buitenkant had en een zachte binnenkant. En die combinatie vond ik leuk en aantrekkelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waar ging de film over?
hij speelt ook meestal gewoon geen rollen waarin hij enorm aantrekkelijk is he dat speelt ook mee denk ik
Haha ja dat zei ik ook al tegen mezelfquote:
je doet me aan mijn FB denken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:33 schreef Duimelot het volgende:nee mij werd gevraagd er mee te stoppen
dus dat deed ik en toen was ik opeens toch niet zo leuk en werd er gesmeekt er weer mee door te gaan gheghe
ik hoefde geeneens met mn wimpers te flapperen
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik vind hem echt super lekker. Zeker in The Talented Mr Ripley (met matt damon) en Alfie
.
noten kaas en dat soort dingen en soms vleesvervangers zoals quorn en valessquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan.
Wat gebruik je als vleesvervanger?
Ik heb echt niets met actricesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb meer met actrices dan acteurs.
Ja.. maar op de eerste foto lijkt het nog een lange broek...quote:
is dat ook een kreng die gemenig lief doet en ontiegelijk g**l is?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je doet me aan mijn FB denken.
Rhu!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dat ook een kreng die gemenig lief doet en ontiegelijk g**l is?
whaha het duurde ff voor het kwartje vielquote:
Oke. Ik zit er over na te denken om minder vlees te gaan eten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
noten kaas en dat soort dingen en soms vleesvervangers zoals quorn en valess
Met porno actrices heb ik weer niets.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb echt niets met actrices. Behalve in pornofilms
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:36 schreef Duimelot het volgende:
is dat ook een kreng die gemenig lief doet en ontiegelijk g**l is?
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:38 schreef tijnbrein het volgende:
Oke. Ik zit er over na te denken om minder vlees te gaan eten.
En jongens wat moeten die zijn?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
meisjes horen gemeen lief te zijn
of nou ja iig goed te plagen
en ik ken iemand die echt precies jude law is!
hier niet, een onderjullietje?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha het duurde ff voor het kwartje viel
Heb ik zo vaak geprobeerd, maar het is bijna niet te doen. Zeker niet als je van sport houdt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke. Ik zit er over na te denken om minder vlees te gaan eten.
[..]
Je hebt meer met porno acteursquote:Met porno actrices heb ik weer niets.
Charmant, humoristisch en mannelijk .quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jongens wat moeten die zijn?
omdat de hoeveelheid vlees die mensen nu consumeren niet goed voor ze is en ook niet bepaald goed voor de aarde isquote:
Ik wil gezonder gaan eten en leven. En ik vind de bio-industrie slecht.quote:
Nee daar al helemaal niks mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb ik zo vaak geprobeerd, maar het is bijna niet te doen. Zeker niet als je van sport houdt.
[..]
Je hebt meer met porno acteurs![]()
zoiets jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Charmant, humoristisch en mannelijk .
Dat dus.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat de hoeveelheid vlees die mensen nu consumeren niet goed voor ze is en ook niet bepaald goed voor de aarde is
Brad Pitt dusquote:
Oke.quote:
Dus naar de sportschool!quote:
quote:
ik heb hem nog nooit ontmoet dus ik zou t niet wetenquote:
Hahaha!quote:
Ja nog een bepaald type?quote:
echt!?!?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Sorry, ik wilde er nog achteraan typen: "sorry voor mijn losse kreten, maar ik vind dat er zoveel leuke mannen zijn"
Nee, ik heb geen type. Als ze maar sterk van buiten en zacht van binnen zijnquote:
de sportschool heeft wat mij betreft echt niets te maken met manlijkquote:
Ik ook niet, maar toch weet ik tquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb hem nog nooit ontmoet dus ik zou t niet weten
Dat is toch iedere man.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen type. Als ze maar sterk van buiten en zacht van binnen zijn
Ik weet niet waar het aan ligt. Maar ik weet altijd wel heel goed waar ik over fantaseer... en ik ben van mening dat je dan echt wel iemand op je pad tegenkomtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt!?!?
ben ik dan zo kieskeurig ofzo of ligt t aan de plek waar je woont?
ik vind er maar bar weinig leuke mannen
ja die heb ik er eenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen type. Als ze maar sterk van buiten en zacht van binnen zijn
owja?quote:
Sportieve mensen zijn aantrekkelijker. Of niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de sportschool heeft wat mij betreft echt niets te maken met manlijk
Nopequote:
Bij mannelijk hoort ook een mannelijk lichaamquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de sportschool heeft wat mij betreft echt niets te maken met manlijk
Rhu... het is niet nodig om dat te zeggen he?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja?
sorry maar ik vind het bv voor jou al niet bepaald op gaan
ok dus heel veel fantaseren over leuke mannen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het aan ligt. Maar ik weet altijd wel heel goed waar ik over fantaseer... en ik ben van mening dat je dan echt wel iemand op je pad tegenkomt
Waarom?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja?
sorry maar ik vind het bv voor jou al niet bepaald op gaan
Sterrenbeeldenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:48 schreef MNR het volgende:
[..]
NopeIedereen is verschillend.
Ik val vooral op Vissen en Schorpioenen, bij stom toeval.
Dat klopt idd maar zeker ook gezelligquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:30 schreef Duimelot het volgende:
wij hebben gewoon een gemenig lieve verhouding saampjes
Nou ja, je herkent het vanzelf als je iemand tegenkomtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dus heel veel fantaseren over leuke mannen?
maar ik heb niet een vast tiep en vind dan ook vrij lastig om er over te fantaseren, zijn enorm uiteenlopend en ik 'val' voor de meest vreemde dingen.
het enige wat alle mannen gemeen hadden was humor
grappig ik heb ongeveer alle sterrebeelden wel gehadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:48 schreef MNR het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sportieve mensen zijn aantrekkelijker. Of niet?
Het gaat om een soort veiligheid die je aan de vrouw geeft. Maar is gewoon te leren. Sterk in je schoenen staanquote:
Ja.quote:
zeker weten en.... HUMORquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat klopt idd maar zeker ook gezellig
Ik ook niet.quote:
Dat is waar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat om een soort veiligheid die je aan de vrouw geeft. Maar is gewoon te leren. Sterk in je schoenen staan.
hij wil toch weten hoe ie over komt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Rhu... het is niet nodig om dat te zeggen he?
Hoe zit het eigenlijk met jouw kerel?
daarvan kan ik er geen een op noemen waar van ik denk ja zo iemand dat is het helemaal voor mijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja.
Kijk eens naar acteurs, actrices, zangers en zangeressen.
Ja dat wil ik inderdaad weten. En ik blijf lekker mijzelf.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij wil toch weten hoe ie over komt?
nou zeker niet als hard van buiten
dat hoeft toch niet iets negatiefs te zijn?
Mijn kerel is gewoon van buiten en ontzettend zacht van binnen hahha
Ik heb het over het algemeen natuurlijk. Dat is geen toevalquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarvan kan ik er geen een op noemen waar van ik denk ja zo iemand dat is het helemaal voor mij
de meeste zou ik wel niet mn bed uit schuppen, maar dat is een ander verhaal natuurlijk
Laterquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:54 schreef MNR het volgende:
People, ik ben ervandoor! Fijne middag nog!
Bye
en dit is een goed medium om zoiets te weten te komen over jezelf? hmm! interessantquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat wil ik inderdaad weten. En ik blijf lekker mijzelf.
Have fun!!!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:54 schreef MNR het volgende:
People, ik ben ervandoor! Fijne middag nog!
Bye
maar niet iedereen hoeft dat sexy te vindenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb het over het algemeen natuurlijk. Dat is geen toeval.
Er is gewoon een algemeen beeld van wat sexy is.
smaken verschillen toch? niks algemeen beeldquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Er is gewoon een algemeen beeld van wat sexy is.
ja dat heb ik ook al gezegd maar jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:56 schreef Thrar het volgende:
[..]
en dit is een goed medium om zoiets te weten te komen over jezelf? hmm! interessant
Hoe ik hier op Fok! ben en hoe ik in IRL komt redelijk over een. En alle feedback die ik krijg is mooi meegenomen of ik er ook iets mee doe is twee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:56 schreef Thrar het volgende:
[..]
en dit is een goed medium om zoiets te weten te komen over jezelf? hmm! interessant
Zie mijn vorige post.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook al gezegd maar ja
dat denk ik ook. ik vind kwaak een lekker ding maar dat zal heus niet iedereen vinden bijv.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
smaken verschillen toch? niks algemeen beeld
ik snap eerlijk gezegd niet waarom je graag wilt weten hoe mensen hier over je denkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe ik hier op Fok! ben en hoe ik in IRL komt redelijk over een. En alle feedback die ik krijg is mooi meegenomen of ik er ook iets mee doe is twee.
Maar inderdaad een forum op internet is niet het beste medium voor dit soorten dingen.
Zeker wel algemeen beeld. Dat valt gewoon niet te ontkennen. Als ik in een kroeg sta weet ik ook wie er in de smaak valt bij vrouwen en wie minder of nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
EYquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wil veranderen vandaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:00 schreef Thrar het volgende:
[..]
ik snap eerlijk gezegd niet waarom je graag wilt weten hoe mensen hier over je denken
Gelukkig wel. Anders zouden wij allemaal op dezelfde persoon vallen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar dan staan er 2 dames in de kroeg die in de smaak vallen, de een is lang, blond, dikke tieten maar de ander klein, donker en een tikje mollig (niet dik ofzo)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zeker wel algemeen beeld. Dat valt gewoon niet te ontkennen. Als ik in een kroeg sta weet ik ook wie er in de smaak valt bij vrouwen en wie minder of niet.
Maar smaken verschillen zeker. Doet daar helemaal niets aan af. Ik zeg dan ook niet dat iedereen dezelfde man geil vindt. Maar een patroon is er zeer zeker.
Als het erop aan komt gaat het over één specifiek geval (jij met je vriendje).quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk niet dat vriendje uitgekozen zou worden als stud van de kroeg
maar voor mij is ie dat wel
dat bedoel ik met: als het er op aan komt zien vrouwen de dingen nogal anders geloof ik
je hebt je laptop toch bij je?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:01 schreef mrbox het volgende:
Dit topic is lastig te volgen via mobiel internetmaar zit me wel te verbazen over moeder en dochter die ook in de trein zitten die het zelfde kapsel hebben :S zal de veluwe wel zijn
Nee want dat hebben mannen ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
dat bedoel ik met: als het er op aan komt zien vrouwen de dingen nogal anders geloof ik
inderdaad, ik val meestal niet echt voor de studs maar vind ze dan voor mij helemaal geweldig!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
qua wat wil je dan veranderen? je omgang met mensen?quote:
ik denk dat veel vrouwen toch verder kijken...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee want dat hebben mannen ook.
Ik bdoel het meer in de zin van. Er zit een uiterlijke logica achter waarom sommige mannen veel vrouwen krijgen en andere mannen niet.
Prima dat je het graag wilt ontkennen maar dit komt door het algemene beeld wat mooi en minder mooi is.
Ik heb het over het ALGEMENE beeld. Dus de 1 zal 2 aanhagers hebben de ander 60. Dat komt door het modebeeld. Geeft verder niet maar ontkennen heeft weinig zin toch. Denk ook dat weinig vrouwen voor mij gaan als ik naast een Brad Pitt sta en ze denken ook kans te maken bij hemquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar dan staan er 2 dames in de kroeg die in de smaak vallen, de een is lang, blond, dikke tieten maar de ander klein, donker en een tikje mollig (niet dik ofzo)
toch zeer verschillend.
Dan lopen er nog wat vollere vrouwen waar ook naar gekeken wordt en het hoekje met de beugel en brildagende meisjes wordt ook niet overgeslagen toch!?
kweenie, ok de een valt meer in de smaak maar wat de een sexy vind vind de ander ordinair
en wat een ander te degelijk vind vind een ander onweerstaanbaar sexy
dan heb je er toch alsnog totaal niets aan aan hoe anderen over je denken?quote:
Dat klopt. Als je tien willekeurige mensen laat beoordelen door mensen zal er inderdaad een vrij constant beeld uit naar voren komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee want dat hebben mannen ook.
Ik bdoel het meer in de zin van. Er zit een uiterlijke logica achter waarom sommige mannen veel vrouwen krijgen en andere mannen niet.
Prima dat je het graag wilt ontkennen maar dit komt door het algemene beeld wat mooi en minder mooi is.
ok dan geef es HET beeld van 1 man en 1 vrouw op die die 60 aanhangers krijgen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb het over het ALGEMENE beeld. Dus de 1 zal 2 aanhagers hebben de ander 60. Dat komt door het modebeeld. Geeft verder niet maar ontkennen heeft weinig zin toch. Denk ook dat weinig vrouwen voor mij gaan als ik naast een Brad Pitt sta en ze denken ook kans te maken bij hem.
Ik denk dat je het overschat. Ik ken jongens van mijn leeftijd die 100 vrouwen hebben geneukt en die er hooguit 1 of 2 hebben gedaan. Als ik dan puur naar uiterlijk kijk zie ik toch wel een duidelijk verschil.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk dat veel vrouwen toch verder kijken...
en soms worden ze verrast, dan lijkt t een klein iel scharminkel en zit er gewoon een bijzonder lekker afgetraind lijf onder die kleren
nee want ik bedoel het zelfdequote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als het erop aan komt gaat het over één specifiek geval (jij met je vriendje).
Joey heeft het over een 'algemeen geldend beeld'.
Zijn nogal verschillende dingen die jullie hier vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |