Omdat er niet zoiets is als 'verkeerd' opvatten, er is alleen perceptie en associatie.quote:
Ja, dat doe ik ook welquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:15 schreef MNR het volgende:
Dat is dus wel zo he? Als je ergens in hebt, gewoon creeren. Gezellig wordt het toch wel.
Dus voor iedereen die zin heeft in iets gezelligs: gewoon mensen opbellen en zien wat er gebeurt
dan hoef je ook niet te tvp-en, topic is toch zo weer vol...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
tvp en weer weg, even auto door de wasstraat rijden (als die er nog in past)
nou zag er anders best leuk uit dat jochiequote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij zien mijn kinderen rond die leeftijd geen computers meer en jongens al helemaal niet
nóg in past?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
tvp en weer weg, even auto door de wasstraat rijden (als die er nog in past)
Je weet helemaal niet hoe lang ik weg benquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan hoef je ook niet te tvp-en, topic is toch zo weer vol...
Ik had gewoon bedacht wat ik zelf leuk zou vinden over hoe mijn verjaardag te vieren. So I did. Dus geen standaard feest, maar gewoon waar ik zelf zin in had.quote:
Dat ik dat nog een keer mee maken maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke nu breekt daadwerkelijk mn klomp...
FOK! is gewoon een omgekeerde werkelijkheid.
Ow, wat gezellig! Ik ben altijd gek op leuke ontmoetingenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bien aussi
heb mezelf eindelijk onder mn kont geschopt om mn huis op te ruimen
blij![]()
en strraks komt gezelli een vriend van me eten en wijntjes drinken
ik heb zijn in iets gezelligs, wie komt!?!?!?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:15 schreef MNR het volgende:
Dat is dus wel zo he? Als je ergens in hebt, gewoon creeren. Gezellig wordt het toch wel.
Dus voor iedereen die zin heeft in iets gezelligs: gewoon mensen opbellen en zien wat er gebeurt
feest!! leuk!!quote:
Zo snel gaat het nu ook weer niet. Het is momenteel rustig hier.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan hoef je ook niet te tvp-en, topic is toch zo weer vol...
Verlaagdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nóg in past?![]()
Is je auto dik geworden, of is je wasstraat gekrompen?
slettebakjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou zag er anders best leuk uit dat jochie
en hij vroeg of ik zn vader kon
maar nope die ken ik ook niet, heb ff gevraagd of die getrouwd was, en helaas wel wahahahaha
In mijn wereld is dat er wel hoor. Als Tijn het op de ene manier bedoelt en jij vat het anders op. Dan wordt het dus verkeerd opgevat. Ja en dan was jou perceptie en associatie misschien anders.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Omdat er niet zoiets is als 'verkeerd' opvatten, er is alleen perceptie en associatie.
Ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb zijn in iets gezelligs, wie komt!?!?!?
Ik kan helaas niet, maar anders was ik wel in een impulsieve bui gekomen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met phase 10 iets bedoelde als 'third base'quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:15 schreef MNR het volgende:
ik kan nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou zag er anders best leuk uit dat jochie
en hij vroeg of ik zn vader kon
maar nope die ken ik ook niet, heb ff gevraagd of die getrouwd was, en helaas wel wahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |