Maar waar vertel je nu wat je vandaag gemaakt hebt? nou?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:35 schreef _Chantal_ het volgende:
Heey, zouden jullie dit alsjeblieft willen vertalen naar straattaal?
Hallo mensen, alles goed?
Wat ik vandaag heb gemaakt is niet te geloven!
Ik had honger, dus ik vroeg aan iemand waar de dichtstbijzijnde Mac Donalds was. En toen begon die vrouw helemaal te flippen dat ik normaal moest gaan praten omdat ik de mensen de stuipen op het lijf jaagde met zulk taalgebruik. Ik wist niet wat ik hoorde..
Alvast bedankt!
Je praat beter straattaal dan Engels zo te zien.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:41 schreef zoekjewat het volgende:
wtf? ik weet niet wat j ermee wilt bereike maar hier heb je em:
Ewa pappies, faka?
Ej moet je hore, egt kk raar vandaag joh.
Ik had fakking honger, dus ik vroeg aan zon kill waar de mc is
Die ho begint gelijk te kankere en faya te doen dat ik mijn tori normaal moest prate, omdat ik al die kills bang hoe ik praate. Egt ik dacht wat the fack wat doet die koalo chap raar, ik wist niet wat ik hoorde ouwe.
---
![]()
![]()
faya taalgebr
Voor ''En toen begon die vrouw helemaal te flippen dat ik normaal moest gaan praten'' zou ik voorstellen: ''Die sma werd helemaal para dat ik mijn takkie moest fixen''quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:41 schreef zoekjewat het volgende:
Ewa pappies, faka?
Die ho begint gelijk te kankere en faya te doen dat ik mijn tori normaal moest prate, omdat ik al die kills bang hoe ik praate. Egt ik dacht wat the fack wat doet die koalo chap raar, ik wist niet wat ik hoorde ouwe.
---
![]()
![]()
faya taalgebr
wat engelsquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:42 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Je praat beter straattaal dan Engels zo te zien.
spittequote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:41 schreef zoekjewat het volgende:
Ewa pappies, faka?
---
![]()
![]()
maar als jij als tata zo komt prate om stoer te doen heeft et denk ik geen zin
dan lachen ze je gewoon vierkant uit, dus wat je ermee wilt snap ik niet helemaal![]()
ja die kan ookquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Voor ''En toen begon die vrouw helemaal te flippen dat ik normaal moest gaan praten'' zou ik voorstellen: ''Die sma werd helemaal para dat ik mijn takkie moest fixen''
Tori is meer als in ''een verhaal'' en takkie is echt ''praten'', vandaarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:46 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
ja die kan ook![]()
echte vertaling: die chick (dus ze was lkkr) werd helemaal gek en zei dat ik me taal moest verandern
YES YU TAK SRANANG TONGO (jah jepraat surinaams takkie=suri _
jah moest maar ff wat snel neerzitten ik kwam niet op takkie weetje word niet zo vaak gebruiktquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tori is meer als in ''een verhaal'' en takkie is echt ''praten'', vandaar!
did I ask you a question?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:45 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
wat engels
1. had ik JOU wat gevraagd met je kut toastjes
2. IS STRAATTAAL EN FAKKING ZEGGEN ZE OOK IN NEDERLAND KK DEBIEL DIT IS GEEN NEDERLANDS S.O.
nee ik heb de priveleges om te antwoorden zonder een vraag, jij niet, jij bent een kut fok userquote:
Ander woord voor straattaal: pubertaal.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:41 schreef zoekjewat het volgende:
Ewa pappies, faka?
---
![]()
![]()
maar als jij als tata zo komt prate om stoer te doen heeft et denk ik geen zin
dan lachen ze je gewoon vierkant uit, dus wat je ermee wilt snap ik niet helemaal![]()
Geachte aanwezigen, hoe maakt u het?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:35 schreef _Chantal_ het volgende:
Heey, zouden jullie dit alsjeblieft willen vertalen naar straattaal?
Hallo mensen, alles goed?
Wat ik vandaag heb gemaakt is niet te geloven!
Ik had honger, dus ik vroeg aan iemand waar de dichtstbijzijnde Mac Donalds was. En toen begon die vrouw helemaal te flippen dat ik normaal moest gaan praten omdat ik de mensen de stuipen op het lijf jaagde met zulk taalgebruik. Ik wist niet wat ik hoorde..
Alvast bedankt!
Is je topic toch nog gered hè, TS?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:15 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Geachte aanwezigen, hoe maakt u het?
U zult niet kunnen bevatten wat ondergetekende op deze dag is voorgevallen!
Een begeerte naar voedsel overviel uw verteller, dientengevolge informeerde hij naar de locatie der dichtstbijzijnde McDonalds. Het was op dat moment dat de dame aanstalten maakte volslagen op te laaien. Ik werd verzocht niet zonderling te converseren, daar ik de homo sapiens schrik zou aanjagen door dergelijk taalgebruik te hanteren.
Ondergetekende kon niet bevatten wat hem ter ore kwam.
En dan nog 7% zich er aan irriteert?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:27 schreef mazaru het volgende:
Waarom zou je zo gaan spreken dat meer dan 90% van de normale mensen je niet kunnen verstaan?
did I asked is geen goed Engels.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:59 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
nee ik heb de priveleges om te antwoorden zonder een vraag, jij niet, jij bent een kut fok user
die engels en straattaal niet kan onderscheiden,
je bent niet van de AIVD dus niet lullen en ga vooral door met aftrekken op TONG80 okee
Hij snapt em niet...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
did I asked is geen goed Engels.
Het is; did I ask
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:15 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Geachte aanwezigen, hoe maakt u het?
U zult niet kunnen bevatten wat ondergetekende op deze dag is voorgevallen!
Een begeerte naar voedsel overviel uw verteller, dientengevolge informeerde hij naar de locatie der dichtstbijzijnde McDonalds. Het was op dat moment dat de dame aanstalten maakte volslagen op te laaien. Ik werd verzocht niet zonderling te converseren, daar ik de homo sapiens schrik zou aanjagen door dergelijk taalgebruik te hanteren.
Ondergetekende kon niet bevatten wat hem ter ore kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |