2 slotjes waren er maar Klonk en jij hebt ze niet eens gezet.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zit te wachten op alle slotjes rond 12 uur
nee, ze waren ook in niet GCquote:Op maandag 2 maart 2009 12:55 schreef OA het volgende:
[..]
2 slotjes waren er maar Klonk en jij hebt ze niet eens gezet.
dan was het een andere zwarte twingoquote:
ik heb de mijne ook al ingevuld en verstuurdquote:Op maandag 2 maart 2009 12:56 schreef OA het volgende:
Belastingaangifte net ingevuld met vooraf ingevulde gegevens. Werkt goed!
Und? Viel het mee?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb de mijne ook al ingevuld en verstuurd
Dat zit niet in uw taakbeschrijving?quote:
Oeh, waar gaat de reis heen?quote:
Ik 250 ofzoquote:
tegen de tijd dat ik het heb, zal MPG wel jarig zijn jaquote:
Altijd handig dergelijke regelgeving. Het werkt inmiddels wel weer, al lijkt het me sterk dat alle moslims ineens katoliek zijn geworden in het laatste uurtje.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen toegang voor mensen in moslim landen wegens mogelijke terroristische banden
een retourtje didam-venlo voor 2 personen + koffie denk ikquote:
Niet slecht. Wie het kleine niet eert...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:13 schreef Muck het volgende:
[..]
een retourtje didam-venlo voor 2 personen + koffie denk ik
ik verdien geen ruk en toch zou ik 180 euro moeten betalen, maar gelukkig had ik een brief gekregen van de belastingdienst dat ik geen aangifte hoef te doen...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:06 schreef OA het volgende:
Ik moet er overigens 42 betalen (=0) en OAdin krijgt er bijna 1700 terug.
nee, daar hebben we spambots voor, ze heten pheno en jortkquote:Op maandag 2 maart 2009 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zit niet in uw taakbeschrijving?
Had het gezien, is een lang verhaal, kom ik nog wel eens op terug.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:14 schreef Pien85 het volgende:
Hey Indah, beantwoord m'n vraag in je fobo s
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Had het gezien, is een lang verhaal, kom ik nog wel eens op terug.
Ik ga nu eerst Koreaans eten namelijk, en ik verwacht niet dat ik nuchter de dag uit ga.
Maar waar blijven de beloofde foto's ?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Had het gezien, is een lang verhaal, kom ik nog wel eens op terug.
Ik ga nu eerst Koreaans eten namelijk, en ik verwacht niet dat ik nuchter de dag uit ga.
Stagiairs zijn altijd handigquote:Op maandag 2 maart 2009 13:34 schreef DaMart het volgende:
Zo'n stagiair op werk is toch wel handig voor de hoeveelheid werk die hier verzet wordt!
thanks!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:24 schreef tripack het volgende:
gefeliciteerd KSCdat jullie nog jaren mogen doorgaan
![]()
* tripack deelt rondje koffie uit
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Stagiairs zijn altijd handig![]()
Hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets van aantrekken, als ze zeuren krijgen ze een slechte beoordeling
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Het is niet mijn stagiair.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, als ze zeuren krijgen ze een slechte beoordeling
Op z'n vroegst woensdag, en nee, ik kan ze niet bereikenquote:
Tijd om een eigen werkplek te regelen dusquote:
Brief sturen danquote:Op maandag 2 maart 2009 13:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Op z'n vroegst woensdag, en nee, ik kan ze niet bereiken
Mwa, het is maar voor een paar wekenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tijd om een eigen werkplek te regelen dus
Heeft weinig zin om nu een brief te gaan sturen, die komt pas woensdag op de afdeling aan, en dan is mijn geld als het goed is ook hier... Ga zo nog maar een keer proberen te bellen...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Brief sturen dan.
[..]
Mwa, het is maar voor een paar weken.
of op zijn ksc's: pomper /madquote:Op maandag 2 maart 2009 13:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, als ze zeuren krijgen ze een slechte beoordeling
je mag wel bij mijn ouders logerenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Iemand connecties die me aan een klein appartement of desnoods kamer in Utrecht kunnen helpen?
KG komt weer naar NL
En anders donderdag een brief, dan zijn de 3 werkdagen na de maand ook voorbijquote:Op maandag 2 maart 2009 13:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heeft weinig zin om nu een brief te gaan sturen, die komt pas woensdag op de afdeling aan, en dan is mijn geld als het goed is ook hier... Ga zo nog maar een keer proberen te bellen...
Heel vaag: het is een 0800 nummer, en elke keer als ik bel zegt mijn telefoon meteen oproep beeindigd... heel af en toe werkt t , maar vandaag en afgelopen vrijdag dus nietquote:Op maandag 2 maart 2009 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders donderdag een brief, dan zijn de 3 werkdagen na de maand ook voorbij.
En als je met een andere telefoon belt?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heel vaag: het is een 0800 nummer, en elke keer als ik bel zegt mijn telefoon meteen oproep beeindigd... heel af en toe werkt t , maar vandaag en afgelopen vrijdag dus niet
Nou ik heb iemand aan de lijn gehad... Maar ze hebben van half 1 tot 2 uur pauze, dus ze bellen me terugquote:Op maandag 2 maart 2009 13:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heel vaag: het is een 0800 nummer, en elke keer als ik bel zegt mijn telefoon meteen oproep beeindigd... heel af en toe werkt t , maar vandaag en afgelopen vrijdag dus niet
Ook, t probleem bestaat al maanden, en niet alleen voor mij, maar ook voor een aantal oud-collega'squote:Op maandag 2 maart 2009 13:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je met een andere telefoon belt?
Typischquote:Op maandag 2 maart 2009 13:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou ik heb iemand aan de lijn gehad... Maar ze hebben van half 1 tot 2 uur pauze, dus ze bellen me terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |