2 slotjes waren er maar Klonk en jij hebt ze niet eens gezet.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zit te wachten op alle slotjes rond 12 uur
nee, ze waren ook in niet GCquote:Op maandag 2 maart 2009 12:55 schreef OA het volgende:
[..]
2 slotjes waren er maar Klonk en jij hebt ze niet eens gezet.
dan was het een andere zwarte twingoquote:
ik heb de mijne ook al ingevuld en verstuurdquote:Op maandag 2 maart 2009 12:56 schreef OA het volgende:
Belastingaangifte net ingevuld met vooraf ingevulde gegevens. Werkt goed!
Und? Viel het mee?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb de mijne ook al ingevuld en verstuurd
Dat zit niet in uw taakbeschrijving?quote:
Oeh, waar gaat de reis heen?quote:
Ik 250 ofzoquote:
tegen de tijd dat ik het heb, zal MPG wel jarig zijn jaquote:
Altijd handig dergelijke regelgeving. Het werkt inmiddels wel weer, al lijkt het me sterk dat alle moslims ineens katoliek zijn geworden in het laatste uurtje.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen toegang voor mensen in moslim landen wegens mogelijke terroristische banden
een retourtje didam-venlo voor 2 personen + koffie denk ikquote:
Niet slecht. Wie het kleine niet eert...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:13 schreef Muck het volgende:
[..]
een retourtje didam-venlo voor 2 personen + koffie denk ik
ik verdien geen ruk en toch zou ik 180 euro moeten betalen, maar gelukkig had ik een brief gekregen van de belastingdienst dat ik geen aangifte hoef te doen...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:06 schreef OA het volgende:
Ik moet er overigens 42 betalen (=0) en OAdin krijgt er bijna 1700 terug.
nee, daar hebben we spambots voor, ze heten pheno en jortkquote:Op maandag 2 maart 2009 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zit niet in uw taakbeschrijving?
Had het gezien, is een lang verhaal, kom ik nog wel eens op terug.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:14 schreef Pien85 het volgende:
Hey Indah, beantwoord m'n vraag in je fobo s
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Had het gezien, is een lang verhaal, kom ik nog wel eens op terug.
Ik ga nu eerst Koreaans eten namelijk, en ik verwacht niet dat ik nuchter de dag uit ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |