quote:
Eigenlijk nog nooit

Maar ik hoop dat het wel eens het geval is. Die man van d'r doet wel altijd zo z'n best met springen en fluiten als zij opgewonden is, dat kan je zien aan de kop en staart die dan gaan trillen, maar hij springt er echt zelden achter op. Lijkt net of hij het niet snapt. Bovendien batst hij liever een stok, ook dom om te zien trouwens.
quote:
Jep, ik heb een mooie grote kamervoliere. Niet te overheersend maar ook zeker niet klein. Ongeveer 60x60x190. Gevuld met gierst, tropisch zaad, grit, eivoer, een bad, sepia, drinkbakjes en houtsnips
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:49 schreef Reese het volgende:Ik moest echt heel erg lachen om je foto's!
Maar hoe herken je dat er weer een ei dwars zit? Zit je vogel dan onrustig op zijn nest? Krijgt ze weeën? Vertel!
Het is een heel klein vogeltje en als ze "zwanger" is kan ze meestal al amper vliegen vanwege het zware ei in haar achterlijf. Ook gaat ze dan wat maf balanceren op de stokjes. Dit keer gaf ze het zelf aan, ze kwam vooraan in de voliere zitten en begon te piepen. Heel vreemd, normaal gezien zijn het vrij schuwe vogels maar ik kon haar zo pakken. Ik heb haar bovendien ook wel veel vaker geholpen met haar eitjes misschien dacht ze wel dat ik haar weer kon helpen. Net of ik een aparte band heb met het beestje

Ze heeft al veel te lijden gehad. Toen ik haar kocht zat ze bij een kweker in een mega klein kooitje en daardoor heeft ze ook amper geleerd om goed te kunnen vliegen. Bovendien mist ze ook een oog. Ze is ook al vrij vaak ziek geweest maar elke keer dat ik dacht dat het afgelopen was kwam ze er weer bovenop. Ik denk dat ze onsterfelijk is