We willen van kamer gaan wisselen. We willen zelf in de kleinste slaapkamer gaan slapen (2,40 x 2,30) Aangezien deze slaapkamer voor de helft onder de daknok ligt zitten er in 2 hoeken 'uitstulpingen' van het dak, in de 3e hoek de cv en in de 4e hoek de toegangsdeur. Ons huidige bed zal wel gaan passen, maar door die 2 uitstulpingen komt ie een heel end naar voren en vult hij letterlijk de hele kamer.
Nu wil ik dus zelf een bedombouw gaan maken. En dan smaller als we nu hebben (nu dus 180 breed). Maar ik kan ab-so-luut geen bouwtekening maken. In mijn hoofd heb ik het tot in de details zitten hoe ik het wil hebben, maar heb ook nog nooit zoiets gemaakt. Ik ben niet verder gekomen dan een simpel bijzettafeltje op de lagere school waar ik 4 maanden over heb gedaan.
Is zoiets te realiseren voor een leek? Of zeggen jullie: Niet zomaar aan beginnen, vraag hulp van iemand die wel kan tekenen/klussen?
Voor de details over de uitstulpingen,
hier een foto van de kamer van onze dochter. Helemaal in de hoek zie je een 'hoek' naar buiten komen. Van dit soort hoeken hebben we er dus 2 in de kamer waar wij willen gaan liggen.