nou ik althans nietquote:Op maandag 30 maart 2009 16:50 schreef Fragile23 het volgende:
"Neef en nicht geeft skeef gezicht"![]()
Maarre wie heeft er nou nooit over een leuke nicht gefantaseerd..
En waarom niet? Dat de kans op debiele kinderen een stuk hoger ligt maakt geen ruk uit als je allebei geen kinderen wilt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:17 schreef SummerDream het volgende:
Met fantaseren is niks mis vind ik, zolang je er maar niks mee doet.
Jaaa..dat zooitje ongeregeld in frieslandquote:Op zondag 12 april 2009 17:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Omg al die lui die hier op hun neef/nicht geilen![]()
![]()
![]()
![]()
_!
Hier in heerenveen is trouwens wel ene meisje dat al 4 maanden ofzo met haar neef gaat![]()
![]()
Allemaal incest/inteelt dorpenquote:Op maandag 13 april 2009 20:04 schreef tommosz het volgende:
[..]
Jaaa..dat zooitje ongeregeld in friesland
Friesland is gewoon een groot dorpquote:Op maandag 13 april 2009 23:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Allemaal incest/inteelt dorpen![]()
Tuurlijk.quote:Op maandag 27 april 2009 21:26 schreef tommosz het volgende:
ik vind stiefzus gewoon niet als familie tellen..dus mijn vraag....stiefzus wel normaal??
iedereen denkt nu:quote:Op maandag 27 april 2009 21:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Volgens de bijbel stammen we allemaal van Adam en Eva af, dus incest plegen doen wel al.
ik heb nog een string van me nichtje over gehoudenquote:Op zondag 26 april 2009 17:47 schreef rmdfx100 het volgende:
Nou ik herken er veel in.
Heb hetzelfde gehad met mijn nichtje van een jaar jonger.
Was toen 16 en ja dan gieren de hormonen door je lichaam heen.
Maar het is bij fantaseren gebleven..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:02 schreef NichtjuhGek het volgende:
[..]
ik heb nog een string van me nichtje over gehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of saddisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
Dit is wel ziekelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:31 schreef Rosbief het volgende:
Ik wordt![]()
Maar nee dat is volkomen normaal, ik geil zelf ook op mijn nichtjes van 13 en 15, en als ik de kans kreeg zou ik ze nog batsen ook
het was sarcasthish bedoeldquote:
jah en jahquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:59 schreef jeroen678 het volgende:
heeft iemand ooit gegluurt of gevoeld bij zijn nichtje?
Damn....quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:02 schreef cemeteryslut het volgende:
wat een overdreven reacties. die jongen zegt toch dat 'ie er in het echt niet aan moet denken. zolang dat het geval is zal het allemaal wel meevallen. seksuele fantasien die 'taboo' zijn komen bij bijna iedereen voor. is verder helemaal niet (heel erg) ongezond, maar zodra hij ook daadwerkelijk zijn nichtje gaat batsen zou ik deze reacties kunnen voorstellen.
ik heb wel eens per ongeluk over mijn huisarts gefantaseert![]()
Per ongeluk? Niets mis mee volgens mij. Al weet ik niet hoe hij er uitziet natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:02 schreef cemeteryslut het volgende:
wat een overdreven reacties. die jongen zegt toch dat 'ie er in het echt niet aan moet denken. zolang dat het geval is zal het allemaal wel meevallen. seksuele fantasien die 'taboo' zijn komen bij bijna iedereen voor. is verder helemaal niet (heel erg) ongezond, maar zodra hij ook daadwerkelijk zijn nichtje gaat batsen zou ik deze reacties kunnen voorstellen.
ik heb wel eens per ongeluk over mijn huisarts gefantaseert![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:20 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Per ongeluk? Niets mis mee volgens mij. Al weet ik niet hoe hij er uitziet natuurlijk
Ik fantaseer Geil zelf ook wel eens op lekkere verpleegstertjes in het ziekenhuis![]()
I love mental notes
Niet zo iigquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:52 schreef tommosz het volgende:
het was sarcasthish bedoeld(hoe je sarchastish ook mag schrijven)
oeh nicequote:Op woensdag 6 mei 2009 23:28 schreef DroomGenerator_ het volgende:
Zelf heb ik wel een hele knappe nicht![]()
Ze kwam een jaartje geleden (zij 27 ik 33) eens redelijk bezopen bij mij op bezoek.
Ze wilde steeds dansen en ging steeds wat verder.... In eerste instantie duwde ik haar van me af, maar toen ze op schoot zat en als een gek ging glijden enzo .......![]()
We zijn heel wat uurtjes aan het tongen geweest![]()
Was echt wel een feest... verder gelukkig niets gebeurt.
De eerst volgende verjaardag bij oma was best apart
alles moet, niks mag, de helft kanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:50 schreef Drexciyan het volgende:
Ach ja, sex he. Alles kan, de helft mag, niets moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |