quote:Hard
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
Hier Joey, speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Dan blijftie langer
[..]
Wat is er nu mis mee... Expres geen sex of neuken in gezegd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
Serieus, je doet weer goed je best om de TT te verneuken.
Je verneukt mijn naam!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is er nu mis mee... Expres geen sex of neuken in gezegd.
Gebruikte ik regelmatig totdat ik dacht dat ik een hartaanval krijgquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan blijftie langer
[..]
Ik deed jouw naam tussen de haakjes omdat ik dacht dat dat wel lief wasquote:
Heel lief!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik deed jouw naam tussen de haakjes omdat ik dacht dat dat wel lief was![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan blijftie langer
[..]
Irritant hè. Ik heb ook niet zoveel meer te doen, althans, daarvoor moet ik eerst mensen bellen of daarlangs, maar daar heb ik ook geen zin in..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef MNR het volgende:
Ik heb ook geen zin meer hoor Nouk84. Wil ook naar huis. Heb het wel een beetje gehad.
Kreeg dusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gebruikte ik regelmatig totdat ik dacht dat ik een hartaanval krijg.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb net even een goede film geregeld voor vanavond: Slumdog Miljonair.
Beste film van de afgelopen tijdquote:
quote:
I agreequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:48 schreef automatic_ het volgende:
Joey; wil je even vragen of iemand de TT aanpast? Dit is gewoon 10x niets. Je bedoeling was vast goed, maar het is baggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Die ga ik ook zien vanavond denk ik! Hoop ik! Mits mijn quasi-date ook wil. En op tijd acte de présence geeft.quote:
Hier is net iemand ontslagen..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Irritant hè. Ik heb ook niet zoveel meer te doen, althans, daarvoor moet ik eerst mensen bellen of daarlangs, maar daar heb ik ook geen zin in..Maar de tijd gaat zo langzaam..
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
DankjeGeen dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
En die van de Academy of Motion Picture Arts and Sciencesquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geen dank
Mits je het echt hebt gevraagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Oow bah! Zat het eraan te komen? Waarom?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mits je het echt hebt gevraagdOjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
OjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:58 schreef S95Sedan het volgende:
Hmm nou herinnerde ik me weer waarom ik zo weinig her post de laatste tijd.
Ja, beslissing van bovenaf. Ik wist het vanmorgen al.. hij nog niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow bah! Zat het eraan te komen? Waarom?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Ja klopt.. Hier laatst ook 2..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, beslissing van bovenaf. Ik wist het vanmorgen al.. hij nog niet.
Maar ach... that's life. Het komt vast omdat er ergens anders een betere en leukere opportunity voor hem ligt die beter bij hem past
Zo gaat dat nl.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:58 schreef S95Sedan het volgende:
Hmm, nou herinnerde ik me weer waarom ik zo weinig hier post de laatste tijd.
Ja dat hoorde ik idd van een aantal users hier. Ook dat je zo'n lekkere stalker bent. Weten ze dat hier alquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik idd van een aantal users hier. Ook dat je zo'n lekkere stalker bent. Weten ze dat hier al?
Kan nog een mooi boekje open doen.
Ja hoor... Met de TT alleen niet blijkbaar. Snap de ophef niet zoquote:
Ik moest ook lachen toen ik je berichtjes lasquote:
Ik welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja hoor... Met de TT alleen niet blijkbaar. Snap de ophef niet zo.
Nee hoorquote:
Gelukkig maarquote:
Hihiquote:
Mijn excusesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:02 schreef Garisson72 het volgende:
Overigens!
Spoilers zijn irritant, behalve op een race-auto.
Ik doe t om niet te vervelend te zijn. Dus eigenlijk is het gewoon erg lief.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:02 schreef Garisson72 het volgende:
Overigens!
Spoilers zijn irritant, behalve op een race-auto.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed Joey ging volgens mij even uitgebreid vertellen over mijn gestalk.
De beoordeling of iets al-dan-niet lief is wat jij doet, is niet aan jou.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:04 schreef JoeyT het volgende:
Ik doe t om niet te vervelend te zijn. Dus eigenlijk is het gewoon erg lief.![]()
Nee. dat ging hij niet doenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
Inderdaad, dat is aan onsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De beoordeling of iets al-dan-niet lief is wat jij doet, is niet aan jou.
Dat zou me anders wat frááis worden!![]()
![]()
![]()
![]()
Oe sorry ja, ik wil de vrijdagmiddagrel in al zijn prilheid niet verstoren natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
Jawel... Dat is het voordeel van macht. Jezelf mogen beoordelen. Een soort Andries Jonker zeg maar of een Andre Wetzelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De beoordeling of iets al-dan-niet lief is wat jij doet, is niet aan jou.
Dat zou me anders wat frááis worden!![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij wel, hou er namelijk wel van lutsers van de kaart te vegen met dingen die ze "denken" te weten.quote:
Hij slaat het vandaag overquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hou er namelijk wel van lutsers van de kaart te vegen met dingen die ze "denken" te weten.
En wie laat zich weer kennennnnnnn.....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hou er namelijk wel van lutsers van de kaart te vegen met dingen die ze "denken" te weten.
Ik heb je al gezegd dat je gewoon je bek moest houden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En wie laat zich weer kennennnnnnn.....![]()
Het maakt je lelijk
Oja...Sorry... Je had het al 2 keer gezegd...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb je al gezegd dat je gewoon je bek moest houden.
Nou nou, ik ga er toch niet op in... Ik ben gek op die jongenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:09 schreef MNR het volgende:
Het is de vicieuze cirkel die niet doorbroken wordt
Punt blijft dat er achter mensen hun rug om gelult wordt en als er dan iemand iets zegt wat ze niet kunnen hebben dat naar voren gehaald moet worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:09 schreef MNR het volgende:
Het is de vicieuze cirkel die niet doorbroken wordt
Nouk & rival.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
En staan er nog wat dates geplant voor komend weekend?
Nouk heeft een tweede met Rivalquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
En staan er nog wat dates geplant voor komend weekend?
Joey T... ga even iemand ander dit wijs maken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou nou, ik ga er toch niet op in... Ik ben gek op die jongen
Niet kunnen hebben? Ik stang je maar een beetje hoor. Gewoon langs je heen laten gaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Punt blijft dat er achter mensen hun rug om gelult wordt en als er dan iemand iets zegt wat ze niet kunnen hebben dat naar voren gehaald moet worden.
Dat zijn ook degene die ik weet.. verder zelf geen datesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nouk & rival.
Ik denk - gezien de gesprekken daarstraks - duimelot en mrbox [of die spoiler was een grapje natuurlijk]
En meer weet ik niet.
Punt zal blijven staan. Jij blijft er hetzelfde mee omgaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Punt blijft dat er achter mensen hun rug om gelult wordt en als er dan iemand iets zegt wat ze niet kunnen hebben dat naar voren gehaald moet worden.
Zie vorige post, bek houwe.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet kunnen hebben? Ik stang je maar een beetje hoor. Gewoon langs je heen laten gaan.
Vast wel, want dat hebben ze volgens rival de vorige keer ook gedaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whoooooooooh, gaan ze zoenuuuuuuuh?
Nou ff serieus. Ik heb echt helemaal niets tegen hem. Mijn josti grapje viel niet goed bij hem in de smaak en dat is het hele probleem. Verder niets. Ik heb echt tegen niemand watquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Joey T... ga even iemand ander dit wijs maken.
Volgens Nouk ook hoor!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vast wel, want dat hebben ze volgens rival de vorige keer ook gedaan
Oh, dat heb ik gemistquote:
Oja sorry...quote:
Ik geloof je. En ja, je grapje viel niet in de smaak. Maar als je weet dat Sedan er niet mee om kan gaan, met het gestang, waarom er dan mee doorgaan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ff serieus. Ik heb echt helemaal niets tegen hem. Mijn josti grapje viel niet goed bij hem in de smaak en dat is het hele probleem. Verder niets. Ik heb echt tegen niemand wat
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
Snuitebolletje; heb jij misschien nog een date op de Eiffeltoren?
Nopes, ik heb helemaal geen dates staan.. Alleen met mijn vrienden..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
Snuitebolletje; heb jij misschien nog een date op de Eiffeltoren?
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rival heeft grotere ballen dan ik dan
Dat wilde hij met Valentijnsdag en nu moet ik daar telkens aan denkenquote:
Kan ook leuk zijn!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nopes, ik heb helemaal geen dates staan.. Alleen met mijn vrienden..
Okquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik geloof je. En ja, je grapje viel niet in de smaak. Maar als je weet dat Sedan er niet mee om kan gaan, met het gestang, waarom er dan mee doorgaan?
Nou zie dat je die macht bemachtigt dan. Tot die tijd...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:07 schreef JoeyT het volgende:
Jawel... Dat is het voordeel van macht. Jezelf mogen beoordelen. Een soort Andries Jonker zeg maar of een Andre Wetzel
Ahh... Jij mag vast wel een andere tong proeven, die hij niet mag proevenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij wel Nouk der tong geproefd en ik niet!En dat terwijl ik natuurlijk vet tof en leuk ben!
Nee vast, maargoed er wordt hiet toch wel vanalles doorgelult en verdraait. Maargoed inmiddels ben ik het wel gewend van onz JB-tje want dat wat jij zei hebben al meer mensen gehoord via via.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ff serieus. Ik heb echt helemaal niets tegen hem. Mijn josti grapje viel niet goed bij hem in de smaak en dat is het hele probleem. Verder niets. Ik heb echt tegen niemand wat
Het kan maar je hebt t dus niet...quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rival heeft grotere ballen dan ik dan
Die macht neem je gewoon... Zie hierquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou zie dat je die macht bemachtigt dan. Tot die tijd...
Sedannetje, er zullen altijd mensen zijn die oordelen, er zullen altijd mensen zijn die blind afgaan op wat een ander zegt, dat heb je niet in de hand. Het enige wat je in de hand hebt is hoe je er zelf mee omgaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee vast, maargoed er wordt hiet toch wel vanalles doorgelult en verdraait. Maargoed inmiddels ben ik het wel gewend van onz JB-tje want dat wat jij zei hebben al meer mensen gehoord via via.
Het boeit me anders echt geen flikker wat hij typt maar als ik hetzelfde al van twee mensen eerder via de pm hoor dan ga je toch wel nadenken hoe de boel nou wordt verdraait door bepaalde mensen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik geloof je. En ja, je grapje viel niet in de smaak. Maar als je weet dat Sedan er niet mee om kan gaan, met het gestang, waarom er dan mee doorgaan?
Niks meer gehoordquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:15 schreef automatic_ het volgende:
Snuitebolletje en CG; zijn jullie nog wezen eten?
Ik plaag je maar een beetje joh. Echt waar t kan me geen zak schelen. Voor mij ben je gewoon een prima gozerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee vast, maargoed er wordt hiet toch wel vanalles doorgelult en verdraait. Maargoed inmiddels ben ik het wel gewend van onz JB-tje want dat wat jij zei hebben al meer mensen gehoord via via.
Oh, dat is jammer :-(quote:
Zie hier je Parijs date Snuit!quote:
Had je je mobiele nr maar moeten pménquote:
quote:
Miscommunicatie dusquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:58 schreef S95Sedan het volgende:
Hmm, nou herinnerde ik me weer waarom ik zo weinig hier post de laatste tijd.
quote:
Mis? Geenquote:
En ik maar wachten op een PM met een uitnodiging...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had je je mobiele nr maar moeten pmén
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
Heb nu een week naar enschede op en neer gereden, ben er wel een beetje klaar mee! no offence naar Cue hoor!behalve dan dat ze daar woont
Je had t kunnen combinerenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
Heb nu een week naar enschede op en neer gereden, ben er wel een beetje klaar mee! no offence naar Cue hoor!behalve dan dat ze daar woont
Dat durf ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En ik maar wachten op een PM met een uitnodiging...
Dat was de bedoeling! - het eten danquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je had t kunnen combineren
Bovendien kan zij misschien zelf rijden.![]()
Als we iets aan communicatie hadden gedaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je had t kunnen combineren
Bovendien kan zij misschien zelf rijden.![]()
Waar woon je...? Dan nodig je haar uitquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als we iets aan communicatie hadden gedaan
Ik woon nog een jaartje in het immer mooie Utrechtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar woon je...? Dan nodig je haar uit
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik woon nog een jaartje in het immer mooie UtrechtMaar ik moet eerst nog bijkomen van het blauwtje dat ik bij Nouk gelopen heb...
Haha, was die sarcastisch of niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:23 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Gaat het hier nog steeds zo onwijs hard?
Hahaha, natuuuuuurrrlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik woon nog een jaartje in het immer mooie UtrechtMaar ik moet eerst nog bijkomen van het blauwtje dat ik bij Nouk gelopen heb...
nouk heeft een date met rival (tweede date)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:32 schreef Tegan het volgende:
Ik ben hier niet meer geweest sinds mrbox toyboy was ineens. Wat zijn de nieuwe roddels?
Vreeeemde combinatiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
mrbox en duimelot gaan elkaar vandaag/dit weekend ook zien
aaawww, maar in je hartje ben ik altijd bij je, dus je mist me nooit!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jou mis ik sowieso altijd als je niet bij me bent
Ik kan me er niets bij voorstellen..quote:
box&duim i.c.m. alleen maar 'zien' bedoel je?quote:
Zo is 'ie wel hééll vreemd!quote:
Nicequote:
Oo, dat zal vast niet bij alleen zien blijvenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
box&duim i.c.m. alleen maar 'zien' bedoel je?
da's idd vreemd.
Zo istie nog veul misleidender.quote:
Nouk is ook niet naaktquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo istie nog veul misleidender.
Nouk is heul nie hard!
En hij ziet eruit als een invuloefening.
Waar komt dit gejank vandaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo istie nog veul misleidender.
Nouk is heul nie hard!
En hij ziet eruit als een invuloefening.
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:37 schreef Tegan het volgende:
He, dus duim en box is toch niet helemaal over...
Zijn er geen spannendere roddels?
JoeyT opmerking: nog nietquote:
Begin jij eerst maar.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:37 schreef Tegan het volgende:
Ik zei toch dat mijn TT lief was... Gewoon luisteren naar Joeyquote:
Inspiratie voor een volgende TTquote:
Gejank? jouw associatie.quote:
zie je? Er wordt gelogen dat het gedrukt staat.quote:
Er wordt aan je macht getwijfeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:38 schreef JoeyT het volgende:
Ik zei toch dat mijn TT lief was... Gewoon luisteren naar Joey
valt er niks over jou te roddelen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:37 schreef Tegan het volgende:
Onafhankelijk is de modquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gejank? jouw associatie.
De TT is misleidend, en ik zie mij gesterkt in mijn mening door onafhankelijke derden:
Ik heb er zelf om gevraagd. Zo'n slechte jongen ben ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Er wordt aan je macht getwijfeld.
En getórnd, zeg ik je.
Ja ik snap m'n eigen grappen wel, poppedop.quote:
Blijkbaar zie je dan niet in dat die derden jouw verhaal juist niet sterkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja ik snap m'n eigen grappen wel, poppedop.
-zucht-quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:45 schreef JoeyT het volgende:
Blijkbaar zie je dan niet in dat die derden jouw verhaal juist niet sterken.
Ik gaf hem dan ook net een knietje... Ben geen wijfquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
volgens mij is Gari en Joey t nieuwe item.
Poppedop zou ik nog niet durven zeggen na een jarenlange relatie
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
volgens mij is Gari en Joey t nieuwe item.
Poppedop zou ik nog niet durven zeggen na een jarenlange relatie
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik gaf hem dan ook net een knietje... Ben geen wijf
Jullie steggelen wel als een getrouwd stelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
-zucht-
Ja ik ga toch echt geen grap uitleggen. Heb ik alléén maar waardeloze ervaringen mee.
Ik ken het gevoel hoor... Zie het gezeik rondom mijn TTquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
-zucht-
Ja ik ga toch echt geen grap uitleggen. Heb ik alléén maar waardeloze ervaringen mee.
Jammer. druk geweest?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:45 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt niets spannends te melden. Sorry.
Ik had het in een PM aan Janies verteldquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel hoor... Zie het gezeik rondom mijn TT.
Maar hoe is het dan met die ehh....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:45 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt niets spannends te melden. Sorry.
Fijne avond! Ik ga ook naar huis!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nou poppedropjes, ik ga er weer vandoor!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nou poppedropjes, ik ga er weer vandoor!
Jij ook veel plezier!quote:
Zeker jij hebt me teleurgesteld.quote:
Dat doe ik alleen maar bij jequote:
Dank je wel, jij ook! Geen idee met wat, maar tochquote:
wat begrijp je me toch goed!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:47 schreef JoeyT het volgende:
Ik ken het gevoel hoor... Zie het gezeik rondom mijn TT.
Die is ook niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:48 schreef JoeyT het volgende:
Ik had het in een PM aan Janies verteld. In vertrouwen dus...
En aftrekken is ook ergquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:49 schreef MNR het volgende:
Jezus, was ik ook maar een man, een keer een klap geven, alles weer goed.
Hehe, dankjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dank je wel, jij ook! Geen idee met wat, maar toch
Pfff.... vingeren is 10x beter. Veel intenser, veel interessanter om naar te kijken en je hebt er niet zoveel zooi mee op het eind.quote:
Gewoon pizza halen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb zin in pizza
Ik heb gewoon eten liggen enzo, maar ik heb ineens zoveel meer zin in pizza
Maar dan geen supermarkt pizzaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb zin in pizza
Ik heb gewoon eten liggen enzo, maar ik heb ineens zoveel meer zin in pizza
Dit soort info dient het grote goed en moet dus niet achtergehouden wordenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die is ook niet te vertrouwen.
De zooi is juist het leukst... Net zoiets als spelen met lijm tussen je vingersquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Pfff.... vingeren is 10x beter. Veel intenser, veel interessanter om naar te kijken en je hebt er niet zoveel zooi mee op het eind.
Jullie kunnen zelfs overal naar het toilet.
Putjes kontquote:
Dat is helemaal niet aan jou om te bepalen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit soort info dient het grote goed en moet dus niet achtergehouden worden
Jij weet duidelijk niet wie je voor je hebtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet aan jou om te bepalen!![]()
Tsss, die grootheidswaan van sommige mensen...
Vertel! wat is er allemaal gebeurd de laatste tijd? (mag ook via msn of pm hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope. Juist het tegenovergestelde...
Kon de drukte hier niet meer aan.
Vooral als het bijna opgedroogd is hè, zo draadjes maken tussen je vingers en balletjes ervan draaien en zo wegschieten in de vacht van de kat, en dan laten zitten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:53 schreef JoeyT het volgende:
De zooi is juist het leukst... Net zoiets als spelen met lijm tussen je vingers.
Gewoon een beetje water bij doen dan worden het meteen balletjes.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vooral als het bijna opgedroogd is hè, zo draadjes maken tussen je vingers en balletjes ervan draaien en zo wegschieten in de vacht van de kat, en dan laten zitten.
Typte ik dit hardop?
O sorry, ik keek niet goed.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jij weet duidelijk niet wie je voor je hebt
dat is mijn schuilnaam.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O sorry, ik keek niet goed.
Zo'n brownie is zo non-descript ook hè, je kan er álles in zien.
Wat dan wel?quote:
Vertel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:12 schreef MNR het volgende:
Wauw, dit is gaaf zeg! Ik heb net het leukste gesprek van vandaag gehad.
Komt net een man naar me toelopen (met wie ik ga samenwerken) en weet niet eens hoe we erop kwamen, maar we hadden het opeens over piekeren en over liefde en toen over aanvoelen van mensen en zo. En dat hij ook altjid zijn mond houdt op het werk om wat andere mensen wel niet zullen denken.quote:
Dat klinkt leuk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Komt net een man naar me toelopen (met wie ik ga samenwerken) en weet niet eens hoe we erop kwamen, maar we hadden het opeens over piekeren en over liefde en toen over aanvoelen van mensen en zo. En dat hij ook altjid zijn mond houdt op het werk om wat andere mensen wel niet zullen denken.
Hoe dan ook, hij heeft me wel weer over de streep getrokken met mijn laatste beslissing. Hoe jammer ik het ook vind..
Ik vind het in ieder geval tof dat ik nu weet dat er nog iemand op de afdeling rondloopt die dat ook heeft, spiritualiteit. Verademing.
Ben je jarige dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:17 schreef MNR het volgende:
Ik ga lekker naar huis. En dan geen pizza in de oven gooien, maar broodjes opwarmen voor mijn huisgenoten, daarna eten, daarna workout, daarna genieten van mijn verjaardag.
Bye all
Niks mis toch.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:38 schreef ArTiC het volgende:
ik heb zin in kebab...
en secks....maar niet hard
Een heel erg lang reclameblok onderbroken door andere programma'squote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:10 schreef Garisson72 het volgende:
nog steeds dezelfde pagina?
voor een soap gaat het niet erg hard meer hier!
Je weet dat een soap maar een half uur per dag isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:10 schreef Garisson72 het volgende:
nog steeds dezelfde pagina?
voor een soap gaat het niet erg hard meer hier!
Misschien komt dat omdat sommige van ons een leven hebben.quote:
Leugens!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat sommige van ons een leven hebben.
Hoezo leugens? Heb jij geen leven dan? Ik welquote:
autodingetjequote:
ik heb een dubbellevenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo leugens? Heb jij geen leven dan? Ik wel
Heb jij een leven?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo leugens? Heb jij geen leven dan? Ik wel
Ja, jij niet dan?quote:
Oke. Lijkt me lastig een dubbelleven. Wat doe je in je andere leven dan?quote:
geen leven hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke. Lijkt me lastig een dubbelleven. Wat doe je in je andere leven dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
En dan met alle twee geen leven hebben zeker.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook een dubbelleven.
Het andere is zo geheim, dat ik het niet eens kenHier wat zout. Dan ben je wat minder flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook een dubbelleven.
Het andere is zo geheim, dat ik het niet eens kenhaar naam is JB, overdag is zij werkzaam in het archief maar 's nachts slaapt zijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/Jambers]Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Dat klinkt echt heel erg saaiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
haar naam is JB, overdag is zij werkzaam in het archief maar 's nachts slaapt zij
[/Jambers]
je bent ook saaiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel erg saai
Gelukkig zijn mijn weekends opwindender
Vertelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel erg saai
Gelukkig zijn mijn weekends opwindender
Voor mij wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is allang geen nieuws meer hoor Tijn
Beidequote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of ik saai ben?
Of dat mn weekends opwindender zijn?
Dat ze het doet in het weekend met Ado is toch geen nieuws?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij wel.![]()
Ik mis nog al eens iets. En zo vaak ben ik de afgelopen maand nu ook weer niet op Fok! geweest.
Nee inderdaad dat wist ik al. Daar is uitgebreid over gesproken in dit topic.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ze het doet in het weekend met Ado is toch geen nieuws?
Op beide jaquote:
Dus voor jou ook geen nieuwsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee inderdaad dat wist ik al. Daar is uitgebreid over gesproken in dit topic.
Jij doet het toch met Eggs tegenwoordig, las ik vanmiddag?quote:
Dat is waar. Maar soms veranderen dingen toch.quote:
Tijn vraagt het ook elke keer als ik iets zeg in die richtingquote:
Oke ik zal het niet meer vragen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tijn vraagt het ook elke keer als ik iets zeg in die richting
Maar goed, komend weekend wordt er niet geneukt
Ahh...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tijn vraagt het ook elke keer als ik iets zeg in die richting
Door jou, that is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
En nu weekend vieren zeker.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:05 schreef automatic_ het volgende:
Zooo, SPSS opdrachten zijn ook weer klaar
zei je nou SBS6?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:05 schreef automatic_ het volgende:
Zooo, SPSS opdrachten zijn ook weer klaar
Jah via pmquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:02 schreef Garisson72 het volgende:
Jij doet het toch met Eggs tegenwoordig, las ik vanmiddag?
Dat is wel nieuws.
Nee, dat zei ik niet meneerquote:
Excuus, dat is idd een nuanceverschilquote:
Zo erg is dat nu ook weer nietquote:
Dat verstond ik wel.quote:
Dat is toch beter dan niks.quote:
Beginnnen we weer over dat gezeur.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat verstond ik wel.
Dus dat was:
[A] mijn associatie;
{B] mijn associatie.
Hmmmm I dunno.... Daar ga ik denkik toch niet meteen in mee.quote:
Dan moet je je oortjes even uit laten spuitenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat verstond ik wel.
Dus dat was:
[A] mijn associatie;
{B] mijn associatie.
Het is wel gezelligquote:
Als je kan kiezen tussen helemaal geen seks of cyberseks. Dan is de keuze toch snel gemaakt neem ik aan. Voor mij althans wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hmmmm I dunno.... Daar ga ik denkik toch niet meteen in mee.
Oke nu weet ik het wel.quote:
Was het voor herhaling vatbaar?quote:
Ja ok. Maar.... via pm?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
Als je kan kiezen tussen helemaal geen seks of cyberseks. Dan is de keuze toch snel gemaakt neem ik aan. Voor mij althans wel.
Jij wil alleen msn of mail seks?quote:
Je vergeet de camquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij wil alleen msn of mail seks?
Ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:13 schreef automatic_ het volgende:
Jij wil alleen echte sex of masturfappen op pr0n?
Die kan onder msn vallenquote:
Haha. Ik dacht al; Wie quote hij nu?quote:
Alstie niet goed is neergezet kan die wel van je monitor vallen, maar ónder msn...? Hoe doe je dat?quote:
Waarom niet?quote:
De opties naast msn en mailsexquote:
Vind ik nou ook helemaal niksquote:
Je snapt mij welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Alstie niet goed is neergezet kan die wel van je monitor vallen, maar ónder msn...? Hoe doe je dat?
Mja, ik ben er ook geen fan van. Dat anderen het doen, prima maar neequote:
Geen ervaring mee. Maar het lijkt mij inderdaad raar.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb er al een hekel aan om de webcam normaal aan te zetten.
Als je zijn nummer hebt kan het ook nog via de telefoon of SMS.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De opties naast msn en mailsex
Ja, en dan maak ik ook 20 foto's voor ik een fatsoenlijke hebquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook
Is ook alweer even geleden dat ie aan is geweest, behalve dan om foto's te maken :$ maar dan ziet niemand me, alleen ik zelf
Gewoon als je normaal ook doet als je cam niet aanstaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, en dan maak ik ook 20 foto's voor ik een fatsoenlijke heb
Ik weet nooit hoe ik mij moet gedragen als dat ding aan staat, haha.
Haha, dat doe ik ook inderdaad..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, en dan maak ik ook 20 foto's voor ik een fatsoenlijke heb
Ik weet nooit hoe ik mij moet gedragen als dat ding aan staat, haha.
Zo lang je met bekende op MSN zit maakt dat toch niet uit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat doe ik ook inderdaad..
Soms doe ik 'm wel eens aan op MSN, maar soms vergeet ik dan dat 'ie aanstaat...
Maar sommige dingen zijn ook voor bekenden niet "geschikt"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang je met bekende op MSN zit maakt dat toch niet uit.
Haha, dat herken ik ook welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat doe ik ook inderdaad..
Soms doe ik 'm wel eens aan op MSN, maar soms vergeet ik dan dat 'ie aanstaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |