Heftig ongeluk of...?quote:
Vriendin van me had het gezien.. schijnbaar wel een bekneld en bebloed slachoffer...quote:
Aah okquote:Op zondag 1 maart 2009 15:35 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Vriendin van me had het gezien.. schijnbaar wel een bekneld en bebloed slachoffer...
Dit was trouwens afgelopen woensdag... hing een raar brandluchtje hier in het huis...oorzaak is nog steeds niet bekend... maar brandweer kwam met 3 wagens langs
[ afbeelding ]
Zozo! Hahaquote:Op zondag 1 maart 2009 15:35 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Vriendin van me had het gezien.. schijnbaar wel een bekneld en bebloed slachoffer...
Dit was trouwens afgelopen woensdag... hing een raar brandluchtje hier in het huis...oorzaak is nog steeds niet bekend... maar brandweer kwam met 3 wagens langs
[ afbeelding ]
Gelukkig maar danquote:Op zondag 1 maart 2009 15:44 schreef Ace1 het volgende:
Ja het was een soort kortsluiting luchtje.. heel raar.. Nu is het gelukkig wegMaar heeft hier wel 2 dagen gehangen... Ze zijn met van die meters etc hierlangsgekomen... maar niks gevaarlijks was er.
Zal daar ook wel werkenquote:Op zondag 1 maart 2009 16:24 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn internet-via-het-stopcontact lijkt te werken dus ik ga d'r vanuit dat het in tilburg ook werkt en dan ben ik bliiiiij whoehoe.
Oja.. probleem tweequote:Op zondag 1 maart 2009 16:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zal daar ook wel werken
Mits je daar een vrij stopcontact hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |