Gelukkig maar danquote:Op zondag 1 maart 2009 15:44 schreef Ace1 het volgende:
Ja het was een soort kortsluiting luchtje.. heel raar.. Nu is het gelukkig wegMaar heeft hier wel 2 dagen gehangen... Ze zijn met van die meters etc hierlangsgekomen... maar niks gevaarlijks was er.
Zal daar ook wel werkenquote:Op zondag 1 maart 2009 16:24 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn internet-via-het-stopcontact lijkt te werken dus ik ga d'r vanuit dat het in tilburg ook werkt en dan ben ik bliiiiij whoehoe.
Oja.. probleem tweequote:Op zondag 1 maart 2009 16:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zal daar ook wel werken
Mits je daar een vrij stopcontact hebt...
Ik mag jou welquote:Op zondag 1 maart 2009 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
owja en een echte tilburger zegt geen patat dus het is geen discussie
tsjek even het nummer van je SMS centrale... Moet voor abo zijn +31653131313 en voor prepaid de laatste 13 een 14... dat is meestal dat probleem!quote:Op zondag 1 maart 2009 17:34 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha vega frikandellen.. hm, dat lijkt me ook niets. Wij hebben bamischijven, nasischijven, kaassouflées, frikandellen en kroketten. Frietjes uit de oven zijn wel heel lekker heb ik gehoord
.
Heeft iemand hier Hi van KPN? Mijn mobiel verzend ineens geen berichten meer terwijl ik vol bereik heb? :/
Ik heb geen problemen met hiquote:Op zondag 1 maart 2009 17:34 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha vega frikandellen.. hm, dat lijkt me ook niets. Wij hebben bamischijven, nasischijven, kaassouflées, frikandellen en kroketten. Frietjes uit de oven zijn wel heel lekker heb ik gehoord
.
Heeft iemand hier Hi van KPN? Mijn mobiel verzend ineens geen berichten meer terwijl ik vol bereik heb? :/
die nieuwe frieten van Aviko (die volgens de reclame oorverdovend kraken) zijn wel goed!quote:Op zondag 1 maart 2009 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga ook frietjes eten!
uit de oven want ik heb geen frietpan
ik ben benieuwd
en ik heb vega frikandellendat kan al helemaal niks zijn maar ja
of goed gemiktquote:Op zondag 1 maart 2009 18:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/41700/fotos
hard gegaan
vegetariërquote:
je moet ze wel goed lang laten bakken hoor! en zeker niet ontdooien van te voren! anders kraken ze echt niet!quote:Op zondag 1 maart 2009 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vegetariër
en die heb ik tommy!
moet goed komen dus
ik denk dat ik niet eens ga beginnen aan de frikandellen
ik durf niet haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |