Yup hier ookquote:Op zondag 1 maart 2009 14:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil niet meer stom artikel samenvatten en presentatie over maken. En ik wil internet in Tilburg morgen
.
Oh how i hate sundays! Mijn kutklusjes dag, vol met kutklusjes die af moeten en constant maar werden uitgesteld, tot de zondag want dan moet het écht.
Je mag bij mij komen internettenquote:Op zondag 1 maart 2009 14:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil niet meer stom artikel samenvatten en presentatie over maken. En ik wil internet in Tilburg morgen
.
Oh how i hate sundays! Mijn kutklusjes dag, vol met kutklusjes die af moeten en constant maar werden uitgesteld, tot de zondag want dan moet het écht.
Moet je er wel de dingen voor hebbenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Er zijn dingen waar ik wel zin in heb ja...![]()
![]()
Wie zegt dat we vrouwen bedoelenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
word hier nou over vrouwen gepraat als dingen?!!
foei
Heftig ongeluk of...?quote:
Vriendin van me had het gezien.. schijnbaar wel een bekneld en bebloed slachoffer...quote:
Aah okquote:Op zondag 1 maart 2009 15:35 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Vriendin van me had het gezien.. schijnbaar wel een bekneld en bebloed slachoffer...
Dit was trouwens afgelopen woensdag... hing een raar brandluchtje hier in het huis...oorzaak is nog steeds niet bekend... maar brandweer kwam met 3 wagens langs
[ afbeelding ]
Zozo! Hahaquote:Op zondag 1 maart 2009 15:35 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Vriendin van me had het gezien.. schijnbaar wel een bekneld en bebloed slachoffer...
Dit was trouwens afgelopen woensdag... hing een raar brandluchtje hier in het huis...oorzaak is nog steeds niet bekend... maar brandweer kwam met 3 wagens langs
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |