Gelukkig maar danquote:Op zondag 1 maart 2009 15:44 schreef Ace1 het volgende:
Ja het was een soort kortsluiting luchtje.. heel raar.. Nu is het gelukkig wegMaar heeft hier wel 2 dagen gehangen... Ze zijn met van die meters etc hierlangsgekomen... maar niks gevaarlijks was er.
Zal daar ook wel werkenquote:Op zondag 1 maart 2009 16:24 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn internet-via-het-stopcontact lijkt te werken dus ik ga d'r vanuit dat het in tilburg ook werkt en dan ben ik bliiiiij whoehoe.
Oja.. probleem tweequote:Op zondag 1 maart 2009 16:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zal daar ook wel werken
Mits je daar een vrij stopcontact hebt...
Ik mag jou welquote:Op zondag 1 maart 2009 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
owja en een echte tilburger zegt geen patat dus het is geen discussie
tsjek even het nummer van je SMS centrale... Moet voor abo zijn +31653131313 en voor prepaid de laatste 13 een 14... dat is meestal dat probleem!quote:Op zondag 1 maart 2009 17:34 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha vega frikandellen.. hm, dat lijkt me ook niets. Wij hebben bamischijven, nasischijven, kaassouflées, frikandellen en kroketten. Frietjes uit de oven zijn wel heel lekker heb ik gehoord
.
Heeft iemand hier Hi van KPN? Mijn mobiel verzend ineens geen berichten meer terwijl ik vol bereik heb? :/
Ik heb geen problemen met hiquote:Op zondag 1 maart 2009 17:34 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha vega frikandellen.. hm, dat lijkt me ook niets. Wij hebben bamischijven, nasischijven, kaassouflées, frikandellen en kroketten. Frietjes uit de oven zijn wel heel lekker heb ik gehoord
.
Heeft iemand hier Hi van KPN? Mijn mobiel verzend ineens geen berichten meer terwijl ik vol bereik heb? :/
die nieuwe frieten van Aviko (die volgens de reclame oorverdovend kraken) zijn wel goed!quote:Op zondag 1 maart 2009 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga ook frietjes eten!
uit de oven want ik heb geen frietpan
ik ben benieuwd
en ik heb vega frikandellendat kan al helemaal niks zijn maar ja
of goed gemiktquote:Op zondag 1 maart 2009 18:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/41700/fotos
hard gegaan
vegetariërquote:
je moet ze wel goed lang laten bakken hoor! en zeker niet ontdooien van te voren! anders kraken ze echt niet!quote:Op zondag 1 maart 2009 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vegetariër
en die heb ik tommy!
moet goed komen dus
ik denk dat ik niet eens ga beginnen aan de frikandellen
ik durf niet haha
Hehe. Ga een bedrijfje opzettenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
ik voel wel een briljant idee op komen!
dat je een thuiskapper kunt bestellen zoals friets
zo van hallo mag ik van u een thuiskapper
natuurlijk mevrouw wat zou u graag hebben?
nou knippen en verven
en uw adres mevrouw? heel erg bedankt
oke Carola is over een half uur bij u
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
ik voel wel een briljant idee op komen!
dat je een thuiskapper kunt bestellen zoals friets
zo van hallo mag ik van u een thuiskapper
natuurlijk mevrouw wat zou u graag hebben?
nou knippen en verven
en uw adres mevrouw? heel erg bedankt
oke Carola is over een half uur bij u
Hoe heet dat poppetje van jouw avatar?quote:
ja half uur ofzoquote:Op zondag 1 maart 2009 18:35 schreef rhubarbje het volgende:
jezus die dingen moeten er lang in! ik dacht over een paar minuutjes frietjes
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe heet dat poppetje van jouw avatar?
Dat is toch van Charley Brown?
Nu ben je nummer 4quote:
Bij één van de natuurwinkels binnenlopen en vetara bitterballen of kroketten meenemen (vriezer) die zijn zo lekkerquote:Op zondag 1 maart 2009 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga ook frietjes eten!
uit de oven want ik heb geen frietpan
ik ben benieuwd
en ik heb vega frikandellendat kan al helemaal niks zijn maar ja
mja die wij hadden dus wel een beetje... maar goed ga toch voor de wafels!quote:Op zondag 1 maart 2009 20:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zijn wel heel lekker, maar ze kraken hier helemaal niet
Ik bak die kroketten en bitterballen al jaren in een anti-aanbakpan met olie, dat gaat heel goedquote:Op zondag 1 maart 2009 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
ja ik ken ze ze zijn heerlijk
maar ik heb geen frietpan
en die frikandellen kon je gewoon bakken
maar ik durfde het niet aan
Ik niet, maar ik heb geen zin in die vieze frietpanlucht elke keer. Me app. is best klein en buiten is geen optie op me minibalkonnetjequote:Op zondag 1 maart 2009 20:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
* -_Tommy_- te lui is om zijn frietpan aan te sluiten!
Dat ga ik ook eens een keer proberen. Lijkt me wel leuk om eens te doen.. alleen temperatuur is dan zo moeilijk te regelen...quote:Op zondag 1 maart 2009 21:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik bak die kroketten en bitterballen al jaren in een anti-aanbakpan met olie, dat gaat heel goed
Ik ben te lui om de frietpan elke keer schoon te maken en dus frituur ik zelden (gemiddeld één a twee keer per jaar)
Het vuur kan hoger en lager hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 21:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat ga ik ook eens een keer proberen. Lijkt me wel leuk om eens te doen.. alleen temperatuur is dan zo moeilijk te regelen...
dan weten we alvast genoegquote:Op zondag 1 maart 2009 21:20 schreef theKiD het volgende:
Als binnenkort de brandweer naar groeseindstraat moet komen, is kiddow bezig geweest met frituren
alvast een brandweer bellen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |