Ik vind het ook gek.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:19 schreef Echo99 het volgende:
Een FOT user die zijn foto's bij HEMA af laat drukken?
Ik wist dat die zou komenquote:
Jup, Hema maakt gebruik van een afdrukcentrale die ook voor andere ketens werkt en normaal wel goede kwaliteit levert.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:19 schreef Echo99 het volgende:
Een FOT user die zijn foto's bij HEMA af laat drukken?
Het was druk bij de Hema en ik moest die dag nog weg, verder neem ik niet mijn laptop mee naar de Hema om te kijken of de CD's wel goed zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:29 schreef SadKingBilly het volgende:
"Een beetje doe-het-zelver..."
Overigens bracht ik vroegâh zelfs de rolletjes met naaktfoto's van mijn vriendin gewoon naar de hemaEn nee die zal er zeker niet slecht uit. Achteraf denk ik dan, die zullen daar vast een hoop lol / kopietjes van gehad hebben..
Achja
Maar voor je het meeneemt kun je het toch controleren? En dan betaal je gewoon niet?
Mensen snappen het echt niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:29 schreef SadKingBilly het volgende:
"Een beetje doe-het-zelver..."
Overigens bracht ik vroegâh zelfs de rolletjes met naaktfoto's van mijn vriendin gewoon naar de hemaEn nee die zal er zeker niet slecht uit. Achteraf denk ik dan, die zullen daar vast een hoop lol / kopietjes van gehad hebben..
Achja
Maar voor je het meeneemt kun je het toch controleren? En dan betaal je gewoon niet?
...en waar automatisch aan het contrast en de kleuren wordt gerommeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:28 schreef Erasmo het volgende:
Jup, Hema maakt gebruik van een afdrukcentrale die ook voor andere ketens werkt en normaal wel goede kwaliteit levert.
Heb alleen laten ontwikkelen, niet laten afdrukkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
...en waar automatisch aan het contrast en de kleuren wordt gerommeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |