En dat ja-knikken terwijl ze zei dat ze het niet wasquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:01 schreef Marrije het volgende:
Anniek in de filmpjes tot 2 x aan toe 'want ík ben het niet'.
yeah right
Ja dit is het gewoon.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk sterk de indruk dat het gewonnen bedrag niet zo erg van de Mol afhangt, maar dat de AVRO gewoon een bepaald budget heeft en dat men de bedragen die gewonnen kunnen worden in een opdracht daarop aanpast enz.
Je snapt wat de rol van de Mol is?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
En ik zit de laatste 4 afleveringen op Anniek als mol. Toch hoop ik niet dat zij het is, want ze heeft er echt een potje van gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2009 14:04:34 ]
geld is bijzaak in dit spel vind ik. Die BN'ers hebben bovendien genoegquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja dit is het gewoon.
Er was 1 seizoen waarbij ze een opdracht gebruiken om 100% van het geld uit de pot vergokt lieten worden. De AVRO is de grootste mol.
Volgende week de laatste uitzending en de onthullingen allemaal..quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:10 schreef Longmen het volgende:
het zal wel weer gerekt worden, vanavond komt er nog geen bekendmaking...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Je snapt wat de rol van de Mol is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gadverdamme, dat hoop ik niet. Ik wil het weten! Nu!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:25 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij is de finale weer over 2 weken uitgesmeerd. Dus voglende week pas de bekendmaking en die week erna pas de verborgen acties.
Dat was ook zo suf, dat de mol ging doen alsof ze een hulpmol was.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef Smeich het volgende:
Zelfde als toen Sander de Heer bij Yvon Jaspers dacht dat ze de mol niet was omdat ze het gewoonweg te opvallend speelde af en toe.
Vanavond komt toch echt wel de bekendmaking denk ik zo.. volgende week alle "verborgen" acties van Jon
Reken daar maar niet opquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat hoop ik niet. Ik wil het weten! Nu!
En wat is er vanavond dan? En volgende week gaan ze de gehele aflevering zeker vullen met de bekendmaking an sich en over twee weken de verborgen acties... volgens mij staan ze nu al met z'n drieën hoor.. weet niet wat je er zelf van denkt..quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:25 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij is de finale weer over 2 weken uitgesmeerd. Dus voglende week pas de bekendmaking en die week erna pas de verborgen acties.
Vandaag krijg je nog gewoon twee opdrachten, en zie je de aanloop naar de bekendmaking. Vervolgens gaan ze volgende week verder met de uitslag, de samenkomst van de kandidaten en de mol-acties/geheime aanwijzingen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:52 schreef Smeich het volgende:
[..]
En wat is er vanavond dan? En volgende week gaan ze de gehele aflevering zeker vullen met de bekendmaking an sich en over twee weken de verborgen acties... volgens mij staan ze nu al met z'n drieën hoor.. weet niet wat je er zelf van denkt..
Dat je ze ziet staan is altijd het einde van de voorlaatse aflevering. Dus vanavond idd nog geen bekendmaking.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:52 schreef Smeich het volgende:
[..]
En wat is er vanavond dan? En volgende week gaan ze de gehele aflevering zeker vullen met de bekendmaking an sich en over twee weken de verborgen acties... volgens mij staan ze nu al met z'n drieën hoor.. weet niet wat je er zelf van denkt..
Nee? Zullen we het daar over twee weken nog eens over hebben?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:52 schreef HocBarr het volgende:
Sinds dag 1 denk ik Vief. En dat gaat niet meer veranderen.
Ja ik ook, binnenkort m'n eerste post waarin ik dat zeg maar eens opduiken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:52 schreef HocBarr het volgende:
Sinds dag 1 denk ik Vief. En dat gaat niet meer veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |