Ja dit is echt veel vergeleken bij andere edities...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:36 schreef k_man het volgende:
Is dat zo? Zit er veel geld in de pot? Ik heb geen idee.
Je zou eigenlijk moeten weten hoeveel geld er gewonnen had kunnen worden en hoeveel geld er daadwerkelijk verdiend is. Als je dat vergelijkt met het percentage in vorige seizoenen zou je kunnen zeggen hoe goed de Mol was.
Vertel eens dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dit is echt veel vergeleken bij andere edities...
Ja ik kan me gewoon uit andere edities herinneren dat er veel minder in de pot zat voor de winnaar... ik heb zo even geen voorbeelden bij de hand maar het gevoel zegt me dat er dit jaar wel heel veel goed is gegaan...quote:
Aha... maar goed die had ook heel veel hulp van hulpmollen kan ik me herinneren... dat is dit jaar een stuk minder op Sebastiaan na....quote:
Ik heb eigenlijk sterk de indruk dat het gewonnen bedrag niet zo erg van de Mol afhangt, maar dat de AVRO gewoon een bepaald budget heeft en dat men de bedragen die gewonnen kunnen worden in een opdracht daarop aanpast enz.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:35 schreef k_man het volgende:
Goed, de pot is dus jaar gemiddeld, ietsje aan de magere kant. Als er vorige jaren echter significant meer te verdienen was, hebben we dit jaar toch een slechte Mol gehad.
Precies! Dat vond ik ook al.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:07 schreef Kinga het volgende:
Vooral in die gesprekjes met de camera, klopt er iets niet aan Anniek, daar is ze echt het meest nep.
Jaaaa, ze doet altijd zo raar, alsof je haar betrapt op een koekje stelen uit de koekjestrommel.... Ik vind die gesprekken altijd zo nep. Ik zou het wel jammer vinden als zij de mol is...Ik vond het heel jammer toen Sebastiaan eruit ging, die was echt super.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:07 schreef Kinga het volgende:
Vooral in die gesprekjes met de camera, klopt er iets niet aan Anniek, daar is ze echt het meest nep.
nu je het zegt.. dat viel me bij de laatste aflevering ook al op.. plus ook in het voorfilmpje van de nieuwe... zou jammer zijn.. ze is wat mij betreft echt een saaie mol..quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:07 schreef Kinga het volgende:
Ja, met zn muts opquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef Veerboot het volgende:
Mjah, ik vond Dennis (Storm) ook altijd zo gemaakt doen in die terugkijkfilmpjes, dus dat zegt niet zoveel op zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |