Dit klopt niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Ik zou een kandidaat een vrijstelling geven, en niet de mol, want die gaat sowieso door.
Jon wilde de vrijstelling aan Anniek geven, en voegde eraan toe dat hij ervan overtuigd was dat zij de finale zou halen. Maar als je haar als mol verdenkt ga je de vrijstelling toch niet aan haar geven. Jon, als hij een kandidaat is, zou daarmee een kans creeeren van 33% om in de finale te komen. De vrijstelling geef je dan aan Viv, omdat je dan 50% kans hebt om door te gaan.
Jon kan het nog steeds zijn, zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:53 schreef Lemming22 het volgende:
- Dennis zat vol op Jon en is eruit gevlogen. Dus Jon is het ook niet.
Nee, of je weet het in de finale en ze blikken de week erna terug, of je weet het aan het begin van de terugblikaflevering. Waar wil je anders nog een complete aflevering mee vullen? Nog twee afleveringen, dan zit het er voor 2009 weer op.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:40 schreef J-net het volgende:
Ja dat is altijd zo irritant, je weet het pas over 2 weken ofzo...... en dan pas week erna terugblikken op de molacties....
Ik had Dennis slimmer ingeschat dan Anniek, vandaar dat ik ook begon te twijfelen of het Jon dan wel is.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:08 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dan heeft Dennis dus gewoon een slechtere test gemaakt dan Anniek, maar verder kan zijn mol nog steeds de juiste zijn, Jon dus.
[..]
Dat is op zich wel waar, maar als ik dat voor het gemak even vergeet, ondersteunt het zo fijn mijn idee dat Anniek de mol isquote:Op zondag 1 maart 2009 18:08 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Jon kan het nog steeds zijn, zo moeilijk is het toch niet?
Dennis en Anniek zaten allebei op Jon.
Viviënne hoefde geen test te maken.
Jon zit op Anniek.
Er vanuitgaande dat Jon de mol is, zaten beide kandidaten die een test hebben gemaakt op hem. Dan heeft Dennis dus gewoon een slechtere test gemaakt dan Anniek, maar verder kan zijn mol nog steeds de juiste zijn, Jon dus. Jon op basis van Dennis' executie afschrijven is dus niet echt slim.
Dat viel mij ook op jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Opvallend dat er zo gezoomed werd op de balk met daarop "DE MOL" en toen Viv..
Waar doel je op met "onopvallend uit de pot halen"?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:28 schreef lamers het volgende:
Ik heb dit seizoen 3 mollen gehad Sebastiaan en afwisselend Anniek en Viv.
Iedereen hier loopt te roepen dat Anniek een slechte mol zou zijn omdat ze te opvallend was, maar wat we niet weten en nog niet gezien hebben is wat ze onopvallend uit de pot gehaald heeft.
Ook iedereen die roept dat Viv teveel geld in de pot gedaan heeft weet nog niet wat ze onopvallend eruit gehaald heeft. Het is natuurlijk wel DE manier om niet verdacht over te komen als mol.
Je maakt wel een foutje hier. Als Anniek de mol is (wat Jon denkt) gaat zij sowieso door. Geef je haar de vrijstelling dan blijven er 3 kandidaten over, 33% kans om af te valen. Door de vrijstelling aan een kandidaat te geven, gaan er twee mensen naar de finale (de mol en (nu dus) Viviënne) en heb je dus 50% kans om af te vallen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Ik zou een kandidaat een vrijstelling geven, en niet de mol, want die gaat sowieso door.
Jon wilde de vrijstelling aan Anniek geven, en voegde eraan toe dat hij ervan overtuigd was dat zij de finale zou halen. Maar als je haar als mol verdenkt ga je de vrijstelling toch niet aan haar geven. Jon, als hij een kandidaat is, zou daarmee een kans creeeren van 33% om in de finale te komen. De vrijstelling geef je dan aan Viv, omdat je dan 50% kans hebt om door te gaan.
Ja mss slecht gezegd. Ik bedoel onopvallend voorkomen dat er cash in de pot komtquote:Op maandag 2 maart 2009 13:48 schreef Impry het volgende:
[..]
Waar doel je op met "onopvallend uit de pot halen"?
Ik snap het al, ik ging uit van concrete cash uit de pot halen...
misschien een beetje overdonequote:Op maandag 2 maart 2009 12:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op jaEcht zo'n Mol-hint.
Daar schijnt op het WIDM-forum een hele theorie omheen gebouwd te zijn die wijst naar Anniek als mol. Met eerst "De mol" en in de hots daarna iets met die gang en een pijl die naar Anniek wijst. Ik kan het niet zo terugvinden helaasquote:Op maandag 2 maart 2009 12:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op jaEcht zo'n Mol-hint.
Deze? http://community.avro.nl/forums/t/15379.aspx?PageIndex=39quote:Op maandag 2 maart 2009 20:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Daar schijnt op het WIDM-forum een hele theorie omheen gebouwd te zijn die wijst naar Anniek als mol. Met eerst "De mol" en in de hots daarna iets met die gang en een pijl die naar Anniek wijst. Ik kan het niet zo terugvinden helaas
Dat zijn ze het juist. Iedereen dacht ook bij de Mol-vlieger van Yvon dat het te flauw en te makkelijk was voor een aanwijzing. Bleek het achteraf toch wel een echte aanwijzing te zijnquote:
Hmm, dat Dennis het niet kan zijn is inderdaad afgelopen aflevering tamelijk duidelijk geworden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Eigenlijk moet Jon het zijn. Dat Viv en Dennis het niet kunnen zijn is al een paar afleveringen duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |