abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66562942
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef Clyde_Frog het volgende:

[..]

Ik zou een kandidaat een vrijstelling geven, en niet de mol, want die gaat sowieso door.

Jon wilde de vrijstelling aan Anniek geven, en voegde eraan toe dat hij ervan overtuigd was dat zij de finale zou halen. Maar als je haar als mol verdenkt ga je de vrijstelling toch niet aan haar geven. Jon, als hij een kandidaat is, zou daarmee een kans creeeren van 33% om in de finale te komen. De vrijstelling geef je dan aan Viv, omdat je dan 50% kans hebt om door te gaan.
Dit klopt niet.
Stel even Anniek is de mol en jon verdacht haar. Dan kan hij door haar de vrijstelling te geven, zorgen dat de overige 3 2 mensen kunnen leveren aan de finale. Dus heeft hij een kans van 66% om door te gaan. Als hij de vrijstelling aan Vivienne geeft terwijl hij Anniek als mol ziet, dan moeten de overige 3 mensen 2 mensen door laten gaan, maar 1 is er al zeker.Dus gaat het dan om 1 plaats en daar maken 2 mensen kans op, oftewel 50%. Dan is het dus gunstiger om de vrijstelling te geven aan de mol.
pi_66565653
Mja ok ik zie jullie punt, my bad. Maar ik blijf erbij dat als Jon de kandidaat speelt (en eigenlijk de mol is), het krom geredeneerd is om zijn mol een vrijstelling te geven, en het alleen tegen dennis op te nemen. De mol in de war in zn eigen spel.,

[ Bericht 12% gewijzigd door Clyde_Frog op 28-02-2009 22:39:59 ]
  zondag 1 maart 2009 @ 09:47:33 #128
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_66573893
Als Jon de mol is maakt het hem weinig uit wie de vrijstelling zal krijgen he, dus daarom zal hij zich ook niet zoveel verzet hebben toen Dennis 'm aan Viv wilde geven.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_66574173
Volgende week zeker weer lekker gemaakt worden met "vanavond weten we wie de mol is..." terwijl we het dan toch pas de week erna zien
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zondag 1 maart 2009 @ 12:40:47 #130
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_66577089
Ja dat is altijd zo irritant, je weet het pas over 2 weken ofzo...... en dan pas week erna terugblikken op de molacties....
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 1 maart 2009 @ 12:53:52 #131
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_66577454
Anniek is de mol;
- Viv was oprecht blij toen ze de vrijstelling kreeg, de tranen stonden bijna in haar ogen.
- Dennis zat vol op Jon en is eruit gevlogen. Dus Jon is het ook niet.

Conclusie: Anniek blijft over en is de mol, wat ik me goed kan voorstellen want ze heeft al heel wat mollenstreken op haar naam staan. En ik vind dat ze slecht acteert.

Als iemand anders het blijkt te zijn hebben ze mij in ieder geval goed op het verkeerde been gezet.
pi_66581297
Jammer dat Dennis eruit is. Hij was mijn winnaar
Feit blijft dat iedereen nog steeds de mol kan zijn. Hoewel Viv wel erg veel in de pot heeft gebracht.
Jon en Anniek spelen trouwens wel echt constant een rol. Begint irritant te worden.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:08:49 #133
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_66588517
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:53 schreef Lemming22 het volgende:
- Dennis zat vol op Jon en is eruit gevlogen. Dus Jon is het ook niet.
Jon kan het nog steeds zijn, zo moeilijk is het toch niet?
Dennis en Anniek zaten allebei op Jon.
Viviënne hoefde geen test te maken.
Jon zit op Anniek.

Er vanuitgaande dat Jon de mol is, zaten beide kandidaten die een test hebben gemaakt op hem. Dan heeft Dennis dus gewoon een slechtere test gemaakt dan Anniek, maar verder kan zijn mol nog steeds de juiste zijn, Jon dus. Jon op basis van Dennis' executie afschrijven is dus niet echt slim.
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:40 schreef J-net het volgende:
Ja dat is altijd zo irritant, je weet het pas over 2 weken ofzo...... en dan pas week erna terugblikken op de molacties....
Nee, of je weet het in de finale en ze blikken de week erna terug, of je weet het aan het begin van de terugblikaflevering. Waar wil je anders nog een complete aflevering mee vullen? Nog twee afleveringen, dan zit het er voor 2009 weer op.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 1 maart 2009 @ 18:16:30 #134
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66588748
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:08 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]
Dan heeft Dennis dus gewoon een slechtere test gemaakt dan Anniek, maar verder kan zijn mol nog steeds de juiste zijn, Jon dus.
[..]
Ik had Dennis slimmer ingeschat dan Anniek, vandaar dat ik ook begon te twijfelen of het Jon dan wel is.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:17:51 #135
79837 Lemming22
pi_66588795
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:08 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Jon kan het nog steeds zijn, zo moeilijk is het toch niet?
Dennis en Anniek zaten allebei op Jon.
Viviënne hoefde geen test te maken.
Jon zit op Anniek.

Er vanuitgaande dat Jon de mol is, zaten beide kandidaten die een test hebben gemaakt op hem. Dan heeft Dennis dus gewoon een slechtere test gemaakt dan Anniek, maar verder kan zijn mol nog steeds de juiste zijn, Jon dus. Jon op basis van Dennis' executie afschrijven is dus niet echt slim.
Dat is op zich wel waar, maar als ik dat voor het gemak even vergeet, ondersteunt het zo fijn mijn idee dat Anniek de mol is
  zondag 1 maart 2009 @ 18:27:20 #136
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66589099
Anniek is niet dom, ze speelt alsof ze dom is
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_66613530
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Opvallend dat er zo gezoomed werd op de balk met daarop "DE MOL" en toen Viv..
Dat viel mij ook op ja Echt zo'n Mol-hint.
pi_66614549
Ik heb dit seizoen 3 mollen gehad Sebastiaan en afwisselend Anniek en Viv.

Iedereen hier loopt te roepen dat Anniek een slechte mol zou zijn omdat ze te opvallend was, maar wat we niet weten en nog niet gezien hebben is wat ze onopvallend uit de pot gehaald heeft.

Ook iedereen die roept dat Viv teveel geld in de pot gedaan heeft weet nog niet wat ze onopvallend eruit gehaald heeft. Het is natuurlijk wel DE manier om niet verdacht over te komen als mol.
pi_66615178
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:28 schreef lamers het volgende:
Ik heb dit seizoen 3 mollen gehad Sebastiaan en afwisselend Anniek en Viv.

Iedereen hier loopt te roepen dat Anniek een slechte mol zou zijn omdat ze te opvallend was, maar wat we niet weten en nog niet gezien hebben is wat ze onopvallend uit de pot gehaald heeft.

Ook iedereen die roept dat Viv teveel geld in de pot gedaan heeft weet nog niet wat ze onopvallend eruit gehaald heeft. Het is natuurlijk wel DE manier om niet verdacht over te komen als mol.
Waar doel je op met "onopvallend uit de pot halen"?
Ik snap het al, ik ging uit van concrete cash uit de pot halen...
pi_66615846
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef Clyde_Frog het volgende:

[..]

Ik zou een kandidaat een vrijstelling geven, en niet de mol, want die gaat sowieso door.

Jon wilde de vrijstelling aan Anniek geven, en voegde eraan toe dat hij ervan overtuigd was dat zij de finale zou halen. Maar als je haar als mol verdenkt ga je de vrijstelling toch niet aan haar geven. Jon, als hij een kandidaat is, zou daarmee een kans creeeren van 33% om in de finale te komen. De vrijstelling geef je dan aan Viv, omdat je dan 50% kans hebt om door te gaan.
Je maakt wel een foutje hier. Als Anniek de mol is (wat Jon denkt) gaat zij sowieso door. Geef je haar de vrijstelling dan blijven er 3 kandidaten over, 33% kans om af te valen. Door de vrijstelling aan een kandidaat te geven, gaan er twee mensen naar de finale (de mol en (nu dus) Viviënne) en heb je dus 50% kans om af te vallen.
pi_66619168
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:48 schreef Impry het volgende:

[..]

Waar doel je op met "onopvallend uit de pot halen"?
Ik snap het al, ik ging uit van concrete cash uit de pot halen...
Ja mss slecht gezegd. Ik bedoel onopvallend voorkomen dat er cash in de pot komt
pi_66625198
krijgen we de uitslag wel echt donderdag?
of pas de week erna zoals de afgelopen seizoenen?
pi_66626017
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

misschien een beetje overdone
  maandag 2 maart 2009 @ 20:39:20 #144
79837 Lemming22
pi_66630132
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Daar schijnt op het WIDM-forum een hele theorie omheen gebouwd te zijn die wijst naar Anniek als mol. Met eerst "De mol" en in de hots daarna iets met die gang en een pijl die naar Anniek wijst. Ik kan het niet zo terugvinden helaas
  maandag 2 maart 2009 @ 20:54:03 #145
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_66630751
In dat stuk door die tunnel zal zeker wel weer een of andere hint zitten (mol, tunnel, onder de grond, etc.). Geen idee welke alleen
pi_66630883
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:39 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Daar schijnt op het WIDM-forum een hele theorie omheen gebouwd te zijn die wijst naar Anniek als mol. Met eerst "De mol" en in de hots daarna iets met die gang en een pijl die naar Anniek wijst. Ik kan het niet zo terugvinden helaas
Deze? http://community.avro.nl/forums/t/15379.aspx?PageIndex=39
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_66631993
Ik word echt zo moe van al die (vergezochte) hints die hier geplaats worden, zo ook al bij Rick en Dennis en die nergens toe geleid hebben.... sigh... blijft gissen natuurlijk
pi_66640728
Eigenlijk moet Jon het zijn. Dat Viv en Dennis het niet kunnen zijn is al een paar afleveringen duidelijk. Die zijn veel te fanatiek. Anniek is natuurlijk superopzichtig als mol, maar die heeft een rood scherm gekregen.

Ook is Anniek door de AVRO wel heel erg verdacht neergezet de laatste afleveringen. Dat duidt er juist op dat Jon de mol is.
pi_66643549
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

misschien een beetje overdone
Dat zijn ze het juist. Iedereen dacht ook bij de Mol-vlieger van Yvon dat het te flauw en te makkelijk was voor een aanwijzing. Bleek het achteraf toch wel een echte aanwijzing te zijn
Sinds de BN'er-series zijn die aanwijzingen een stuk simpeler geworden.
pi_66645671
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 03:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Eigenlijk moet Jon het zijn. Dat Viv en Dennis het niet kunnen zijn is al een paar afleveringen duidelijk.
Hmm, dat Dennis het niet kan zijn is inderdaad afgelopen aflevering tamelijk duidelijk geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')