Net zo opvallend zeker als aaaaal die aanwijzingen waarbij Dennis de mol zeker weten had moeten zijn ....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Opvallend dat er zo gezoomed werd op de balk met daarop "DE MOL" en toen Viv.. en als ze het is.. heeft ze het briljant gedaan.. lastig om aanwijzingen te vinden.. ben benieuwd naar de ontknoping..
1700 euro in je eentje winnen en dan een geniale mol zijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Opvallend dat er zo gezoomed werd op de balk met daarop "DE MOL" en toen Viv.. en als ze het is.. heeft ze het briljant gedaan.. lastig om aanwijzingen te vinden.. ben benieuwd naar de ontknoping..
Tja, daarmee zorgt ze er in elk geval voor dat ze niet wordt verdachtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
1700 euro in je eentje winnen en dan een geniale mol zijn?
klopt, dan zou (misschien)toch Viviënne kunnen zijn..knappe mol om zo te zonder te opvallend te mollenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, daarmee zorgt ze er in elk geval voor dat ze niet wordt verdacht
Wie weet hoeveel geld ze dan uit de pot heeft gehaald... voor hetzelfde geld is dat veel meer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
1700 euro in je eentje winnen en dan een geniale mol zijn?
Maar Anniek zat toch ook een beetje op Dennis? In dat geval kan het niet anders dan dat zij de mol is, eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:06 schreef RayMania het volgende:
Dennis heeft dan wel op Jon gestemd, maar het zou ook kunnen dat Aniek dat ook deed en dat Dennis één vraagje meer fout had of gewoon trager was in de vragen beantwoorden.
Er wees heel veel naar Dennis, ook uit de montage...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:11 schreef Maartel het volgende:
't is Anniek![]()
Al zag ik toch wel héél veel naar Dennis wijzen (ook hoe hij anderen voor z'n karretje spande 'om zich verdacht te maken')
Inderdaad. En het waren ook lang niet allemaal vergezochte hints. Integendeel zelfs.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er wees heel veel naar Dennis, ook uit de montage...
Zou nog best eens zo kunnen zijn trouwens.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
He das een aanwijzing naar Jon! Hij ziet het niet, een mol ook niet
Zou kunnen, al was er natuurlijk wel een kans dat iemand anders in die kabine zou zijn gestapt..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:30 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Zou nog best eens zo kunnen zijn trouwens.
Dat geldt natuurlijk ook voor de letters "moi" van Anniek in diezelfde opdrachtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:33 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zou kunnen, al was er natuurlijk wel een kans dat iemand anders in die kabine zou zijn gestapt..
ik zeg ook niet dat het viv is.. het zou kunnen.. denk maar eens aan die flipper en taskoop opdracht.. hoe makkelijk er geld verspilt wordt.. en dat doe je alleen als er ook echt (veel) geld in de pot zit..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 05:39 schreef Smeich het volgende:
[..]
Net zo opvallend zeker als aaaaal die aanwijzingen waarbij Dennis de mol zeker weten had moeten zijn ....
En briljant? Ik zou zeggen verre van briljant als het Viv blijkt te zijn...OF ze moet een enorm goede reden hebben om zoveel geld in t laatje te brengen (naast de verdenking niet bij haar neer te leggen)
Ik zou een kandidaat een vrijstelling geven, en niet de mol, want die gaat sowieso door.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:29 schreef Smeich het volgende:
Niet duidelijk waarom hij zijn eigen mol een vrijstelling wil geven? Misschien snap ik het niet hoor, correct me if I'm wrong maar erm...Duh..!? Omdat Jon dan zeker weet dat Anniek sowieso doorgaat dus als hij de vrijstelling aan Viv zou geven weet hij al dat er twee door gaan (Viv en Anniek) en als hij alleen aan Anniek de vrijstelling geeft zijn die laatste twee plaatsen nog open voor drie personen (dus precies wat Dennis zei maar ik snap Jon dus niet...).
Want wat zei Jon nu precies, dat Viv sowieso in de finale komt/of niet verder komt..was voor mij niet even duidelijk, evenals dat hij uiteindelijk toch voor Viv kiest als hij Anniek als mol heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |