Dat denk ik ook. Al werkt het in mijn hoofd toch ook zoals Avonne het zei, ik wíl niet dat zij de mol is, ik wil verrast worden dus hoop ik nog steeds dat iemand anders het is.quote:
In mijn ogen toch echt een van de beste actrices van Nederland.quote:
Hand in het vuur was het, nietwaar?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef RayMania het volgende:
Vivienne is het absoluut niet, want je gaat niet als Mol al die mensen in de juiste groepjes zetten. Alleen daarom is Vivienne niet De Mol.
Grappig he.. ene week moord en brand schreeuwen dat Rick 100% de mol is om vervolgens een week later hetzelfde te melden maar dan met Dennisquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Tot gisteren verdachten hele volksstammen Dennis. Daarvoor was Rick voor veel mensen de meest waarschijnlijke Mol. Ook Sebastiaan vondt men erg verdacht. Dus zó opvallend deed Anniek het kennelijk toch niet. Ook onder de kandidaten is ze niet echt verdacht, geloof ik.
ROLLEN ROLLEN schreeuwde ze... mollen rollen, hoe kom je erop..slaat ook nergens opquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:22 schreef Haunter het volgende:
Het is Viv denk ikMede nog steeds door haar "Mollen rollen" geschreeuw tijdens de pinball opdracht, en ook vandaag waar duidelijk ingezoomed werd op "De mol" op een hekje (oid) waar Viv bij stond.
Jammer dat Dennis er uit is
Viv stelde maar twee vragen meen ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:45 schreef SMutzskii het volgende:
Tijdens die opdracht waarbij iedereen zijn/ haar mol 3 vragen mochten stellen.. waren er 3 mensen die op anniek zaten. Wie waren dat? en op wie zaten de rest van de mensen toen?
spreek je volgende week nog welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat mensen nog steeds denken dat Viv de mol kan zijn.
Niemand in het spel verdenkt haar omdat ze gewoon te veel geld binnen haalt en dat is ook de reden waarom ze het niet is.
Vanaf het moment dat Anniek die vrijstelling won en dat rode scherm kreeg is zij mijn mol en daar blijf ik bij.
Mocht viv de mol zijn dan mag het programma wat mij betreft op de schop. De mol hoort niet in haar eentje een opdracht tot een goed einde te brengen.quote:
Inderdaad.. alleen al daarom kan/mag/moet Viv het niet zijnPUNTquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mocht viv de mol zijn dan mag het programma wat mij betreft op de schop. De mol hoort niet in haar eentje een opdracht tot een goed einde te brengen.
In de twee kluizen die ze niet open kregen zat samen ¤ 400. Als ze dat geld ook hadden gevonden, had PJ het totaalbedrag van ¤ 800 verdubbeld tot ¤ 1.600. Viv heeft dus geen geld laten verdwijnen bij die opdracht.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:49 schreef N.i.c.k het volgende:
Hoe weet je nu of Viv heel veeld geld binnen haalt. de helft van de molacties zie je niet op tv.
Misschien zat er in die kluis wel 700 euro.
Dan hadden ze dus op een te groot getal uit moeten komen. Ze kwamen juist op een te klein getal. Beide teams overigens.quote:Bovendien zegt ze bij die meetopdracht, zullen we stappen. Waarbij ze vervolgens 7 mijlslaarzen neemt die never nooit door kunnen gaan voor meters. Je had ook twee keer 7 meter kunnen meten met een touw van 70 meter.
Ik vind haar juist de verrassendste mol dan! Als je kijkt naar het totale bedrag wat er aan het einde van de laatste aflevering in de pot zit wordt het of de op 2 na beste mol, of de op 1 na beste mol. Lijkt me een prima eindstand dan dus!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mocht viv de mol zijn dan mag het programma wat mij betreft op de schop. De mol hoort niet in haar eentje een opdracht tot een goed einde te brengen.
Ja joh, prima dat de Mol degene is die het meeste geld binnenbrengt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik vind haar juist de verrassendste mol dan! Als je kijkt naar het totale bedrag wat er aan het einde van de laatste aflevering in de pot zit wordt het of de op 2 na beste mol, of de op 1 na beste mol. Lijkt me een prima eindstand dan dus!
mag ik dit kwalificeren als een niet zo'n heel snuggere opmerkingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:55 schreef k_man het volgende:
Dan hadden ze dus op een te groot getal uit moeten komen. Ze kwamen juist op een te klein getal. Beide teams overigens.
Dat komt omdat er de laatste jaren ook veel minder te vergeven is qua geld. En makkelijk ook als een ander voor jou de boel toch wel verstiert. Iets wat sowieso veelvuldig voor komt sinds het met bekende nederlanders is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik vind haar juist de verrassendste mol dan! Als je kijkt naar het totale bedrag wat er aan het einde van de laatste aflevering in de pot zit wordt het of de op 2 na beste mol, of de op 1 na beste mol. Lijkt me een prima eindstand dan dus!
PJ noemde gewoon 't opgehaalde bedrag van 400 omdat hem dat verteld werd door de kandidaten. Omdat hij ook niet weet wie de mol is kan Viv best een paar honderd achter hebben gehouden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:55 schreef k_man het volgende:
In de twee kluizen die ze niet open kregen zat samen ¤ 400. Als ze dat geld ook hadden gevonden, had PJ het totaalbedrag van ¤ 800 verdubbeld tot ¤ 1.600. Viv heeft dus geen geld laten verdwijnen bij die opdracht.
Omdat de eindstand van de pot (zo goed als zeker) bij de laagste 3 ooit gaat horen, heeft de mol het meer dan uitstekend gedaan. In het geval van Viv dus een perfecte combinatie van molacties en vertrouwen winnen!quote:En bijv bij de restaurantopdracht was het ook behoorlijk duidelijk dat Viv eigenhandig de buit binnenhaalde, terwijl de Mol dat nooit zou doen. Idem met de verdubbelauto. Enzovoorts, enzovoorts.
Dat is waar. Maartoch, ik twijfel nog steeds tussen viv en jon, al een paar weken, anniek vind ik een geweldige rol spelen, eindelijk een goede wannabe mol (sebastiaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |