abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:36:42 #51
130755 Kinga
versier hier
pi_66522507
Anniek is het. Slechte actrice.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:36:58 #52
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66522521
Gisteren op het einde, toen de presentator zei dat er nog iemand uit moest en dat ze vanavond dus een test moesten maken. De spanning was van de gezichten af te lezen bij Jon en Dennis. Zo niet bij Anniek, die kon haar lachen niet inhouden en keek maar even snel naar de grond.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:38:33 #53
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66522597
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:36 schreef Kinga het volgende:
Dat denk ik ook. Al werkt het in mijn hoofd toch ook zoals Avonne het zei, ik wíl niet dat zij de mol is, ik wil verrast worden dus hoop ik nog steeds dat iemand anders het is.

Hai Kinga
pi_66522745
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:36 schreef Kinga het volgende:
In mijn ogen toch echt een van de beste actrices van Nederland.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Games vrijdag 27 februari 2009 @ 15:43:54 #55
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_66522880
Dennis denkt ook nog steeds dat het Jon is , ook bij de radio-uitzending van Schiffers.fm.
"Ik denk dat ik gewoon van Anniek verloren heb, met de vragen invullen"
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_66522938
Vivienne is het absoluut niet, want je gaat niet als Mol al die mensen in de juiste groepjes zetten. Alleen daarom is Vivienne niet De Mol.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:45:50 #57
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_66522987
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef RayMania het volgende:
Vivienne is het absoluut niet, want je gaat niet als Mol al die mensen in de juiste groepjes zetten. Alleen daarom is Vivienne niet De Mol.
Hand in het vuur was het, nietwaar?
pi_66523039
Maar je laat wel de camera uitstaan in de allerlaatste minuut dat er een foto moet worden genomen. Een subtiele, maar wel erg goede (mollen)streek! Plus dat gezicht van Viv toen ze de vrijstelling kreeg. Ze keek echt van: SUKKELS! Jullie geven de Mol de vrijstelling!
Nothing takes the past away like the future!
  Redactie Games vrijdag 27 februari 2009 @ 15:53:00 #59
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_66523318
Nee, zoals Dennis zegt: "als Viv de Mol is eet ik mijn pet, muts en zonnebril op! "
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_66524759
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:56 schreef k_man het volgende:

[..]

Tot gisteren verdachten hele volksstammen Dennis. Daarvoor was Rick voor veel mensen de meest waarschijnlijke Mol. Ook Sebastiaan vondt men erg verdacht. Dus zó opvallend deed Anniek het kennelijk toch niet. Ook onder de kandidaten is ze niet echt verdacht, geloof ik.
Grappig he.. ene week moord en brand schreeuwen dat Rick 100% de mol is om vervolgens een week later hetzelfde te melden maar dan met Dennis
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:22 schreef Haunter het volgende:
Het is Viv denk ik Mede nog steeds door haar "Mollen rollen" geschreeuw tijdens de pinball opdracht, en ook vandaag waar duidelijk ingezoomed werd op "De mol" op een hekje (oid) waar Viv bij stond.

Jammer dat Dennis er uit is
ROLLEN ROLLEN schreeuwde ze... mollen rollen, hoe kom je erop..slaat ook nergens op
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:45 schreef SMutzskii het volgende:
Tijdens die opdracht waarbij iedereen zijn/ haar mol 3 vragen mochten stellen.. waren er 3 mensen die op anniek zaten. Wie waren dat? en op wie zaten de rest van de mensen toen?
Viv stelde maar twee vragen meen ik
pi_66524907
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat mensen nog steeds denken dat Viv de mol kan zijn.
Niemand in het spel verdenkt haar omdat ze gewoon te veel geld binnen haalt en dat is ook de reden waarom ze het niet is.

Vanaf het moment dat Anniek die vrijstelling won en dat rode scherm kreeg is zij mijn mol en daar blijf ik bij.
spreek je volgende week nog wel
  vrijdag 27 februari 2009 @ 16:28:14 #62
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_66524955
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:27 schreef kodama het volgende:

[..]

Wat is er volgende week?
pi_66524993
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:27 schreef kodama het volgende:

[..]

Mocht viv de mol zijn dan mag het programma wat mij betreft op de schop. De mol hoort niet in haar eentje een opdracht tot een goed einde te brengen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_66525267
TeeVeePee
pi_66525748
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Mocht viv de mol zijn dan mag het programma wat mij betreft op de schop. De mol hoort niet in haar eentje een opdracht tot een goed einde te brengen.
Inderdaad.. alleen al daarom kan/mag/moet Viv het niet zijnPUNT
pi_66525874
Hoe weet je nu of Viv heel veeld geld binnen haalt. de helft van de molacties zie je niet op tv.
Misschien zat er in die kluis wel 700 euro.
Bovendien zegt ze bij die meetopdracht, zullen we stappen. Waarbij ze vervolgens 7 mijlslaarzen neemt die never nooit door kunnen gaan voor meters. Je had ook twee keer 7 meter kunnen meten met een touw van 70 meter.

En Vivienne vond het wel best om in de groep met anniek te zitten. Ze wist van te voren dat dennis een voorkeur voor haar zou hebben voor de vrijstelling. Bovendien wist ze dat dennis er toch uit zou gaan nu hij vol op Jon zat.

geweldige aflevering wederom, en Anniek mag van wij onder grond verdwijnen. misselijk mens.
pi_66526126
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:49 schreef N.i.c.k het volgende:
Hoe weet je nu of Viv heel veeld geld binnen haalt. de helft van de molacties zie je niet op tv.
Misschien zat er in die kluis wel 700 euro.
In de twee kluizen die ze niet open kregen zat samen ¤ 400. Als ze dat geld ook hadden gevonden, had PJ het totaalbedrag van ¤ 800 verdubbeld tot ¤ 1.600. Viv heeft dus geen geld laten verdwijnen bij die opdracht.

En bijv bij de restaurantopdracht was het ook behoorlijk duidelijk dat Viv eigenhandig de buit binnenhaalde, terwijl de Mol dat nooit zou doen. Idem met de verdubbelauto. Enzovoorts, enzovoorts.
quote:
Bovendien zegt ze bij die meetopdracht, zullen we stappen. Waarbij ze vervolgens 7 mijlslaarzen neemt die never nooit door kunnen gaan voor meters. Je had ook twee keer 7 meter kunnen meten met een touw van 70 meter.
Dan hadden ze dus op een te groot getal uit moeten komen. Ze kwamen juist op een te klein getal. Beide teams overigens.
pi_66526160
quote:

[..]

Ik vind haar juist de verrassendste mol dan! Als je kijkt naar het totale bedrag wat er aan het einde van de laatste aflevering in de pot zit wordt het of de op 2 na beste mol, of de op 1 na beste mol. Lijkt me een prima eindstand dan dus!
pi_66526202
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Ik vind haar juist de verrassendste mol dan! Als je kijkt naar het totale bedrag wat er aan het einde van de laatste aflevering in de pot zit wordt het of de op 2 na beste mol, of de op 1 na beste mol. Lijkt me een prima eindstand dan dus!
Ja joh, prima dat de Mol degene is die het meeste geld binnenbrengt.
pi_66526237
You said it! Denk dat het onderhand wel duidelijk mag zijn dat je Viv niet als mol moet zien, of je hebt net als een mol zand in je ogen...
pi_66526298
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:55 schreef k_man het volgende:

Dan hadden ze dus op een te groot getal uit moeten komen. Ze kwamen juist op een te klein getal. Beide teams overigens.
mag ik dit kwalificeren als een niet zo'n heel snuggere opmerking .

Als je grotere passen neemt kom je dus op een lager getal uit.
pi_66526313
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Dat komt omdat er de laatste jaren ook veel minder te vergeven is qua geld. En makkelijk ook als een ander voor jou de boel toch wel verstiert. Iets wat sowieso veelvuldig voor komt sinds het met bekende nederlanders is.
De mol hoort niet veel geld binnen te halen, punt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_66526350
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:55 schreef k_man het volgende:

In de twee kluizen die ze niet open kregen zat samen ¤ 400. Als ze dat geld ook hadden gevonden, had PJ het totaalbedrag van ¤ 800 verdubbeld tot ¤ 1.600. Viv heeft dus geen geld laten verdwijnen bij die opdracht.
PJ noemde gewoon 't opgehaalde bedrag van 400 omdat hem dat verteld werd door de kandidaten. Omdat hij ook niet weet wie de mol is kan Viv best een paar honderd achter hebben gehouden.
quote:
En bijv bij de restaurantopdracht was het ook behoorlijk duidelijk dat Viv eigenhandig de buit binnenhaalde, terwijl de Mol dat nooit zou doen. Idem met de verdubbelauto. Enzovoorts, enzovoorts.
Omdat de eindstand van de pot (zo goed als zeker) bij de laagste 3 ooit gaat horen, heeft de mol het meer dan uitstekend gedaan. In het geval van Viv dus een perfecte combinatie van molacties en vertrouwen winnen!
pi_66526357
Je weet toch niet wat er in de finale gebeurd. Bij wijze van komt er dalijk een kiet of dubbel opdracht die ze verneukt.
pi_66526476
quote:

[..]

Dat is waar. Maartoch, ik twijfel nog steeds tussen viv en jon, al een paar weken, anniek vind ik een geweldige rol spelen, eindelijk een goede wannabe mol (sebastiaan ), maar als ik er naast zit en anniek is wel de mol vind ik het dus niet zo goed gespeeld van haar....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')