abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66539211
Dennis
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 27 februari 2009 @ 23:14:41 #102
88233 Steve
Still the best.
pi_66539590
Ik ben nu echt benieuwd naar de ontknoping. Ik hoop dat het Viv is, omdat ze dan onopvallend heeft gemolt. Al vraag ik me af of ze het is, omdat ze bijvoorbeeld zo goed presteerde bij die oberopdracht.
Ik denk echter dat het Jon is.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_66540100
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dennis
Idd, erg jammer Hij heeft het goed gedaan!
Zo niet.. dan toch!
pi_66540954
Opvallend dat er zo gezoomed werd op de balk met daarop "DE MOL" en toen Viv.. en als ze het is.. heeft ze het briljant gedaan.. lastig om aanwijzingen te vinden.. ben benieuwd naar de ontknoping..

Trouwens.. als je naar de dagboeken van de mol leest op de website.. (t is al vaker gezegd volgens mij).. dan kan het toch alleen maar Jon zijn?

[ Bericht 28% gewijzigd door CSI_MIAMI op 28-02-2009 00:03:40 ]
  zaterdag 28 februari 2009 @ 00:26:11 #105
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_66541926
Ik denk alleen niet dat het Vivienne is. Maar je weet maar nooit.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_66545342
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Opvallend dat er zo gezoomed werd op de balk met daarop "DE MOL" en toen Viv.. en als ze het is.. heeft ze het briljant gedaan.. lastig om aanwijzingen te vinden.. ben benieuwd naar de ontknoping..
Net zo opvallend zeker als aaaaal die aanwijzingen waarbij Dennis de mol zeker weten had moeten zijn ....
En briljant? Ik zou zeggen verre van briljant als het Viv blijkt te zijn... OF ze moet een enorm goede reden hebben om zoveel geld in t laatje te brengen (naast de verdenking niet bij haar neer te leggen)
pi_66546968
quote:
1700 euro in je eentje winnen en dan een geniale mol zijn?
  FOK!fossiel zaterdag 28 februari 2009 @ 11:16:39 #108
8443 cptmarco
it's captain...
  zaterdag 28 februari 2009 @ 11:37:56 #109
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66547672
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 10:49 schreef Remzz het volgende:

[..]

Tja, daarmee zorgt ze er in elk geval voor dat ze niet wordt verdacht
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:04:25 #110
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_66548200
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

Tja, daarmee zorgt ze er in elk geval voor dat ze niet wordt verdacht
klopt, dan zou (misschien)toch Viviënne kunnen zijn..knappe mol om zo te zonder te opvallend te mollen Ik denk toch Jon als mol.
pi_66548232
Dennis heeft dan wel op Jon gestemd, maar het zou ook kunnen dat Aniek dat ook deed en dat Dennis één vraagje meer fout had of gewoon trager was in de vragen beantwoorden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Moderator zaterdag 28 februari 2009 @ 12:07:00 #112
42184 crew  DaMart
pi_66548254
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 10:49 schreef Remzz het volgende:

[..]

Wie weet hoeveel geld ze dan uit de pot heeft gehaald... voor hetzelfde geld is dat veel meer.
  Moderator zaterdag 28 februari 2009 @ 12:07:57 #113
42184 crew  DaMart
pi_66548281
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:06 schreef RayMania het volgende:
Dennis heeft dan wel op Jon gestemd, maar het zou ook kunnen dat Aniek dat ook deed en dat Dennis één vraagje meer fout had of gewoon trager was in de vragen beantwoorden.
Maar Anniek zat toch ook een beetje op Dennis? In dat geval kan het niet anders dan dat zij de mol is, eigenlijk.

*edit: even teruggekeken en ze zat dus vol op Jon.
pi_66548337
't is Anniek
Al zag ik toch wel héél veel naar Dennis wijzen (ook hoe hij anderen voor z'n karretje spande 'om zich verdacht te maken')
pi_66549306
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:11 schreef Maartel het volgende:
't is Anniek
Al zag ik toch wel héél veel naar Dennis wijzen (ook hoe hij anderen voor z'n karretje spande 'om zich verdacht te maken')
Er wees heel veel naar Dennis, ook uit de montage...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:22:59 #116
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_66551612
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:55 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Er wees heel veel naar Dennis, ook uit de montage...
Inderdaad. En het waren ook lang niet allemaal vergezochte hints. Integendeel zelfs.
Komt op mij over als een van de noodgrepen die ze dit jaar uitgehaald hebben. Nephints plaatsen. Kan me eigenlijk niet herinneren dat dat ooit eerder geweest is. Wel dat mensen hints zeiden gevonden te hebben naar andere kandidaten natuurlijk, maar die waren dan altijd dubieus en vergezocht.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:30:10 #117
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_66551827
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:06 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

He das een aanwijzing naar Jon! Hij ziet het niet, een mol ook niet
Zou nog best eens zo kunnen zijn trouwens.
pi_66551914
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:30 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Zou nog best eens zo kunnen zijn trouwens.
Zou kunnen, al was er natuurlijk wel een kans dat iemand anders in die kabine zou zijn gestapt..
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:14:12 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_66554941
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:33 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zou kunnen, al was er natuurlijk wel een kans dat iemand anders in die kabine zou zijn gestapt..
Dat geldt natuurlijk ook voor de letters "moi" van Anniek in diezelfde opdracht
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:22:02 #120
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_66555203
Als Anniek maar verliest vind ik alles prima. Zij is eigenlijk de enige van de laatste vijf of zes deelnemers die ik geen finaleplek had gegund.
pi_66559788
Die opmerking van Dennis was trouwens ook wel goed; hij vond het niet slim van Jon om Anniek de vrijstelling te geven als ie zeker wist dat zij de finale zou halen. We weten dat Jon Anniek als hoofdverdachte heeft. Waarom wil hij zijn eigen mol een vrijstelling geven? Niet logisch. Jon de mol was hier een beetje in de war met het spel.
pi_66560575
Niet duidelijk waarom hij zijn eigen mol een vrijstelling wil geven? Misschien snap ik het niet hoor, correct me if I'm wrong maar erm...Duh..!? Omdat Jon dan zeker weet dat Anniek sowieso doorgaat dus als hij de vrijstelling aan Viv zou geven weet hij al dat er twee door gaan (Viv en Anniek) en als hij alleen aan Anniek de vrijstelling geeft zijn die laatste twee plaatsen nog open voor drie personen (dus precies wat Dennis zei maar ik snap Jon dus niet...).

Want wat zei Jon nu precies, dat Viv sowieso in de finale komt/of niet verder komt..was voor mij niet even duidelijk, evenals dat hij uiteindelijk toch voor Viv kiest als hij Anniek als mol heeft..

[ Bericht 10% gewijzigd door Smeich op 28-02-2009 19:39:01 ]
pi_66560986
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 05:39 schreef Smeich het volgende:

[..]

Net zo opvallend zeker als aaaaal die aanwijzingen waarbij Dennis de mol zeker weten had moeten zijn ....
En briljant? Ik zou zeggen verre van briljant als het Viv blijkt te zijn... OF ze moet een enorm goede reden hebben om zoveel geld in t laatje te brengen (naast de verdenking niet bij haar neer te leggen)
ik zeg ook niet dat het viv is.. het zou kunnen.. denk maar eens aan die flipper en taskoop opdracht.. hoe makkelijk er geld verspilt wordt.. en dat doe je alleen als er ook echt (veel) geld in de pot zit..

magoed we shall see
pi_66561132
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:29 schreef Smeich het volgende:
Niet duidelijk waarom hij zijn eigen mol een vrijstelling wil geven? Misschien snap ik het niet hoor, correct me if I'm wrong maar erm...Duh..!? Omdat Jon dan zeker weet dat Anniek sowieso doorgaat dus als hij de vrijstelling aan Viv zou geven weet hij al dat er twee door gaan (Viv en Anniek) en als hij alleen aan Anniek de vrijstelling geeft zijn die laatste twee plaatsen nog open voor drie personen (dus precies wat Dennis zei maar ik snap Jon dus niet...).

Want wat zei Jon nu precies, dat Viv sowieso in de finale komt/of niet verder komt..was voor mij niet even duidelijk, evenals dat hij uiteindelijk toch voor Viv kiest als hij Anniek als mol heeft..
Ik zou een kandidaat een vrijstelling geven, en niet de mol, want die gaat sowieso door.

Jon wilde de vrijstelling aan Anniek geven, en voegde eraan toe dat hij ervan overtuigd was dat zij de finale zou halen. Maar als je haar als mol verdenkt ga je de vrijstelling toch niet aan haar geven. Jon, als hij een kandidaat is, zou daarmee een kans creeeren van 33% om in de finale te komen. De vrijstelling geef je dan aan Viv, omdat je dan 50% kans hebt om door te gaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Clyde_Frog op 28-02-2009 19:52:03 ]
pi_66561903
erm....weet je het zeker? Naast zijn mol (Anniek) drie personen over met kans op twee plaatsen of twee personen over met kans op één plaats. You do the math
pi_66562942
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef Clyde_Frog het volgende:

[..]

Ik zou een kandidaat een vrijstelling geven, en niet de mol, want die gaat sowieso door.

Jon wilde de vrijstelling aan Anniek geven, en voegde eraan toe dat hij ervan overtuigd was dat zij de finale zou halen. Maar als je haar als mol verdenkt ga je de vrijstelling toch niet aan haar geven. Jon, als hij een kandidaat is, zou daarmee een kans creeeren van 33% om in de finale te komen. De vrijstelling geef je dan aan Viv, omdat je dan 50% kans hebt om door te gaan.
Dit klopt niet.
Stel even Anniek is de mol en jon verdacht haar. Dan kan hij door haar de vrijstelling te geven, zorgen dat de overige 3 2 mensen kunnen leveren aan de finale. Dus heeft hij een kans van 66% om door te gaan. Als hij de vrijstelling aan Vivienne geeft terwijl hij Anniek als mol ziet, dan moeten de overige 3 mensen 2 mensen door laten gaan, maar 1 is er al zeker.Dus gaat het dan om 1 plaats en daar maken 2 mensen kans op, oftewel 50%. Dan is het dus gunstiger om de vrijstelling te geven aan de mol.
pi_66565653
Mja ok ik zie jullie punt, my bad. Maar ik blijf erbij dat als Jon de kandidaat speelt (en eigenlijk de mol is), het krom geredeneerd is om zijn mol een vrijstelling te geven, en het alleen tegen dennis op te nemen. De mol in de war in zn eigen spel.,

[ Bericht 12% gewijzigd door Clyde_Frog op 28-02-2009 22:39:59 ]
  zondag 1 maart 2009 @ 09:47:33 #128
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_66573893
Als Jon de mol is maakt het hem weinig uit wie de vrijstelling zal krijgen he, dus daarom zal hij zich ook niet zoveel verzet hebben toen Dennis 'm aan Viv wilde geven.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_66574173
Volgende week zeker weer lekker gemaakt worden met "vanavond weten we wie de mol is..." terwijl we het dan toch pas de week erna zien
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zondag 1 maart 2009 @ 12:40:47 #130
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_66577089
Ja dat is altijd zo irritant, je weet het pas over 2 weken ofzo...... en dan pas week erna terugblikken op de molacties....
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 1 maart 2009 @ 12:53:52 #131
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_66577454
Anniek is de mol;
- Viv was oprecht blij toen ze de vrijstelling kreeg, de tranen stonden bijna in haar ogen.
- Dennis zat vol op Jon en is eruit gevlogen. Dus Jon is het ook niet.

Conclusie: Anniek blijft over en is de mol, wat ik me goed kan voorstellen want ze heeft al heel wat mollenstreken op haar naam staan. En ik vind dat ze slecht acteert.

Als iemand anders het blijkt te zijn hebben ze mij in ieder geval goed op het verkeerde been gezet.
pi_66581297
Jammer dat Dennis eruit is. Hij was mijn winnaar
Feit blijft dat iedereen nog steeds de mol kan zijn. Hoewel Viv wel erg veel in de pot heeft gebracht.
Jon en Anniek spelen trouwens wel echt constant een rol. Begint irritant te worden.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:08:49 #133
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_66588517
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:53 schreef Lemming22 het volgende:
- Dennis zat vol op Jon en is eruit gevlogen. Dus Jon is het ook niet.
Jon kan het nog steeds zijn, zo moeilijk is het toch niet?
Dennis en Anniek zaten allebei op Jon.
Viviënne hoefde geen test te maken.
Jon zit op Anniek.

Er vanuitgaande dat Jon de mol is, zaten beide kandidaten die een test hebben gemaakt op hem. Dan heeft Dennis dus gewoon een slechtere test gemaakt dan Anniek, maar verder kan zijn mol nog steeds de juiste zijn, Jon dus. Jon op basis van Dennis' executie afschrijven is dus niet echt slim.
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:40 schreef J-net het volgende:
Ja dat is altijd zo irritant, je weet het pas over 2 weken ofzo...... en dan pas week erna terugblikken op de molacties....
Nee, of je weet het in de finale en ze blikken de week erna terug, of je weet het aan het begin van de terugblikaflevering. Waar wil je anders nog een complete aflevering mee vullen? Nog twee afleveringen, dan zit het er voor 2009 weer op.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:16:30 #134
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66588748
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:08 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]
Dan heeft Dennis dus gewoon een slechtere test gemaakt dan Anniek, maar verder kan zijn mol nog steeds de juiste zijn, Jon dus.
[..]
Ik had Dennis slimmer ingeschat dan Anniek, vandaar dat ik ook begon te twijfelen of het Jon dan wel is.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:17:51 #135
79837 Lemming22
pi_66588795
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:08 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Jon kan het nog steeds zijn, zo moeilijk is het toch niet?
Dennis en Anniek zaten allebei op Jon.
Viviënne hoefde geen test te maken.
Jon zit op Anniek.

Er vanuitgaande dat Jon de mol is, zaten beide kandidaten die een test hebben gemaakt op hem. Dan heeft Dennis dus gewoon een slechtere test gemaakt dan Anniek, maar verder kan zijn mol nog steeds de juiste zijn, Jon dus. Jon op basis van Dennis' executie afschrijven is dus niet echt slim.
Dat is op zich wel waar, maar als ik dat voor het gemak even vergeet, ondersteunt het zo fijn mijn idee dat Anniek de mol is
  zondag 1 maart 2009 @ 18:27:20 #136
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66589099
Anniek is niet dom, ze speelt alsof ze dom is
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_66613530
quote:
Opvallend dat er zo gezoomed werd op de balk met daarop "DE MOL" en toen Viv..
Dat viel mij ook op ja Echt zo'n Mol-hint.
pi_66614549
Ik heb dit seizoen 3 mollen gehad Sebastiaan en afwisselend Anniek en Viv.

Iedereen hier loopt te roepen dat Anniek een slechte mol zou zijn omdat ze te opvallend was, maar wat we niet weten en nog niet gezien hebben is wat ze onopvallend uit de pot gehaald heeft.

Ook iedereen die roept dat Viv teveel geld in de pot gedaan heeft weet nog niet wat ze onopvallend eruit gehaald heeft. Het is natuurlijk wel DE manier om niet verdacht over te komen als mol.
pi_66615178
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:28 schreef lamers het volgende:
Ik heb dit seizoen 3 mollen gehad Sebastiaan en afwisselend Anniek en Viv.

Iedereen hier loopt te roepen dat Anniek een slechte mol zou zijn omdat ze te opvallend was, maar wat we niet weten en nog niet gezien hebben is wat ze onopvallend uit de pot gehaald heeft.

Ook iedereen die roept dat Viv teveel geld in de pot gedaan heeft weet nog niet wat ze onopvallend eruit gehaald heeft. Het is natuurlijk wel DE manier om niet verdacht over te komen als mol.
Waar doel je op met "onopvallend uit de pot halen"?
Ik snap het al, ik ging uit van concrete cash uit de pot halen...
pi_66615846
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef Clyde_Frog het volgende:

[..]

Je maakt wel een foutje hier. Als Anniek de mol is (wat Jon denkt) gaat zij sowieso door. Geef je haar de vrijstelling dan blijven er 3 kandidaten over, 33% kans om af te valen. Door de vrijstelling aan een kandidaat te geven, gaan er twee mensen naar de finale (de mol en (nu dus) Viviënne) en heb je dus 50% kans om af te vallen.
pi_66619168
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:48 schreef Impry het volgende:

[..]

Waar doel je op met "onopvallend uit de pot halen"?
Ik snap het al, ik ging uit van concrete cash uit de pot halen...
Ja mss slecht gezegd. Ik bedoel onopvallend voorkomen dat er cash in de pot komt
pi_66625198
krijgen we de uitslag wel echt donderdag?
of pas de week erna zoals de afgelopen seizoenen?
pi_66626017
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

misschien een beetje overdone
  maandag 2 maart 2009 @ 20:39:20 #144
79837 Lemming22
pi_66630132
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Daar schijnt op het WIDM-forum een hele theorie omheen gebouwd te zijn die wijst naar Anniek als mol. Met eerst "De mol" en in de hots daarna iets met die gang en een pijl die naar Anniek wijst. Ik kan het niet zo terugvinden helaas
  maandag 2 maart 2009 @ 20:54:03 #145
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_66630751
In dat stuk door die tunnel zal zeker wel weer een of andere hint zitten (mol, tunnel, onder de grond, etc.). Geen idee welke alleen
pi_66630883
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:39 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Daar schijnt op het WIDM-forum een hele theorie omheen gebouwd te zijn die wijst naar Anniek als mol. Met eerst "De mol" en in de hots daarna iets met die gang en een pijl die naar Anniek wijst. Ik kan het niet zo terugvinden helaas
Deze? http://community.avro.nl/forums/t/15379.aspx?PageIndex=39
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_66631993
Ik word echt zo moe van al die (vergezochte) hints die hier geplaats worden, zo ook al bij Rick en Dennis en die nergens toe geleid hebben.... sigh... blijft gissen natuurlijk
pi_66640728
Eigenlijk moet Jon het zijn. Dat Viv en Dennis het niet kunnen zijn is al een paar afleveringen duidelijk. Die zijn veel te fanatiek. Anniek is natuurlijk superopzichtig als mol, maar die heeft een rood scherm gekregen.

Ook is Anniek door de AVRO wel heel erg verdacht neergezet de laatste afleveringen. Dat duidt er juist op dat Jon de mol is.
pi_66643549
quote:
Op maandag 2 maart 2009 18:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

misschien een beetje overdone
Dat zijn ze het juist. Iedereen dacht ook bij de Mol-vlieger van Yvon dat het te flauw en te makkelijk was voor een aanwijzing. Bleek het achteraf toch wel een echte aanwijzing te zijn
Sinds de BN'er-series zijn die aanwijzingen een stuk simpeler geworden.
pi_66645671
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 03:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Eigenlijk moet Jon het zijn. Dat Viv en Dennis het niet kunnen zijn is al een paar afleveringen duidelijk.
Hmm, dat Dennis het niet kan zijn is inderdaad afgelopen aflevering tamelijk duidelijk geworden.
pi_66662965
Woeeh, de molmail.
Voor mij is het duidelijk:
Jon de mol, Anniek winnaar, Vivienne verliezer.

Nu nog hopen dat het klopt .. haha
pi_66668820
Volgens mij is het nog steeds Jon... ik vind alleen dat hij geen beste Mol is want er zit toch wel heel veel geld in de pot en bovendien hebben heel veel mensen hem al als verdachte aangewezen... beetje teleurstellend als hij het is... maar aan de andere kant... Vivienne zou nog belabberder zijn en Anniek heeft ook niet genoeg gemold om goed gevonden te kunnen worden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_66668964
Is dat zo? Zit er veel geld in de pot? Ik heb geen idee.

Je zou eigenlijk moeten weten hoeveel geld er gewonnen had kunnen worden en hoeveel geld er daadwerkelijk verdiend is. Als je dat vergelijkt met het percentage in vorige seizoenen zou je kunnen zeggen hoe goed de Mol was.
pi_66669040
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:36 schreef k_man het volgende:
Is dat zo? Zit er veel geld in de pot? Ik heb geen idee.

Je zou eigenlijk moeten weten hoeveel geld er gewonnen had kunnen worden en hoeveel geld er daadwerkelijk verdiend is. Als je dat vergelijkt met het percentage in vorige seizoenen zou je kunnen zeggen hoe goed de Mol was.
Ja dit is echt veel vergeleken bij andere edities...
pi_66669058
Volgens mij valt het wel mee als je kijkt wat er aan geld gewonnen had kunnen worden
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_66669119
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja dit is echt veel vergeleken bij andere edities...
Vertel eens dan?
pi_66669157
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:40 schreef k_man het volgende:

[..]

Vertel eens dan?
Ja ik kan me gewoon uit andere edities herinneren dat er veel minder in de pot zat voor de winnaar... ik heb zo even geen voorbeelden bij de hand maar het gevoel zegt me dat er dit jaar wel heel veel goed is gegaan...
  FOK!fossiel dinsdag 3 maart 2009 @ 22:10:35 #158
8443 cptmarco
it's captain...
pi_66670341
seizoen 8: ¤ 20.375
seizoen 7: ¤ 17.300
seizoen 6: ¤ 24.475
seizoen 5: ¤ 23.000

geldprijzen die de BN-ers gewonnen hebben...

volgens mij is de pot op dit moment ¤20.700...
pi_66670475
Wie was er in seizoen 7 Mol?

Dat er al zoveel edities zijn geweest eigenlijk
  FOK!fossiel dinsdag 3 maart 2009 @ 22:14:49 #160
8443 cptmarco
it's captain...
pi_66670643
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:14 schreef cptmarco het volgende:
Inge Ipenburg
Aha... maar goed die had ook heel veel hulp van hulpmollen kan ik me herinneren... dat is dit jaar een stuk minder op Sebastiaan na....
pi_66671566
Goed, de pot is dus jaar gemiddeld, ietsje aan de magere kant. Als er vorige jaren echter significant meer te verdienen was, hebben we dit jaar toch een slechte Mol gehad.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 22:42:10 #163
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_66671900
Seizoen 7 had een barslechte mol, het maakt ook eigenlijk weinig uit wie de mol is he.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:11:59 #164
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_66673380
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:35 schreef k_man het volgende:
Goed, de pot is dus jaar gemiddeld, ietsje aan de magere kant. Als er vorige jaren echter significant meer te verdienen was, hebben we dit jaar toch een slechte Mol gehad.
Ik heb eigenlijk sterk de indruk dat het gewonnen bedrag niet zo erg van de Mol afhangt, maar dat de AVRO gewoon een bepaald budget heeft en dat men de bedragen die gewonnen kunnen worden in een opdracht daarop aanpast enz.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:04:46 #165
240288 RonBurgundy
You stay classy
pi_66675415
Ik zit eigenlijk al vanaf het begin op Anniek (noem het tunnelvisie)..

De allereerste opdracht (in de loods) heet: Met de mol in jullie midden.

Dit gegeven vond ik wel opvallend, omdat de opdracht er niet echt op sloeg..
Ook het eindshot als er iemand afvalt en wordt gewist zie je Anniek zeg maar in het midden staan met de rest om haar heen die 1 voor 1 wegvallen dus. Dat kan nog wel evt. als hint gezien worden.

Ik denk dus dat Anniek de mol in het midden is.
Tenslotte de 9 kandidaten zijn opzoek naar de verrader "in hun midden".
Verder vond ik het rode scherm (incl. slecht acteerwerk) verhaal te opvallend, waar andere haar misschien juist afschreven zag ik het als een typische redactie set up.
En zo heb je nog meer van die typische acties die vooraf al bedacht kunnen zijn zoals: David en Goliath roepen gelijk etc.
Wel jammer dat ze ineens wel erg ongenuanceerd te werk is gegaan mocht ze uiteindelijk de mol zijn.
En als ze de mol niet is vind ik het echt een apart figuur.
Neem niet aan dat ze zo in het echt is en kan zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door RonBurgundy op 04-03-2009 02:39:06 ]
Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:26:11 #166
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_66676041
Jon mol, Vivienne winnaar, Anniek verliezer
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  woensdag 4 maart 2009 @ 01:13:25 #167
130755 Kinga
versier hier
pi_66676896
Anniek is de mol, Jon winnaar, vivienne de verliezer.
pi_66679309
Od Anniek is de Mol, of het is echt een hele rare griet die niks kan. Ze zit vooral apatisch voor zich uit te kijken en heeft nauwelijks iets bijgedragen aan een goede afloop van welke opdracht dan maar ook. Ik denk dat Anniek de Mol is.

Mocht het Vivienne zijn dan is ze wel een hele slechte mol want zij heeft echt voor heel veel inkomsten gezorgd. Jon kan het bijna niet zijn, want Dennis ging vol voor Jon en die is er uit omdat hij de antwoorden fout had.
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:07:38 #169
130755 Kinga
versier hier
pi_66685098
Vooral in die gesprekjes met de camera, klopt er iets niet aan Anniek, daar is ze echt het meest nep.
pi_66688982
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:07 schreef Kinga het volgende:
Vooral in die gesprekjes met de camera, klopt er iets niet aan Anniek, daar is ze echt het meest nep.
Precies! Dat vond ik ook al.
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:13:24 #171
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_66694856
quote:
Jaaaa, ze doet altijd zo raar, alsof je haar betrapt op een koekje stelen uit de koekjestrommel.... Ik vind die gesprekken altijd zo nep. Ik zou het wel jammer vinden als zij de mol is...Ik vond het heel jammer toen Sebastiaan eruit ging, die was echt super.
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_66700549
quote:
nu je het zegt.. dat viel me bij de laatste aflevering ook al op.. plus ook in het voorfilmpje van de nieuwe... zou jammer zijn.. ze is wat mij betreft echt een saaie mol..
  woensdag 4 maart 2009 @ 19:01:00 #173
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66700843
Anniek in de filmpjes tot 2 x aan toe 'want ík ben het niet'.

yeah right
  woensdag 4 maart 2009 @ 19:02:22 #174
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_66700912
Mjah, ik vond Dennis (Storm) ook altijd zo gemaakt doen in die terugkijkfilmpjes, dus dat zegt niet zoveel op zich.
  woensdag 4 maart 2009 @ 19:12:22 #175
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66701344
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef Veerboot het volgende:
Mjah, ik vond Dennis (Storm) ook altijd zo gemaakt doen in die terugkijkfilmpjes, dus dat zegt niet zoveel op zich.
Ja, met zn muts op
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:57:58 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_66723231
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:01 schreef Marrije het volgende:
Anniek in de filmpjes tot 2 x aan toe 'want ík ben het niet'.

yeah right
En dat ja-knikken terwijl ze zei dat ze het niet was
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_66725711
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:11 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk sterk de indruk dat het gewonnen bedrag niet zo erg van de Mol afhangt, maar dat de AVRO gewoon een bepaald budget heeft en dat men de bedragen die gewonnen kunnen worden in een opdracht daarop aanpast enz.
Ja dit is het gewoon.

Er was 1 seizoen waarbij ze een opdracht gebruiken om 100% van het geld uit de pot vergokt lieten worden. De AVRO is de grootste mol.
pi_66725772
En ik zit de laatste 4 afleveringen op Anniek als mol. Toch hoop ik niet dat zij het is, want ze heeft er echt een potje van gemaakt.
pi_66727079
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
En ik zit de laatste 4 afleveringen op Anniek als mol. Toch hoop ik niet dat zij het is, want ze heeft er echt een potje van gemaakt.
Je snapt wat de rol van de Mol is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2009 14:04:34 ]
pi_66727280
het zal wel weer gerekt worden, vanavond komt er nog geen bekendmaking...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_66727296
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ja dit is het gewoon.

Er was 1 seizoen waarbij ze een opdracht gebruiken om 100% van het geld uit de pot vergokt lieten worden. De AVRO is de grootste mol.
geld is bijzaak in dit spel vind ik. Die BN'ers hebben bovendien genoeg
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:54:34 #182
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_66728677
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:10 schreef Longmen het volgende:
het zal wel weer gerekt worden, vanavond komt er nog geen bekendmaking...
Volgende week de laatste uitzending en de onthullingen allemaal..
  FOK!fossiel donderdag 5 maart 2009 @ 15:53:47 #183
8443 cptmarco
it's captain...
pi_66730826
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:02 schreef k_man het volgende:

[..]

Je snapt wat de rol van de Mol is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66731643
Zelfde als toen Sander de Heer bij Yvon Jaspers dacht dat ze de mol niet was omdat ze het gewoonweg te opvallend speelde af en toe.

Vanavond komt toch echt wel de bekendmaking denk ik zo.. volgende week alle "verborgen" acties van Jon
pi_66732276
Volgens mij is de finale weer over 2 weken uitgesmeerd. Dus voglende week pas de bekendmaking en die week erna pas de verborgen acties.
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:31:06 #186
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_66732521
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:25 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij is de finale weer over 2 weken uitgesmeerd. Dus voglende week pas de bekendmaking en die week erna pas de verborgen acties.
Gadverdamme, dat hoop ik niet. Ik wil het weten! Nu!
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:32:22 #187
88233 Steve
Still the best.
pi_66732576
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef Smeich het volgende:
Zelfde als toen Sander de Heer bij Yvon Jaspers dacht dat ze de mol niet was omdat ze het gewoonweg te opvallend speelde af en toe.

Vanavond komt toch echt wel de bekendmaking denk ik zo.. volgende week alle "verborgen" acties van Jon
Dat was ook zo suf, dat de mol ging doen alsof ze een hulpmol was. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_66732595
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:31 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Gadverdamme, dat hoop ik niet. Ik wil het weten! Nu!
Reken daar maar niet op
pi_66733322
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:25 schreef Stansfield het volgende:
En wat is er vanavond dan? En volgende week gaan ze de gehele aflevering zeker vullen met de bekendmaking an sich en over twee weken de verborgen acties... volgens mij staan ze nu al met z'n drieën hoor.. weet niet wat je er zelf van denkt..
pi_66733680
Vief is mijn mol! Maar het noodlot slaat toe, ik moet vanavond werken :| Kan morgen pas kijken
pi_66733904
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:52 schreef Smeich het volgende:

[..]

En wat is er vanavond dan? En volgende week gaan ze de gehele aflevering zeker vullen met de bekendmaking an sich en over twee weken de verborgen acties... volgens mij staan ze nu al met z'n drieën hoor.. weet niet wat je er zelf van denkt..
Vandaag krijg je nog gewoon twee opdrachten, en zie je de aanloop naar de bekendmaking. Vervolgens gaan ze volgende week verder met de uitslag, de samenkomst van de kandidaten en de mol-acties/geheime aanwijzingen.
pi_66734401
VANAVOND!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_66735418
Sinds dag 1 denk ik Vief. En dat gaat niet meer veranderen.
pi_66739257
En ik ben er weer bij
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_66740336
Jon.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_66740443
Anniek is het, wel een beetje slechte, te duidelijke Mol, maar ze is het, de andere twee zijn het gewoon sowieso NIET.

En een aflevering zonder Dennis
pi_66740492
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:52 schreef Smeich het volgende:

[..]

Dat je ze ziet staan is altijd het einde van de voorlaatse aflevering. Dus vanavond idd nog geen bekendmaking.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_66740842
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:52 schreef HocBarr het volgende:
Nee? Zullen we het daar over twee weken nog eens over hebben?
pi_66740872
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:52 schreef HocBarr het volgende:
Ja ik ook, binnenkort m'n eerste post waarin ik dat zeg maar eens opduiken.
sig verwijderd door FA
pi_66741285
Ik ben zenuwachtig.

Het gaat beginnen!
I HATE MUSIC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')