Ik neem aan dat je wel kunt begrijpen dat ik die opmerkingen van hem een keer zat ben? Het is al de zoveelste keer, en elke keer komt ie er mee weg, erg jammerquote:Op zondag 8 maart 2009 20:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gaan we nu weer op de 'Ajacieden willen Feyenoorders een ban aannaaien' en Feyenoorders willen Ajacieden een ban aannaaien'-toer?.
Noem eens een voorbeeld dan? Als je je er door gekwetst voelt dan laat ik het voortaan achterwegen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel kunt begrijpen dat ik die opmerkingen van hem een keer zat ben? Het is al de zoveelste keer, en elke keer komt ie er mee weg, erg jammer
Ja, dat snap ik. Ik lees hierboven dat hij er mee gaat stoppen, dus daar vertrouw ik dan maar opquote:Op zondag 8 maart 2009 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel kunt begrijpen dat ik die opmerkingen van hem een keer zat ben? Het is al de zoveelste keer, en elke keer komt ie er mee weg, erg jammer
Ik denk dat je zelf ook wel begrijpt dat hij zat wordt van jouw toespelingen op zijn handicap de hele tijdquote:Op zondag 8 maart 2009 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld dan? Als je je er door gekwetst voelt dan laat ik het voortaan achterwegen.
Dacht dat hij er wel tegen kon. Dit is pas de eerste keer dat hij het kenbaar maakt. Daarnaast is het maar "internet" persoonlijk trek ik me daar niets van aan.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf ook wel begrijpt dat hij zat wordt van jouw toespelingen op zijn handicap de hele tijd
Ik voel me niet gekwetst maar het slaat gewoon nérgens op, wat heeft het met Fok! te maken?? Niks toch?? Jij kan ook niet weten of je er iemand mee kwetst of niet, moet je ook het risico niet nemen knulquote:Op zondag 8 maart 2009 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je je er door gekwetst voelt dan laat ik het voortaan achterwegen.
Dat jij je er niks van aantrekt oké, maar dat hoeft voor anderen niet te gelden. "Het is maar internet" is niet in alle gevallen een excuus.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dacht dat hij er wel tegen kon. Dit is pas de eerste keer dat hij het kenbaar maakt. Daarnaast is het maar "internet" persoonlijk trek ik me daar niets van aan.
Wat heeft het met Fok! te maken als iemand mij kneus noemt? Ook niets toch? Daar heb jij je ook wel eens schuldig aan gemaakt. En hoe weet jij nou of je mij daar mee kwetst?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik voel me niet gekwetst maar het slaat gewoon nérgens op, wat heeft het met Fok! te maken?? Niks toch?? Jij kan ook niet weten of je er iemand mee kwetst of niet, moet je ook het risico niet nemen knul
Zullen we dan maar weer op moeten vertrouwen.. Erg jammer als je je bedenkt dat je nog helemaal een PM stuurt omdat je weet dat er een vriend van hem overleden is en je hem er sterkte mee wenst en dan nog een normaal antwoord terug krijgt..quote:Op zondag 8 maart 2009 21:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Ik lees hierboven dat hij er mee gaat stoppen, dus daar vertrouw ik dan maar op.
Zou jij van iemand wat aantrekken hier op het forum die jou niet eens kent?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat jij je er niks van aantrekt oké, maar dat hoeft voor anderen niet te gelden. "Het is maar internet" is niet in alle gevallen een excuus.
Ik kan me niet herinneren dat ik jou of iemand anders dan Jorien voor kneus uitmaak, maar dat is toch niet te vergelijken met het spotten over iemand zijn handicap, of wel dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heeft het met Fok! te maken als iemand mij kneus noemt? Ook niets toch? Daar heb jij je ook wel eens schuldig aan gemaakt. En hoe weet jij nou of je mij daar mee kwetst?
Dan moet je ook even vertellen wat ik nog meer heb gestuurd via de PM!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zullen we dan maar weer op moeten vertrouwen.. Erg jammer als je je bedenkt dat je nog helemaal een PM stuurt omdat je weet dat er een vriend van hem overleden is en je hem er sterkte mee wenst en dan nog een normaal antwoord terug krijgt..
Ligt aan de situatie en de bewoording.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou jij van iemand wat aantrekken hier op het forum die jou niet eens kent?
Ik zou mijn hele leven toch niet als kneus door het leven willen gaan.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik jou of iemand anders dan Jorien voor kneus uitmaak, maar dat is toch niet te vergelijken met het spotten over iemand zijn handicap, of wel dan?
Een keer is leuk, of als het in een grappige situatie is, maar hier was je duidelijk er op uit om het als kwetsing te brengen, getuige ook het feit dat je me nog even een NSB'er noemtquote:Op zondag 8 maart 2009 21:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan moet je ook even vertellen wat ik nog meer heb gestuurd via de PM!
Dat ik jou als een van de weinige hier echt waardeer omdat jij tenminste tegen eeen stootje kon. Maar blijkbaar kan je dat niet meer.
Geef dan gewoon toe dat je fout zit ipv dit soort antwoordenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zou mijn hele leven toch niet als kneus door het leven willen gaan.
Oke, als Denthemen er echt moeite mee heeft dan zal ik vanaf nu beloven niet meer over gehandicapte gerelateerde onderwerpen te beginnen.quote:
NSBer ben je ook door mij een ban aan te willen naaien. Helemaal door te zeggen dat ik zou hebben gezegd dat de moeder van iemand hier een hoer is! Volgende keer beter lezen, want ik zei het in een andere contekst.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een keer is leuk, of als het in een grappige situatie is, maar hier was je duidelijk er op uit om het als kwetsing te brengen, getuige ook het feit dat je me nog even een NSB'er noemt
Nogmaals: In grappige bewoording kan het, zie het SC topic, dan hou ik er zelf van, maar zoals je het nu brengt is het niet grappigquote:Op zondag 8 maart 2009 21:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oke, als Denthemen er echt moeite mee heeft dan zal ik vanaf nu beloven niet meer over gehandicapte gerelateerde onderwerpen te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |