Waarschijnlijk is de oorzaak ook weggesmoltenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:25 schreef elcastel het volgende:
Weet je ook nog wat het was/ hoe dat komt ?
Was dat nog de auto van je broer? En nu?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:24 schreef kastanova het volgende:
Nou, zojuist het telefoontje gehad van het garagemannetje... Heb het dankzij een meeting nog even een uurtje uit kunnen stellen, maar uiteindelijk toch zijn telefoontje maar beantwoord.
Kasta: Nou, hoe erg is de schade?
Garage: R.I.P. De gehele motor is zo'n beetje weggesmolten.
Heerlijke manier om het weekend in te gaan.
Nou ja, wie weet was je nalatig met iets bijvullen en leer je er wat van (of niet natuurlijk).quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:31 schreef kastanova het volgende:
Waarschijnlijk is de oorzaak ook weggesmolten.
Nah, hij noemde het niet en ik vroeg het niet; De eventuele oorzaak achterhalen repareert immers m'n auto niet.
Die had ik inderdaad enkele maanden geleden overgekocht...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Was dat nog de auto van je broer? En nu?
Toevallig afgelopen weekend de auto nog nagegekeken: Olie e.d. bijgevuld, luchtfilter schoongemaakt, etc.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nou ja, wie weet was je nalatig met iets bijvullen en leer je er wat van (of niet natuurlijk).
Kun je geen auto van de zaak afdwingen? Of heb je nog spaargeld?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad enkele maanden geleden overgekocht...
En nu dus een nieuwe auto kopen.
Luiwammesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:38 schreef PabloLopez het volgende:
TS maak is eens een samenvatting man
naja zowieso doorrijden met een auto waarvan de motor steeds een signaal geeft dat hij te warm wordt vind ik nalatig.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de oorzaak ook weggesmolten.
Nah, hij noemde het niet en ik vroeg het niet; De eventuele oorzaak achterhalen repareert immers m'n auto niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |