Zo mag ik het graag zien.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat gebeurt niet vaak, dat we bij de eerste post al een plaatje hebben.
Het allitereert alleen nietquote:Goede TT
Ja zeg, er staat duidelijk bij dat als je je avatar erin wilt hebben, je Berkery moet hebben. Dus als je je plaatje eruit wilt hebben, dan moet je maar een beetje moeite doen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Als daar maar geen gedonder van komt.
Zo! Ik was er niet zeker van. Nu weer een nieuw plaatje... zucht.quote:Sir Duke
Ja, je moet er natuurlijk wel een beetje moeite voor doen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja zeg, er staat duidelijk bij dat als je je avatar erin wilt hebben, je Berkery moet hebben. Dus als je je plaatje eruit wilt hebben, dan moet je maar een beetje moeite doen.
[..]
Zo! Ik was er niet zeker van. Nu weer een nieuw plaatje... zucht.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, je moet er natuurlijk wel een beetje moeite voor doen.
Een letterlijk citaat van jou, dus als je jezelf wilt afkatten...quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:Eigenlijk is de topictitel die je gekozen hebt niet echt je van het, hè?
Wyccie durft hier niet te komen, ze zou eigenlijk moeten studeren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Waar is wyccie? Ik heb broodkruimeltjes gestrooid
Hier ben ik!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Waar is wyccie? Ik heb broodkruimeltjes gestrooid
Wel belangrijk, ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie durft hier niet te komen, ze zou eigenlijk moeten studeren.
Dat is je dit keer niet gelukt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Geen rouwrand en ik weet verder niet waar de foto vandaan komt. Ik probeer er altijd eentje te vinden waarbij je niet meteen kunt zien wie het is.
Zeg het dan maar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is je dit keer niet gelukt.
Jij in ieder geval wel. Hij ziet er tegenwoordig trouwens stukken beter uit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen ziet toch direct dat dat Bob Geldof is?
Ik zag het niet, Scroetie.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen ziet toch direct dat dat Bob Geldof is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |