die trap proberen we te redden...quote:
het blijft een beetje dubbel, maar vernieuwing is noodzakelijk voor de langere termijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:38 schreef AnneX het volgende:
Dat je jullie klusverslag - met fotoos ! - begint met het punt van vertrek, zegt mi wel iets over hartzeer van wat jullie achterlaten.
we hebben er ook erg veel zin in!quote:Gelukkig blijven jullie betrokken met 2 dagen meewerken.
Sterkte met afscheidnemen en succes bij de start van een nieuw leven.
we hopen begin zomervakantie over te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:59 schreef Oblivion het volgende:
Die trap!![]()
Mag je de vloeren ook meenemen?
Of gaat dat niet?
keuken ( ikea ); reeds besteldquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:40 schreef error_404 het volgende:
Wat een te gek huis! Wat een mooie details zeg!
Wat zijn jullie allemaal van plan te gaan doen?
voor de aandachtige lezer...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:07 schreef Syytön het volgende:
Ik vind de foto's in de OP van jullie huidige woning nogal verwarrend. Ik moest het topic even twee keer heel goed lezen voordat ik het begreep. Denk dat dat erg verwarrend is.
Maar ben benieuwd naar de daadwerkelijke woning. Je hebt het er de laatste vier maanden in ieder geval zeer regelmatig over gehad op Fok, dus ik ben wel benieuwd.
ze komen z.s.m. !!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:31 schreef hierissieweer het volgende:
de fotos van het oude huis moet ik vergeten en wachten op de nieuwe foto's van het nieuwe huis?
van kloosterwoning naar 30er jarenwoning=> dus ons oude huisquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Die trapleuning
Maar is dat nou in jullie oude of nieuwe huis? Ik snap het geloof ik niet helemaal.
off topic:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat zonde dat het tegen de vlakte gaat zeg... Komt er nu echt zulke gruwelijke lelijke nieuwbouw voor in de plaats of tegenaan???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |