abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:03:36 #251
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_68575637
Ik heb maar 3 broeken, 2 vestjes, 3 t-shirts en 2 zwangerschapshemdjes. de rest vul ik aan met mijn gewone kleding.

O ja vergeet niet dat het na de bevalling ook wel weer een tijdje kan duren voordat je je gewone kleding weer aankunt he
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:04:06 #252
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68575656
ohja dat doe ik ook, jasjes open dragen. En vestjes dus ook open.
en stiekem ben ik heel blij dat ik een lekker-weer-buik heb dat scheelt geld aan een winterjas en truien enzo want die zijn vaak duurder dan shirtjes. Niet dat k nu geld bespaar daarop, maar dan kan ik meer kopen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68575842
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:03 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb maar 3 broeken, 2 vestjes, 3 t-shirts en 2 zwangerschapshemdjes. de rest vul ik aan met mijn gewone kleding.

O ja vergeet niet dat het na de bevalling ook wel weer een tijdje kan duren voordat je je gewone kleding weer aankunt he
ik heb een heupzwangerschapsbroek die ik hoogzwanger totaal niet lekker vind zitten maar na de bevalling zittie weer lekekr

mijn jas kan zelfs nog dicht. Ik heb ook een fleecevest die dichtkan en anders doe ik gewoon een vest van M. aan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68575979
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:52 schreef Vicky het volgende:

[..]

die tankini heb ik ook al een aantal keer besteld en elke keer kreeg ik weer een mail dat ie nit meer voorradig was.
Ik heb er gewoon helemaal niks over gehoord. Had begin april nog wel gebeld om te informeren, en toen verzekerde de telefoniste me dat ik hem eind april in elk geval wel zou hebben
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:29:31 #255
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68576750
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:11 schreef tessie het volgende:

[..]

Ik heb er gewoon helemaal niks over gehoord. Had begin april nog wel gebeld om te informeren, en toen verzekerde de telefoniste me dat ik hem eind april in elk geval wel zou hebben
Ik heb ook begin april gebeld en toen wisten ze niet hoe lang het zou duren
Ach ja op het moment dat ik er een nodig heb, bestel ik wel ergens een andere. Die tankini was voor op vakantie maar achteraf zou ik toch niet daar gezwommen hebben dus heb 'm niet gemist.
#geen
  zondag 3 mei 2009 @ 12:34:57 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_68614804
Heb je hem nou nog niet DX? Ik heb hem zelfs al aangehad vrijdag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 3 mei 2009 @ 21:17:19 #257
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68634462
Nope. En ik heb geen zin om te bellen ook niet Maar dat komt vast wel als het weer warm(er) wordt vermoed ik Baal wel dat ze niet even de moeite nemen om een mailtje te sturen dat de bestelling vertraagd is of niet meer komt ofzo.

Maar jij bent dus een van de gelukkigen die 'm wel ontvangen heeft
#geen
  maandag 11 mei 2009 @ 19:17:40 #258
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68914626
Wat vervelend van al die nog niet ontvangen Tankini's

Ik heb net deze besteld in het donkerblauw.

Hij is van de gewone afdeling van de H&M dus ik ben benieuwd of het gaat passen maar het leek me wel een leuk ding voor de zomer. Ik doe er denk ik wel iets van een legging onder ofzo want ik gok dat hij korter valt als de voorkant door mn buik omhooggetild wordt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68915657
Die is mooi huup! Ik zoek ook nog zoiets voor onze aanstaande vakantie maar bij dit jurkje vallen mijn borsten er geloof ik uit.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 11 mei 2009 @ 20:10:13 #260
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68916570
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:46 schreef sproet-je het volgende:
Die is mooi huup! Ik zoek ook nog zoiets voor onze aanstaande vakantie maar bij dit jurkje vallen mijn borsten er geloof ik uit.
oh ik doe er een hemdje onder, tenminste, dat was het plan
ik heb hem een maatje groter besteld dan wat ik normaal heb, onder de borst zit een soort trekkoordje ofzo wat je vaster en losser kunt doen. Ik hou niet zo heel erg van zo'n heel opvallend decollete dan zit k de hele dag van bovenaf naar mn eigen tetten te staren omdat k et niet gewend ben
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68916753
Huup, volgens mij heb ik dezelfde, maar dan in het zwart. Of nee, volgens mij zitten er bij mij geen zakjes op.
iig zag ik daarna in een H&M winkel dat dat jurkje/tuniekje er ook in positie is! (volgens mij alleen in het zwart) en dus met meer ruimte bij borsten en buik van wat ik kon zien.

Ik koop deze als mn vakantiegeld binnen is
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 20:16:39 #262
5428 crew  miss_sly
pi_68916836
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:10 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh ik doe er een hemdje onder, tenminste, dat was het plan
ik heb hem een maatje groter besteld dan wat ik normaal heb, onder de borst zit een soort trekkoordje ofzo wat je vaster en losser kunt doen. Ik hou niet zo heel erg van zo'n heel opvallend decollete dan zit k de hele dag van bovenaf naar mn eigen tetten te staren omdat k et niet gewend ben
haha, ja dat vind ik van heel veel positiekleding trouwens, dat er enorme decolleté's in zitten. Ik heb ook bijna altijd een hemdje ergens onder, omdat het anders een beetje te is naar mijn zin.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 11 mei 2009 @ 20:21:19 #263
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68917001
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

haha, ja dat vind ik van heel veel positiekleding trouwens, dat er enorme decolleté's in zitten. Ik heb ook bijna altijd een hemdje ergens onder, omdat het anders een beetje te is naar mijn zin.
ja he? van die shirtjes met een overslag bij de borsten zeg maar die dan heel diep is ofzo. Ik draag dat normaal ook niet en dat ik nu 1 of 2 cupmaten meer heb is voor mij persoonlijk niet echt een reden om het ineens wel te dragen (zou een man die shirtjes ontworpen hebben? )

Poppejans oh dan moet ik maar weer es de winkel in! Het valt mij op dat wat er in de winkel hangt (in elk geval die hier) heel anders is dan wat er op de website staat veel meer hemdjes, niet alleen effen zeg maar maar ook met een bewerkt randje of met streepjes of weet ik het. En meer shirtjes enzo. Gek en ergens ook wel jammer. Het aanbod wat ze online hebben staan vind ik niet heel denderend. Wel okay verder, maar niets schokkends. In de winkel meer keus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68917149
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:21 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Poppejans oh dan moet ik maar weer es de winkel in! Het valt mij op dat wat er in de winkel hangt (in elk geval die hier) heel anders is dan wat er op de website staat veel meer hemdjes, niet alleen effen zeg maar maar ook met een bewerkt randje of met streepjes of weet ik het. En meer shirtjes enzo. Gek en ergens ook wel jammer. Het aanbod wat ze online hebben staan vind ik niet heel denderend. Wel okay verder, maar niets schokkends. In de winkel meer keus
Ja inderdaad! Naar mijn idee had dat ook allemaal best online gekund, echt wel leuke dingen zie ik soms in de winkels. (en binnenkort eens even iets echt kopen, nu mag het )
ik vind het echt ruk wat er online staat aan positiemode, behalve dan van die gewone zwarte en witte tops, die lijken me wel fijn als basic.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 11 mei 2009 @ 20:30:14 #265
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68917388
Ik leef in die zwarte/witte hemdjes! Ze zijn zo fijn!
Ze zijn cheap en lekker lang en niet van zo'n dunne stof maar gewoon normaal zeg maar, dat vind ik zelf altijd erg fijn. Ik draag ze of gewoon zo met een vestje erover, of onder andere zwangerschapsshirtjes. Als het niet het decollete is wat mij veel te laag is naar mn zin dan is het wel dat het shirt in kwestie enorm doorschijnt of aan de onderkant heel wit wijd is waardoor je zo zeg maar half mn shirt inkijkt van onderen. (okay dat zie je dus haast nooit maar ik vind het geen porum zelf dus doe k zo'n hemdje aan )

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 11-05-2009 20:31:41 (wit? waarom wit? gawd... wake up...) ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 11 mei 2009 @ 20:31:00 #266
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68917431
Tietshirt

Ik heb zaterdag deze gekocht. Dacht dat het me heel fris zou staan. Dat doet het ook! En daarnaast krijg ik alleen maar opmerkingen over mijn ( o Y o )

Zat ik ook echt op te wachten...
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 11 mei 2009 @ 20:33:14 #267
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68917518
als je de -s- weghaalt na http dan doet ie het ook tussen img tags rocka

Leuk shirt! Jammer van die opmerkingen waarom doen mensen dat toch?? zoiets doe je in het normale niet-zwangere-leven toch ook niet?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 11 mei 2009 @ 20:53:12 #268
190853 RockabeIIa
pi_68918269
Huup, dat stoort me ook zo enorm!
  maandag 11 mei 2009 @ 21:07:21 #269
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68918691
mja echt belachelijk... ik vraag me echt af of ze dat soort opmerkingen ook zouden maken als je zeg maar niet-zwanger een dubbel G-cup hebt ofzo
En met dit shirt wat je liet zien is het ook niet alsof je vraagt om opmerkingen met een kijk-mij-nou decollete ofzo... bluh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 11 mei 2009 @ 21:19:48 #270
100412 mefke79
komt goed!
pi_68919125
effe uit ervaring: ja dat soort opmerkingen krijg je ook als je niet zwanger een grote cupmaat hebt. Helaas. En dan ga je dus maar hooggesloten shirts dragen of colltruien. En geloof me, dat maakt het er niet beter op. Juist met een grotere cupmaat moet je een vhals aan, evt met hemdje, dat maakt kleiner dan menig coll of ronde hals.

Rocka, gaaf shirt! En die jurkjes...ik waag me er niet aan. Ben geen leggingfan dus die doe ik alleen onder langere rokjes aan en ik vrees dat zo'n jurkje zonder echt veeeeel te kort is voor mij aangezien ik een redelijk lang lijf heb.

Ik heb vandaag, vermoedelijk zo'n beetje voor het laatst, een eigen shirtje aan van g-star. Gewoon een xl, viel vrij lang, dus gaat nu nog net. En toch, als ik zoiets nou in de winkel tegenkom en ik vind het echt leuk, zou ik em gewoon passen, effe kijken of het gaat en desnoods gewoon inladen...Ik krijg maar geen echt leuke shirtjes gevonden namelijk, alles is of niet mijn stijl of saai effen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68924772
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:14 schreef Poppejans het volgende:

Ik koop deze als mn vakantiegeld binnen is
[ afbeelding ]
Oh die wou ik eerst ook bestellen, maar die bleek toch (net zoals heel veel andere modellen op de site) niet op voorraad te zijn...
Misschien handig om vantevoren even te informeren of ze hem wel hebben in de juiste maat....
pi_68929330
@ Mefke: Bij de MissEtam hebben ze een heel erg leuk positiejurkje! To net over de knie, korte mouwen, zwart met stipjes. Ik was er iig helemaal weg van en heb 'm meegenomen. Zit ook echt heel lekker. Voor 29,95¤ en een legging is daaronder echt niet nodig!
Lotte!
Noah!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 09:39:01 #273
100412 mefke79
komt goed!
pi_68930146
@linda: dat is dus de vraag of ie lang genoeg is. Ik heb niet alleen lengtemaat 35/36 in spijkerbroeken, maar ook nog eens een lang bovenlijf. Shirtjes die bij een andere ruim op de billen vallen, halen bij mij net de broekriem. En zo'n buik zal dat zeker niet beter maken. Ik zal eens kijken als ik in de stad ben. Online zie ik em iig niet. Heb ook al bedacht dat ik desnoods eens even bij mijn man in de kast ga snuffelen...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68930988
Nee, online staatie inderdaad niet. Maar ik dacht, bij mij valtie tot over de knie, dus miss bij jou net iets er boven? Jij was 183 toch? Ik 175..dus das dan inderdaad net dat verschil met boven en onder de knie. En onze buiken zijn volgens mij in verhouding met de rest wel even groot (als je onze lengtes gelijk zou stellen zeg maar)
Lotte!
Noah!
pi_68933133
quote:
Op maandag 11 mei 2009 23:42 schreef tessie het volgende:

[..]

Oh die wou ik eerst ook bestellen, maar die bleek toch (net zoals heel veel andere modellen op de site) niet op voorraad te zijn...
Misschien handig om vantevoren even te informeren of ze hem wel hebben in de juiste maat....
Ow, goed dat je het zegt! Lekker dat dat er ook echt bij staat ahum
pi_68941131
Ik heb nog 2 korte broeken van Noppies gescoord Laat het warme weer nu maar beginnen

Kwam ook nog een interessante site tegen:
http://www.flavourites.nl/rubriek/26/zwanger

Ook heel veel leuke dingen voor de baby(kamer)
#geen
pi_68942140
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:06 schreef Linda2205 het volgende:
@ Mefke: Bij de MissEtam hebben ze een heel erg leuk positiejurkje! To net over de knie, korte mouwen, zwart met stipjes. Ik was er iig helemaal weg van en heb 'm meegenomen. Zit ook echt heel lekker. Voor 29,95¤ en een legging is daaronder echt niet nodig!
Oh dat klinkt wel heel leuk... Foto?
pi_69083445
"U heeft bij neckermann.com onderstaand artikel besteld. Het artikel is uitverkocht, daarom konden wij niet anders dan uw bestelling annuleren."

Geen tankini voor mij
#geen
pi_69083528
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:20 schreef DuchessX het volgende:
"U heeft bij neckermann.com onderstaand artikel besteld. Het artikel is uitverkocht, daarom konden wij niet anders dan uw bestelling annuleren."

Geen tankini voor mij
Komen ze ook 2 maanden later mee
pi_69083739
Ja ik kreeg dat mailtje vanmorgen ook Duchess! Moest er eigenlijk wel om lachen.... ik zou hem nu ook niet eens meer willen, dus voor mij maakt het neit uit. Maar wel balen voor jou
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:57:40 #281
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69323690
Ik schop hem weer even omhoog met een tip voor andere geinteresseerden
Ik had bij H&M dit jurkje in het blauw besteld uit de gewone collectie:

Als uitprobeersel om te zien of ie ook met buik kon, en ik ben er helemaal blij mee
Hier wat eigen foto's, met buik:

Ik heb hem 1 maat groter besteld dan ik normaal heb, en ik doe er zelf een hemdje onder denk ik omdat ik niet zo van de diepe decollete's ben. Hij is van een fijn dun zomers katoen-stofje, het stukje onder de borst is elastiek en stretcht mee dus. Hij schijnt wel een beetje door. Kost 19,90

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69323880
Ik heb over 3 weken een trouwerij en heb geen idee hoe dik mijn buik dan is en wat ik in vredes naam aan moet trekken. Is trouwerij van 1 van mijn 3 vriendinnen. Dilema dilema dilema.
pi_69324423
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb over 3 weken een trouwerij en heb geen idee hoe dik mijn buik dan is en wat ik in vredes naam aan moet trekken. Is trouwerij van 1 van mijn 3 vriendinnen. Dilema dilema dilema.
Er zijn op het moment veel tuniekjes in de winkel, is dat wat misschien?
Dat hoeft dus niet perse zwangerschapskleding te zijn.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:59:14 #284
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69332371
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik zou voor een tuniekje gaan ja, wat Karin zegt.

Bij Vero Moda en Vila hebben ze hele leuke, zomerse maar ook wat meer eh 'gekledere' zeg maar. Wat netter.
Ik kan mijn tuniekje van Vero Moda nu nog steeds aan (wel 1 maat groter gekocht ivm zeh boobs...) dus als je met een beetje beleid iets koopt en ook een klein beetje rekening houdt met cupmaat enzo dan lijkt het me geen probleem.

Maar het hangt er ook vanaf wat je zelf wilt. Als je geen problemen hebt met dat anderen het dan al kunnen zien (en dus ook weten hoe en wat) dan zou je ook gewoon een simpel zwart hemdje met een mooie bolero ofzoiets kunnen doen toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:06:57 #285
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69332627
óh hij is leuk ghuup! kan heeel goed met buik! beter met dan zonder lijkt me zelfs
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:12:16 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69332801
@faja
De hema hangt stikvol met jurkjes in rek-stoffen. Leuk op een legging of een gewone zwarte broek.

Ik heb zelf trouwens vanmiddag daar, ook uit de gewone collectie een turqoise stoken-jurk gekocht. Met spagetti-bandjes, lekker voor als het echt warm is.

Leuk jurkje Huup!
Helaas heb ik altijd ruzie met de pasvorm van H&M.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:15:59 #287
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69332942
Thnks Pinq!
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
@faja
De hema hangt stikvol met jurkjes in rek-stoffen. Leuk op een legging of een gewone zwarte broek.

Ik heb zelf trouwens vanmiddag daar, ook uit de gewone collectie een turqoise stoken-jurk gekocht. Met spagetti-bandjes, lekker voor als het echt warm is.

Leuk jurkje Huup!
Helaas heb ik altijd ruzie met de pasvorm van H&M.
Oh volgens mij heb ik daar laatst nog naar zitten kijken, die stroken-jurk van de Hema. Was het deze? Ik vind het altijd een beetje vervelend dat je niet kunt passen in de winkels daar. Strecht het nog wat?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:21:11 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69333111
Volgens mij wel, behalve dan dat er in de winkel ook een soort van fuchsia/paarsig bij hing.

Het is gewoon dunne tricot dus dat rekt zeker.
Ik had toevallig een vrij strak shirtje aan dus ik heb hem er even overheen aan gedaan. Zolang hij bovenaan goed zat was het uitgangspunt en voor de rest was hij ook wijd genoeg.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:23:28 #289
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69333179
Ah okay leuk
dan ga ik binnenkort misschien ook maar es kijken. Op jacht naar fladderjurkjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:36:00 #290
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69333553
Ik heb vanmiddag van de hema-mama-collectie een joggingbroek gekocht en hij zit echt heeeeerlijk.

Nu ben ik nog op zoek naar een zomerse lange broek voor niet te veel geld. Iemand een suggestie?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:45:18 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69333856
Ze hadden bij Miss Etam heel veel driekwart spul hangen zag ik vorige week.
En ik heb daar zelf ook 2 linnen broeken van, 1 zwarte en 1 inmiddels turqoide geverfde witte.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:46:17 #292
190853 RockabeIIa
pi_69333878
leuk jurkje huups!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:52:52 #293
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69334071
Ah driekwart staat me helaas niet omdat ik niet zo groot ben. Dat geeft een beetje het effect van een hoogwaterbroek Maar ik ga dus maar eens bij miss etam kijken wat ze nog meer hebben!

Leuk jurkje huup! Ik heb datzelfde jurkje maar dan van een soort t-shirtstofje in zwart zonder zakje erop. Zit heerlijk.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:59:53 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69334294
Ah ja, da's lastig dan idd. Mss hebben ze ook wel kniebroeken dan.
Ik vind niet alles daar leuk hoor, maar zo voor broeken kom ik er nog wel aardig weg.
pi_69336266
Heeft iemand nog goede tips voor het noorden van het land (Friesland het liefst)?

Ben in Leeuwarden geweest, maar 3 jaar geleden was de keuze veel en veel uitgebreider? Ik kon alleen bij miss etam wat leuke dingen vinden... de v&d waar ik altijd kon slagen heeft bijvoorbeeld de hele zwangerschapsafdeling opgeheven? Dit is echt balen, ik heb nu maar 1 winkel waar ik nog wat kan slagen...
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_69336381
Huup leuke jurk, staat jou leuker dan het H&M-fotomodel

Zitten de joggingbroeken van H&M ook lekker, weet iemand dat? En die van de Hema, wat kosten die?

Faja, ben je er al uit wat je gaat dragen op de trouwerij?
#geen
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:21:43 #297
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69336697
Die van de hema zijn 20 euro en ik ben er erg blij mee Ze hadden ook nog jurkjes, shirts, buikbanden, leggings en hemdjes
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:28:54 #298
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69336896
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:10 schreef DuchessX het volgende:
Huup leuke jurk, staat jou leuker dan het H&M-fotomodel

Zitten de joggingbroeken van H&M ook lekker, weet iemand dat? En die van de Hema, wat kosten die?

Faja, ben je er al uit wat je gaat dragen op de trouwerij?
Ahw zo lief!

Ik vind de spullen van die Hema-lijn erg fijn, niet duur en van fijne zachte kwaliteit.
Zelf draag ik nu gewoon een zwangerschapslegging in plaats van jogging-broek. Omdat ik het altijd warm heb (had k al voor ik zwanger werd). Ik vind dat lekkerder, luchtiger zeg maar. Gewoon die zwarte van de Hema.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69336983
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ahw zo lief!

Ik vind de spullen van die Hema-lijn erg fijn, niet duur en van fijne zachte kwaliteit.
Zelf draag ik nu gewoon een zwangerschapslegging in plaats van jogging-broek. Omdat ik het altijd warm heb (had k al voor ik zwanger werd). Ik vind dat lekkerder, luchtiger zeg maar. Gewoon die zwarte van de Hema.
mmm klinkt goed
Heeft iedere hema positiekleding dan? Heb het hier nog niet ontdekt (maar ook niet heel erg gezocht)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:33:37 #300
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69337023
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

mmm klinkt goed
Heeft iedere hema positiekleding dan? Heb het hier nog niet ontdekt (maar ook niet heel erg gezocht)
het assortiment (of een deel) staat ook online, linkje staat in de OP geloof ik.
Ik dacht dat het alleen bij de grotere Hema's was, of in elk geval in de Hema's in het centrum van de grote steden. Maten vallen normaal vind ik. (geen rare H&M praktijken hier )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')