ik heb een heupzwangerschapsbroek die ik hoogzwanger totaal niet lekker vind zitten maar na de bevalling zittie weer lekekrquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:03 schreef Stiemie het volgende:Ik heb maar 3 broeken, 2 vestjes, 3 t-shirts en 2 zwangerschapshemdjes. de rest vul ik aan met mijn gewone kleding.
O ja vergeet niet dat het na de bevalling ook wel weer een tijdje kan duren voordat je je gewone kleding weer aankunt he
Ik heb er gewoon helemaal niks over gehoord. Had begin april nog wel gebeld om te informeren, en toen verzekerde de telefoniste me dat ik hem eind april in elk geval wel zou hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
die tankini heb ik ook al een aantal keer besteld en elke keer kreeg ik weer een mail dat ie nit meer voorradig was.
Ik heb ook begin april gebeld en toen wisten ze niet hoe lang het zou durenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:11 schreef tessie het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon helemaal niks over gehoord. Had begin april nog wel gebeld om te informeren, en toen verzekerde de telefoniste me dat ik hem eind april in elk geval wel zou hebben
oh ik doe er een hemdje onder, tenminste, dat was het planquote:Op maandag 11 mei 2009 19:46 schreef sproet-je het volgende:
Die is mooi huup! Ik zoek ook nog zoiets voor onze aanstaande vakantie maar bij dit jurkje vallen mijn borsten er geloof ik uit.
haha, ja dat vind ik van heel veel positiekleding trouwens, dat er enorme decolleté's in zitten. Ik heb ook bijna altijd een hemdje ergens onder, omdat het anders een beetje te is naar mijn zin.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik doe er een hemdje onder, tenminste, dat was het plan![]()
ik heb hem een maatje groter besteld dan wat ik normaal heb, onder de borst zit een soort trekkoordje ofzo wat je vaster en losser kunt doen. Ik hou niet zo heel erg van zo'n heel opvallend decolletedan zit k de hele dag van bovenaf naar mn eigen tetten te staren omdat k et niet gewend ben
ja he? van die shirtjes met een overslag bij de borsten zeg maar die dan heel diep is ofzo. Ik draag dat normaal ook niet en dat ik nu 1 of 2 cupmaten meer heb is voor mij persoonlijk niet echt een reden om het ineens wel te dragenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, ja dat vind ik van heel veel positiekleding trouwens, dat er enorme decolleté's in zitten. Ik heb ook bijna altijd een hemdje ergens onder, omdat het anders een beetje te is naar mijn zin.
Ja inderdaad! Naar mijn idee had dat ook allemaal best online gekund, echt wel leuke dingen zie ik soms in de winkels. (en binnenkort eens even iets echt kopen, nu mag hetquote:Op maandag 11 mei 2009 20:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Poppejans oh dan moet ik maar weer es de winkel in! Het valt mij op dat wat er in de winkel hangt (in elk geval die hier) heel anders is dan wat er op de website staatveel meer hemdjes, niet alleen effen zeg maar maar ook met een bewerkt randje of met streepjes of weet ik het. En meer shirtjes enzo. Gek en ergens ook wel jammer. Het aanbod wat ze online hebben staan vind ik niet heel denderend. Wel okay verder, maar niets schokkends. In de winkel meer keus
Oh die wou ik eerst ook bestellen, maar die bleek toch (net zoals heel veel andere modellen op de site) niet op voorraad te zijn...quote:Op maandag 11 mei 2009 20:14 schreef Poppejans het volgende:
Ik koop deze als mn vakantiegeld binnen is
[ afbeelding ]
Ow, goed dat je het zegt! Lekker dat dat er ook echt bij staat ahumquote:Op maandag 11 mei 2009 23:42 schreef tessie het volgende:
[..]
Oh die wou ik eerst ook bestellen, maar die bleek toch (net zoals heel veel andere modellen op de site) niet op voorraad te zijn...
Misschien handig om vantevoren even te informeren of ze hem wel hebben in de juiste maat....
Oh dat klinkt wel heel leuk... Foto?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:06 schreef Linda2205 het volgende:
@ Mefke: Bij de MissEtam hebben ze een heel erg leuk positiejurkje! To net over de knie, korte mouwen, zwart met stipjes. Ik was er iig helemaal weg van en heb 'm meegenomen. Zit ook echt heel lekker. Voor 29,95¤ en een legging is daaronder echt niet nodig!
Komen ze ook 2 maanden later meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:20 schreef DuchessX het volgende:
"U heeft bij neckermann.com onderstaand artikel besteld. Het artikel is uitverkocht, daarom konden wij niet anders dan uw bestelling annuleren."
Geen tankini voor mij
Er zijn op het moment veel tuniekjes in de winkel, is dat wat misschien?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb over 3 weken een trouwerij en heb geen idee hoe dik mijn buik dan is en wat ik in vredes naam aan moet trekken. Is trouwerij van 1 van mijn 3 vriendinnen. Dilema dilema dilema.
Ik zou voor een tuniekje gaan ja, wat Karin zegt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb over 3 weken een trouwerij en heb geen idee hoe dik mijn buik dan is en wat ik in vredes naam aan moet trekken. Is trouwerij van 1 van mijn 3 vriendinnen. Dilema dilema dilema.
Oh volgens mij heb ik daar laatst nog naar zitten kijken, die stroken-jurk van de Hema. Was het deze? Ik vind het altijd een beetje vervelend dat je niet kunt passen in de winkels daar. Strecht het nog wat?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
@faja
De hema hangt stikvol met jurkjes in rek-stoffen. Leuk op een legging of een gewone zwarte broek.
Ik heb zelf trouwens vanmiddag daar, ook uit de gewone collectie een turqoise stoken-jurk gekocht. Met spagetti-bandjes, lekker voor als het echt warm is.
Leuk jurkje Huup!
Helaas heb ik altijd ruzie met de pasvorm van H&M.
Ahw zo lief!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:10 schreef DuchessX het volgende:
Huup leuke jurk, staat jou leuker dan het H&M-fotomodel
Zitten de joggingbroeken van H&M ook lekker, weet iemand dat? En die van de Hema, wat kosten die?
Faja, ben je er al uit wat je gaat dragen op de trouwerij?
mmm klinkt goedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ahw zo lief!![]()
![]()
Ik vind de spullen van die Hema-lijn erg fijn, niet duur en van fijne zachte kwaliteit.
Zelf draag ik nu gewoon een zwangerschapslegging in plaats van jogging-broek. Omdat ik het altijd warm heb (had k al voor ik zwanger werd). Ik vind dat lekkerder, luchtiger zeg maar. Gewoon die zwarte van de Hema.
het assortiment (of een deel) staat ook online, linkje staat in de OP geloof ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
mmm klinkt goed
Heeft iedere hema positiekleding dan? Heb het hier nog niet ontdekt (maar ook niet heel erg gezocht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |