Graag gedaan! Kom je hem hier showen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:02 schreef innepin het volgende:
Ik heb net die knalroze jas besteld bij de H&MHij was er eindelijk weer in grotere maten dan 34
![]()
Bedankt voor de tip pze!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Graag gedaan! Kom je hem hier showen?
Ohja, jij zit inquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:00 schreef Linda2205 het volgende:
ja, das hier in Duitsland ook...weet eigenlijk niet of de collecties hetzelfde zijn.
Kan je niet op de website kijken hoelang het nog duurt voor dat je bestelling er is Innepin?
Ehm, was een beetje incrowd ben ik bangquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:40 schreef mefke79 het volgende:
eeehm wat zijn ampelmann rompertjes?
Dat vind ik dus ook het nadeel van de h&m, ik wil het ook snel binnen hebben...maar goed, ik heb voorlopig even genoeg gekocht, alleen nog een al bestelde bh ophalen en een bovenstukje scoren.
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:02 schreef huuphuup het volgende:
dat zal toch wel? Ik sta ook steeds aan die band te sjorren hoorever so charming
Inderdaad als ik zit en dan weer ga staan.
Heb ik ook gedaan, niet eens een maat groter. Ik loop regelmatig bij C&A binnen, het stikt daar van de tuniekjes en die zijn echt heul wijd! Had er laatst 2 voor 9,95 per stuk en die kan ik gewoon zonder buik ook aanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:18 schreef Linda2205 het volgende:
ja, dat is ook wel zo natuurlijk...ik heb in een kledingwinkel gewerkt en daar kon ik met 50% korting kopen...dat heeft me echt verpest, sinds die tijd vind ik alles duur
Wat ik me afvroeg, zijn er hier mama's die tijdens de zwangerschap gewoon een maatje groter kochten? Bij de H&M hebben ze altijd van die wijde tuniekjes, als ik die nou aan maatje groter koop, dan gaat dat toch ook prima, of zie ik dat verkeerd?
Ik zie ze net staan die tassen, ze zijn leuk!!!!quote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:
oh leuke tip Duchess!
ik ga sowieso voor die luiertassen denk ik
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:40 schreef miss_sly het volgende:
Dat is leuk spul
Maar wat duur en dan zeker ook hoge verzendkosten?
Maar de pond staat nu toch hardstikke laag? Als ik 'm omreken in de GWK koerskonverter is 30 pond 30,78 euroquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:46 schreef huuphuup het volgende:
Verzendkosten van Asos vallen wel mee, ik geloof dat ze 5 pond per bestelling rekenen ofzo. (naar NL dus he.) Staat bij de terms&conditions. Ik vind het heel leukmaar het ligt jammerlijk net buiten mn budget
net als veel van die mooie jurkjes enzo van oa Noppies waar k regelmatig bij blijf kwijlen
de kinderafdeling van Asos is ook leuk![]()
is ook wel zo en de prijzen zijn ook best redelijk hoor! Maar op dit moment valt alles geloof ik een beetje buiten mn budgetquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Maar de pond staat nu toch hardstikke laag? Als ik 'm omreken in de GWK koerskonverter is 30 pond 30,78 euroDa's best te doen toch? Dank voor de tip, ze hebben daar inderdaad geweldige dingen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:09 schreef DuchessX het volgende:
Idd ook leuk Huup!![]()
http://www.topshop.com/
Ghehehehe:
[ afbeelding ]![]()
Baby-uggs
ik heb redelijk wat gekocht nu jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb trouwens tot nu toe vrij rustig ingekocht qua positiekleding, maar soms zou ik best nog wat bij willen kopen. Hebben jullie nou veel gekocht? en dan bedoel ik niet zozeer qua geld, maar qua aantallen.
Ah, juistja, daar kan inderdaad geen schappelijk prijsje tegenopquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
is ook wel zo en de prijzen zijn ook best redelijk hoor! Maar op dit moment valt alles geloof ik een beetje buiten mn budgetiets met een lief die vergeten was de gemeentebelasting in termijnen aan te vragen, of ik even 400,- had
Topshop heeft ook leuke zwangerschapskleding trouwens
die tankini heb ik ook al een aantal keer besteld en elke keer kreeg ik weer een mail dat ie nit meer voorradig was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:49 schreef tessie het volgende:
Ik heb 6 broeken en 1 jurkje en 4 truitjes met lange mouwen en 3 truitjes met korte mouwen. En ik heb ook nog 1 jurkje gekocht wat geen positiemode is maar wel meerekt over mn buikOh en ik heb ook nog 2 meegroei/voedingsbh´s gekocht, en een paar van die vreselijke lelijke grote zwangerschapsonderbroeken
Oh ja, en een tankini (en ik had óók die neckerman tankini besteld, maar die is hier idd ook nooit gekomen, ben blij dat ik die andere ook besteld had!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |