abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68082648
Ik heb net m'n H&M bestelling binnen!

Deze twee uit de MAMA-collectie en nog wat wijde dingetjes uit de normale opruiming. Maar vooral dat truitje zit erg lekker! Zacht stofje en ook erg lekker materiaal!
Lotte!
Noah!
pi_68085084
Linda, die bovenste, dat ziet er gaaf uit!
Hier stond de Wehkamp aan de deur met de monsterbestelling badmode. De bovenstukjes waren niets, die zaten voor geen meter. Dus daarvoor ga ik van de week maar even naar de Hunkemoller, daar hebben ze grote maten.
Ik had twee badpakken en uiteindelijk is het die van Speedo geworden omdat hij lekkerder zat en ik het idee had dat daarin meer buik kan. En het positiebroekje van Tweka blijft ook, ik vind er vast nog wel een bovenstukje bij. En anders ga ik klooien met tussenstukjes in mijn eigen bovenstukjes, tis maar voor in de tuin.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68085222
Hij zit ook heel lekker Mefke! Knielang en van zo'n dun wapperstofje, voor 29,90!

Je badpak ziet er ook goed uit! Jammer dat je dat daarna niet meer dragen kan...

Ik ga vriendlief trouwens maar eens vragen voor een buikfoto van me..kunnen we onze 17-09-baby's even vergelijken
Lotte!
Noah!
pi_68085661
Leuk Linda!

Mefke, net badpak er zal inderdaad vast een oplossing voor de bikinitopjes zijn te vinden.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68085700
Oh echt leuk Linda!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_68110306
Wat leuk linda vooral het jurkje
pi_68112221
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:02 schreef innepin het volgende:
Ik heb net die knalroze jas besteld bij de H&M Hij was er eindelijk weer in grotere maten dan 34
Bedankt voor de tip pze!
Graag gedaan! Kom je hem hier showen?
pi_68116748
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Graag gedaan! Kom je hem hier showen?
Ja hoor, als ie binnenkomt én past weet iemand hoe lang dat normaal gesproken duurt, bestellingen bij de H&M? Niet bepaald de wehkamp ofzo, volgende dag in huis

Oh Linda, leuk! Vooral dat shirtje ziet er heerlijk uit. Ik ben benieuwd of de H&M Mama collectie nog wat zomers wordt, het is allemaal zo grijs, bruin en grauw...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68117429
ja, das hier in Duitsland ook...weet eigenlijk niet of de collecties hetzelfde zijn.

Kan je niet op de website kijken hoelang het nog duurt voor dat je bestelling er is Innepin?
Lotte!
Noah!
pi_68117643
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:00 schreef Linda2205 het volgende:
ja, das hier in Duitsland ook...weet eigenlijk niet of de collecties hetzelfde zijn.

Kan je niet op de website kijken hoelang het nog duurt voor dat je bestelling er is Innepin?
Ohja, jij zit in Berlijn hè? Ik mis Berlijn Kan ik bij jou een bestelling plaatsen voor een stapel Ampelmann-rompertjes?

Er staat "eind april" op de website, dat vind ik te vaahaaaag
pi_68117924
Ow, dat is hier niet zo. Hier staat een weeknummer vermeld.

En als je zegt welke je precies wilt, en een adres geeft, dan ga ik graag een paar Ampelmann-rompertjes voor je halen hoor, geen probleem. Ook kleine t-shirtjes?
Lotte!
Noah!
pi_68118419
Oeh oeh oeh! Zie PM
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:40:08 #213
100412 mefke79
komt goed!
pi_68121012
eeehm wat zijn ampelmann rompertjes?
Dat vind ik dus ook het nadeel van de h&m, ik wil het ook snel binnen hebben...maar goed, ik heb voorlopig even genoeg gekocht, alleen nog een al bestelde bh ophalen en een bovenstukje scoren.
pi_68122539
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:40 schreef mefke79 het volgende:
eeehm wat zijn ampelmann rompertjes?
Dat vind ik dus ook het nadeel van de h&m, ik wil het ook snel binnen hebben...maar goed, ik heb voorlopig even genoeg gekocht, alleen nog een al bestelde bh ophalen en een bovenstukje scoren.
Ehm, was een beetje incrowd ben ik bang Ken je dat usericoontje van rewimo? Die twee grappig uitziende stoplicht-poppetjes met hoedjes op? Dat zijn de Oost-duitse icoontjes op de voetgangersstoplichten, oftewel Ampelmannetjes En als je in Berlijn woont (zoals Linda) of gewoond hebt (zoals ik) dan raak je daar aan gehecht, want ze zijn erg tof. En dat vinden meer mensen, dus nu kan je werkelijk waar alles kopen met een stoplichtmannetje er op
Maar nou gaat het een beetje off topic, je m'excuse!

Ik heb net bij de H&M geprobeerd mijn bestelling te tracken maar TNT zegt dat ie niet bestaat Ik ben benieuwd of het goed zal gaan...
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:13:04 #215
100412 mefke79
komt goed!
pi_68125327
aha...dan weet ik wel wat ze zijn, maar wist ik gewoon niet dat ze zo heten.
oja, track en trace werkt meestal pas als tnt de pakjes daadwerkelijk heeft. Kan effe duren weet ik.
pi_68126716
Als het verstuurd is, kan je pas 1 dag later Track & trace gebruiken, heel onhandig...
pi_68127002
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:02 schreef huuphuup het volgende:
dat zal toch wel? Ik sta ook steeds aan die band te sjorren hoor ever so charming Inderdaad als ik zit en dan weer ga staan.
Herkenbaar!
#geen
pi_68127253
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 21:18 schreef Linda2205 het volgende:
ja, dat is ook wel zo natuurlijk...ik heb in een kledingwinkel gewerkt en daar kon ik met 50% korting kopen...dat heeft me echt verpest, sinds die tijd vind ik alles duur

Wat ik me afvroeg, zijn er hier mama's die tijdens de zwangerschap gewoon een maatje groter kochten? Bij de H&M hebben ze altijd van die wijde tuniekjes, als ik die nou aan maatje groter koop, dan gaat dat toch ook prima, of zie ik dat verkeerd?
Heb ik ook gedaan, niet eens een maat groter. Ik loop regelmatig bij C&A binnen, het stikt daar van de tuniekjes en die zijn echt heul wijd! Had er laatst 2 voor 9,95 per stuk en die kan ik gewoon zonder buik ook aan Ik heb ook wel zwangerschapskleding hoor, maar die heb ik van www.positie-outlet.nl, heel erg goedkoop shoppen daar. Ze hebben dingen van Esprit, Noppies etc. Mijn broeken heb ik van Miss Etam, net als een aantal t-shirts.
#geen
pi_68133098
Leuke site, DuchessX!
  zaterdag 18 april 2009 @ 21:46:54 #220
100412 mefke79
komt goed!
pi_68151585
hmm ik ben even bij de hunkemoller geweest, maar de bikinis gaan daar maar tot 85 en ik moet echt minstens 90 hebben. En online kan ik ook niet echt wat vinden. Dus ik zoek nog even verder, maar ik denk dat of mijn eigen topjes aan ga doen of, als het in de achtertuin is, gewoon een bh. Om te zwemmen heb ik toch een badpak.
En inderdaad, mooie site, ik ga ook effe neuzen!
pi_68184856
Even een tip:
Bij het Kruidvat hebben ze vanaf morgen van die bolero's in de aanbieding, in de kleuren wit, zwart en roze voor maar 6,99 per stuk
Ik ga in ieder geval even kijken of het iets is, ze accentueren De Buik zo mooi

#geen
  zondag 19 april 2009 @ 21:52:16 #222
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68184968
oh leuke tip Duchess!
ik ga sowieso voor die luiertassen denk ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68185164
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:
oh leuke tip Duchess!
ik ga sowieso voor die luiertassen denk ik
Ik zie ze net staan die tassen, ze zijn leuk!!!!
#geen
pi_68329459
Gisteren flink wezen shoppen met mijn moeder in Arnhem. Moest echt al nieuwe kleren omdat ik normaal 34 draag en kleine borsten heb, voor mijn doen heb ik nu meloenen nou ja.. ok dan, grapefruits!
Ik ben fan van Mama Licious!! Stoer, lief en betaalbaar! Ik kan alleen geen plaatjes vinden op internet
En ik ben fan van knoopsgatenelastiek!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:18:03 #225
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68556231
Beetje crosspost maar ik dacht misschien is hier interesse voor:

In de aanbieding een splinternieuw spijkerrokje van vrij dunne stof van de Prenatal (maat XL)
De rok zit me iets te strak en ben vergeten te ruilen binnen de termijn.

I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:36:35 #226
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68567023
http://www.asos.com/Women/Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=5813

Uit het ASOS-topic. Verkopen dus ook positiekleding
#geen
  Moderator vrijdag 1 mei 2009 @ 19:40:37 #227
5428 crew  miss_sly
pi_68567170
Dat is leuk spul
Maar wat duur en dan zeker ook hoge verzendkosten?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:46:53 #228
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68567379
Verzendkosten van Asos vallen wel mee, ik geloof dat ze 5 pond per bestelling rekenen ofzo. (naar NL dus he.) Staat bij de terms&conditions. Ik vind het heel leuk maar het ligt jammerlijk net buiten mn budget net als veel van die mooie jurkjes enzo van oa Noppies waar k regelmatig bij blijf kwijlen

de kinderafdeling van Asos is ook leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:53:23 #229
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68567585
Meer info over Asos

De pond staat volgens mij lager als de euro, dus dat is gunstig en in het betreffende topic zegt men dat de verzendkosten in verhouding met andere buitenlandse sites laag zijn. Heb het nog niet gecheckt hoor.

Oh ja, nog even mijn nieuwe spijkerrokje showen (van H&M):

Met Bailey

zie nou dat het rokje een beetje scheef zit haha

Oh ja buikband heeft mijn mannetje gemaakt Speciaal tegen lastige (schoon)moeders Hoewel mijn moeder het vanmorgen niet in de gaten had het tóch probeerde om aan mijn buik te zitten
#geen
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:59:10 #230
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68567807
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:40 schreef miss_sly het volgende:
Dat is leuk spul
Maar wat duur en dan zeker ook hoge verzendkosten?
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:46 schreef huuphuup het volgende:
Verzendkosten van Asos vallen wel mee, ik geloof dat ze 5 pond per bestelling rekenen ofzo. (naar NL dus he.) Staat bij de terms&conditions. Ik vind het heel leuk maar het ligt jammerlijk net buiten mn budget net als veel van die mooie jurkjes enzo van oa Noppies waar k regelmatig bij blijf kwijlen

de kinderafdeling van Asos is ook leuk
Maar de pond staat nu toch hardstikke laag? Als ik 'm omreken in de GWK koerskonverter is 30 pond 30,78 euro Da's best te doen toch? Dank voor de tip, ze hebben daar inderdaad geweldige dingen
3!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:02:55 #231
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68567922
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:59 schreef Incantrix het volgende:

[..]

[..]

Maar de pond staat nu toch hardstikke laag? Als ik 'm omreken in de GWK koerskonverter is 30 pond 30,78 euro Da's best te doen toch? Dank voor de tip, ze hebben daar inderdaad geweldige dingen
is ook wel zo en de prijzen zijn ook best redelijk hoor! Maar op dit moment valt alles geloof ik een beetje buiten mn budget iets met een lief die vergeten was de gemeentebelasting in termijnen aan te vragen, of ik even 400,- had

Topshop heeft ook leuke zwangerschapskleding trouwens
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 1 mei 2009 @ 20:08:24 #232
5428 crew  miss_sly
pi_68568086
Je kunt op de site van Asos ook de prijzen in Euro's laten zien.

Topshop is ook webshop?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:09:03 #233
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68568109
Idd ook leuk Huup!

http://www.topshop.com/

Ghehehehe:

Baby-uggs
#geen
pi_68568268
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:09 schreef DuchessX het volgende:
Idd ook leuk Huup!

http://www.topshop.com/

Ghehehehe:

[ afbeelding ]
Baby-uggs

Echtscheidings schoenen
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:14:30 #235
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68568284
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:13 schreef Juup© het volgende:

[..]

Echtscheidings schoenentjes
#geen
pi_68568499
Oeh Topshop is leuk, Duchess... Ik klikte wat jurkjes enzo aan en zei tegen mezelf, als het meer is dan 100 euro dan doe ik het niet.
Dus ik google een currency converter en vul m'n totaalbedrag (incl bezorgkosten) in... 100.013 EUR
Te flauw
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:22:49 #237
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68568572
hahahaha

ik vind dat dat afgerond precies 100 is hoor Innepin gewoon doen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 1 mei 2009 @ 20:24:07 #238
5428 crew  miss_sly
pi_68568619
Die UGGS
ik hu zelf helemaal niet van UGGS, maar ik vind ze zo wel zo schattig...en schaap ook. Sterker nog, hij wil gaan kijken bij de schoenenwinkel hier verderop of ze deze hebben
  Moderator vrijdag 1 mei 2009 @ 20:25:08 #239
5428 crew  miss_sly
pi_68568661
Ik heb trouwens tot nu toe vrij rustig ingekocht qua positiekleding, maar soms zou ik best nog wat bij willen kopen. Hebben jullie nou veel gekocht? en dan bedoel ik niet zozeer qua geld, maar qua aantallen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 21:00:06 #240
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68569979
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb trouwens tot nu toe vrij rustig ingekocht qua positiekleding, maar soms zou ik best nog wat bij willen kopen. Hebben jullie nou veel gekocht? en dan bedoel ik niet zozeer qua geld, maar qua aantallen.
ik heb redelijk wat gekocht nu ja maar lang niet alles is nieuw, maar toch, als het over aantallen gaat, heb es gekeken.

- 4 hemdjes (3 zwarte, 1 witte)
- 2 spijkerbroeken
- 1 spijkerrokje
- 1 kuitbroek
- 1 korte broek
- legging
- jurkje
- 5 shirtjes
- 1 trui
- 2 vesten
- zwik buikbanden voor onder dingen.
- jas

zo, das wast...
moet ik er wel bij zeggen dat ik die trui, hemdjes en vesten ook zo aankan (dus die blijven gewoon in gebruik als de baby er is) en dat 2 van de shirtjes nog niet aankunnen wegens niet flatteus met mijn buik nu (t ding is gebouwd op n grote buik )

Best een aardige lijst zo en weet je? ik heb dus echt het gevoel dat k elke dag hetzelfde aanheb ik zou best wat bij willen kopen maar voor deze laatste 3 maandjes koop ik geen nieuwe dingen meer bij.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 1 mei 2009 @ 21:04:05 #241
5428 crew  miss_sly
pi_68570126
dat gevoel heb ik dus ook en ik vind 3 maanden + plus daarna nog best lang!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 21:08:18 #242
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68570324
ja aan de ene kant is het wel lang, maar aan de andere kant heb ik zoiets van nouja, het is nog maar drie maandjes en het is "maar" kleding. Als ik nu niets uitgeef kan ik straks meer gewone kleding kopen

maar serieus, de gedachte helpt wel dat ik dus twee shirtjes nog niet heb kunnen dragen, en de korte broeken ook nog niet (kuitbroek 1 keer aangehad). Oh en het rokje en jurkje heb ik van Cattie gekocht en die heb ik ook nog niet echt aangehad, alleen gepast. Dus ik heb nog wat wat ik strakjes als "nieuw" kan beschouwen ofzo.

Als ik nu iets nieuws zou kopen dan zou ik het denk ik uitzoeken op hoe lang ik het daarna nog kan dragen. Broeken koop ik niet meer bij maar een hemdje wellicht wel, die kan na de zwangerschap dan ook nog zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 1 mei 2009 @ 21:23:36 #243
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68571033
Ik ben echt heel trots op mijn eerste positiebroek, maar ik ben dan ook net 9 weken zwanger, haha! Ben wel naarstig op zoek naar een mooi, effen jurkje voor een bruiloft die ik heb op 18 juni, maar ik kan het nog niet zo vinden. Vaak zijn het toch hysterische patroontjes en daar heb ik niets aan (heb al een hysterisch patroontje op mijn been) of ik vind het model te oubollig. Die ASOS is dus wel een uitkomst, leuk!!
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

is ook wel zo en de prijzen zijn ook best redelijk hoor! Maar op dit moment valt alles geloof ik een beetje buiten mn budget iets met een lief die vergeten was de gemeentebelasting in termijnen aan te vragen, of ik even 400,- had

Topshop heeft ook leuke zwangerschapskleding trouwens
Ah, juistja, daar kan inderdaad geen schappelijk prijsje tegenop Maarja, als je echt het gevoel hebt dat je nu weinig kleding hebt zou ik proberen nog wel iets bij te kopen, ookal is het maar voor een maandje of 3. Na de bevalling heb je er misschien ook nog wel ff wat aan en drie maanden lang elke ochtend zuchtend voor de kast staan lijkt me ook niet relaxed
3!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:21:13 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68573731
Gel genoeg vind ik de meeste shirts die ik bij Sasha had nu heel stom.
En de broeken zijn sowieso te groot.
Dus mijn score tot nu toe:
2 shirts
1 grijze rok (moet nog roze geverfd gaan worden, dat grijs is echt saaaaaaaaaaaaaai)
1 spijkerbroek
1 zwarte broek
2 buikbanden (om mijn broeken omhoog te kunnen houden)

En toevallig van de week 2 linnen broeken, 1 zwarte en 1 witte die nu turqoise is en een zwart shirtje.
Oh, en 1 wit topje, wat zo lang is als een mini-jurkje
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:40:50 #245
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68574673
Oeh ik geloof dat ik best veel gekocht heb, al zitten er ook tuniekjes tussen die ik na de zwangerschap nog aan kan.

1 spijkerrokje
2 linnenbroeken
2 spijkerbroeken (waarvan 1 te groot gekocht, zie erin uit als een olifant )
8 tunieken, variërend in mouwlengte van lang tot net over de schouders
3 of 4 t-shirts
2 topjes (hemdjes)
4 buikbanden
4 omslagvestjes
2 longsleeves
En in bestelling 2 korte broeken (of kuitbroeken, is altijd de vraaghoe ze uitvallen), en nog 1 longsleeve.

En ik zou heel graag nog meer kopen maar ik weet dat dat eigenlijk niet nodig is, want ik heb ook nog kleding in de kast van vorig jaar die nog past (ook tuniekjes en hemdjes enzo). Maar ja ik shop gewoon heel graag...moet er wel bij zeggen dat niet alles een merk hoeft te zijn en dat ik ook besteld heb van bv positie-outlet.nl, tuniekjes van C&A, spijkerrok van H&M plus nog wat andere dingen van H&M enzo. De merkdingen koop ik dus niet rechtstreeks in de winkel maar op internet, scheelt best weer Ach en als die tuniekjes van C&A verwassen zijn gooi ik ze gewoon weg, want die dingen kosten geen drol Aldus mijn shopping point of view.

Hmmz natuurlijk kan het wel zo zijn dat ik nog nieuwe shoes moet kopen als ik zo hoor van de vochtpootjes enzo. Goed excuus
#geen
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:43:19 #246
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68574779
Ow ja en een tankini die nog steeds niet geleverd is Had ik in maart al besteld en ze weten niet wanneer ze weer voorradig zijn...
#geen
pi_68575045
Ik heb 6 broeken en 1 jurkje en 4 truitjes met lange mouwen en 3 truitjes met korte mouwen. En ik heb ook nog 1 jurkje gekocht wat geen positiemode is maar wel meerekt over mn buik Oh en ik heb ook nog 2 meegroei/voedingsbh´s gekocht, en een paar van die vreselijke lelijke grote zwangerschapsonderbroeken

Oh ja, en een tankini (en ik had óók die neckerman tankini besteld, maar die is hier idd ook nooit gekomen, ben blij dat ik die andere ook besteld had!)
pi_68575114
Ik heb 2 spijkerbroeken, 2 zwarte broeken (nog van Amber) en een kakibroek. Had van de zwangerschap van Amber nog 3/4 broeken. Verder 2 truien gekocht, 1 gekregen en verder mijn eigen shirts/truien aan.
Draag ook nog steeds mijn eigen strings.. Heb alleen van die tenten gekocht voor die heerlijke kraamverbanden.

Oh ja en heb nog een hele mooie broek maar die zit niet lekker..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68575137
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:49 schreef tessie het volgende:
Ik heb 6 broeken en 1 jurkje en 4 truitjes met lange mouwen en 3 truitjes met korte mouwen. En ik heb ook nog 1 jurkje gekocht wat geen positiemode is maar wel meerekt over mn buik Oh en ik heb ook nog 2 meegroei/voedingsbh´s gekocht, en een paar van die vreselijke lelijke grote zwangerschapsonderbroeken

Oh ja, en een tankini (en ik had óók die neckerman tankini besteld, maar die is hier idd ook nooit gekomen, ben blij dat ik die andere ook besteld had!)
die tankini heb ik ook al een aantal keer besteld en elke keer kreeg ik weer een mail dat ie nit meer voorradig was.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:59:23 #250
100412 mefke79
komt goed!
pi_68575455
Oo, dan vind ik mezelf ineens weer bescheiden! Ik heb 2 spijkerbroeken, 2 linnen broeken, twee knie/kuitbroeken, een spijkerrokje, een tricot rokje en een jurkje wat ook daarna kan. En vervolgens 3 shirts en 3 hempjes.
Maar ja, ik moet dan ook toegeven dat ik een vrij dure smaak heb, dus het is wel allemaal van noppies, mamalicious en esprit. Al vind ik het allemaal wel meevallen in prijs, maar dat komt dus doordat ik normaal ook niet weinig uitgeef. Oja en een badpak, maar ja, die had ik gewoon nodig om te zwemmen.
Ik heb vorige week mijn kast eens doorgeploeterd en alles wat ruim valt of lang is apart gelegd in een la. In die la kan ik nou gewoon graaien en met wat combi's kom je dan een heel eind. En ja, mijn eigen jasjes pas ik niet meer dicht, maar open dragen kan ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')