oh shit...quote:Op zondag 1 maart 2009 10:52 schreef mefke79 het volgende:
ehm meiden dat van goodmood mum is allemaal viscose met elastine http://www.goodmoodmom.nl/page_info.php/info_id/49. Het leken me heel leuke dingen, maar als alles werkelijk syntetisch is, dan lijkt het me ook heel warm voor de zomer. Dus ik denk dat ik er maar van af zie.
En Huup, dat lijstje is zoooo handig. Thanks!
klinkt goedquote:Op zondag 1 maart 2009 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Goed lijstje huup
Ik heb er net eindelijk online de tankini gevonden die ik graag wilde voor onze vakantie en nog een andere leuke. Even allebei besteld om te kijken welke het beste zit en dan kan ik lekker op vakantie
ductape... duidelijkquote:Op zondag 1 maart 2009 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Die heb ik van de week al gebruikt Rocka.Spijkerbroek, rokje en legging. Die strokenrok waar jij het over had volgens mij.
Overigens, deze band gaat wel onder het shirt voorlopig hoor.![]()
of zal ik bretels gaan dragen?![]()
hmmm ik hoop echt dat het nog goed komt dan!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:20 schreef texelonia het volgende:
Huup ik heb ook 2 shirts van een heel fijn soepel stofje. En toen die voor het eerst uit de was kwamen dacht ik ook dat ze verpest waren, leek wel 3 keer zo dik en heel stug idd. Maar eenmaal opgedroogd was het weer fijn en soepel! Heul apart, maar wie weet komt het bij jou dus ook nog goed.
Nee lady sting hebben wij ook niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Bar hebben ze geen lady sting bij jou in de buurt. Zag daar hele leuke jurkjes hangen en leggings. Heb een legging gekocht daar die ik makkelijk aan kan nu. En die jurkjes zagen er ook ruim genoeg uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |