abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66494049
Ja dat is ook wel weer zo
ik moet zeggen dat ik gewoon heel body-conscious ben. Ik ben echt een muts daarmee maar ik weet nu al van mezelf dat ik toch steeds met een handdoek voor mn buik zit ofzo. Niet als het echt-echt een babybuik is hè maar als het nog zo'n ertussen-in-buikje is. Dus mja... en van die hoge broekjes vind ik niet zo'n succes op mijn lijf geloof ik.

hahahaha Poppedein lekker tussen de nijlpaarden en de zeekoeien t lijkt het strand van katwijk wel dan!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66494179
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:30 schreef huuphuup het volgende:
Kahlen deze staat online

bedankt, ga er dit weekeinde eens rustig naar kijken. Ik had op het H&M forum ook kortingscodes gevonden (in openingspost), dus tip voor diegene die dat niet wist , scheelt je toch snel 5 tot 10 euro.

Zaterdag eerst maar babykamer kopen en de commode repareren (nieuwe geleiders erop zetten) en daarna als ik nog zin heb badpak uitzoeken.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:47:09 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_66494599
Kahlen, als je bij een goede lingeriezaak langsgaat hebben ze daar over het algemeen echt ook pakken hangen, dan kan je gewoon passen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66494984
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:47 schreef Troel het volgende:
Kahlen, als je bij een goede lingeriezaak langsgaat hebben ze daar over het algemeen echt ook pakken hangen, dan kan je gewoon passen
Probleem is dat ik nog maar net zwanger ben en dus geen buikje heb. Dus passen is wat lastig of ik moet een kussen meenemen voor op mijn buik

En als ik tot de zomer wacht is er vast niks meer (ik woon in een kleine stad). Maar er is hier inderdaad een goede lingeriezaak en ik heb nog een zwangerschapsbh nodig (eerst maar eens zoeken of dat dure kreng van de vorige keer nog ergens ligt).
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:01:00 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_66510924
Ine en goede zaak hebben ze daar foefjes voor

(En dan nog is het altijd maar afwachten, maar het voordeel van een badpak is dat het meerekt )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:03:37 #31
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66511002
Kahlen, als je het nergens meer vinden kunt dan is het te bestellen bij neckerman
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66512212
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:02 schreef Poppedein het volgende:
Alleen denk ik dat t voor een zomerbroek lekkerder is om een niet te hoge buikband te hebben..zo warm anders ben ik bang..

Ik ben in juni bevallen en mijn broeken die ik tijdens de zwangerschap droeg waren aan het einde (toen het zo vreselijk warm was) echt te warm. Vooral de broeken met hoge buikband waren toen niet fijn meer
Mja..ik vond het zonde om toen voor die paar weken nog nieuwe broeken te kopen, alleen omdat het zo warm was..
pi_66514653
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:51 schreef mrien het volgende:

[..]

Ik ben in juni bevallen en mijn broeken die ik tijdens de zwangerschap droeg waren aan het einde (toen het zo vreselijk warm was) echt te warm. Vooral de broeken met hoge buikband waren toen niet fijn meer
Mja..ik vond het zonde om toen voor die paar weken nog nieuwe broeken te kopen, alleen omdat het zo warm was..
ja goeie tip dit

ik zou daar zelf eigenlijk nooit echt bij stilgestaan hebben als ik nú een broek voor de zomer zou kopen. Thnks
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66533417
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Kahlen, als je het nergens meer vinden kunt dan is het te bestellen bij neckerman
Heb ik gedaan! En gelijk 2 normale badpakken erbij en even zien welke past. Zwangerschapsbadpak was trouwens niet duur, zat nog korting op ook
  zaterdag 28 februari 2009 @ 09:51:49 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_66546244
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja goeie tip dit

ik zou daar zelf eigenlijk nooit echt bij stilgestaan hebben als ik nú een broek voor de zomer zou kopen. Thnks
Dat is inderdaad wel iets om rekening mee te houden bij het plannen van een zwangerschap Zorgen dat je met dezelfde seizoenen zit zodat je je troep 2 keer kan gebruiken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66547142
Iemand al ergens leuke korte broeken gezien waar een buikje in past? Als ik zo doorga, pas ik over twee weken echt niet meer in mijn gewone korte broeken. Nou heb ik wel een leuk rokje, maar ja, om nou met 1 rokje richting de zon te vliegen. Bij Esprit en bij H&M zag ik nog geen echte korte broeken, iemand anders ergens anders al wel?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 28 februari 2009 @ 11:10:09 #37
190853 RockabeIIa
pi_66547212
mefke, korte broeken niet maar ik zag wel een heel leuk strokenrokje bij de Miss Etam hangen.
pi_66547244
Ik heb trouwens net even dit rokje besteld, ze hadden em nu weer in mijn maat. Ik gok er maar op dat ie er woensdag/donderdag is. Is de echo donderdag dan niet goed, kan ie zo terug.
pi_66547287
Dank je Rocka. Ik zag net bij Wehkamp ook al wel wat staan. Ook van Esprit trouwens, dus ik hoop maar dat de maten van de positiekleding een beetje overeen komen met de gewone, dan kan ik redelijk makkelijk bestellen. Normaal bestel ik namelijk best veel van Esprit en weet ik dus blind welke maten ik kan pakken.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 11:23:03 #40
190853 RockabeIIa
pi_66547415
Leuke spijkerrok. Lekker pittig!
Ik heb ook een paar spijkerrokjes en een bruine ribrok , die is lekker warm.
Ik heb hier nog een splinternieuwe liggen die me te strak is (een L van Prenatal). Hmmm, V&A misschien...
pi_66547433
Mefke, ik heb me in de winkel laten vertellen dat Esprit positiekleding veel groter valt als de normale lijn.
Qua broeken zit er bij mij in ieder geval 1 maat verschil in.
pi_66547445
die rok die ik nu besteld heb, lijkt als twee druppels water op mijn gewone spijkerrok. En die rok draag ik al jaren, winter en zomer, want hij zit zo lekker. Maar hopen dat dat bij deze ook zo is.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 11:28:54 #43
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66547520
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:02 schreef Poppedein het volgende:
Ik snap helemaal wat je bedoelt Huup Alleen denk ik dat t voor een zomerbroek lekkerder is om een niet te hoge buikband te hebben..zo warm anders ben ik bang..

Deze broek heb ik dus gekocht, maar dan lang en met wijduitlopende pijpen... die buikband zit heerlijk, volgens mij kanik m ook prima niet zwanger aan zonder dat t stom staat!

[ afbeelding ]
ik heb deze en draag hem nu inderdaad ook nog, heb alleen wel de buikband erafgehaald, die was uitgelubberd door mijn grote buik.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_66547948
Oe Rubey, dat zou jammer zijn, want dan is deze te groot. Ik zal em meteen passen als ik em binnenheb en dan laat ik het nog wel weten, kunnen jullie er rekening mee houden. Zou voor mij nog niet zo slecht zijn trouwens, als het groter valt, dan kan ik gerust een xl proberen ipv de altijd lastig verkrijgbare xxl.
pi_66548271
Hey leuke rok mefke! Ik wacht even af hoe die jou past haha.

Ik heb wat shirtjes van esprit (zwangerschap) maar ik vond ze eigenlijk gewoon normaal vallen, zoals ik van esprit kleding gewend was zeg maar. Maar misschien scheelt het wel met rokken en broeken...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66549517
hier er dus zojuist achtergekomen dat er echt nergens zwangerschapskleding meer te koop is hier in de stad.... lekker handig dus maar niet heus....

nu moet ik of uitwijden online dingen bestellen of elders heengaan behalve zeeuws-vlaanderen.....
stom
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66552519
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 13:04 schreef _Bar_ het volgende:
hier er dus zojuist achtergekomen dat er echt nergens zwangerschapskleding meer te koop is hier in de stad.... lekker handig dus maar niet heus....

nu moet ik of uitwijden online dingen bestellen of elders heengaan behalve zeeuws-vlaanderen.....
stom
Bar hebben ze geen lady sting bij jou in de buurt. Zag daar hele leuke jurkjes hangen en leggings. Heb een legging gekocht daar die ik makkelijk aan kan nu. En die jurkjes zagen er ook ruim genoeg uit.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_66552630
leuk Mefke!!
Ik ben geen rokkenmens... anders had ik ook wel een spijkerrok gekocht...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66555444
Vicky, ik ben ook helemaal geen rokkenmens, ik loop daar bijvoorbeeld ook niet elegant genoeg voor. Met uitzondering van mijn strech spijkerrokje dus. Dus hopelijk wordt dit een hit...
pi_66556664
Mijn nieuwe buikband
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')