bedankt, ga er dit weekeinde eens rustig naar kijken. Ik had op het H&M forum ook kortingscodes gevonden (in openingspost), dus tip voor diegene die dat niet wist , scheelt je toch snel 5 tot 10 euro.quote:
Probleem is dat ik nog maar net zwanger ben en dus geen buikje heb. Dus passen is wat lastig of ik moet een kussen meenemen voor op mijn buikquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:47 schreef Troel het volgende:
Kahlen, als je bij een goede lingeriezaak langsgaat hebben ze daar over het algemeen echt ook pakken hangen, dan kan je gewoon passen
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:02 schreef Poppedein het volgende:
Alleen denk ik dat t voor een zomerbroek lekkerder is om een niet te hoge buikband te hebben..zo warm anders ben ik bang..
ja goeie tip ditquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:51 schreef mrien het volgende:
[..]
![]()
Ik ben in juni bevallen en mijn broeken die ik tijdens de zwangerschap droeg waren aan het einde (toen het zo vreselijk warm was) echt te warm. Vooral de broeken met hoge buikband waren toen niet fijn meer![]()
Mja..ik vond het zonde om toen voor die paar weken nog nieuwe broeken te kopen, alleen omdat het zo warm was..
Heb ik gedaan! En gelijk 2 normale badpakken erbij en even zien welke past. Zwangerschapsbadpak was trouwens niet duur, zat nog korting op ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Kahlen, als je het nergens meer vinden kunt dan is het te bestellen bij neckerman
Dat is inderdaad wel iets om rekening mee te houden bij het plannen van een zwangerschapquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja goeie tip dit
ik zou daar zelf eigenlijk nooit echt bij stilgestaan hebben als ik nú een broek voor de zomer zou kopen. Thnks
ik heb deze en draag hem nu inderdaad ook nog, heb alleen wel de buikband erafgehaald, die was uitgelubberd door mijn grote buik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:02 schreef Poppedein het volgende:
Ik snap helemaal wat je bedoelt HuupAlleen denk ik dat t voor een zomerbroek lekkerder is om een niet te hoge buikband te hebben..zo warm anders ben ik bang..
Deze broek heb ik dus gekocht, maar dan lang en met wijduitlopende pijpen... die buikband zit heerlijk, volgens mij kanik m ook prima niet zwanger aan zonder dat t stom staat!
[ afbeelding ]
Bar hebben ze geen lady sting bij jou in de buurt. Zag daar hele leuke jurkjes hangen en leggings. Heb een legging gekocht daar die ik makkelijk aan kan nu. En die jurkjes zagen er ook ruim genoeg uit.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:04 schreef _Bar_ het volgende:
hier er dus zojuist achtergekomen dat er echt nergens zwangerschapskleding meer te koop is hier in de stad.... lekker handig dus maar niet heus....
nu moet ik of uitwijden online dingen bestellen of elders heengaan behalve zeeuws-vlaanderen.....
stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |