abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66491527
Dit zijn allemaal webshops waar ook online kleding besteld kan worden. Een boel hiervan hebben ook echte winkels of verkopen merken die in gewone winkels te passen en te kopen zijn.

- BelleBelly
- Growing Position
- Esprit
- H&M
- Neckermann
- Prenatal
- BellyFashion
- Future Maman
- Mom2b
- Wehkamp
- Goodmood mom
- Buikbanden
- Motherwear
- Proud2wear
- Baby und Kinderkleidung
- Belly B
- Days
- Supermom
- Piraten & Prinsessen
- Babywalz
- Prettymum
- Hema
- Lingerie voor Twee
----------------------------------------------------------

Ik gooide m dicht na Rocka's laatste plaatje van deze buikband:

en eindigde met
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:19 schreef Poppedein het volgende:
Gaaf Rocka! hahaha! heb je m al gekocht?

Ik heb gister echt een megasuperfijne zomer lange broek binnen gekregen en ben vanmiddag heel goed geslaagd voor een jurkje voor de bruiloft van 1 van mijn beste vriendinnen die 1 mei trouwt!

[ Bericht 30% gewijzigd door RockabeIIa op 30-03-2009 20:03:33 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_66491758
verkapte tvp

plaatje van het jurkje?
Ik wil ook lekker veel jurkjes voor de zomer
en ik ga op zoek naar zo'n 3kwartbroek van stof, beetje stoer model... eh wat leg k dat weer heerlijk duidelijk uit... ff plaatje zoeken.

zoiets maar dan misschien met wat minder zakken/touwtjes eraan.
Vorig jaar hadden ze van zo'n soort ook een zwangerschapsmodel bij H&M, ik heb mn gewone vorig jaar echt afgedragen zo'n fijne broek.

[ Bericht 33% gewijzigd door huuphuup op 26-02-2009 19:45:58 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66492243
Iemand goede tips voor een zwangerschapsbadpak? Waar te koop? Is marktplaats misschien verstandige keuze hiervoor?
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66492340
H&M

haha, nee, tips... hou rekening met je eventueel nog groeiende borsten Hunkemoller heeft wel wat, Livera soms, H&M heeft er 1. En misschien wat van die online sites of prenatal ofzo?

Persoonlijk koop ik badkleding liever niet via marktplaats wegens al gedragen enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66492408
Leuk zo´n broek Huup!

Ik heb trouwens die buikband met zo´n streepjescode besteld
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66492441
Leuk Huup! Ik hou ook echt van dat soort broeken! Heerlijk!

Ik ben ff op zoek naar een plaatje voor je... maar geloof dat ik daar toch een keer een foto van zal moeten maken... ben nu net klaar met een andere buikfoto maken, dus dat doe ik een andere keer!

Dit lijkt me ook wel een heerlijke korte broek, maar minder "stoer" 12,95 van Mamalicious

pi_66492549
Jaaa van zo'n stofje bedoel ik! Zoiets is mijn andere broek maar dan ietsje grover en met touwtjes aan de onderkant die ik altijd een beetje dichtknoopte, dan leek het net hip zeg maar

Fijn stofje vind k dat, droogt snel als je er wat overheen gooit (noodzaak bij mij ) en is lekker luchtig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66492694
Jurkje gevonden!

pi_66492775
Oooooh wat mooi!
Wauw
wat zul jij stralen zeg dan doe je wel n foto maken voor ons?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66492799
Ik snap helemaal wat je bedoelt Huup Alleen denk ik dat t voor een zomerbroek lekkerder is om een niet te hoge buikband te hebben..zo warm anders ben ik bang..

Deze broek heb ik dus gekocht, maar dan lang en met wijduitlopende pijpen... die buikband zit heerlijk, volgens mij kanik m ook prima niet zwanger aan zonder dat t stom staat!

pi_66492845
Ziet er leuk uit! Inderdaad lekker stofje ook.
Dat van die lage band is wel een goeie ja. Misschien wel een beetje warm. Nu is het nog wel lekker
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66492856
Oh wow, wat een mooie jurk!
Ik moet ook nog iets feestelijks voor een bruiloft van vrienden, dan ben ik 8 maanden... volgens mij staat mij dan echt niks meer haha!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66493095
Ik ben ook echt blij met die jurk! en t leuk was ook nog eens dattie in de opruiming was en nog maar 20 euro kostte! Hoezee!
pi_66493104
Hier nog eentje...ik heb twee bruiloften, eentje met bijna zes maanden en eentje met bijna zeven. En de eerste is waarschijnlijk heel sjiek. Ik heb nog niets gekocht, wacht effe de echo af en dan ga ik ook los. Kan tot nu toe nog twee eigen broeken prima aan. Shirtjes is ook nog geen probleem. Normaal woon ik in de zomer in mijn spijkerrokje, dus die staat bovenaan de lijst voor straks. Heb em al gezien, durf em alleen nog niet te bestellen. Die ene week kan ik nou ook nog wel wachten.
En over badpakken. Ik heb er geeneen gezien (online) die me iets leek. Ik ga nog wel even in mijn normale bikini op vakantie en daarna zie ik wel, dat is dan toch in de achtertuin.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66493161
Ja hij is echt mooi Poppedein
en voor die prijs wauw
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66493261
Heb jij dat badpak van de H&M al gekocht Huup, zo ja, vind je t wat? Ik ben namelijk ook nog erg in dubio.. we gaan nog een weekje naar de zon als ik 28 weken ban, maar zal sowieso iets nieuws moeten.. mn tietekes passen niet meer in mn normale bikini(s) ben ik bang... Dus misschien toch maar voor dat badpak gaan dan... ben alleen zo benieuwd hoe die echt zit en zag m niet op de zwangerenafdeling liggen
pi_66493371
Ja nee ik wil hem wel maar ik heb hem nog niet. Ik probeer iedere keer 's morgens vroeg een broek te scoren voor weinig in de online outlet van H&M en ik wil dat badpak daarbij doen, maar die broek is dan steeds uitverkocht als ik bij de 'kassa' kom

Ik heb hem ook nog niet in een winkel zien hangen nee...
oeh, anders gaan we n keer winkelen in t midden van t land ergens!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66493414
Poppedein, waarom dan geen grotere maat bikini? Of wil je niet je buik in de zon? Als wij gaan ben ik pas 14 weken, dus waarschijnlijk niet zoveel buik, dat scheelt natuurlijk. Oja, wehkamp had wel een speciaal bikinibroekje dat wat hoger is, maar dat vond ik nou niet speciaal mooi.
pi_66493478
Nee maakt me niet uit hoor Mefke, ik bedoel meer dat ik sowieso iets nieuws zal moeten kopen.. en ook aan beide na die tijd niet meer zo veel zal hebben, 2 grote cups met lullige tietjes op t strand is ook niet helemaal jevanhet voor daarna Wat dat betreft zit ik voor na misschien wel wat veiliger met een zwangerschapsbadpak

en huup! lijkt me gezellig!
pi_66493480
mijn bikini staat me niet charmant meer haha. Ik heb echt teveel buik gekregen daarvoor vind ik. Je weet wel zo'n buik waarvan mensen dan denken van hmmm, heeft ze nou zo'n pens of is ze zwanger? *grinnik*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66493611
haha, huuphuup...ik kan daar niet zo mee zitten. Ik vrees dat ik ook voor de zwangerschap al vetjes genoeg had om sommige mensen te laten denken dat ik zwanger was. Maar een badpak zit bij mij voor geen meter, die dingen zijn meestal te kort (ja ja, lang leve het lange bovenlijf) en met cup D (normaal, nu is het nog meer) is het sowieso geen aanraden zonder beugels. En ach, hier in de achtertuin moeten ze er maar mee leven en straks op het strand kent niemand me.
pi_66493682
als ik het goed begrijp kan je op h&m online een zwangerschapsbadpak kopen?

ik vind het zo zonde om er veel geld voor te betalen en het maar een paar keer aangedaan te hebben...
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_66493849
Kahlen, ja er staat er eentje, maar ik denk dat je die alleen past als je borsten niet erg groot zijn. Als je een wat grotere cupmaat hebt, lijkt het me dat het touwtje om je nek te dun is en niet zoveel steun geeft. Ik vind em wel heel mooi, maar niets voor mij.
pi_66493918
Kahlen deze staat online

hij kost 19,90 en staat bij de MAMA afdeling bij dameskleding

Wat Mefke zegt, als je een vrij grote cup hebt dan is het misschien wat minder comfortabel, ik denk dat ik hem voor mezelf nog net wel aankan. Ik ga es even speuren of ze hem al ergens hebben. Kijken of ik hem kan passen dan kan ik even zeggen hoe hij zat qua cup hier is het inmiddels ook D...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66493939
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:23 schreef mefke79 het volgende:
haha, huuphuup...ik kan daar niet zo mee zitten. Ik vrees dat ik ook voor de zwangerschap al vetjes genoeg had om sommige mensen te laten denken dat ik zwanger was. Maar een badpak zit bij mij voor geen meter, die dingen zijn meestal te kort (ja ja, lang leve het lange bovenlijf) en met cup D (normaal, nu is het nog meer) is het sowieso geen aanraden zonder beugels. En ach, hier in de achtertuin moeten ze er maar mee leven en straks op het strand kent niemand me.
hahahaha...sorry, ik schaam me dood, maar ik las dierentuin...

Ik ben ook echt de slankste niet, en al helemaal niet in bikini, maar ik verheug me eigenlijk wel op mn 28weken buikie in een bikini... ik geloof dat dat dan juist de enige keer in mn leven zal zijn dat ik me enigzins sexy zal voelen in bikini
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')