De verkoopsters bij Skins zijn heel aardig hoor, imo veel vriendelijker dan bij Douglas en altijd bereid om monsters voor je te maken ook al kom je niets kopen. Ik loop daar regelmatig naar binnen alleen om nieuwe ideeën te spuien voor wat ze kunnen verkopen of om iets speciaals te laten zien dat ik gekocht heb. Gewoon naar binnen lopen dus!
@LKS: als ik een kater heb kan ik maar drie dingen uit mijn collectie verdragen:
Christian Dior Eau Sauvage
Frederic Malle L'Eau d'Hiver
Serge Lutens Iris Silver MistIk denk dat je van de eerste wel de hele categorie Eaux de Cologne kunt maken. En van Iris Silver Mist kom ik bijna altijd in zo'n halfsentimentele euforische stemming dat dat wel helpt tegen het kut voelen van de kater.
Over Eaux de Cologne gesproken trouwens: ik heb circa twee weken geleden verteld over die vintage
Guerlain Eau du Coq (~ 1970) die ik uit een oude fles van m'n moeder had getest toch? Ik kwam vanochtend in m'n jaszak de tissue tegen waar dat op zat, die rook nog steeds sterk niet te geloven! Bijna net zo sterk als een hedendaagse EDP. Ik stond echt versteld dat een EDC uit die tijd na twee weken nog zo sterk ruikt... Beter bewijs van dat geuren vroeger van betere kwaliteit waren is er volgens mij niet.