Meh, in dat geval zijn alle Axe geurtjes ooit wel een keer gedaan idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:51 schreef W1ZZ het volgende:
Zeker, maar het ging om de originaliteit van Axe geuren, niet om de kwaliteit van de constructie
De marketing van Axe vind ik juist fantastisch! Als de geur zo goed was als de reclamecampagnes (vb. het chocolademannetje) van Axe zou ik niets anders dragenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:44 schreef veuve_amiot het volgende:
Blegh, al rook die Axe zo fantastisch ongelofelijk lekker dat het massaal neusorgasmes zou veroorzaken, dan zou ik het spul nog vermijden door de marketing. Zo vermoeiend.
Africa was ook mijn favoriet maar aangezien mensen de neiging hebben om in Axe 'te baden' na het sporten ben ik het vrij snel beu gewordenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
Stiekem vond ik de Africa van Axe best lekker ruiken! (ook de inca maar die ging al redelijk snel er weer uit)
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:37 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
De marketing van Axe vind ik juist fantastisch! Als de geur zo goed was als de reclamecampagnes (vb. het chocolademannetje) van Axe zou ik niets anders dragen![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:39 schreef W1ZZ het volgende:
Graag gedaan hoor V_A! Maarre...zijn ze nu pas aangekomen?
Beetje een feministje?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:42 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
![]()
Dan zal ik mijn commentaar over het simplistische sexisme van die reclames voor me houden.
Overdag of 's avonds maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Als je per se een antwoord moet hebben, doe dan maar overdagquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
Hee W1ZZ, misschien kun jij Sabine een keer meenemen in Gruun.
Zoek je iets voor overdag of 's avonds? Hou je van bloemengeuren? Zoet? Kruidig? Citrus?
Ja.quote:
Als jij je aangesproken voelt door hun marketing... wie de schoen past trekke hem aan, zullen we maar zeggen.quote:De boodschap van Axe vind ik overdreven (belachelijk zelfs), het concept en de uitwerking daarentegen vind ik prachtige marketing.
waarop verdeelde reacties zijn... ik vind die dus walgelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
De Omnia-serie van Bulgari is heel aardig. De originele Omnia (bruine fles) is een zachte oriëntal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |