abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66775093
Zeker, maar het ging om de originaliteit van Axe geuren, niet om de kwaliteit van de constructie
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:25:08 #52
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_66776232
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:51 schreef W1ZZ het volgende:
Zeker, maar het ging om de originaliteit van Axe geuren, niet om de kwaliteit van de constructie
Meh, in dat geval zijn alle Axe geurtjes ooit wel een keer gedaan idd.
Confidence through competence
pi_66792854
Blegh, al rook die Axe zo fantastisch ongelofelijk lekker dat het massaal neusorgasmes zou veroorzaken, dan zou ik het spul nog vermijden door de marketing. Zo vermoeiend.

Wizz, thanks voor de atomizers. Die envelop zat *vol*, hee.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 10:55:50 #54
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_66793051
Stiekem vond ik de Africa van Axe best lekker ruiken! (ook de inca maar die ging al redelijk snel er weer uit)
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_66795153
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 10:44 schreef veuve_amiot het volgende:
Blegh, al rook die Axe zo fantastisch ongelofelijk lekker dat het massaal neusorgasmes zou veroorzaken, dan zou ik het spul nog vermijden door de marketing. Zo vermoeiend.
De marketing van Axe vind ik juist fantastisch! Als de geur zo goed was als de reclamecampagnes (vb. het chocolademannetje) van Axe zou ik niets anders dragen
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 10:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
Stiekem vond ik de Africa van Axe best lekker ruiken! (ook de inca maar die ging al redelijk snel er weer uit)
Africa was ook mijn favoriet maar aangezien mensen de neiging hebben om in Axe 'te baden' na het sporten ben ik het vrij snel beu geworden
the pleasure - the privilege is mine
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:10:37 #56
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_66795946
ja daar ken ik het ook van na de gym zat je in een klas vol met de lucht van afrika, marine, apollo, phoenix en nog meer van de Axe lijn. de dames uiteraard ook met een of andere zoete deo
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_66804537
Graag gedaan hoor V_A! Maarre...zijn ze nu pas aangekomen?
pi_66804611
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:37 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

De marketing van Axe vind ik juist fantastisch! Als de geur zo goed was als de reclamecampagnes (vb. het chocolademannetje) van Axe zou ik niets anders dragen

Dan zal ik mijn commentaar over het simplistische sexisme van die reclames voor me houden.
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 18:39 schreef W1ZZ het volgende:
Graag gedaan hoor V_A! Maarre...zijn ze nu pas aangekomen?
pi_66804838
Hmm, dan heeft de postbode er lekker lang over gedaan! Heb ze dinsdagochtend (of misschien zelfs maandagavond) op de bus gedaan
pi_66806365
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 18:42 schreef veuve_amiot het volgende:

[..]

Dan zal ik mijn commentaar over het simplistische sexisme van die reclames voor me houden.
Beetje een feministje? De boodschap van Axe vind ik overdreven (belachelijk zelfs), het concept en de uitwerking daarentegen vind ik prachtige marketing.
pi_66806477
Wat vinden de dames van deze? Ik heb deze namelijk eens gekregen en wil wel eens weten wat de dames er nou van vinden

Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_66806573
Hallo geurliefhebbers!
Ik hoop dat jullie mij van een advies kunnen voorzien
Ik zou graag een nieuw geurtje kopen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Kunnen jullie misschien helpen? Het liefst iets bijzonders, wel te krijgen in een fysieke winkel (woon in Groningen) en een beeetje geschikt voor een studentenbudget. (geen 200 euro voor 30ml)
Op het moment draag ik voornamelijk Burberry Brit voor gewoon overdag en Coco Mademoiselle voor 's avonds. Eerder heb ik gehad: Amor Amor van Cacharel (toen ik 15 was leuk, vind ik nu echt te zoet), Touch of Pink van Lacoste (beetje nietszeggend), Be Delicious van DKNY (lekker fris maar ook wel erg zoet en aanwezig).
Geurtjes die ik wel lekker vind maar niet bijzonder genoeg zijn Chloe van Chloe, Pure White Linen Light Breeze van Estee Lauder en Bright Crystal van Versace.
Dus. Onmogelijke opgave? Of leuke uitdaging? Adviseer mij!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:51:24 #63
55709 Stereotomy
pi_66806722
Hee W1ZZ, misschien kun jij Sabine een keer meenemen in Gruun.

Zoek je iets voor overdag of 's avonds? Hou je van bloemengeuren? Zoet? Kruidig? Citrus?
pi_66807019
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
Hee W1ZZ, misschien kun jij Sabine een keer meenemen in Gruun.

Zoek je iets voor overdag of 's avonds? Hou je van bloemengeuren? Zoet? Kruidig? Citrus?
Overdag of 's avonds maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Als je per se een antwoord moet hebben, doe dan maar overdag Maar suggesties voor 's avonds zijn natuurlijk ook welkom
Ik hou van de geur van frisse was Maar door aan te geven welke geuren ik nu heb en welke ik lekker vind, hoopte ik aan te geven wat voor soort geur ik voornamelijk heb. Ik weet eigenlijk niet wat de overheersende toon is van die geuren die ik heb en lekker vind. Poederachtig? Bloemig?
Over het algemeen draag ik in ieder geval geen zware geuren, daar vind ik mijzelf te jong voor (ben 20).
pi_66807627
Heb je The Beat van Burberry al geprobeerd (je draagt momenteel Brit)? Ik ken het zelf niet maar schijnt populair te zijn Mijn lievelingsgeur voor vrouwen is Eclat d'Arpege van Lanvin, die wat wegheeft van Light Blue van Dolce&Gabbana (maar dus veel beter). De geur is licht, fris en bloemig, mss iets voor jou?
pi_66808240
Schone was: Estée Lauder - White linen! Erg mooi en ik ben nog nooit een meisje tegengekomen dat m droeg...

Mijn favo's voor vrouwen zijn Yves Saint Laurent Rive Gauche, Frederic Malle Une Rose (prijzig) en Chanel No. 19. Coco Mademoiselle vind ik ook erg lekker trouwens maar dan moet ie wel spaarzaam aangebracht zijn.
pi_66808376
Estée Lauder - White Linen nog nooit op een meisje geroken? Mss omdat oudere vrouwen het dragen? Deze en Rive Gauche staan in mijn moeders kast
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:48:56 #68
55709 Stereotomy
pi_66808883
De Omnia-serie van Bulgari is heel aardig. De originele Omnia (bruine fles) is een zachte oriëntal, de Amethyste (paarse fles) is een zachte floral, en de Green Jade (groene fles) is een fruity floral voor de wat jongere meisjes.

De ultieme steam clean geur is natuurlijk Thierry Mugler Cologne.

Maar je bent 20, dan mag je best wel iets volwassener dragen.
pi_66808887
Ja, omdat het al oudere geuren zijn zijn ze populairder bij oudere vrouwen. Maar toen waren ze ook voor jonge meisjes!
pi_66808902
Haha mijn moeder draagt ook White Linen. Bij haar erg lekker maar voor mezelf een beetje te oud. Had wel Pure White Linen Light Breeze in mijn lijstje van lekker, maar niet bijzonder staan, deze is vooral erg fris en zomers.
Light Blue vind ik echt een verschrikkelijk geurtje trouwens, niet eens omdat hij niet lekker ruikt maar omdat volgens mij zo goed als elke Nederlandse vrouw deze draagt. Wil dus liever niet iets wat hierop lijkt, heb liever iets aparters Toch moet ik wel zeggen dat ik Lanvin geurtjes wel lekker vind, heb ze alleen nog niet zo vaak gezien (volgens mij allen bij de Bijenkorf?) Zal daar in ieder geval eens naar kijken.
En ik vind Coco Mademoiselle ook heerlijk en spuit met mate. 1 tot 2 is genoeg.
Burberry the Beat zal ik ook eens gaan ruiken, maar ik hoef geen geurtje omdat hij populair is Kan me wel voorstellen dat hij lekker is trouwens, de reclame is zo leuk
pi_66809024
Ben je weleens bij Skins in de Zwanestraat gaan kijken? Daar hebben ze apartere geuren. Ik denk dat Dyptique (bijvoorbeeld Philosykos en L'ombre dans L'eau) je wel aan zal spreken en wellicht wat modernere vrouwengeuren van Creed (Spring Flower, Love in White, Love in Black) ook wel.
pi_66817130
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:41 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

Beetje een feministje?
Ja.
quote:
De boodschap van Axe vind ik overdreven (belachelijk zelfs), het concept en de uitwerking daarentegen vind ik prachtige marketing.
Als jij je aangesproken voelt door hun marketing... wie de schoen past trekke hem aan, zullen we maar zeggen.
  zondag 8 maart 2009 @ 03:19:03 #73
55709 Stereotomy
pi_66817229

Guerlain Homme heeft best wel een Axe-effect reclame, moet ik zeggen. Past bij het niveau van het geurtje.

Chanel Egoiste heeft de beste commercial ooit

... en natuurlijk heeft sex in een flesje ook een commercial.

Slaap zacht, v_a
pi_66817238
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
De Omnia-serie van Bulgari is heel aardig. De originele Omnia (bruine fles) is een zachte oriëntal
waarop verdeelde reacties zijn... ik vind die dus walgelijk.
Skins is een leuke tip maar de meeste van hun merken zijn aan de prijs (alhoewel ik ook op een studentenbudget e.e.a. heb aangeschaft daar... Als je daar eindigt *sowieso* Olivier Durbano en L'Artisan uitproberen - uniek maar niet overweldigend zwaar)
Probeer anders een fatsoenlijke Douglas te vinden waar ze o.a. Hermès en Reminiscence voeren - Hermès Eau des Merveilles of Elixir des Merveilles zouden leuk kunnen zijn. Misschien te populair, maar Gucci by Gucci EdP (donkerbruine fles) vind ik ook goed te doen voor de prijs.
pi_66817247
quote:
Op zondag 8 maart 2009 03:19 schreef Stereotomy het volgende:
Slaap zacht, v_a
Aah..
Idem.
Ben nog veulste wakker, alleen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')