abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67354882
Dior Eau Sauvage
pi_67357080
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:07 schreef Bartaz het volgende:
Wat dragen we eigenlijk nu de lente/zomer weer eraan komt? Ik ben namelijk naar iets nieuws opzoek, aangezien mijn huidige geuren (Le male (jazeker ), PR Black XS, YSL body kouros, Gucci Envy) niet echt zomers zijn. Eerder had ik ook nog cK one (blind buy), maar die fles heb ik afgegeven omdat ik het geen succes vond...

Iemand tips?
Kijk eens op basenotes en zoek een beetje op zomerse noten en dergelijke.

tips:
- Creed Himalaya of Silver mountain water
- Diptyque - Jardin Clos

- Armani - Aqua di Gio? (prima zomergeur maar wel massaal gebruikt) In dezelfde categorie: Davidoff - Cool water
- Dior - Homme sport edition blache
- Bulgari - Aqua
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:43:23 #228
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_67357903
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:15 schreef Mr.G het volgende:

Ew
Confidence through competence
pi_67358116
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ew
Waar blijft jou Bulgari Eau the vert extreme tip?

*kuch* vrouwengeur *kuch*
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:06:31 #231
55709 Stereotomy
pi_67358645
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:50 schreef Mr.G het volgende:

[..]

Waar blijft jou Bulgari Eau the vert extreme tip?

*kuch* vrouwengeur *kuch*
Kijk nog eens goed

en ja, 't is eigenlijk een enorme vrouwengeur, die The Vert

Oh en Cool Water Game Over Fresh Summer Lime Mojito Homme Uomo for Men is ook een goeie tip.
pi_67378264
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:15 schreef Mr.G het volgende:
Bedoel je niet Chanel Allure Homme Edition Blanche? Die overigens idd prima is voor in de zomer!
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  woensdag 25 maart 2009 @ 00:17:44 #233
55709 Stereotomy
pi_67378807
W1ZZ spelbreker

Net terug van Salsa. Partner was na 5 minuten draaien al duizelig, had A*men op. Ik zie een causaal verband. Weinig gegeten. dus nu ben ik zat en ga ik naar bed.
pi_67381961
* W1ZZ wil gewoon goede voorlichting aan nieuwe mensen in dit topic geven
pi_67388545
Ah, flauw.

Ik ben in een ruilmood. Wie wilde er oaw een beetje Ambre Narguilé? En had één van jullie nou MKK? Ben extreem benieuwd namelijk.
Laat even weten wie wat hoe waar!
pi_67391542
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 00:02 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Bedoel je niet Chanel Allure Homme Edition Blanche? Die overigens idd prima is voor in de zomer!
Juist

Slordigheidsfoutje, excuses
pi_67415268
Ik heb MKK en wil best swappen voor wat AN.
  woensdag 25 maart 2009 @ 23:45:49 #238
55709 Stereotomy
pi_67415431
Morgenavond ga ik voor het eerst wat Ambre Narguilé opdoen. Heb er nu al zoveel zin in.

Zojuist heb ik C&S Cuba en Frankenincense & Myrrh geprobeerd. Het is dat ik nét een review had gelezen van Cuba waarin stront als topnotes werd genoemd waardoor ik het ook ruik. Alhoewel, ik vind het meer bad breath bij je scharrel na een avond alcohol. De drydown is wel mooi met de tabak.

Frankenincense & Myrrh is een prima geur, maar wel saai. Een aromatische fougere met patchouli in de achtergrond. Erg gentlemanly, erg Floris ook.

Tot nu toe vind ik No. 88 nog het beste, alhoewel die weer erg lijkt op No. 89 van Floris, de overburen op Jermyn Street in London.
pi_67418491
Even een vraagje over online bestellen.
Ik heb een aantal keer besteld bij parfumerie.nl wat perfect ging.
Nu zie ik parfumania.nl zo nu en dan echt (behoorlijk) grote aanbiedingen doen.
Is die site een beetje betrouwbaar en zijn het ook de daadwerkelijke geuren?
pi_67421319
Lijkt me wel, 't is gewoon een webshop van parfumerie Marjo.

edit: beter lezen lks!

Parfumania ziet er wel betrouwbaar uit toch? Zelfs een keurmerk erbij.
  donderdag 26 maart 2009 @ 17:20:51 #241
55709 Stereotomy
pi_67436384
Hee V_A, vind jij Ambre Narguilé niet een beetje als een hele zoete Tea for Two ruiken van L'Artisan?

Datzelfde 'melkachtige' (de slagroom op de appeltaart zeg maar) die je ook terugvindt in Tea for Two en in mindere mate Tom Ford Tobacco Vanille vind ik ook terug in Ambre Narguilé. Dat enorm honing-zoete ook, maar dan meer bij Tobacco Vanille (die ik voor vergelijking even op mijn andere hand heb gedaan). Ambre Narguilé heeft echter ook een dosis kaneel die je bij de andere twee niet terugvindt.

Denk dat ze familie zijn. En ik denk ook dat je Tobacco Vanille dan eens moet proberen. Ik zou je wel wat willen geven, maar ik heb nog maar 2 drupjes over of zo in mijn Sally atomizer.

Anyway, ik zou hem vanavond pas dragen, maar ik heb al een drupje op mijn hand gedaan. Wat een gave geur zeg. Het is echt gewoon verse appeltaart met rozijnen en slagroom.

[ Bericht 5% gewijzigd door Stereotomy op 26-03-2009 18:11:12 ]
pi_67450776
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 23:41 schreef W1ZZ het volgende:
Ik heb MKK en wil best swappen voor wat AN.
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
Hee V_A, vind jij Ambre Narguilé niet een beetje als een hele zoete Tea for Two ruiken van L'Artisan?
Mmmmm niet dat ik me kan herinneren. Tijd voor een rerun, denk ik. Ik zag wel enige gelijkenis met de topnotes van Costume National 21, gek genoeg, maar misschien was dat een illusie. Ook kaneel-amber.
quote:
Anyway, ik zou hem vanavond pas dragen, maar ik heb al een drupje op mijn hand gedaan. Wat een gave geur zeg. Het is echt gewoon verse appeltaart met rozijnen en slagroom.
Told you so.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 04:24:43 #243
55709 Stereotomy
pi_67452479
Ben terug

Heerlijke geur, maar serieus, Ambre Narguilé is een zusje van in ieder geval Tobacco Vanille. T42 heb ik te lang geleden gesampled, maar ik vermoed daar ook connectie mee. Dezelfde melkachtige, honing creamy-spicyness die je na uiteindelijk krijgt, vertoont in beide geuren veel gelijkenis. De kruiden zijn echter anders: AN heeft veel kaneel, TV natuurlijk veel vanille.

Ambre Narguilé is echter de betere, complexere geur imho, tenzij je in tabak-mood bent, dan is Tobacco Vanille beter. Tevens is Ambre Narguilé goedkoper met $185 voor 100 ml vergeleken met $185 voor 50 ml Tobacco Vanille. Waar hebben we het over.

Mijn advies aan v_a: scoor wat Tobacco Vanille. Wellicht dat je die geur ook erg lekker vindt.

En how low can you go dat je half aangeschoten om 4:24 nog op een forum hierover wil gaan typen voordat je naar bed gaat.

pi_67452580
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 04:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ben terug

Heerlijke geur, maar serieus, Ambre Narguilé is een zusje van in ieder geval Tobacco Vanille. T42 heb ik te lang geleden gesampled, maar ik vermoed daar ook connectie mee. Dezelfde melkachtige, honing creamy-spicyness die je na uiteindelijk krijgt, vertoont in beide geuren veel gelijkenis. De kruiden zijn echter anders: AN heeft veel kaneel, TV natuurlijk veel vanille.

Ambre Narguilé is echter de betere, complexere geur imho, tenzij je in tabak-mood bent, dan is Tobacco Vanille beter. Tevens is Ambre Narguilé goedkoper met $185 voor 100 ml vergeleken met $185 voor 50 ml Tobacco Vanille. Waar hebben we het over.

Mijn advies aan v_a: scoor wat Tobacco Vanille. Wellicht dat je die geur ook erg lekker vindt.

En how low can you go dat je half aangeschoten om 4:24 nog op een forum hierover wil gaan typen voordat je naar bed gaat.

Je bent in elk geval gepassioneerd he.

Ben wel benieuwd geworden naar AN nu.

Heeft iemand van jullie overigens ervaring met Black Aoud?
pi_67453574
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 04:58 schreef Mr.G het volgende:

[..]

Je bent in elk geval gepassioneerd he.
quote:
Ben wel benieuwd geworden naar AN nu.

Heeft iemand van jullie overigens ervaring met Black Aoud?
AN raak ik ook wel benieuwd naar nu Black Aoud had ik gisteren nog toevallig op what about it?
pi_67456544
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 08:26 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]

AN raak ik ook wel benieuwd naar nu Black Aoud had ik gisteren nog toevallig op what about it?
Votre opinion s'il vous plait

Ik probeer vandaag GIT voor het eerst en ik vind het echt een topper
pi_67457690
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:46 schreef Mr.G het volgende:

[..]

Votre opinion s'il vous plait
Medicinaal, nucleaire sillage, rozen. No. 88 on steroids.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 16:10:42 #248
55709 Stereotomy
pi_67465974
Hee v_a, ik las op Basenotes dat je eergister Sécretions Magnefiques ging proberen (bij Skins, vermoed ik). En, gelukt? Waarschijnlijk niet, want anders had je de laatste dagen wel misselijk en kotsend in bed gelegen.
pi_67468579
Haha, toen niet maar ben nu net terug van Skins.
Ik heb officieel een onmogelijke tolerantie voor wat iedereen smerige yuck vindt, want ik vond het niet een bijster intimiderend luchtje.
Beetje bloemetjes bovenop (eigenlijk best lekker, de eerste 5 minuten ofzo), daarna bloemetjes met zweet en vanille en *gok ik* veel synthetische bla die op mijn neus een minder agressieve aanval doet dan die van de gemiddelde mens. I'm underwhelmed.
Ik vind de dulce de leche/geconcentreerde melk-meur die veel van de Ava Luxe melkige gourmands hebben veel misselijkmakender, psoonlijk.

Overigens ook T42 nog even gecheckt en je hebt gelijk. T42 is AN met een peuk.

En!!! Skins Amsterdam heeft Le Labo nu!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:29:09 #250
55709 Stereotomy
pi_67468708
jij bent raar

En ik vind Tobacco Vanille juist AN met een peuk minus de kaneel maar met vanille.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')