abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66475349
Op 7 januari heb ik een domeinnaam geregistreerd. Ik heb deze dan via de control panel van mijn hosting provider geactiveerd, mijn doel was om deze domeinnaam later te gebruiken.

Tot mijn verbazing zie ik vandaag opeens dat de domeinnaam die ik op 7 januari geregistreerd en geactiveerd had door een ander gebruiker is geregistreerd op 23 januari en dat de het op zijn naam is komen te staan.

Natuurlijk ben ik hier niet blij mee en wil ik de domeinnaam terug, alleen heb ik geen idee welke stappen ik moet ondernemen hiervoor?

Ik heb al een mail verzonden naar mijn hosting provider voor een verklaring hoe dit heeft kunnen gebeuren.
pi_66475419
ook bij een andere registar geregistreerd?
In de ban van de mods.
pi_66475459
Ja, de domeinnaam is door een ander hosting provider geregistreerd.
pi_66475507
volgens mij werkt ieder registreringssysteem ook met een bevestigingsmail...

als je die bevestigingsmail nog hebt kun je waarschijnlijk wel wat doen, iig bij je provider... zonder eb ik toch eerder het idee dat met het registreren er iets foutgegaan is en de registratieprocedure niet afgerond werd.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_66475663
Ja ik heb ook een bevestigingsmail ontvangen. Het enige wat zou kunnen zijn is dat ik het niet heb geactiveerd, maar ik weet vrijwel zeker dat ik het heb geactiveerd.
quote:
BELANGRIJK!
De domeinnaam is nog NIET geregistreerd! U dient de domeinnaam eerst te
activeren via het WSCP controlepaneel.
Activeren is noodzakelijk omdat u dient aan te geven wie de houder is
van de domeinnaam, vervolgens wordt de domeinnaam geregistreerd.
Op dit moment als ik naar activeren ga krijg ik een melding dat het geregistreerd staat onder iemand anders en dat ik het kan verhuizen..
pi_66476319
Oepsie, niet geregistreerd dus.

Geen kaping, gewoon te laat.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Redactie Frontpage donderdag 26 februari 2009 @ 12:36:46 #7
38148 crew  Innisdemon
pi_66476458
ah bji PCextreme dus. Daar moet je 'm inderdaad het wscp panel activeren, zodat de gegevens naar SIDN worden gestuurd (igv .nl domein)

Jammer voor je, maar hier kun je helaas niets aan doen.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_66476909
welk domein was het?
pi_66476964
das lullig, maar je kunt er niets aan doen
<hr>
pi_66477419
Wat een kutzooi dan, ik heb er wel gewoon voor betaald toch? Kan ik dat niet terugvragen?
pi_66477477
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:06 schreef Hafez het volgende:
Wat een kutzooi dan, ik heb er wel gewoon voor betaald toch? Kan ik dat niet terugvragen?
Opzich moet je het geld wel kunnen terugvragen denk ik, of ze moeten in hun voorwaarden anders vermeld hebben
<hr>
  donderdag 26 februari 2009 @ 13:08:33 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_66477490
Ja want er is niet geleverd.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 26 februari 2009 @ 13:52:13 #13
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_66479062
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:32 schreef eleusis het volgende:
Oepsie, niet geregistreerd dus.

Geen kaping, gewoon te laat.
Er is een tijdje eenm gerucht in de wereld geweest dat er mensen zijn die meekijken met de 'Is deze domeinnaam nog vrij?' test (of hoe ze dan ook heten bij de diverse providers/registrars). Die 'gecheckte' namen zouden dan 'toevallig' net op hetzelfde moment de interesse hebben van andere partijen, die mogelijk wel tegen het overhandigen van een x-aantal euro's bereid zijn om de naam weer af te staan.

Weet niet of dit waar is, maar ik moest er wel aan denken.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_66482505
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:52 schreef Beelzebufo het volgende:

Weet niet of dit waar is, maar ik moest er wel aan denken.
Heb ik ook wel eens gehoord. Dat je altijd bij domain-registry zelf moest checken, omdat de rest niet te vertrouwen is.
Maar, het is echt ruk ja. Ik heb zelf mee gemaakt dat mijn (voormalige) hostingprovider mijn domeinnaam vrij gaf, en dat die door zo'n russiche domeinkaper meteen geregistreerd werd. Gelukkig was het een tweede domein, maar toch erg zuur.
pi_66513550
Kan zijn dat je te laat bent maar het kan ook zijn dat hij het domein verhuisd heeft.
Hoor je wel vaker.
pi_66514050
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:37 schreef AsusUser het volgende:
Kan zijn dat je te laat bent maar het kan ook zijn dat hij het domein verhuisd heeft.
Hoor je wel vaker.
Tegen wie heb je het?
pi_66514150
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:52 schreef lezzer het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het?
TS
pi_66515741
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:55 schreef AsusUser het volgende:

[..]

TS
Ik weet niet hoor, maar volgens mij ben jij niet helemaal in orde.
pi_66516091
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:43 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar volgens mij ben jij niet helemaal in orde.
Volgensmij weet jij nog net hoe de PC aan-uit moet en met FOK! moet je moeder je helpen.
pi_66516746
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:52 schreef AsusUser het volgende:

[..]

Volgensmij weet jij nog net hoe de PC aan-uit moet en met FOK! moet je moeder je helpen.
Wat lul jij nou weer

Het gaat echt niet zo goed met deze jonge man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')