Op dit moment als ik naar activeren ga krijg ik een melding dat het geregistreerd staat onder iemand anders en dat ik het kan verhuizen..quote:BELANGRIJK!
De domeinnaam is nog NIET geregistreerd! U dient de domeinnaam eerst te
activeren via het WSCP controlepaneel.
Activeren is noodzakelijk omdat u dient aan te geven wie de houder is
van de domeinnaam, vervolgens wordt de domeinnaam geregistreerd.
Opzich moet je het geld wel kunnen terugvragen denk ik, of ze moeten in hun voorwaarden anders vermeld hebbenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:06 schreef Hafez het volgende:
Wat een kutzooi dan, ik heb er wel gewoon voor betaald toch? Kan ik dat niet terugvragen?
Er is een tijdje eenm gerucht in de wereld geweest dat er mensen zijn die meekijken met de 'Is deze domeinnaam nog vrij?' test (of hoe ze dan ook heten bij de diverse providers/registrars). Die 'gecheckte' namen zouden dan 'toevallig' net op hetzelfde moment de interesse hebben van andere partijen, die mogelijk wel tegen het overhandigen van een x-aantal euro's bereid zijn om de naam weer af te staan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:32 schreef eleusis het volgende:
Oepsie, niet geregistreerd dus.
Geen kaping, gewoon te laat.
Heb ik ook wel eens gehoord. Dat je altijd bij domain-registry zelf moest checken, omdat de rest niet te vertrouwen is.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:52 schreef Beelzebufo het volgende:
Weet niet of dit waar is, maar ik moest er wel aan denken.
Tegen wie heb je het?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:37 schreef AsusUser het volgende:
Kan zijn dat je te laat bent maar het kan ook zijn dat hij het domein verhuisd heeft.
Hoor je wel vaker.
Volgensmij weet jij nog net hoe de PC aan-uit moet en met FOK! moet je moeder je helpen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij ben jij niet helemaal in orde.
Wat lul jij nou weerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:52 schreef AsusUser het volgende:
[..]
Volgensmij weet jij nog net hoe de PC aan-uit moet en met FOK! moet je moeder je helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |