abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66467807
He

Ik heb een jaaropgave van 2008 van mijn ochtendkranten het bedraagt: 2066¤
Kan ik nu geld teruggave aanvragen? Aangien er staat: ''Op bovenstaand bedrag is geen loonbelasting en premie volksverzekering ingehouden. U dient zelf bij uw aangifte inkomstenbelasting eventuele aftrekbare kosten en lasten te onderbouwen''

Dus zou het in mijn nadeel werken toch?

Bedankt
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66467834
Belastingaangifte 2008 (deel 4)

En ja je kan belastingaangifte doen, download anders het progje en maak een proefberekening door de gegevens in te vullen
pi_66467841
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 01:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Belastingaangifte 2008 (deel 4)

En ja je kan belastingaangifte doen, download anders het progje en maak een proefberekening door de gegevens in te vullen
Dankje voor je snelle reactie, zal het even doen..
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_66467907
Ik snap er geen bal van..
pi_66467931
Wat snap je niet? gewoon deze downloaden ( http://download.belasting(...)ib2008_win_setup.exe ) bestandje installeren en alle stappen afgaan. Dan zie je aan het eind wat je terug kan krijgen of moet betalen (let op dit is altijd een indicatie)
pi_66467999
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 02:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat snap je niet? gewoon deze downloaden ( http://download.belasting(...)ib2008_win_setup.exe ) bestandje installeren en alle stappen afgaan. Dan zie je aan het eind wat je terug kan krijgen of moet betalen (let op dit is altijd een indicatie)
Er staat dat ik 655¤ aan premie volksverzekering moet betalen
pi_66468173
ben jij ff de sjaak
  donderdag 26 februari 2009 @ 02:31:20 #8
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_66468200
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 02:13 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Dat wordt nog een wijkje erbij nemen
pi_66468594
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 02:13 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Niet zo vreemd als je werkgever het niet heeft ingehouden ( ook vreemd trouwens ) ...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_66469364
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 01:55 schreef Dionysiou het volgende:
He

Ik heb een jaaropgave van 2008 van mijn ochtendkranten het bedraagt: 2066¤
Kan ik nu geld teruggave aanvragen? Aangien er staat: ''Op bovenstaand bedrag is geen loonbelasting en premie volksverzekering ingehouden. U dient zelf bij uw aangifte inkomstenbelasting eventuele aftrekbare kosten en lasten te onderbouwen''

Dus zou het in mijn nadeel werken toch?

Bedankt
......je kunt pas belasting terugkrijgen als je loonbelasting hebt betaald. Kortom: als je niet hebt betaald kun je ook niks terugkrijgen.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  Redactie Frontpage donderdag 26 februari 2009 @ 07:00:55 #11
38148 crew  Innisdemon
pi_66469390
STerker nog, als je niets hebt betaald, moet je nog betalen. Belachelijk dat jouw werkgever geen voorheffing inhoud.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_66469451
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 07:00 schreef Innisdemon het volgende:
STerker nog, als je niets hebt betaald, moet je nog betalen. Belachelijk dat jouw werkgever geen voorheffing inhoud.
Dat zijn erg luie werkgevers, Sandd (postbezorging) doet dat ook... Ik had eens geïnformeerd wat ik zou gaan verdienen daar, netto bleef er iets van 5 euro per uur over Bruto klinkt het wel ok, en ik denk dat de meeste mensen daar dus instinken...

OT: als je werkgever niets heeft ingehouden dan moet je dat zelf betalen. Als je nu nog steeds dezelfde werkgever hebt doe je er slim aan zo'n 35% op een spaarrekening te zetten, dan heb je het als het ware zelf gereserveerd (met rente ).
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_66469515
Ik heb nooit belasting betaald over het inkomen uit mijn krantenwijk...
Een ander inkomen had ik ook niet in die periode (16-20 jaar)
pi_66469583
Jeetje wat een onzin allemaal in dit topic. Je werkgever houdt niks als je ¤2.066 euro bruto verdiend hebt in 1 jaar en hebt aangegeven dat je bij deze werkgever recht hebt op algemene heffingskorting(je hebt in het begin bij je baantje zo'n loonheffingsverklaring ingevuld weet je nog?). Als dit je enige inkomen is dan betaal je namelijk daar GEEN belasting over. Als jij nog meer inkomens hebt dan had je moeten aangeven dat je GEEN recht hebt op algemene heffingskorting bij deze werkgever.

Vooralsnog ga ik er ervanuit dat dit je enige inkomen is, dat betekent dat je het verkeerd ingevuld hebt in het aangifteprogramma lijkt me zo. Zoals eerder in dit topic al vermeld werd is het zo dat je in ieder geval niets terugkrijgt.
pi_66469678
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 07:37 schreef ivanhoe1984 het volgende:
Jeetje wat een onzin allemaal in dit topic. Je werkgever houdt niks als je ¤2.066 euro bruto verdiend hebt in 1 jaar en hebt aangegeven dat je bij deze werkgever recht hebt op algemene heffingskorting(je hebt in het begin bij je baantje zo'n loonheffingsverklaring ingevuld weet je nog?). Als dit je enige inkomen is dan betaal je namelijk daar GEEN belasting over. Als jij nog meer inkomens hebt dan had je moeten aangeven dat je GEEN recht hebt op algemene heffingskorting bij deze werkgever.

Vooralsnog ga ik er ervanuit dat dit je enige inkomen is, dat betekent dat je het verkeerd ingevuld hebt in het aangifteprogramma lijkt me zo. Zoals eerder in dit topic al vermeld werd is het zo dat je in ieder geval niets terugkrijgt.
Wellicht geen belasting, maar wel ZVW. En wellicht zijn er nog een aantal volksverzekeringen waar je gewoon voor moet betalen. Het is afhankelijk van de werkgever of die dat wel netjes heeft afgedragen. Sandd droeg dus helemaal niets af, ook geen ZVW.
TS laat een van je ouders anders even kijken naar je aangifte, dan kunnen die zien of je alles goed ingevuld hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  Redactie Frontpage donderdag 26 februari 2009 @ 10:16:17 #16
38148 crew  Innisdemon
pi_66472081
Ivanhoe, dat kan ook anders he? Waarom het onzin noemen, als mensen het wellicht bij het verkeerde eind hebben.
Corrigeer en beargumenteer, en ga anders naar ONZ of Klaagbaak ofzo.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_66473218
Gewoon niet invullen, hoef je ook niets te betalen.
  donderdag 26 februari 2009 @ 11:06:33 #18
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_66473593
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:54 schreef Dennis101 het volgende:
Gewoon niet invullen, hoef je ook niets te betalen.
Dat is dus wel onzin.
Als je weet of redelijkerwijs had kunnen weten dat je moet betalen (en dat weet ie nu) ben je verplicht aangifte te doen.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_66473854
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:06 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Dat is dus wel onzin.
Als je weet of redelijkerwijs had kunnen weten dat je moet betalen (en dat weet ie nu) ben je verplicht aangifte te doen.
Nee joh, hij is nog jong en heeft niet zoveel verstand van dit soort dingen. En hij is nog nooit hier op fok geweest.

Zou de BD daar intrappen als ze erachter komen dat hij inderdaad een flink bedrag terug moet betalen?
  donderdag 26 februari 2009 @ 11:38:26 #20
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_66474564
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:15 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nee joh, hij is nog jong en heeft niet zoveel verstand van dit soort dingen. En hij is nog nooit hier op fok geweest.

Zou de BD daar intrappen als ze erachter komen dat hij inderdaad een flink bedrag terug moet betalen?
Tuurlijk. De fiscus heeft de JOG ook ontvangen.
Even sorteren op sofinummer en ze weten de inkomsten en de voorheffingen.
Kind kan de was doen.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_73472078
Hum, net een paar keer een wijk gelopen voor Sandd. Eerst vertellen ze dat het geld dat je ontvangt netto is. Niet dus. Dan zeggen ze dat je bij de belasting onkosten kan opvoeren tot wel 60%. Nou, dat is natuurlijk helemaal larie.
Dus even nagevraagd bij de belastingdienst;
Het enige dat je op kunt voeren zijn fietskosten. Deze zijn zo'n 19ct/km. Dat is iets van 100 a 200 Euro per jaar. Kleding en schoenen kun je niet declareren. Deze zijn niet echt specifiek voor deze werkzaamheden.
Bijdrage zorgverzekering zijn geen aftrekbare onkosten hoor.

Helaas gaat de belastingdienst al vaker zulke knullige bijbaantjes controleren. Dat wordt tenslotte al meer geautomatiseerd.
Dus het uurloon voor postbezorger is dan zo'n 2 a 3 euro. (Hoezo minimum loon)
Nu snap ik ook waarom er zoveel wijken bij mij in de buurt 'vrij' waren.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 8 oktober 2009 @ 00:15:16 #22
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_73475410
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 22:16 schreef jipsip het volgende:
Hum, net een paar keer een wijk gelopen voor Sandd. Eerst vertellen ze dat het geld dat je ontvangt netto is. Niet dus. Dan zeggen ze dat je bij de belasting onkosten kan opvoeren tot wel 60%. Nou, dat is natuurlijk helemaal larie.
Dus even nagevraagd bij de belastingdienst;
Het enige dat je op kunt voeren zijn fietskosten. Deze zijn zo'n 19ct/km. Dat is iets van 100 a 200 Euro per jaar. Kleding en schoenen kun je niet declareren. Deze zijn niet echt specifiek voor deze werkzaamheden.
Bijdrage zorgverzekering zijn geen aftrekbare onkosten hoor.

Helaas gaat de belastingdienst al vaker zulke knullige bijbaantjes controleren. Dat wordt tenslotte al meer geautomatiseerd.
Dus het uurloon voor postbezorger is dan zo'n 2 a 3 euro. (Hoezo minimum loon)
Nu snap ik ook waarom er zoveel wijken bij mij in de buurt 'vrij' waren.
Maar jij hebt toch ook fietstassen gekocht speciaal voor de wijk, aangezien de standaard tassen totaal niet geschikt waren voor alle pakketten van jouw wijk?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')