quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Net gerard joling een twijfelnicht
Duurde zolang dat ik zelfs op de ipod een topic kon openen kan alleen de op er niet in plakkenquote:
Ik dacht dat je het over Roel_Jewel had.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Net gerard joling een twijfelnicht
Je kan het terugluister door topic en tijd op te zoeken en dan de stream parameters aan te passen in de urlquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:44 schreef broer het volgende:
Naar aanleiding van die stats in het vorige topic en het snelst gevulde 3FM-topic ooit: is de hakkuuhh-nacht nog ergens terug te luisteren?
Giel wordt zó vaak doodgewenst dat ik het nu wel eens wil terugluisteren.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over Roel_Jewel had.
Dat vind ik iets te moeilijk, geloof ik.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je kan het terugluister door topic en tijd op te zoeken en dan de stream parameters aan te passen in de url
O, ik dacht dat hij nog steeds in de kast zat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
roel die twijfelt toch niet
Whehehe, het zou me niet eens verbazenquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:48 schreef broer het volgende:
[..]
O, ik dacht dat hij nog steeds in de kast zat.
Maar daar is hij inmiddels uit, begrijp ik?
Eigenlijk moet je de beelden erbij zien. Dan heb je 'n completer en duidelijker beeld van die nacht.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:47 schreef broer het volgende:
[..]
Dat vind ik iets te moeilijk, geloof ik.
Staar toch ook op youtubequote:Op donderdag 26 februari 2009 01:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je de beelden erbij zien. Dan heb je 'n completer en duidelijker beeld van die nacht.
Ik denk dat Sirolf die beelden nog wel heeft.
Daar zie je toch wel de Stenders opvoedingquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Altijd fijn die oude platen die bij Bert langskomen!
Kunnen ze overdags nog wat van leren maar ligt ook aan de muziekplanner lees roosquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar zie je toch wel de Stenders opvoeding
Die paar minuten die op YT staan zeggen natuurlijk niet zoveel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staar toch ook op youtube
Ilse en hakken en jordi mixed met beats eronder
Roos bepaald dat toch niet alleen? Die Basyl de Groot bepaald ook veel en daar irriteer ik me aan, allebei doen ze lekker popiejopie op kx en draaien lekkere muziek maar op 3fm hoor je al die troep dankzij hunquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kunnen ze overdags nog wat van leren maar ligt ook aan de muziekplanner lees roos
Roel is geen nicht joh daar houd hij te veel van het vrouwelijk lichaam , kan hem geen ongelijk gevenquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ben bang dat zij ook weer van florent de opdracht meekrijgen mainstream te draaienquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Roos bepaald dat toch niet alleen? Die Basyl de Groot bepaald ook veel en daar irriteer ik me aan, allebei doen ze lekker popiejopie op kx en draaien lekkere muziek maar op 3fm hoor je al die troep dankzij hun
Ligt de stream eruit trouwens?
Sinds hij de baas is gaat het inderdaad bergafwaarts met 3FM, qua muziek dan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben bang dat zij ook weer van florent de opdracht meekrijgen mainstream te draaien
Heb de enquette vernietigend ingevuld van de week
Ja, dat kun je denken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel is geen nicht joh daar houd hij te veel van het vrouwelijk lichaam , kan hem geen ongelijk geven
Ik ben dus niet de enige die dat denktquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat kun je denken.
Ik denk bij al die plaatjes altijd: wie houd je nu eigenlijk voor de gek?
Tns nipo specifiek over 3Fmquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sinds hij de baas is gaat het inderdaad bergafwaarts met 3FM, qua muziek dan.
Welke enquete trouwens? Die wil ik ook wel ff invullen![]()
Hehe, ik had 't beginstukje met die beller gemist, maar toen ik Dog Eat Dog hoorde dacht ik dat jij 't misschien was omdat je wat aan wou vragen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee ,maar de beller heeft wel smaak al hebben ze betere nummers
Deze plaat zeker, maar de rest van 't album kan me nog steeds niet bekoren.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ja dat is wel slim. Vorige keer had ik dat ook maar toen werd ik wakker door m'n biologische klokjequote:Op donderdag 26 februari 2009 06:43 schreef Sirolf het volgende:
Zo, mogge!
Nachtelijke stroomstoring hier. Gelukkig zet ik zowel een wekker op netstroom als eentje op m'n telefoon...
quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
Nou inderdaad!
Ook weer bijna maandag
Haha.. ik ben ook al een tijdje 538 aan het luisterenquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:47 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ga vreemd... ik luisteren even naar 538
Acda & De Munnik is al erg, maar deze twee gasten zijn echt, idd, volkomen kut.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ja Cos, denk gewoon: "Het is echt volkomen kut"
538quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Haha.. ik ben ook al een tijdje 538 aan het luisteren
Ja, ik ga mij ook weer richten op belangrijkere zakenquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
Pfffffff moet dit soort dingen altijd als er iets gebeurt?
Het is altijd hetzelfde gezeik: Kredietcrisis, moord op van Gogh of Fortuyn, vliegtuigramp...1 week lang samenvattingen en gezeik erover...Ja het is erg wat er gebeurd is, maar het klinkt altijd zo als een soort mediahype, word je gek van...
Kan het niet anders dan met je eens zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
Het is altijd hetzelfde gezeik: Kredietcrisis, moord op van Gogh of Fortuyn, vliegtuigramp...1 week lang samenvattingen en gezeik erover...Ja het is erg wat er gebeurd is, maar het klinkt altijd zo als een soort mediahype, word je gek van...
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8230quote:De cijfers (%) (tussen haakjes de vorige periode):
01. Radio 2 - 12,8 (12,4)
02. Radio 538 - 9,9 (10,0)
03. Sky Radio - 9,9 (9,7)
04. Radio 3FM - 7,9 (8,0)
05. Q-music - 6,8 (6,8)
06. Radio 1 - 6,6 (6,5)
07. Radio Veronica - 5,8 (5,7)
08. Radio 5 - 2,5 (2,8)
09. 100%NL - 2,7 (2,7)
10. Radio 10 Gold - 2,7 (2,8)
redelijk stabiel voor 3fmquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:59 schreef -Hans- het volgende:
Luistercijfers. Vers van de pers!
[..]
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8230
Ik kan het dus ook niet meer opbrengen om naar hem te luisteren. Standaard staat de radio op Regio FM (veel muziek, super weinig geklets) en heel af en toe switch ik dan naar 3FM maar dan loopt die Giel altijd te ouwehoeren / kletsen. Dan wordt er een keer een plaat ingestart dan is het 9 van de 10 x bagger. Ben er wel klaar meequote:Op donderdag 26 februari 2009 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat hij bij de verkeerde zender zit , kunnen we Giel niet ruilen
Zoals vroegahquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat hij bij de verkeerde zender zit , kunnen we Giel niet ruilen
Jupquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
redelijk stabiel voor 3fm
Het wordt idd weer ernstig overdreven. En Giel doet er weer een schepje bovenop met z'n 'geweldige' mixquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
Aardig gestoord in hun waanideeën , potentieel gevaarlijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:06 schreef borisz het volgende:
God Hates The Netherlands
Ik heb nu drie delen van die docu gezien.
Wat een rampenplan die familie
Vooral ongeneerd , er toch aandacht aan besteden, terwijl hij roept dat het niet zal doen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het wordt idd weer ernstig overdreven. En Giel doet er weer een schepje bovenop met z'n 'geweldige' mix.
Nou, dat applaus steeds als er kennelijk een statement gemaakt wordtquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
Speciaal voor Cos wat vals gezang
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, dat applaus steeds als er kennelijk een statement gemaakt wordt.
Heeeeel erg vreselijk.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"M'n vriend geeft me geen geld maar ondertussen wil hij me wel doggy-style nemen"...
Dus? Wat is je probleem snol? Alsof vrouwen nooit zin hebben in seksStomme muts
Nee. Ook al kreeg ik geld toe.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:25 schreef Jimbo het volgende:
gaan dr nog meerdere van jullie naar de 3fm awards, of alleen noortje en ik ?
Had noortje dan wel een keer geldquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:35 schreef Jimbo het volgende:
ik heb hoop op anouk of within temptation daar
en ach voor die 17euro
Nick en Simon op 538quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
ah, die fantastische megahit! Nietszeggende muziek waar je over een paar jaar niks meer over hoort, zeker als ze gestopt zijn.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:46 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Oeh lekker... doe maar Met
Wil weer niet lukken met Giel en grappig zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, Giel wil weer 'grappig' doen.
Ik vind 't vooral respectloos. Kijk, niet iedereen hoeft hierdoor de hele dag in tranen te zijn of weet ik veel wat, maar Beelen vindt 't weer stoer om toch maar vooral grappig te zijn. Dat is het andere (kansloze) uiterstequote:Op donderdag 26 februari 2009 09:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil weer niet lukken met Giel en grappig zijn
ik ben de lul die weer betaaldquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Had noortje dan wel een keer geld
Vind het wel een leuk idee, om zo de verzendkosten bij elkaar te knuffelenquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dat knuffelgezeik komt ook m'n strot uit![]()
.
Over met welke club hij in gesprek was. Maar daar kon hij uiteraard nog niets over vertellenquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat had hij te melden op 538 ?
Evers heeft de wereld draait door gekeken want in de tv draait door was een reporter die hetzelfde vroeg en van Hanegem gaf hetzelfde antwoord.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:59 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Over met welke club hij in gesprek was. Maar daar kon hij uiteraard nog niets over vertellen![]()
Vervolgens gingen ze wat slap ouwehoeren en dat kan de beste man wel. Evers merkte op dat de cirkel nu wellicht rond was, waarop de Kromme zegt dat cirkels altijd rond zijn
Zie dat jij genoeg hebt aan 50 karakters voor je twitter berichtenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:01 schreef Jimbo het volgende:
woei ik heb mn twitter gefixtnu kan ik echt levenloos zijn
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie dat jij genoeg hebt aan 50 karakters voor je twitter berichten
Toen dit een hit was, was ik jong. 8 ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
WE ARE YOUNG
Nou ja...ik wel met m'n 24
Ik 13quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen dit een hit was, was ik jong. 8 ofzo.
Youre beggin me to go, youre makin me stayquote:
Ik doe helemaal nietsquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Youre beggin me to go, youre makin me stay
Why do you hurt me so bad?
It would help me to know
Do I stand in your way, or am I the best thing youve had?
Believe me, believe me, I cant tell you why
But Im trapped by your love, and Im chained to your side
[ afbeelding ]
Tof nummer jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
Love LockdownFijne plaat, beetje een kut CD van Kanye West, staan maar 3 goede nummers op
Hij weet wel welke nummers hij als singles uitbrengt
Daar ben ik ook. Maar Bruce heeft afgelopen jaar in de Arena zo'n indruk gemaakt, dat ik niet anders kan dan op komen draven als ie weer in NL is...quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
30 maart naar Metallica! Heb ik toch meer zin in
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar ben ik ook. Maar Bruce heeft afgelopen jaar in de Arena zo'n indruk gemaakt, dat ik niet anders kan dan op komen draven als ie weer in NL is...
dat zou nog teveel zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie dat jij genoeg hebt aan 50 karakters voor je twitter berichten
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:56 schreef Sersjee het volgende:Tim Finn
edit: ook wel de broer van God![]()
De laatste keer da'k Metallica heb gezien was in de Kuipquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja
Vet man dat je ook naar Metallica gaatIs voor mij beetje thuiswedstrijd (woon in Den Haag). Heb lekker een dagje vrij genomen, kan ik weer lekker in de rij gaan staan met m'n McDonalds eten en dan naar voren rennen zodra de deuren open gaan. Ben 5 keer bij Metallica geweest en heb 5 keer gewoon vooraan gestaan
bah voor beide wil ik ook kaartenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De laatste keer da'k Metallica heb gezien was in de Kuip![]()
O, en over een paar weken naar AC/DC in Ahoy, daar heb ik ook best zin in.
Verjaardag, foto's maken, drinken, films kijken en de liefde bedrijven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
Iemand al plannen voor dit weekend?
Dat zou Hylarisch worden, Paul Haanen er ook gelijk bijquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laat Van Duin idd maar es bij Ekstra Weekend langskomen![]()
.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laat Van Duin idd maar es bij Ekstra Weekend langskomen![]()
.
Ik kan geen youtube hier kijken, maar ik lig alweer dubbel als ik aan dat fragment terugdenkquote:
En Hans Otjes!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat zou Hylarisch worden, Paul Haanen er ook gelijk bij
De vogelverschrikker!quote:
Dat moet geweldig wordenquote:De Dik Voormekaar show Ned 1
Sketchshow
André van Duin en Ferry de Groot vormden jarenlang een succesvol radioduo en keren nu met alle populaire typetjes terug. In dit programma komt de verrassende en vertrouwde humor van Nederlands grootste komiek in al zijn facetten aan bod. Alle bekende personages als Ome Joop, Harry Nak en Bep en Toos komen voorbij. Daarnaast laat André zien dat hij een meester-imitator is. Onder meer Herman den Blijker, Marc-Marie Huijbregts, Ramses Shaffy en Liesbeth List worden op humoristische wijze op de hak genomen. Jan Wijdbeens valt onverwachts binnen bij bekend en onbekend Nederland, meneer de Groot zoekt naar 'interessante' uitvindingen en Twan de Stuntman neemt de meest 'spectaculaire' uitdagingen aan. Kortom; André van Duin en Ferry de Groot op hun best in een gevarieerd programma met hilarische sketches en treffende persiflages.
Ik heb nog wel cassettebandjes met de Oer-DVMKS.quote:
Morgenavond... Dan zit ik in de Kleine Komedie te genieten van Johan. Uitzendinggemist.nl to the rescue!quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb nog wel cassettebandjes met de Oer-DVMKS.
Echt legendaaaaarisch. Ook hoe die platen opgezet werden.
En tig keer dezelfde jingles achter elkaar draaien!
Ah, tijd om je plaatje aan te passenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:34 schreef TIM-846 het volgende:
Boh
Begin ook meer dan genoeg te krijgen van krezip
Hehe. Eens kijken of ik wat anders kan vinden danquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, tijd om je plaatje aan te passen.
ik zat bij het vorige requestmoment in bespreking, dus toen lukte het nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nog iets meer dan een kwartier om een goede plaat aan te vragen!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zat bij het vorige requestmoment in bespreking, dus toen lukte het niet
Dacht vanochtend toen ik de radio aanzette dat AV weer terug was om 9 uur: hoorde Todd Rundgren
Maar de radio bleek op Radio 2 te staan
Oh, geinigquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:47 schreef cosmick het volgende:
[..]. Maar Todd kwam van de week wel voorbij (bij Giel dacht ik zelfs)
.
Dat liedje zuigt echt!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:53 schreef Sirolf het volgende:
Waar blijft die stofzuiger!
[edit]
Ah, Roel is al bezig.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:53 schreef Sirolf het volgende:
Waar blijft die stofzuiger!
[edit]
Ah, Roel is al bezig.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
Nou en daar gaan we de meetings weer in! Misschien tot zo en anders tot morgen
en zelfs optijdquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:58 schreef Dichterbijer het volgende:
Korte werk week voor Rob, 1 dagje radio maken
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:15 schreef Sersjee het volgende:
Krijg net een SMS van m'n broer: "Turkish Airlines is neergestort omdat de piloot een les Nederlands heeft gemist; ik land, jij land, hij/zij land, wei land..."
Ik kon een stevige gniffel niet onderdrukken.
Krijg net een SMS van m'n broer: "Turkish Airlines is neergestort omdat de piloot een les Nederlands heeft gemist; ik land, jij land, hij/zij land, wei land..."
Flauwquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:15 schreef Sersjee het volgende:
Bewijs dat je broer naar giel luisterd in de morgen, daar is het uitbreid 10x genoemdquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:15 schreef Sersjee het volgende:
Nope. Hij luistert naar Evers.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bewijs dat je broer naar giel luisterd in de morgen, daar is het uitbreid 10x genoemd
Hij is de aanstichter van al dit lelijksquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vond Rob em nou ook geweldig ofniet?
Rob is wel gecharmeerd van Roosbeef jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vond Rob em nou ook geweldig ofniet?
Dat doettie maar op zn eigen zender, niet op Neerlandsch popzenderquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuk man! Goede zaak dat Rob ook dit soort, meer kunst- en eigenzinnige dingen draait.
Waarom niet? Alleen maar hapklare brokken gaat vervelen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat doettie maar op zn eigen zender, niet op Neerlandsch popzender
Nee, hier willen we nog meer Jason Mraz horenquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat doettie maar op zn eigen zender, niet op Neerlandsch popzender
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee, hier willen we nog meer Jason Mraz horen
En die hoor jij op 3FM?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
,
Nee ik snap 'et wel, maar er bestaan nog zoveel bandjes, die wél goede muziek maken
Dat vind jij. En Rob vindt het leuk, dus draait ie het. Da's z'n goed recht.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
,
Nee ik snap 'et wel, maar er bestaan nog zoveel bandjes, die wél goede muziek maken
Kewl!quote:michielveenstra Ik mocht vanmiddag bellen met Chris Lowe en dat vond ik best tof. Nu blijkt het Neil Tennant te worden en dat is stiekem nog toffer.Michiel Veenstra about 2m ago via TweetDeck
Dat niet maar om nou roosbeef te gaan draaien , een piepend krijtje over een schoolbord klinkt lekkerderquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee, hier willen we nog meer Jason Mraz horen
het is zijn goed recht, maar ik behoud graag mijn recht om het vreselijk te vinden qua keuzequote:Op donderdag 26 februari 2009 12:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat vind jij. En Rob vindt het leuk, dus draait ie het. Da's z'n goed recht.
Ik hoor iets anders. Persoonlijk vind ik Beyoncé en Maria Mena veel erger.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat niet maar om nou roosbeef te gaan draaien , een piepend krijtje over een schoolbord klinkt lekkerder
Jij vindt Roosbeef goed?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoor iets anders. Persoonlijk vind ik Beyoncé en Maria Mena veel erger.
Da's pas een kwelling.
Heb jij beeld radioquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een lelleke muts met hangtieten trouwens.
In Beyoncé kan ik je steunen , das pure marteling bedoeld voor Guantanamo Bayquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoor iets anders. Persoonlijk vind ik Beyoncé en Maria Mena veel erger.
Da's pas een kwelling.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wil haar best vervangen door een gifje van Duffy maar die heb ik nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moet ik ff zoeken?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wil haar best vervangen door een gifje van Duffy maar die heb ik niet
Zoals Nina?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moet ik ff zoeken?
Er zijn trouwens mooiere vrouwen dan Duffy hè.
Die is ook niet mooi. Helemáál niet zelfs. Met een overschot aan vel in het gezicht.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wil haar best vervangen door een gifje van Duffy maar die heb ik niet
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is ook niet mooi. Helemáál niet zelfs. Met een overschot aan vel in het gezicht.
Janne van Room Eleven is wel megaschattig, en heeft een supermooie stemquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is ook niet mooi. Helemáál niet zelfs. Met een overschot aan vel in het gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |