Wel uitkijken voor de paashaasquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, dat was weer lekker sporten
Daarna gelijk 3 rondjes sauna eraan geplakt
En toen ik daar zat bedacht ik me dat ik die sauna gewoon altijd wel kan doen, ook als ik niet ga sporten
Omdat stafeesten heeel vaak veel gezelliger zijn. Mensen bewegen, mixen en dansen een beetje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom zou je per se een stafeest willen hebben?
Nee joh, die smelten in saunas.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wel uitkijken voor de paashaas
Oh jaweeeel, heerlijk op zn tijdquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:54 schreef Soempie het volgende:
Ik ben nog nooit naar een sauna geweest. Lijkt me echt niet fijn.
Dan tref je het af en toe nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ookhet is soms lastig te accepteren maar vriendsschappen kunnen gewoon doodbloeden
hoe goed waren jullie bevriend voordat je wat met sven kreeg? Was het toen al minder?
ik haat claimerige vrienden
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh jaweeeel, heerlijk op zn tijd
Ik zou het wekelijks teveel van het goede vinden, maar ik ben dan ook een redelijk mietje. Zondag ga ik wel weer
En wat bedoelt Yuri nou met de paashaas??
Sauna is echt heel fijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:54 schreef Soempie het volgende:
Ik ben nog nooit naar een sauna geweest. Lijkt me echt niet fijn.
De 2 meeste gruwelijke jeukmensen op TV, en die gaan ze samen in één programma stoppenquote:Giel Beelen krijgt zaterdag een nieuwe look van Dyanne Beekman
Haar stafeesten niet. Iedereen staat in groepjes, dus kunnen ze net zo goed gaan zitten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat stafeesten heeel vaak veel gezelliger zijn. Mensen bewegen, mixen en dansen een beetje.
I see...nou, dan zit er een bug in haar feestjes. En dat is zijzelfquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Haar stafeesten niet. Iedereen staat in groepjes, dus kunnen ze net zo goed gaan zitten.
Hihi ik ben een prettig gestoorde huismoeder met een kort, vlot, pittig kapsel. Ohja, had ik al gezegd dat ik prettig gestoord was hihi!quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de schoolopdracht waar ik geen zin in heb moet ik zeggen hoe creatief ik ben en daar voorbeelden van geven. Mensen die van zichzelf roepen dat ze heel creatief zijn, zijn vaak van die linksdraaiende Biogarde-jeukmutsen
![]()
![]()
Die categorie bedoel ik inderdaad!quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hihi ik ben een prettig gestoorde huismoeder met een kort, vlot, pittig kapsel. Ohja, had ik al gezegd dat ik prettig gestoord was hihi!
Zo'n zelfde gevoel krijg ik dan
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de schoolopdracht waar ik geen zin in heb moet ik zeggen hoe creatief ik ben en daar voorbeelden van geven. Mensen die van zichzelf roepen dat ze heel creatief zijn, zijn vaak van die linksdraaiende Biogarde-jeukmutsen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je 0,0 creativiteit hebt en klaar ben je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |