Ze liggen elkaar gewoon niet. De eerste keer dat ze elkaar gezien hebben was zij degene die enorm chagrijnig was ivm een kater.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heeft Wiebel haar beledigd of zoiets of is er iets anders aan de hand?
Dat ontging mij ook.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom zou je per se een stafeest willen hebben?
Over een tijdje een keer afspreken zonder dat Wiebel er bij is en dan kijken hoe het gaat lijkt mij het verstandigstequote:Op donderdag 26 februari 2009 15:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat ontging mij ook.
Ik moet er wel bij vertellen dat Wiebel veel pijn had en daardoor niet de vrolijkste was die verjaardag. Dat hielp ook niet mee.Daarentegen had hij haar wel weer geholpen door alle boodschappen voor het feest met z'n auto te doen.
Maar ik was het dus een beetje zat en nu nog...ze vindt haar eigen wensen altijd het belangrijkst heb ik het gevoel.
Zit er over te denken het maar langzaam dood te laten bloeden.![]()
Na m'n verjaardag heb ik alleen nog maar afgesproken zonder Wiebel erbij. Zo verstandig was ik wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Over een tijdje een keer afspreken zonder dat Wiebel er bij is en dan kijken hoe het gaat lijkt mij het verstandigste
Ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik zou doen wat Soempie van plan is. Soms werkt een vriendschap gewoon niet meer
Ik denk dat dat het is.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik zou doen wat Soempie van plan is. Soms werkt een vriendschap gewoon niet meer
Als ze een vriendje had was het even wat minder, maar buiten dat zagen we elkaar in elk geval om de dag. Toen leerde ik Sven kennen (ik zeg steeds Wiebel, omdat ik iets anoniemer wil wordenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ookhet is soms lastig te accepteren maar vriendsschappen kunnen gewoon doodbloeden
hoe goed waren jullie bevriend voordat je wat met sven kreeg? Was het toen al minder?
ik haat claimerige vrienden
Dat klinkt best wel alsof het knallende ruzie gaat wordenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ze een vriendje had was het even wat minder, maar buiten dat zagen we elkaar in elk geval om de dag. Toen leerde ik Sven kennen (ik zeg steeds Wiebel, omdat ik iets anoniemer wil worden), waarna het van mijn kant ook minder werd. Juist toen ging het uit met haar vriendje en ik kan wel begrijpen dat ze het niet tof vond dat ik zo graag naar Sven ging elk weekend en daarna ook regelmatig bleef plakken.
![]()
Vervolgens bleek dat ze elkaar niet mochten en de dingen die toen gebeurd zijn vond ik niet tof. Nouja, toen was het vrij snel gegaan eigenlijk. Ik had voorgesteld haar te helpen met verhuizen/ inpakken. Zij was totaal niet geinteresseerd toen ik zei dat ik ging samenwonen (want weer een vriendje en drukte). Dat schoot bij mij weer in het verkeerde keelgat. Zo is het eigenlijk maar doorgegaan.
Daarom denk ik: misschien kunnen we er beter gewoon een punt achter zetten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat klinkt best wel alsof het knallende ruzie gaat worden![]()
Oh en ik zeg Pitt omdezelfde reden![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik voel me weer een stuk beter. Wat een paar tosti's al niet voor je kunnen doen
Dan val ik in slaap denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |