abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66482165
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Heeft Wiebel haar beledigd of zoiets of is er iets anders aan de hand?
Ze liggen elkaar gewoon niet. De eerste keer dat ze elkaar gezien hebben was zij degene die enorm chagrijnig was ivm een kater. Wiebel is eigenlijk meestal vrolijk en wat druk, dus dat was al geen goede combinatie.

Daarna zagen ze elkaar weer op haar verjaardag. Wiebel was door z'n rug gegaan, maar omdat ze per se een sta-feest wilde had ze liever niet dat hij een stoel zou pakken. Toen heb ik gezegd dat hij toch echt moest zitten en daarna vroegen meer mensen om een stoel. Daar was ze niet blij over.

En daarna zagen ze elkaar weer bij mijn verjaardag, maar toen konden ze elkaar al schieten. Dus toen hebben ze geen woord gewisseld geloof ik.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 26 februari 2009 @ 15:20:17 #102
39237 crew  H_T
2733
pi_66482389
Waarom zou je per se een stafeest willen hebben?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_66482605
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom zou je per se een stafeest willen hebben?
Dat ontging mij ook.

Ik moet er wel bij vertellen dat Wiebel veel pijn had en daardoor niet de vrolijkste was die verjaardag. Dat hielp ook niet mee. Daarentegen had hij haar wel weer geholpen door alle boodschappen voor het feest met z'n auto te doen.

Maar ik was het dus een beetje zat en nu nog...ze vindt haar eigen wensen altijd het belangrijkst heb ik het gevoel.
Zit er over te denken het maar langzaam dood te laten bloeden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 26 februari 2009 @ 15:32:02 #104
39237 crew  H_T
2733
pi_66482795
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:26 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dat ontging mij ook.

Ik moet er wel bij vertellen dat Wiebel veel pijn had en daardoor niet de vrolijkste was die verjaardag. Dat hielp ook niet mee. Daarentegen had hij haar wel weer geholpen door alle boodschappen voor het feest met z'n auto te doen.

Maar ik was het dus een beetje zat en nu nog...ze vindt haar eigen wensen altijd het belangrijkst heb ik het gevoel.
Zit er over te denken het maar langzaam dood te laten bloeden.
Over een tijdje een keer afspreken zonder dat Wiebel er bij is en dan kijken hoe het gaat lijkt mij het verstandigste
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Redactie Frontpage donderdag 26 februari 2009 @ 15:32:55 #105
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66482831
Oh ik zou doen wat Soempie van plan is. Soms werkt een vriendschap gewoon niet meer
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_66482907
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Over een tijdje een keer afspreken zonder dat Wiebel er bij is en dan kijken hoe het gaat lijkt mij het verstandigste
Na m'n verjaardag heb ik alleen nog maar afgesproken zonder Wiebel erbij. Zo verstandig was ik wel.

Maargoed, ik zie wel hoe het loopt.
  Moderator donderdag 26 februari 2009 @ 15:36:42 #107
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_66482979
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik zou doen wat Soempie van plan is. Soms werkt een vriendschap gewoon niet meer
Ik ook het is soms lastig te accepteren maar vriendsschappen kunnen gewoon doodbloeden

hoe goed waren jullie bevriend voordat je wat met sven kreeg? Was het toen al minder?

ik haat claimerige vrienden
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_66483045
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat dat het is. Plus dat we vinden dat de ander maar meer moeite moet doen, vermoed ik.

Er zijn denk ik ook gewoon wat misverstanden en niet uitgesproken ergernissen van beide kanten.
pi_66483273
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ook het is soms lastig te accepteren maar vriendsschappen kunnen gewoon doodbloeden

hoe goed waren jullie bevriend voordat je wat met sven kreeg? Was het toen al minder?

ik haat claimerige vrienden
Als ze een vriendje had was het even wat minder, maar buiten dat zagen we elkaar in elk geval om de dag. Toen leerde ik Sven kennen (ik zeg steeds Wiebel, omdat ik iets anoniemer wil worden ), waarna het van mijn kant ook minder werd. Juist toen ging het uit met haar vriendje en ik kan wel begrijpen dat ze het niet tof vond dat ik zo graag naar Sven ging elk weekend en daarna ook regelmatig bleef plakken.

Vervolgens bleek dat ze elkaar niet mochten en de dingen die toen gebeurd zijn vond ik niet tof. Nouja, toen was het vrij snel gegaan eigenlijk. Ik had voorgesteld haar te helpen met verhuizen/ inpakken. Zij was totaal niet geinteresseerd toen ik zei dat ik ging samenwonen (want weer een vriendje en drukte). Dat schoot bij mij weer in het verkeerde keelgat. Zo is het eigenlijk maar doorgegaan.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 26 februari 2009 @ 15:44:51 #110
39237 crew  H_T
2733
pi_66483314
Zo, ik voel me weer een stuk beter . Wat een paar tosti's al niet voor je kunnen doen
Ik ben de kleur MAGENTA
  Redactie Frontpage donderdag 26 februari 2009 @ 15:46:28 #111
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66483373
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:44 schreef Soempie het volgende:

[..]

Als ze een vriendje had was het even wat minder, maar buiten dat zagen we elkaar in elk geval om de dag. Toen leerde ik Sven kennen (ik zeg steeds Wiebel, omdat ik iets anoniemer wil worden ), waarna het van mijn kant ook minder werd. Juist toen ging het uit met haar vriendje en ik kan wel begrijpen dat ze het niet tof vond dat ik zo graag naar Sven ging elk weekend en daarna ook regelmatig bleef plakken.

Vervolgens bleek dat ze elkaar niet mochten en de dingen die toen gebeurd zijn vond ik niet tof. Nouja, toen was het vrij snel gegaan eigenlijk. Ik had voorgesteld haar te helpen met verhuizen/ inpakken. Zij was totaal niet geinteresseerd toen ik zei dat ik ging samenwonen (want weer een vriendje en drukte). Dat schoot bij mij weer in het verkeerde keelgat. Zo is het eigenlijk maar doorgegaan.
Dat klinkt best wel alsof het knallende ruzie gaat worden

Oh en ik zeg Pitt omdezelfde reden
With four other people
And aliens
pi_66483433
En dit is natuurlijk mijn kant van het verhaal. Ik kan me dus voorstellen dat ze het niet tof vond dat ik zo vaak bij Sven zat. En na haar gechagrijn had ik er weinig zin meer in om af te spreken, dus daar is ze vast ook boos over.

Heb in september/ oktober geprobeerd de draad weer op te pakken. Aantal keer gebeld en nog afgesproken, maar ik denk dat er gewoon iets te veel gebeurd is.
pi_66483578
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:46 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dat klinkt best wel alsof het knallende ruzie gaat worden

Oh en ik zeg Pitt omdezelfde reden
Daarom denk ik: misschien kunnen we er beter gewoon een punt achter zetten.
pi_66483599
* van de sofa afgaat

Who's next?
pi_66483682
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik voel me weer een stuk beter . Wat een paar tosti's al niet voor je kunnen doen

Vannacht even wat slaap inhalen en dan ben je morgen weer op je best.
  Redactie Frontpage donderdag 26 februari 2009 @ 16:00:12 #116
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66483952
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:51 schreef Soempie het volgende:
* van de sofa afgaat

Who's next?
Dan val ik in slaap denk ik
With four other people
And aliens
pi_66484070

donderdag 26 februari 2009 @ 16:03:03 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_66484077
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:51 schreef Soempie het volgende:
* van de sofa afgaat

Who's next?

neehoor, ik kom gewoon ff checken wat er nog bij te lezen is. Valt hard mee
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:06:34 #119
171422 LadyBlack
paint it black
pi_66484237
Oh en mn vriendje is ziek

Hij was niet naar zn werk gegaan, maar wel opgestaan vanochtend en wat gegeten enzo, maar toen ik net uit mn werk kwam lag ie boven in bed, en werd pas wakker toen ik m over zn hoofd aaide!
Hij lag me vervolgens met superglazige ogen aan te kijken, en toen ik even mn mond dichthield sliep ie alweer in
pi_66484295
Goed voor hem zorgen zodra hij wakker is.
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:11:37 #121
171422 LadyBlack
paint it black
pi_66484434
Jaaaa, heb al boodschappen gedaan op weg terug naar huis, sapjes enzo

Helaas is dit wel de drukste dag van de week 2 cliėnten en vanavond repetitie........
  Redactie Frontpage donderdag 26 februari 2009 @ 16:18:02 #122
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66484694
Ik weet niet waar ik nu weer aan begonnen ben Op het CZ forum loopt er een topic over een CZ-lied. Nu had ik vorig jaar samen met wat anderen een tekst verzonnen en die heb ik er neergezet Geen idee hoe dit gaat aflopen
With four other people
And aliens
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:30:24 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_66485238
Het wordt vast op T-shirts gedrukt
  Redactie Frontpage donderdag 26 februari 2009 @ 16:33:25 #125
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*